אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
שלום, יש לי מחשב עם p4 presscot (אני חושב שככה כותבים את זה ) יש לי שני מאווררים , אחד מקורי של אינטל והשני לא מקורי, הם עושםי המון רעש אבל המון!!, אמרו לי שזה בגלל המעבד, זה נכון?? ואם כן, יש דרך לפתור את זה?
-
- 1 תגובה
- 495 צפיות
-
-
http://www.hwzone.co.il/community/index.php?board=2;action=display;threadid=43172;start=0#lastPost מה לעשות?
-
- 1 תגובה
- 495 צפיות
-
-
שלום, ראיתי שלTT יש מאווררים עם לדים, זוהרים למארז. השאלה שלי האם הם אמינים? הם טובים? הם יעשו את העבודה? המארז המתוכנן הוא Nzxt Apollo.. אני מוסיף לו מאוורר 120mm מקדימה
-
- 2 תגובות
- 495 צפיות
-
-
עד כמה אני יכול לעלות את הCore clock ואת ה Memory clock ?? Geforce 5700 LE של ionno3d ???
-
- 0 תגובות
- 495 צפיות
-
-
שלום משום מה כשאני עושה OC ל 2800MHz אני מקבל בסופר פיי 59 שניות (1MB) כשאני מתקדם ומגיע ל2900MHz פתאום אני מתחיל לקבל תוצאות של 1:00 ו 1:02 עכשיו חוץ מזה הגעתי ל 2920MHz ואני לא מצליח עוד.. הווינדוס פשוט לא עולה בבאס גדול מ146 יש לי אפשרות בביוס שנקראת Frequency/Voltage Control אבל כשאני נכנס יש לי רק אפשרות לשנות את הבאס והיחס בין המעבד לזכרונות.. אין כלום על מתח למה זה ככה? (המפרט בחתימה!)
-
- 0 תגובות
- 495 צפיות
-
-
הגדרתי פרופיל למהירות מאוורר הכרטיס עפ"י טמפ' הכרטיס ולעיתים דיי קרובות אני רואה שהכרטיס מגיע לטמפ' דיי גבוהות בשעת משחקים. כאשר אני נכנס להגדרת המאוורר ב ATI TRAY TOOL אני שם לב שכל מה שהגדרתי חוזר להגדרת ברירת המחדל של התוכנה. ( וזאת למרות שאני שומר כמובן את ההגדרות שהגדרתי ). האם גם לכם זה קורה? ומה אפשר לעשות לגבי זה?
-
- 1 תגובה
- 495 צפיות
-
-
אני קונה לבן דודי מחשב חדש עם AMD64 3000+ Socket 754 אבל לפי הניסיון שלי עם AMD המאווררים שהם מביאים לא תמיד מספיקים אז אני רוצה לקנות לו מאוורר , שלא יעשה רעש ושיעשה את העבודה באופן טוב... הוא לא מתכנן לעשות OC אז לא צריך משהו עצבני תודה מראש לכל העונים
-
- 2 תגובות
- 495 צפיות
-
-
אז ככה אני תמיד מכין ב-ATITOOL פרופיל עם מהירויות נמוכות כדי שהטמפ ב2D תהיה נמוכה יותר בכל כרטיס אבל בכרטיס הזה זה פשוט נתקע כאשר אני מנסה להוריד,האם אפשר לסדר את זה? הוא גם לא נותן לעלות קלוקים בזכרון,בליבה הוא מגיע ל620 יציב(מתוך 500).
-
- 3 תגובות
- 495 צפיות
-
-
ה-TURTURE TEST בתוכנה PRIME 95 לא עובד והתוכנה S&M נופלת לי אחרי זמן מסויים (לא יודע אם זו בעיית תאימות או כתוצאה מה-OC).
-
- 4 תגובות
- 495 צפיות
-
-
Heading ;D עריכה : אה, יש עברית (-: טמפ': cpu : 40 - 47c idle, 55~ load gpu : dosent come with a sensor )-: כאמור, ספק everpower 400W. המערכת שלי לא צורכת יותר מ250W.
-
- 0 תגובות
- 495 צפיות
-
-
מאיפה אני יכול להזמין או לקנות ?
