אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
היום בבוקר פתחתי את המחשב בשביל לשמן את המאוררים (זאת פעם ראשונה שאני עושה את זה) אז כל הגוף קירור הזה (זצעות הקירור והמאורר לא יצאו לי לא הצלחתי לשחרר אותם היה שם משהו כמו 2 קליפסים פתחתי אותם וזה עדיין לא יצא מישהו יודע מה עושים?? ניסיתי לשמן את המאורר ככה ואחרי ששימנתי אותו וחיברתי הוא עשה עוד יותר רעש ועכשיו הוא שוב באותו מצב כאילו לא שימנתי...
-
- 3 תגובות
- 499 צפיות
-
-
אני חושב על אחד באתר www.pccool.co.il יש שם בקירור למעבד מאוורר של כולר מאסטר שעולה 70 שח אני יכןל ליקנות אותו הוא יהיה בסדר בישבילי תודה על תשובות
-
- 1 תגובה
- 499 צפיות
-
-
שלום, עלו בידי שתי אפשרויות Thermaltake Thunderblade 80mm LED או CoolerMaster Neon LED TLF-R82-ER הדרישה שלי שהיה שקט אבל עדיין דחוף אוויר ושהיה גם LED\UV\UVLED,הגבלה ל50 ש'ח. אגב,אני רוצה להחליף מאוורר לדלת,יש לי חור של 80מ'מ,האם TT Smart UFO יכנס שם או שצריך להגדיל את החור? תודה.
-
- 2 תגובות
- 499 צפיות
-
-
יש ברשותי מחשב נייד ACER Aspire 3620 עם מעבד פנטיום M בתדר 1.8MHZ (למרות שאמור היה להיות 1.6). בתקופה האחרונה המחשב עושה בעיות מוזרות. לפמים המסך נכבה, לפעמים הוא נצבע כולו בצבע אחיד ולפעמים המחשב כולו נתקע. בכל אופן צריך להפעיל אותו מחדש כדי שיעבוד. לדעתי הבעיה היא בגלל שמשהו מתחמם שם וחשבתי לנסות ולשנות את תדר העבודה של המעבד ל1.6. דרך הביוס אין לי בכלל אפשרות כזו... האם יש דרך אחרת? תודה *** עריכה: בדקתי את הטמפ' של המעבד והיא 76 מעלות (לפחות לפי מה שרשום בEVEREST) לדעתי זה יותר מדי גבוה, מה שמחזק את התאוריה שלי לגבי סיבת בעיה. האם זו באמת טמפ' גבוהה למעבדים אלו?
-
- 0 תגובות
- 499 צפיות
-
-
שלום לכולכם. אחרי עיון רב בפורום (במיוחד פורום אוברקלוקינג) נתקלתי כמה פעמים באנשים שטוענים שכשעושים אוברקלוק חשוב מאוד שהיחס בין המעבד לזכרון ישאר 1:1 (או משהו בסגנון...). אשמח עם מישהו יסביר, יפרט ויבהיר לי על מה מדובר. תודה לכל העוזרים.
-
- 0 תגובות
- 499 צפיות
-
-
יש את האופציה שדרכה עושים את הOC לכרטיס מסך אבל מה זאות השנייה? (זאות שבתמונה המצורפת סמן העכבר מצביע עלייה..)
