אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
זה הנתונים לפי הבדיקה שעשיתי עם המולטימטר: 20/24 פינים רגיל - חוט אדום - 5.13 חוט צהוב - 12.26 חוט כתום - 3.36 במאמץ - חוט אדום - 5.15 חוט צהוב - 12.17 חוט כתוב - 3.36 מולקס רגיל - חוט אדום - 5.11 חוט צהוב - 12.20 במאמץ - חוט אדום - 5.12 חוט צהוב - 12.11
-
- 0 תגובות
- 497 צפיות
-
-
אני לא עושה אוברקלוק אני רק רוצה להשתיק את המחשב קצת,ואני לא מדבר על לזרוק אותו מהחלון. אני מחפש איזשהו מאורר או גוף קירור (אני לא ממש מבין בזה) למעבד שיעשו את העבודה ובשקט. במחיר סביר כמובן
-
- 5 תגובות
- 497 צפיות
-
-
תמליצו לי על שילוב של נחושת + מאורר.. ויש ברשותי מאורר של P4 2.4 וגם של ספק.. (תגידו לי להשתמש בהם רק אם הם חזקים יותר...) אני רוצה קירור שלוקח את של לידתטק כמו מים אז תמליצו לי בבקשה...
-
- 2 תגובות
- 497 צפיות
-
-
טוב שאלתי שאלה דומה בפורום מפרטי מחשב אבל השאלה תפסה כיוונים חזקים של OC והבנה בעניין,אז החלטתי שעדיף לשאול פה. אני מתכוון לקנות מחר את המפרט הבא מTMS: מעבד Intel Core 2 Duo E4400 2.0Ghz Conroe OEM E4400T 593 לוח אם Gigabyte GA-P35-DS3L Conroe Support GP35DS3L 559 מארז NZXT Apollo No PSU Black 399 קירור למעבד Sunbeam Tuniq Tower 120mm 260 ספק כוח Compucase HEC 400ART 24PINS 208 קירור למארז Glacialtech 120mm Case Fan Entering Bearing 18dba 36CFM 24 זיכרון RAM OCZ 2GB DDR2-800 DualKit (2x1GB) Gold XTC CL5-5-5-12 361 דיסק קשיח WD 250GB SATA II 16MB WD2500KS 406 כרטיס מסך Sparkle 8800GT G92 512MB DDR3 DualDVI Retail 1580 צורב Samsung DVD-RW S203B Sata Black Dual Layer X20 S2…
-
- 2 תגובות
- 497 צפיות
-
-
לא מבין את הגרפים זה טוב או לא טוב??? :s05: [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 1 תגובה
- 497 צפיות
-
-
יש לי מארז סימבדה עם שתי מאוררים האחר מקדימה מכניס אויר השני מאחורה למעלה מוציא אויר. שאלות: 1)אין חורים במארז מקדימה,יש חלל ריק בין המארז לבין המקום של המאורר עם חורים כך שאויר יכול להיכנס מתוך המארז? יש משהו לעשות בנידון? 2) המאוררים עושים די הרבה רעש יש אפשרות "לטפל" בהם כדי להפחית את הרעש? בתודה מראש, AaaBb
-
- 3 תגובות
- 497 צפיות
-
-
קניתי מאוורר למעבד ויש לו רצועת LED מסביב למאוורר. רציתי לדעת איך אפשר לנתק את הרצועה והאם זה לא יפגע במאוורר.
-
- 3 תגובות
- 497 צפיות
-
-
שלום. יש לי במחשב הארדיסק עם מידע רגיש עליו, ואני רוצה שהוא יהיה מבודד וקריר כל הזמן. חשבתי לקנות את ה- vortex (הראשון, עם הצג טמפ', לא השני עם הכפתור לכיוון עצמת המאורר) כי נראה טוב בהרבה תחומים. מה אתם אומרים? תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 497 צפיות
-
-
יש לי במארז מאוורר מאחורה ומאוורר בצד. המחשב עומד בתוך במקום סגור יחסית רק עם פתח מקדימה. הבעיה היא שהמאוורר האחורי הוא זה שמכניס את האוויר והצדדי שמוציא והאחורי הוא ממש חנוק לעומת הצדדי שיש לו הספקת אוויר קר טובה יותר ואני צריך להחליף את הפעולות של המאווררים. איך לעשות זאת?
