אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
כרטיס מסך בעיקר את השאר התוכנה -everest מראה לי.... ועוד שאלה כמה מאווררים צריך בשביל מחשב פנטיום 4 (נורטווד) 1.6 לוח אינטל m850D 512 זיכרון radeon 9800 2 hard drive מארז ג'נרי... בינתיים יש לי רק מאוורר אחד ש"מכניס" אויר למארז (פתחתי את המארז ושמתי עליו מאוור גדול שבחדר...בינתיים) המאוורר שיש לי הוא ג'נרי -זה משנה ? כמה מאווררים אני צריך בערך עוד? ואם אפשר איזה -שלא יהיו יקרים כל כך... כרגע החום אצלי נע סביב ה 40 מעלות פחות או יותר.... מה אתם מציעים ?
-
- 2 תגובות
- 494 צפיות
-
-
נעה כבר חודש אומרים השבוע הזה והשבוע הבא , לא נראה שיקבלו את זה בזמן הקרוב , בכל זאת אני רואה פו אנשים כבר עם TUNIQ מישהו מכיר חנות שיש לה את זה במלא ? תודה
-
- 0 תגובות
- 494 צפיות
-
-
במחשב שלי היה בתיקון שבוע ולפני שלקחתי אותו לשם הייתי בסרט שהמעבד שלי על 23 מעלות עכשיו הבנתי שהאוורסט זייף כי הוא היה ישן יחסית לחלקים. עכשיו הורדתי את הגירסא החדשה וזה נראה לי יותר הגיוני אציתי לדעת אם זה טוב לא ל-OC אלא למשחקים רגילים ועבודה בתוכנות(אולי OC עתידי) אז ככה: לוח-40 מעלות מעבד-38 מעלות זה טוב?
-
- 2 תגובות
- 494 צפיות
-
-
לפני כמה ימים קניתי מחשב עם מעבד E2180. המעבד עבר OC בחנות ל 3000(ב-TMS). הורדתי כמה תוכנות לבדוק את ההמהרה והתוצאה נראתה לי קצת מוזרה. בדקתי בעזרת CPUZ וEVEREST את ה-OC והוא כותב לי כל כמה שניות פעם שהמעבד רץ ב3000 ואחרי 2-3 שניות שהוא רץ ב1800. התוצאות זהות בשני התוכנות. השאלה שלי היא:האם זה בסדר או שישנה כאן בעייה כלשהיא ?
-
- 2 תגובות
- 494 צפיות
-
-
יש לי מעבד P4 Northwood 2.4A, והלוח אם הוא MV43V(N) של Shuttle. כשאני נכנס לביוס יש אפשרות לשנות Frequency אבל זה נעול, השאלות שלי הן: 1. איך אפשר לפתוח את זה? 2. דרך ה-Frequency משנים גם את ה-MHz של המעבד? אגב, ראיתי שכבר מישהו הגיע עם מעבד בדיוק כמו שלי ל-3Ghz- http://www.hwzone.co.il/ocdb/index.php?action=viewinfo&project_id=94 תודה.
-
- 1 תגובה
- 494 צפיות
-
-
יש לי את הקרור סטוק של AMD והוא עמד על 3400 משהו כזה סיבובים לדקה, זה הגיוני נכון? עכשיו אני פותח שוב את ה EVEREST ופתאום זה ירד ל 2935 סיבובים לדקה, יתכן שבגלל נגיעת אצבע במאוורר זה נהיה ככה או מה?
-
- 4 תגובות
- 494 צפיות
-
-
עשיתי אובר קלוק ל2300 מגה הרץ ומשום מה לא מצליח לעלות אותו יותר למעבד שבחתימה וכשאני מנסה להפעיל אותו ב2400 מגה הרץ כתוב לי שהוא עולה שהאוברקלוק נכשל ויש לי או לחזור לסטוק שלו או ללכת לביוס ולשנות. בקיצור המעבד רץ ב34 טמפרטורות במנוחה ו41 במאמץ. ובסטוק 32 במנוחה ו40 במאמץ. עכשיו מה אני יכול לעשות כדי לעבור איתו את ה2300? יש לי ליבה new castle 1.550V ניסיתי לעלות ל1.6 וגם לא עבד לי. תודה לעוזרים.