-
- 2 תגובות
- 499 צפיות
-
-
שלום יש sisosoftware sandra איך אני יכול לבדוק טמפ של הכרטיס מסך ושל המעבד תודה
-
- 0 תגובות
- 499 צפיות
-
-
שלום אנשים ... אני רוצה לעשות עדכון ביוס ללוח שלי (מופיע בחתימה)- רק שמתי לב שכל העדכוני ביוס הם באים על דיסקט הפעלה.... והכונן פלופי שלי שבק חיים- ואני ממש לא מתכוון לקנות אחד חדש (כבר אפשר להגיד שעבר זמנם...) השאלה שלי האם אפשר לעשות עדכון לביוס לא דרך דיסקט אלא בצורה אחרת ? מישהו יכול לעזור? (אולי דיסק או לא יודע מה)
-
- 1 תגובה
- 498 צפיות
-
-
היי. יש לי מחשב ישן (כבר יותר מחצי שנה לא בשימוש) שדי פירקתי אותו לגורמים (הוצאתי את הכרטיס מסך, כרטיס קול, כרטיסי רשת, זכרונות, לוח אם, ספק כוח - בקיצור - נשאר רק מארז. עכשיו, היה לי על הלוח אם מאוורר גדול שעמד נראה לי על המעבד. אני לא מבין גדול בענינים האלה (להרכיב, איך זה עובד, קירורים, מודינג וכל השאר) אבל אמרו לי שכמה שיותר מאווררים בתוך מארז זה מפזר את החום או משהו כזה ויש ביצועים יותר טובים. יש מצב שאני ארכיב את המאורר הזה מהמחשב הישן בחדש? ניקיתי אותו לחלוטין הנה תמונות שלו: מהצד מלמעלה
-
- 2 תגובות
- 498 צפיות
-
-
רציתי לדעת כמה בערך חום של מעבד אמור להיות, חום של לוח, ואם יש עוד משהו ששחכתי אז אשמח לתשובה. [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 498 צפיות
-
-
sonic tower 120 איך הוא עובד? (האם חייב מאוורר או שזה רק אופציה?) מה המשקל? (רק שלא יעקר לי מהלוח!!) והאם הוא מתאים לקונרו 6300 נ.ב. אם יש למישהו פה חוות דעת אישית מתוך ניסיון איתו שיכתוב
-
- 5 תגובות
- 498 צפיות
-
-
יש לי GForce 6800 עם חיישן טמפרטורה... בהגדרות שלו הוא מראה שהטמפ' 52 ב- everest הוא מראה שהטמפ' 47 וב fan speed הוא מראה שהטמפ' 43 (-בדקתי, זה הטמפ' של הכטיס מסך!) איך לעזאזל אני אמור לדעת מה הטמפרטורה הנכונה??? דרך אגב, כל הטמפרטורות נמדדו במצב מנוחה ובאותו הזמן!
-
- 6 תגובות
- 498 צפיות
-
-
טוב אז כך יש לי 9600XT של ABIT וגם לוח שלהם ... AV8 3DEYE בגלל הקיץ helllllllll :pissed: :pissed:- שלנו בארץ ....אני זקוק לקירור לכרטיס מסך טוב אז זה הולך כך......{לא משנה המחיר} Vantec Iceberq 5 All-In-One או [tt][tt]ZALMAN Heatpipe VGA Cooler ZM80D-HP[/tt][/tt] או Arctic Cooling ATI Silencer 2 Rev.2 והבעיה היא שיש לי על הלוח את ה ZALMAN 7700CU 120MM אני לא יודע אם אפשר לדחוף אותם בכלל על הכרטיס בגלל בעית מקום טוב חוץ מה Arctic Cooling ATI Silencer 2 Rev.2 שנכנס כמו כפפה אבל :-\ :-\ אני מעדיף כלים כבדים כמו ZM80D-HP ZALMAN ובעית המקום בין ה7700 לכרטיס מסך היא יש מרווח של כמעט 3 ס"מ... מה לעשות : : : ??? אם יש המלצות בקשר לקירור יתקבלו ברצון
-
- 2 תגובות
- 498 צפיות
-
-
שלום, רציתי לדעת אם הלוח Gigabyte GA-945P-S3 יסםיק לOC ממש חלש של הכ. מסך. אני יודע שבשביל לעשות אובר למעבד צאיך לוח יותר טוב עם צ'יפסט גבוהה יותר, השאלה היא האם גם בכדי לעשות אובר לברטיס צריך כזה לוח, או שזהלוח שאני מתכנן יספיק. תודה למגיבים
-
- 3 תגובות
- 498 צפיות
-
-
קניתי לאחרונה מחשב חדש והייתי רוצה לדעת אם יש צורך בקירור נוסף או שמה שעכשיו מספיק.. המערכת היא E7200 abit ip35-e g.skill 2GB SAMSUNG HD252HJ נראה לי שזה מה שצריך...
-
- 4 תגובות
- 498 צפיות
-
-
רציתי לדעת איזה לוח יותר טוב לOC. אך אם יש לכם לוח אחר להמליץ לי לOC טוב אז תרשמו לי בתגובה. 10q Prosscor: AMD 2100 Memory: 512x2 C.video: Hercules 9700 Non-Pro
-
- 2 תגובות
- 498 צפיות
-
-
אהלן... רציתי לדעת מה ההבדל בקירור מעבד infinity ל-mugen? או שזה אותו קירור בכלל?
