עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. המפרט הוא: E6600 965P-DS3 8800GTS 320MB 2GB 800MHZ CL-4 (CORSAIR) הקירור הוא של המארז 570 aurora תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 497 צפיות
  2. כי ה-VF900 יקר בכ-100 ש"ח~ אני רוצה לדעת אם זה מוצדק.

    • 4 תגובות
    • 497 צפיות
  3. Started by Oranili,

    אם אני עושה OC למעבד. .. זה עושה אוטומטית לזכרונות ?

    • 0 תגובות
    • 497 צפיות
  4. Started by orkir,

    שלום לכולם, עשיתי OC בשתי צורות: 1. באס 371 מכפלה 9 - יוצא 3.34GHZ. 2. באס 419 מכפלה 8 - יוצא 3.34GHZ. עכשיו הבעיה היא שמצב הראשון הוא לא עובר S&M (רושם FAILED ב-CACHE 1 LEVEL) ובמצב השני הוא עובר את הS&M... איך זה יכול להיות הגיוני? הרי גם הלוח אם וגם הזכרונות עובדים בתדר נמוך יותר במצב הראשון ודווקא אז הוא נותן ERROR?!?!?!? לגבי טמפרטורות אין שום בעיה הן לא עוברות את ה54 במאמץ...

    • 1 תגובה
    • 497 צפיות
  5. יש לי בעיה עם הטמפרטורה של לוח האם (מפרט מלא בצד), בהתחלה המחשב הגיב באיטיות והלוח היה מגיע ל55+ במנוחה, המאוררים שבאים סטוק הם (3 של 120, 2 מוצאים אחד מכניס, 80 למעלה מוציא), בהתחלה חשבתי שאולי הם לא מספיק חזקים אז רק פתחתי את הדלת, לא היה שינוי,הוספתי מאורר של 90 מקדימה ו80 בצד (סגרתי את הדלת) והיה שיפור, בביוס וכשהמחשב רק עולה הטמפ של הלוח היא בסביבות ה40, אחרי כ10 דקות הטמפ עולה (רק של הלוח, השאר נשאר קבוע) עד ל49, ובמאמץ עד ל 54 (נמדד עם אוורסטט) חשבתי להוסיף עוד שתי 120 (חשבתי על http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_140_1611&products_id=17417 ) להוציא ולהשתמש באלה סטוק כדי להכניס (המאוררים שהוספתי ישנים אז הם מרעישים) השאלה שלי כמה זה יעוזר? א…

    • 1 תגובה
    • 497 צפיות
  6. Started by yotam.m,

    רציתי לדעת איך אפשר להדביק צלע קירור על כרטיס מסך לדוגמא יש לי fx 5200 הצלע שלו קטנה מידי ואני רוצה להדביק לו צלע הרבה יותר גדולה עכשיו יש מן חיבורים כאלו הכוונה לחורים על הכרטיס שהצלע נכנסת בהם רק שבצלע הגדולה החיבורים הם לא אותם חיבורים כמובן השאלה היא האם יש דרך לשים את זה? שימוש בדבק יכול להיות טוב? או רק יהרוס?

    • 4 תגובות
    • 497 צפיות
  7. עוזרים יקרים שלום, אני מתכנן לתת לכרטיס שלי קצת בוסט של ביצועים אבל כשאני משתמש בתוכנה ATI-Tool כדי למצוא מקס' של הCore ושל הMemory המחשב נתקע ונכנס למשהו דומה למצב המתנה שרק ריסט מחזיר לווינדוס (אתחול מחדש של המערכת). תוכלו להמליץ לי על תוכנות אחרות ו\או טוויקים בדרייברים כלשהם כדי לפתור את הבעיה? ניסיתי גם את הCatalyst 5.2 וגם את הדרייברים האחרונים של אומגה. אני כבר נואש.. וחוץ מזה, לא מצאתי איפה רואים את הבקר טמפ' של הכרטיס -ואמור להיות לו. תודה רבה לעוזרים, עמית

    • 2 תגובות
    • 497 צפיות
  8. Started by wollmann,

    בדיוק מה שבנושא... תודה. ואם כבר... אז מה עדיף (מעניין אותי לדעת) - Sempron 2400 או AthlonXP 2400?