-
- 0 תגובות
- 493 צפיות
-
-
יש לי שאלה בקשר לגוף קירור לאובר קלוק. איזה מהשניים יותר טובים?? http://www.plonter.com/detail.tmpl?sku=SCNJ-1000P&affiliate=zap http://www.memorypc.co.il/default.asp?catid={C606582C-DCFB-4307-94D1-93DC3D5C019A}&details_type=1&itemid={F3F2C532-71C8-48C8-AD16-194807EA4371} איזה מבינהם יותר מקרר?, עזבו את הרעש... והאם שניהם באים עם מאוורר? תודה מראש בר!
-
- 4 תגובות
- 493 צפיות
-
-
אוקי חברים המפרט שלי - EPOX 8RDA3 PLUS REV 2.1 TWINMOS 256*2 PC3200 AMD ATHLON XP 2500 BARATON -מכפלה סגורה 120MM מאחורה ו80MM מקדימה . RADEON 9200SE עכשיו אני קונה קירור אני לא יודע מה לקנות את ה AeroCool DP-102 Cpu Cooler או Thermalright - SP 97 heatpipe heatsink ? אני רוצה להגיע בסביבות ה2400 MHZ . זה אפשרי ? תעזרו לי מה עוד לקהות כדי שהOC יצא טוב . תודה.
-
- 2 תגובות
- 493 צפיות
-
-
היי אני נמצא על OC של 10X12 וחשבתי שהכול יציב עד שבדקתי את המתחים בPC HEALTH בביוס ושמתי לב שקריאות המתחים קופצים משמעותית ולא יציבים לדוגמא : chipset.v- 1.58 -1.62 dimm.v-2.68-2.54!!!!!! וגם שאר נתוני המתחים קופצים אבל אלו הבולטים .. עוד סיבה לדאגה היא שכאשר אני נמצא באותו חלון יותר מדקה המחשב קופא ...נתקע :s05: עכשיו לא עשיתי שום SOFTMOD והמערכת נמצאת על OPTIMIZED ועל FASTEST אני חושב שהתזמונים הם 2.3.5.7 והPCI והAGP נעולים 66) יש לי מעבד AMD 64 3000? קירור סטוק על לוח EPOX 8KDA3J זכרונות OCZ 2.5 512 מגה DDR 400 R9800 PRO בבקשה HELP
-
- 5 תגובות
- 493 צפיות
-
-
חבר'ה תקשיבו יש לי בעיית חום אדירה במחשב עד אתמול היה לי טמפרטורה של 85 מעלות ללא מאמץ, עכשיו אחרי שקניתי מאוורר חדש ומרחתי משחה טרמית הוא ירד ל-70 בערך.. זה לא ירידה משמעותית כי לחברים שלי המעבד על 30 מעלות ללא מאמץ.