-
- 2 תגובות
- 495 צפיות
-
-
אני חושב על ליקנות מערכת קירור מים והחלטתי שאני רוצה לעשות אחד איכותית כי רוב המרכיבים בסופו של דבר ישארו חוץ מהבלוק קירור ואני מתלבט בין שתי רדיאטורים האחד זה: Asetek Radiator RDT02 120mm TRIPLE Black Ice Pro III והשני הוא: Danger Den Black Ice III Xtreme Radiator - Black 1/2 ההפרש במחיר בין שתי הרדיאטורים האלה הוא כ200 שקלים ורציתי לדעת אם ההפרש מוצדק, נכון זה מערכת שקונים בערך פעם בחיים אבל עדיין אני לא רוצה לבזבז כסף סתם אם מישהו יכול להפנות אותי לאיזה סקר שוק שמראה את לפחות את שתיהם מבחינת ביצועים וכאלה או להסביר לי עם כמה שיותר פירוט מה ההפרש הגדול בינהם ומה הסיבות ואם יש טעם בכלל להשקיע את ה200 שקל ברדיאטור ... כי אחרי הכל ה200 שקל האלה ילכו על דברים אחרים כגון ה…
-
- 2 תגובות
- 495 צפיות
-
-
יש לי GIGABYTE RADEON 9500 64MB דיי ישן הייתי אומר. האם כדאי לעשות לו אוברקלוק?
-
- 4 תגובות
- 495 צפיות
-
-
שלום לכולם קודם כל אני רוצה להגיד שיש לי קצת טראומה מאוברקלוקינג כי בעבר ניסיתי לעשות ודפקתי לעצמי את המחשב :\ אז אני שואל פה כדי לדעת מה לעשות שלב אחרי שלב. קודם כל אני אתחיל במפרט של המחשב: מעבד: DualCore Intel Core 2 Duo E6600, 2400MHz (9 x 267) לוח אם: Gigabyte GA-965P-DQ6 (Rev 1.0) זיכרון: 2x Corsair 1GB DDR2 667MHz כרטיס מסך: Sapphire ATI Radeon X1900XT 512MB מארז: Antec TX1088B AMG 480W יש לי את המאוורר המובנה על הכרטיס מסך. יש לי את המאוורר אני משער של 12 ס"מ בחלק האחורי של המארז. ראיתי שברוב השאלות ששאלו אותכם ביקשתם תמונה של ה Sensor מ Everest אז אני אשים פה גם: אם צריך להוסיף קירור (מאווררים וכו') אני אוסיף. תודה מראש בני
-
- 1 תגובה
- 495 צפיות
-
-
סליחה על הבורות .. 1.האם מאורר יכול להישחק?נגיד אם לא משמנים?ואז מה?הוא זז לאט יותר או לא זז בכלל? 2.האם מאורר יכול להישרף ? ואם הוא נשרף הוא יכול לקחת איתו עוד רכיבים כמו כרטיס מסך שהוא נשרף?
-
- 2 תגובות
- 495 צפיות
-
-
יש לי מחשב נכה נכה עלה לי 300 שקל אמרתי ניקנה בישביל ניסויים (לנתצח לפרק וכו') ואני רוצה לעשות עליו אוברקלוק לא איכפת לי שיישרף יש לו צג הכנס הפעל:sis 651 מעבד 1.7 ghz פנטיום 1 ו248 ראם אני רוצה לדעת עד כמה אני יכול לעלות תמעבד שיחזיק לי איזה חודש ותקרטיס מסך ולא ליצחוק
-
- 4 תגובות
- 495 צפיות
-
-
יש בעיה בתכנית כתוב שהנגד הוא 300 אום וברשימה כתוב 33 אום 3 וואט מישהו יכול לעזור ולכתוב מה הוא עשה?!?!
-
- 1 תגובה
- 495 צפיות
-
-
יש לי שאלה נגיד על המאוורר של המעבד אני מחבר מאוורר נוסף בדיוק עליו שיהיה באותו כיוון של המאוורר של המעבד כיאלו ששניהם ידחפו אוויר אל המעבד אז זה יכול לתרום בירידת טמפרטורות? זה יכול להזיק?
