אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
כשאני מחבר מאוורר צריך להגדיר אותו בביוס או שפשוט מחברים וזהו ???
-
- 3 תגובות
- 501 צפיות
-
-
1.) עם מה הכי כדאי לי לנקות את המאוורר? 2.) יש לי מאוורר אחד במארז למטה, שאני מוציא בלי בעיה ומנקה, ועוד אחד שהוא על המעבד, והוא מחובר חזק, האם ניתן להוציא אותו, או לחלופין דרך לנקות אותו? כי נורא קשה לנקות בתוך המארז. 3.) האם ניקוי הספק מאבק יעזור במשהו? תודה
-
- 2 תגובות
- 501 צפיות
-
-
המפרט שלי: Intel Core 2 Duo E6300 Box ABIT AW9D-MAX OCZ DDR2 PC2-5400 667MHZ Gold 2GB Dual Channel WD SATA2 250GB 7200 16MB 250KS Seagate 80GB 7200\8MB SATA 80JD NEC 5170A DVDRW ATI SAPPHIRE PCI-E X1950pro 256M GDDR3 Enermax Liberty 400W TT Soprano VB1000BWS אוקי אז ככה תסתכלו שניה בתמונה ותבינו מה הבעיה: איך מסדרים את התזמונים? אם אפשר כמה מדריכים מסודרים להיכנס לנושא. אפילו באנגלית.
-
- 2 תגובות
- 501 צפיות
-
-
-
מה טמפ' אופטימלית במנוחה לכל אחד מהרכיבים? מעבד intel dual core 2.80 geforce EN7300GT SILENT HDD WD 250 giga אגב צריך להתחשב בעובדה שכבר קיץ, מה ההפרשים ב+ ?
-
- 3 תגובות
- 501 צפיות
-
-
יש בירשותי כרטיס SPARKLE CALIBRE 8800GTS 320 MB .. יש לי קצת בעיות איתו והוא מגיע לי לטמפרטרות גבוהות מידי.. יש לי אפשרות איכשהו להגיע למהיריות המאורר שעל הגוף ? (דרך אגב אין בקר..)
-
- 0 תגובות
- 501 צפיות
-
-
-
הומלץ לי להחליף את הקירור המקורי בזלמן, כדי לשמור על השקטטט. לפי האתר של זלמן, ה- VF700-cu מתאים רק ל- 7900GT. ה- VF900 מתאים גם ל-GS. אני צודק? שוה את המחיר? אופציה אחרת ושקטה לגמרי? תודה!
-
- 5 תגובות
- 501 צפיות
-
-
עם המערכת הזאת אני יוכל לעשות OC קטנטן? מעבד: E6300 לוח אם: GIGABYTE? ?GA-945P-S3? דיסק קשיח: WD 160 GB SATA 2 זיכרונות: KINGSTON 512 MB X2 כרטיס מסך: GF 7300 256MB האם אפשר לעשות OC קטנטן למעבד?....אני יביא ציטוט של מישהו מהפורום שאמר שהוא עושה זאת תוך 5 שניות....זה באמת ככה או שצריך להעלות 1MHZ כול פעם ולעשות בדיקות יציבות וכאלה או שאפשר להעלות הרבה בפעם אחת ואז לעשות את הבדיקות?
-
- 3 תגובות
- 501 צפיות
-
-
-
זה לא יגרום עומס ללוח?
-
- 2 תגובות
- 501 צפיות
-
-
מצאתי את האתר לפני כמה ימים ונדהמתי מכמות החומר אז קודם כל סחתן עליכם עלו והצליחו. ועכשיו לדבר החשוב באמת: יש לי מחשב המפרט הוא כזה: מעבד אינטל פנטיום 4 2.8 ג'יגה 800 מגה הרץ לוח אסוס p4s 800 זיכרון 768 מגה כרטיס מסך fx 5200 הארד דיסק 40 ג'יגה 7200 rpm מספר שאלות : 1. האם הוא מתאים לאוברקלוקינג מבחינת לוח ומעבד?? 2. האם כדאי לעשות אובקלוקינג כלומר האם באמת ההבדל משמעותי ? 3. קראתי את כל המדריכים והבנתי הכל חוץ מאיך לפתוח את הנעילה של המעבד? 4. בקשר לכרטיס מסך האם הוא שווה המהרה או שעדיף לא לגעת בו כי הוא חסר עתיד מראש? תודה לעונים, שחר
-
- 4 תגובות
- 501 צפיות
-
-
המארז שלי זה POSEIDON והא ממש שקט (ומאוד מומלץ ד"א) יש לי שם E6750 קירור סטוק ללא אוברקלוק-~2000RPM 8800GT כנ"ל - מאורר על 50% ENERMAX LIBERTY 400W-12CM FAN ~900RPM 2x12 CM FAN ~900RPM הטמפ' במארז די טובה (~30 מעלות במנוחה) רציתי לדעת מי הכי מרעיש כדי שאני אדע את מה להחליף, יש לי הרגשה שזה קירור המעבד, אני צודק? אני יודע שהקירור של ה-8800GT רועש כמו 747 לפני המראה וניסיתי להוריד את המאורר שלו ל-1% אבל רמת הרעש לא השתנתה. תודה לכל מי שיעזור
-
- 0 תגובות
- 501 צפיות
-
-
אפשרי בכלל ?? קניתי מעבד חדש , XP 2600 MOBILE , בקרוב אני מתכנן גם לוח אם חדש ABIT AN7 אולי , אבל אני לא רוצה להיפרד מ 1 G זיכרון שיש לי בשני סטיקים של 512 M זיכרון DDR 266 , סתם בשביל הקטע , אם הייתי רוצה לעשות אובר קלוק קטן של 100 - 200 MHZ הייתי יכול ? הקירור שלי סביר . תודה מראש לפונים .