    • 1 תגובה
    • 497 צפיות
  9. Started by Torn,

    יש חיה כזאת? אני לא מעוניין להשקיע ביותר מ200 שקל במערכת הזאת, אני רוצה להחליף את הקירור רק בגלל שהרעש שיוצא מהמאוורר הנוכחי בלתי נסבל|:. עזרה בבקשה

    • 7 תגובות
    • 497 צפיות
  10. כנראה בעית חום יתר, ה-E4300 שלי נמצא ב-OC FSB 337 בכפולות 9X CPU V1.42 דרך התוכנה TAT הוא מראה לי שהוא מגיע ל-72 מעלות, האם זה נורמלי? (לפני כמה ימים קניתי את המחשב ושמו לי משחה טרמית, כנראה הם שמו כמו הפנים שלהם כי ב-TAT הראה לי 77 מעלות, אבל היום כששמתי משחה חדשה ירדו לי 5 מעלות ל-72) יש לי מאוורר נינג'ה פלוס ומשום מה אני לא יכול להשתלט על המהירות שלו, הוא כל הזמן באותה המהירות. ניסיתי את ההגדרות דרך הביוס וגם דרך התוכנה SPEEDFUN ואין שינוי. ?!

    • 1 תגובה
    • 497 צפיות
  11. השאלה למעלה

    • 3 תגובות
    • 496 צפיות
  12. יש לי מארז UBER CHAKRA והתקנתי את הBT בתוך.. הטמפ' עם הקירור סטוק של אינטל היו בסביבות 45-46 במנוחה ו54 במאמץ... עם הBT יש לי רק 42 במנוחה ו52 במאמץ... מדוע זה ככה? זה לא אמור להוריד הרבה יותר? האם הקירור צריך טיפה לזוז כאשר הוא מורכב?.. כאילו הוא נמרח כזה.. כי שאני נוגע בו הוא טיפה נמרח כזה על הSOCKET של המעבד. אני צריך עזרה כי התייאשתי כבר ולא יודע מה לעשות.

    • 0 תגובות
    • 496 צפיות
  13. Started by Ruya,

    TMS עושים OC לכרטיסי מסך בחינם?

    • 3 תגובות
    • 496 צפיות
  14. Started by saar2,

    יש לי ידע בתחום המחשב ותמיד עניין אותי כל התחום הזה של אוברקלוקינג , איך אני מגיע למסך לביצוע הפעולה הזאת ? יש לי מעבד 2.6 בתור התחלה אני רוצה לעלות אותו ל 2.8 מה אני צריך לעשות ? קצת חומר והסברים על אוברקלוקינג אשמח מאוד לקבל .

    • 1 תגובה
    • 496 צפיות
  15. Started by DJPOWER,

    יש לי את ה6200 של לידטק כדי להורי את המאוורר ולשים מאוורר דלטא במקום? תודה יונתן

    • 0 תגובות
    • 496 צפיות
  16. אז ככה,יש לי התלבטות. יש לי 100 שקל(זהו,לא יכול לחרוג) ואני צריך לבחור בין 1 מ2 השיפורים הבאים - את האחד שייתן לי יותר יכולת OC: 1.אני יכול לשפר מזכרונות 667MHZ ל800MHZ: Transcend 2GB (2x1GB) DDR2-667 CL5 -->G.Skill 2GB DDR2-800 DualKit (2x1GB) F2-6400CL5D-2GBNQ CL5-5-5 או שאני יכול לשפר P31 ללוח של P35: 2.Gigabyte GA-P31-DS3L Conroe Support GP31DS3L-->Gigabyte GA-P35-DS3L Conroe Support GP35DS3L אז לפי דעתכם,מה עדיף?מה ייתן לי יותר יכולת OC?(הOC יעשה למעבד E4400 עם קירור Sunbeam Tuniq Tower 120mm - אני מקווה להגיע[האמת שזה TNS יעשו חח] ל2.8 לפחות)

    • 2 תגובות
    • 496 צפיות
  17. אני חושב לקחת את הקירור של Thermalright SLK-948U ל- A64 שלי ולא בטוח איזה מאוורר אני יכול לקחת. האם מדובר במאוורר מיוחד או כל מאוורר למארז בגודל המתאים (92mm) יתאים? חשוב לי מאוורר שקט http://www.thermalright.com/product_default.htm

    • 3 תגובות
    • 496 צפיות
  18. שלום ברשותי לוח אם של אסוס מדגם P4S800D אני רוצה לעשות אוברקלוקינג למעבד וחיפשתי בביוס איך לנעול את התדר של ה PCI/AGP כדי שהם לא יפגעו באוברקלוקינג... לא מצאתי האם מישהו יודע איפה זה נמצא? או איך זה אמור להיקרא?