-
- 1 תגובה
- 498 צפיות
-
-
אז ככה הגעתי עם ה Newcastle 754 שלי מ 2000 ל 2370. אבל יותר מזה המחשב פשוט לא מעוהל ווינדוס. המתח הוא 1.72-1.75- בביוס הוא על 1.7 אז בטח החיישן טיפה מזייף והזכרונות ללא אוברקלוק, הם אפילו בדואנקלוק קל, 192mhz בגלל שהלוח שלי לא מאפשר לעשות שלא יהיה אוברקלוק לזכרונות אז אני חייב להוריד אותם ל 166, ואז להתחיל תאוברקלוק(הזכרונות שלי גרועים לאוברקלוק). הורדתי את המכפלה ל X3 HTT ועדכנתי ביוס, אבל עדיין לא מצליח לעבור את המהירות הזאת. טמפרטורה בסטוק, 33 מעלות, במאמץ מקסימלי- 42. אז איך אני יכול להגיע יותר רחוק? :\ תודה אגב הלוח זה epox 8kda3j
-
- 0 תגובות
- 498 צפיות
-
-
יש לי abit bd7-e עם מעבד 1.5, אני רוצה לעשות OC אבל אי אפשר לשנות את מכפלת המעבד וה-BIOS נותן לי לבחור עבור FSB רק 100 או 133, אם אני בוחר 133 אז יוצא שהמעבד אמור לרוץ ב-133*15 והוא לא יכול. למישהו יש רעיונות איך לבחור FSB כרצוני?
-
- 0 תגובות
- 498 צפיות
-
-
42 זה תקין ? ובתוכנת EVEREST הוא מראה לי טמפ' של הארדיסק 1, יש לי עוד הארדיסק ...איך אני מאפשר הצגת הטמפ' של ההארדיסק השני גם ?! תודה.
-
- 1 תגובה
- 498 צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת באפשרויות לOC בAMD מזה האפשרויות האלה: HT Speed |HT Width תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 498 צפיות
-
-
אז ככה יש לי היטסינק מסוג Volcano 12 הייתי רוצה להלביש עליו מאוור איכותי אם ביצועים טובים ואם אפשר גם קצת שקט המחיר לא ממש הבעיה. תודה ענקית לעוזרים.
-
- 3 תגובות
- 498 צפיות
-
-
אוקקי אז אני רוצה לעשות או סי לחלקים הנ"ל, המארז הינו NZXT APOLLO (עם מודינג קטן שעשיתי שעזר להוריד את הטמפ'). הטמפ':http://i21.tinypic.com/vzab12.jpg האם הטמפ מתאימות לאו סי? תודה לעונים
-
- 4 תגובות
- 498 צפיות
-
-
שלום לכם .. הכנתי לי מפרט למחשב חדש שאני עומד לקנות בשבועות הקרובים .. והייתי רוצה חוות דעת על חלקי הקירור ששמתי ועם המחשב יהיה מקורר ומאוורר מספיק וגם אני מתכנן למפרט הזה OC אז קחו את זה בחשבון אם צריך להוסיף איזה חלק קירור לשפר משהו מעבד Intel Core 2 Quad Q9550 Tray ¤1503 כמות:1 לוח אם GIGABYTE GA-EP45-DS3R ¤668 כמות:1 כונן קשיח Seagate ST3500320AS 500GB SATA2 32MB ¤325 כמות:1 זיכרון Mushkin DDR2 4096MB (2048MBx2) 1000Mhz CL 5-5-5-15 XP REDLINE ¤515 כמות:1 כרטיס גרפי Club3D ATI Radeon HD4870X2 2048MB PCIe ¤2620 כמות:1 צורב LG GSA-GH22L X22 SATA DVD ¤141 כמות:1 ספק כח Enermax Pro82+ 625W ¤680 כמות:1 קרור למעבד Thermalright Ultra-120 eXtreme ¤249 כמות:1 קירור לכ…
-
- 2 תגובות
- 498 צפיות
-
-
מעבד P4 2.8 לוח MSI PT8 NEO -LSR זכרונות 512 DDR קירור-זלמן 9500
-
- 1 תגובה
- 498 צפיות
-