-
- 4 תגובות
- 493 צפיות
-
-
כי אני רוצה מעבד עם ל-OC כבד,לוח אם (כמובן שיתאים ושיהיה טוב ל-OC). זכרונות-על איזה אתם ממליצים,תקציב יש אבל אני גם רוצה לדעת מה עדיף,מהירות,חברה מסוימת וכו'. קירור-ל-OC עצבני. מקווה שלא שכחתי כלום. :
-
- 2 תגובות
- 493 צפיות
-
-
גיגהבייט רדאון 9500 64 מגה כרטיס נהדר מה אתם אומרים? שאלה נוספת מה זה פתיחת צינורות לכרטיס מסך? אני לא מבין תמודינג הזה
-
- 3 תגובות
- 493 צפיות
-
-
יש לי את 120 XP ויש לי לוח אם מסוג איביט מקס 3 רציתי לדעת אם למשהו יש את הלוח הזה שיכול לעזור לי תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 493 צפיות
-
-
מדדתי את המאורר ויכול להיות שהוא 70mm? עם כן אני יכול לשים שם על הגוף מאורר של 80mm? תודה לעוזרים =]
-
- 6 תגובות
- 493 צפיות
-
-
כשאני נכנס רגיל לביוס ומשנה את ה-"CPU host freq" אני יכול לעשות רק 100 או 133. האם כדי להעלות בMHZ בודדים צריכים לעשות כמו בלוחות החדשים של גיגהבייט שצריך ללחוץ Ctrl+F1 או משהו כזה? בתודה מראש, manbot
-
- 1 תגובה
- 493 צפיות
-
-
המפרט שלי שם אני רוצה לעלות את המכפלה ל16 וזה על200 (כלומר יהיה לי3.2) ובהמשך אני ימשיך לעלות בהדרגה אני פשוט לא מוצא איפה לעלות בלוח אם אין זה לזה..בתוכנות כמו SPEEDFAN ותוכנה של ASUS מיוחדת לכל הלוחות האלה אין.. פשוט מעצבן אם מישהו יכול לעזור לי?
-
- 7 תגובות
- 493 צפיות
-
-
-
תראו אני כבר הרבה זמן מחפש איפה אפשר להעלות את הFSB אני נכנס לביוס ולא מוצא פשוט לא מוצא אני לחצתי ctrl+F1 גם לא הופיע לי (יש לי ביוס כזה אדום) יש לי לוח אם DFI NS35-SL ומעבד אינטל פנטיום 4 2000
-
- 4 תגובות
- 493 צפיות
-
-
שלום יש לי את המחשב שבחתימה, כולל הזלמן 7700 ומארז של טרמלטייק עם 5 מאווררים (2X120 + 3X80), איך זה שהמעבד שלי יושב על 40 מעלות? זה לא גבוה מידי בשביל כל הקירור הזה ולחורף? מה יכולה להיות הבעיה? אני התחלתי לחשוב על זה כי לפני חודשיים בערך הוא היה על 30, ולא התחמם עד כדי כך יש רעיונות?
-
- 1 תגובה
- 493 צפיות
-
-
היי! שתי שאלות ברשותכם: 1) האם זו משחה או פד? מספיק מה שנמצא על הגוף קירור לא צריך למרוח עוד על המעבד? (דרך אגב לא ידעתי שהגוף קירור מגיע עם משחה/פד טרמי,טוב לדעת) הנה התמונה: http://img163.echo.cx/my.php?image=17mn.jpg המון תודה!
-
- 2 תגובות
- 493 צפיות
-
-
יש לי מעבד AMD ATHLON 64 3000 VENICE עד כמה אני יכול להמהיר ומומלץ. ואיך להמהיר. תודה לכל מי שמגיב
-
- 1 תגובה
- 493 צפיות
-
-
יש לי מחשב ibm פנטיום 4 עם לוח אם של אי בי אם ומעבד של אינטל 1.6 אני רוצה לעשות אוברקלוק למעבד אבל בלי להתעסק עם הביוס ובלי הרבה צורך בידע... אני ממש לא מבין בזה ורציתי לדעת אם יש איזה תוכנה שעושה אוברקלוק בקלות ואם כן בבקשה תרשמון לי את השם שלה
-
- 2 תגובות
- 493 צפיות
-
-
אני רוצה להחליף מאוורר למעבד כי שלי נדפק.. מה אתם מציעים עד 150 שקל (סוקט 478)
-
- 0 תגובות
- 493 צפיות
-
-
ישלי כרטיס מסך X550 256 MBG 128 BIT עם אני נותן ל ATI TOOLS להעלות ולבדוק לו לבד יש אפשרות כזאת יש מצב שהכרטיס ישרף???????????...או משהו יקרה לו מבחינה שהיא בלתי הפיכה?? אני לא רוצה לישרוף אותו ???
-
- 1 תגובה
- 493 צפיות
-