-
- 3 תגובות
- 497 צפיות
-
-
^^ כותרת איך אני מוריד את הדבק הזה?!?!?
-
- 1 תגובה
- 497 צפיות
-
-
ככה הייה לי מעבד של אינטל 3 גיגה הרץ והחלפתי אותו (בחינם) ל-3.2 עכשיו פתאום הופיע לי בהגדרות של הלוח (איפה שאני עושה אובר קלוק) אפשרות חדשה.. cpu lock ויש לי שלוש אופציות auto או להפעיל או לבטל (אין כוח לרשום באנגלית) בקיצור חברה קודם כול מזה הדבר הזה שהופיע פתאום? ודבר שני על מה לשים את זה מתוך השלוש אופציות... תודה.. אהה נ.ב יש דבר כזה אחריות לכול החיים על המעבד או שזה סתם חרטה בגלל שעל הקופסא המקורית של המעבד לא מזוייפת רשום 3 שנים אחריות.. חברה עזרהה תודה..
-
- 3 תגובות
- 497 צפיות
-
-
שלום. רציתי לדעת אם הגוף קירור Thermalright XP-90 יתאים ללוח-אם Gigabyte GA-K8NS Ultra-939..? ואפשר בבקשה המלצה למאוור (92mm) לגוף קירור הנ"ל? תודה רבה.
-
- 0 תגובות
- 497 צפיות
-
-
מישהו אמר לי שאורך החיים של כל רכיב במחשב (בעיקר דיברנו על מעבדים וכרטיסי מסך) יתקצר אם מעלים את המתח שלו, אפילו אם הקירור מספיק טוב בשביל לשמור עליו בטווח הטמפ' המומלצות שלו... כלומר שאם עושים וולטמוד לכרטיס מסך למשל ושומרים על טמפ' נמוכה של הליבה והזכרונות, הוא בכל זאת ישבק חיים הרבה יותר מהר מאשר ללא וולטמוד. אתם מאשרים או מבטלים את מה שהוא אמר?
-
- 1 תגובה
- 497 צפיות
-
-
יש ברשותי 2 Fan Mate של מאוורר של זלמן ורציתי לדעת אם אוכל לחבר אותו למאוורר שיש לי ב 7600GT של לידטק ( הוא דיי מרעיש ) ? http://www.svc.com/zm-fanmate2-75.html
-
- 0 תגובות
- 497 צפיות
-
-
-
שלום יש לי מארז chenbro xpider 2 ויש לי 2 מאוררים. אחד 120 מ'מ שבא עם המחשב ואפשר למקם אותו מתחת לספק(מאחור) ואחד 80 מ'מ שקניתי ואפשר למקם אותו מקדימה במארז למטה. עכשיו אני רוצה לדעת מה יהיה הכי טוב? אני חושב שלשים את המאורר 120 שיכניס אוויר למארז ואת המאורר 80 שיוציא אוויר מקדימה. ככה יכנס הרבה אוויר והמאורר הקטן יוציא אותו החוצה. עכשיו תנו לי עוד אופציות איפה ואיך לשים את המאוררים כדי שיהיה הכי טוב מבחינת טמפרטורה (אין לי עוד מקומות לשים מאוררים)
-
- 0 תגובות
- 497 צפיות
-
-
-
יש לי כרטיס מסך RADEON 9600xt ... עכשיו שמעתי שאנשים עושים OC עם powerstrip ואין לי מושג איך... יש לכם המלצות לתוכנות אחרות ומה הסיכון בכל אחת מהדרכים?