-
- 3 תגובות
- 495 צפיות
-
-
-
בדלת המארז של המחשב שלי יש שני חורי אוורור אחד עגול הנמצא מול המאוורר של המעבד, ועוד אחד למטה מול כרטיס המסך. החלפתי את המאוורר שהיה מוציא אויר מאחור ממאוורר 80 מ"מ למאוורר 92 מ"מ . טמפ' המעבד כרגע בממוצע 29-31 מעלות, והכרטיס בממוצע בין 55-60 .אני מעוניין להוריד את הטמפ' כי הקיץ עוד לפנינו .... על הפתח העגול בדלת יכול להתלבש אחד 80 מ"מ יפה אני רק רוצה אחד שקט מאוד, אם יש המלצות אני אשמח, ניסיתי את המאוורר שהגיע עם המארז אך הוא עושה רעש נורא בהכנסת האוויר ואין דרך לשמנו אז אני מעדיף להחליף. על הפתח המרובע 11 מ"מ על 7 מ"מ אשמח לשמוע על מאוורר שיכניס אוויר על הכרטיס מסך תודה מראש אורן
-
- 2 תגובות
- 495 צפיות
-
-
אתם יכולים לראות את המפרט שלי ולהגיד לי אם הוא בסדר ל-OC לא רציני רק להמהיר את המעבד טיפה..! תגידו לי אם הבנתי נכון איך עושים! אז ככה: אני ניכנס לביוס שם אני ניכנס למשהו שמתחיל במילה CPU שם יש לי כזה 100/100GHz אם אני לא טועה! ואני יכול לעלות את זה ל- 100/133 ול- 133/133 השמאלי יותר הוא ה- Ram ניראה לי..! אבל אני צריך תוכנה שבודקת את הטמפרטורות של המחשב כדי לדעת אם אני יעלה את זה ל- 100/133 הוא לא יתחמם יותר מידי.. ויעשה שגיאות ויקרוס! ואני לא יודע איך לעשות את זה אני מפחד להרוס ..!
-
- 4 תגובות
- 495 צפיות
-
-
אז ככה... המחשב הוא AMD64 3200, כרטיס מסך 6800NU ו1024 מגה ראם כרגע המחשב רץ על ספק ג'נרי (כן אני יודע רע מאוד :-\ ) ועם קירור STOCK רציתי לדעת אם קפיאות של המחשב יכולות להיות בגלל הספק הג'נרי, ומעבר לזה אני צריך המלצה לספק איכותי,יציב, חזק ועם מחיר סביר וגם קירור למעבד, משהו שייתן לי הבדל משמעותי ד"א אני מתכנן לקנות בפאנדה כי יש להם סניף בקיסריה דקה מהבית
-
- 1 תגובה
- 495 צפיות
-
-
יש לי FX5200 ואני רוצה לעשות לזה OC... יש קירור מקורי של פנטיום 4 על הכרטיס מסך חח ויש משחה טרמית... כמה אני יכול לשפר אותו? אני רוצה לעשות OC ולהשתמש בזה עד שיגיע לארץ 6800 GT.... ולא לקנות כמו מטומטם מנוע ב400 יותר... חח אני דיברתי איתו הוא אומר לי אצלנו יש במלאי ואתה לא צריך לחקות שבועיים וזה שווה לך את ה400 שקל האלה.. אני מעדיף לקבל חדש חדש שהגיע לישראל ולוותר על ה400 האלה \:
-
- 6 תגובות
- 495 צפיות
-
-
שלום לכולם, לפני יומיים רכשתי סט של זוג זכרונות GSKILL 2GB BHZ המצויינים יש לומר עם הציפים של הD9 הלוח אם שלי(P5ND2-SLI) מזהה לי אותם כ800MHZ נורמלי וסביר ביותר (למרות שהוא מותאם ל667)אך כאשר אני עושה אובר למעבר וקובע מחלק של הזכרונות 1:1 אז לא משנה איזה אובר אני עושה ולו הכי קטן כשאני עושה ריסט המחשב מתחיל לצפצף לי ואני יכול לפתור בעיה זו רק ע"י הוצאת סטיק אחד הפעלה מחודשת של הביוס ואז ביטול האובר(ויש לציין שכל הרכיבים והאופציות ש"מפריעות" מבוטלות) ועוד דבר קטן כשאני עושה גם אובר רק ואך ורק למעבד גם בהפעלה מחדש המחשב מצפצף והמסך לא נדלק(ושוב צריך לחזור על תהליך הוצאת סטיק1) יש לציין גם כשהייתי עם הזכרונות 1GB 667 של סמסונג הייתי עומד על אובר של 3.6 למעבד ו790 לזכרונות(יצ…
-
- 0 תגובות
- 495 צפיות
-
-
אז ככה אני עושה OC למעבד ואני רוצה לדעת עם נגיד אני שם על 320 אז כמה וולט אני צריך להתאים לזה? ככה זה המפרט שלי מעבד:c2d e6400 כרטיס מסך:ati x1950pro 512mb לוח אם:AW9D-MAX abit זכרון:2x1GB Corsair CL4 800MHz הרדיסק:Seagate 400GB 7200RPM, 16MB, SATA II קרור למעבד:Thermaltake BigTyp 120 מארז:HEC Compucase CI-6A21 Black and Silver ספק כח:PS-05 BIG FAN 500W (12cm Fan) (24pin JSP-TECH
-
- 1 תגובה
- 495 צפיות
-