    • 0 תגובות
    • 496 צפיות
  19. Started by gilpinkasy,

    שלום אני רוצה לעשות OVERCLOCKING החומרה שלי היא : Abit Fatal1ty FP-IN9 SLI nForce 650i SLI Quad Q6600 OCZ 2GB Kit DDR2 800Mhz PC2-6400 Reaper HPC 4-4-4-15 OCZ2RPR8002GK SunBeam TUNIQ TOWER LED 120MM ניסיתי לעלות את FSB אבל המחשב מת לאחר ריסט עשיתי CLEAR CMOS , הBIOS נתקע אבל המחשב עלה הורדתי ביוס חדש מהאינטרנט וניסיתי שוב אותו סרט... למישהוא יש רעיון?

    • 2 תגובות
    • 496 צפיות
  20. Started by GRiM,

    האם אני יכול לעשות OC למחשב שלי? זה המחשב: http://planet.nana.co.il/miky48/mycomputer.htm ואני לא צוחק! תודה לעוזרים. ;D

    • 1 תגובה
    • 496 צפיות
  21. אני צריך איזה קרור נחמד לצ'יפסט 945P-S3 הוא דיי חם כמו כל הצ'יפסטים האלה...אז אני רוצה לקרר אותו לשם OC מכובד. כי בקיץ ה-OC שעשיתי למעבד לא מחזיק מעמד. שמעתי על ה - Thermaltake Extreme Spirit II שהוא פשוט מצוין! אולי כדאי לקחת Thermaltake Extreme Spirit הרגיל? בKSP הציעו לי קרור של ZALMAN http://ksp.co.il/hmain.php?uin=3892 ב25 שקל. הוא טוב? תודה, אני פתוח להצעות מכם.

    • 2 תגובות
    • 496 צפיות
  22. Started by X-Style,

    בהתחלה חשבתי לקחת את הSUNBEAM TUNIQ אבל ראיתי שבLOW הוא לא מקרר הכי טוב ועל HIGH הוא מאוד רועש.. למישהו יש המלצה לקירור טוב ושקט? כי אני מתכוון להגיע לסביבות ה3.2GHZ או יותר עם המעבד E2180 אגב, קראתי כבר את הסטיקי ועדיין לא הצלחתי להחליט איזה קירור כדאי לקחת.. תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 496 צפיות
  23. שלום, הרצתי עכשיו PRIME 95 כאשר הZALMAN 7000B-CU של הBARTON 2500@3200 שלי עובד על מהירות הכי גבוהה, אבל כל שאר המאווררים של המארז (4) כבויים כי ככה הוא בלילה.... וקיבלתי ERROR אחרי כמה דקות... אחרך כך הרצתי כשאאר כל המאווררים פועלים והמעלות נמוכות בהרבה ושוב אחרי כמה דקות אותו ERROR... הבעיה בחומרה לפי מה שכתוב שם..... מה זה יכול להיות? איך אני מסדר את זה? תודה רבה מראש, ניר.

    • 2 תגובות
    • 496 צפיות
  24. היי, זה המעבד שבתמונה . והטמפרטורה נעה בין 40-42 מעלות, האם זה תקין ? ומה המקסימום ? תודה [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 496 צפיות
  25. לקחתי רק את המאוורר לבד חיברתי אותו לכרטיס מסך שלי בעזרת שתי אזיקונים וחיברתי אותו ללוח יש לי שתי מקומות לחיבור של מאוור של מעבד חיברתי אותו לשם הכל עובד ואני רוצה לדעת אם זה השפיע על משהו הוא לא מראה לי מעלות והוא גם לא מופיע לי בשום תוכנה ואם כן אז באיזה תוכנה הוא אמור להופיע כי זה כאילו עוד מאוורר של מעבד ..

    • 7 תגובות
    • 496 צפיות

דיונים חדשים בפורומים