-
- 1 תגובה
- 497 צפיות
-
-
שלום לכולם: לאחרונה קניתי זיכרונות של Kingston HyperX PC2-6400 800MHz בכדי להגיע ך-OC יותר גבוהה וביצועי זיכרון של CL4 הבעיה היא שהם מזדהים כ- PC2-5300 667MHZ ואחרי קריאה מרובה הבנתי שיש להגביר מתח ל- 2.0V ואז הם אמורים לעבוד ב- 800 האם זה נכון? גם היום מקסימום תדר שאני יכול להגיע זה 760MHZ - 5-5-5-15 כאשר המעבד על 3.4G השאלה שלי או כמה שאלות - למה מראש הזיכרונות לא מזדהים כ- 800MHZ - כי לוח האם תומך ב- 800 למה אני לא יכול להגיע או לעבור את תחום ה- 400MHZ ב-OC מכפלה 9 - מתח מעבד - 1.4V מתח זיכרון - 2.0V תדר מעבד: 380 תדר זיכרון: 760 לום אם:Gigabyte GA-965P-DS4 rev. 2.0 מעבד: E6600 2.4G קירור Thermaltake 120mm אשמח לעזרה והסברים - כי לדעתי ניתו להוציא יותר ממה שקיים היו…
-
- 0 תגובות
- 497 צפיות
-
-
אז ככה, ברשותי כרטיס Radeon 9500PRO שבהתחלה היה נעול לאוברקלוק אבל באמצעות הדרייברים של אומגה פתחתי את הנעילה.. כרגע אני עם קירור סטוק ולדעתי הגעתי (במהירויות מקסימליות בקירור סטוק) לתוצאות חביבות.. בבקשה תגיבו,תגידו את דעתכם ותתנו עצות,הערות\הארות.. מהירויות סטוק: Core: 277, Memory: 270. מהירויות עכשויות: Core: 340.2, Memory:279.45 הקטע המאכזב (אפילו מאוד).. אני לא מוצא את תוצאות ה3DMark's וה Aquamark שהיו לפני האוברקלוק :-\ ** עריכה ** - האם בעזרת קירור מים ייפתחו בפניי מהירויות גבוהות בהרבה מאלה שהגעתי עד עכשיו? (להזכירכם כרגע אני עם קירור סטוק). -תגיבו בבקשה בקשר לתוצאות האוברקלוק כפי שביקשתי בהתחלה
-
- 0 תגובות
- 497 צפיות
-
-
-
האם ה9500 הוא OC יותר טוב מ9600 והם ניתן לעקוף אותו<?
-
- 1 תגובה
- 497 צפיות
-
-
על איזה טמפרטורות יכולה להיות סכנה למעבד? AMD 3000+(754)
-
- 1 תגובה
- 497 צפיות
-
-
אם אני משאיר את המדבקה של המספר הסידורי של המעבד על המעבד האם המעבד יתחמם יותר כשאני יעשה לו אוברקלוק ואם כן אז עד כמה כדאי לי לעשות אוברקלוק כשהמדבקה נמצאת על המעבד?
-
- 3 תגובות
- 497 צפיות
-
-
השגתי את המאוורר הבא : http://sanyodb.colle.co.jp/product_db_e/coolingfan/acfan/ac_fan_detail.php?master_id=1161 איך הוא מבחנית ביצועים לפי הנתונים שלו? האם שווה להכינס אותו למארז? * דבר חשוב - הרעש לא מפריע כי אני עושה לו מתג כיבוי והדלקה בפאנל מקדימה רק בזמן עומס על המחשב אני ידליק אותו (שזה במישחקים ) ואני משחק בווליאום גבוהה. *הקטע שהמחשב שלי ב OC בחורף בגלל הטמפ' המעבד יורד ב 5-6 מעלות בחורף , השאלה שלי האם המאוורר הזה יוכל לתחזק לי את הטמפ' הזאת גם קיץ. תודה מראש ,מחכה לתשובה.
-
- 0 תגובות
- 497 צפיות
-