-
- 4 תגובות
- 501 צפיות
-
-
A64 3500 WC . אוורסט המאפנה הראתה לי 62 אז הלכתי לביוס ורשום 32,טוב? אני על קירור אוויר רגיל שבא עם המארז. שמעתי על בעייה עם משהו מתחת ל40 מעלות...מישהו יודע מה הלך שמה ומוכן להסביר? תודה רבה למי שיעזור
-
- 2 תגובות
- 501 צפיות
-
-
הטמפ' של המעבד שלי(AMD2000 עם וולקנו 7 פלוס) עמדה לפני זמן קצר על58 מעלות(כאשר הוולקנו על המינימום),לאחר שפתחתי את המארז(שגם ככה נמצא בתוך כוך) הטמפ' עמדה על 52 מעלות(שוב כאשר הוולקנו על המינימום),וכאשר הוולקנו על המקסימום(והמארז עדיין פתוח) הטמפ' היא 48 מעלות. יש לי מקום מקדימה לעוד מאוורר 120 מ"מ(יש לי כבר אחד מאחורה). יכול להיות שהמארז לא מאוורר מספיק?
-
- 2 תגובות
- 501 צפיות
-
-
יש לי את הלוח אם p35c-ds3r GIGABYTE וקיבלתי איתו תוכנה שנקראת EASY TUNE 5 בשביל לעשות OC דרך מערכת ההפעלה...אם אני אשתמש בה לOC קליל(5-25%) בלי לעשות את כל הדברים שכתוב לעשות במדריך באתר דרך הביוס(לא כולל בדיקת יציבות שאני אעשה) אז הOC יהיה יציב או שאני חייב לעשות את כל הדברים האלו שדרך הביוס?ואיך בודקים יציבות ב-S&M?
-
- 2 תגובות
- 501 צפיות
-
-
שלום, יש לי E6600 וזיכרון של 2GB 800GHZ TWINMOS עכשיו, רציתי לדעת איך הזיכרון משפיעה על ה? :nixweiss:OC 1.איזה סוג זיכרון יכול לשפר את ה OC, ובמקביל, איזה סוג זיכרון יכול לפגועה ב OC? 2.מה ההבדלים בין זיכרון 667MHZ ל 800MHZ ב OC? 3. מה אלו התזמונים האלה שיש על הזיכרון (לדוגמא: 5-5-5-12) ואיך זה קשור ל OC ? 4. מה זאת האופצייה הזאת של ה MHZ 1:1 FSB שיש בביוס? תודה מראש לעוזרים :nixweiss:
-
- 2 תגובות
- 501 צפיות
-
-
שלום לכולם ! יש בידי לוח אם מתוצרת ASUS דגם A8N SLI Deluxe. אני מעוניין להחליף את קירור הצ'יפסט המקורי בקירור פאסיבי. על איזה קירור אתם ממליצים לי ? בלי הגבלה כספית. תודה !
-
- 2 תגובות
- 501 צפיות
-
-
אם אני עושה אוברקלוק לכרטיס מסך בעזרת תוכנה ואחר כך אני מפרמט את המחשב אז האוברקלוק הולך??
-
- 1 תגובה
- 501 צפיות
-
-
משהו יכול להגיד לי פעם אחת ולתמיד האם אני צריך לחשוש מהמשקל של הקירור zalman 7000-cu??????????? הוא שוקל בערך 750 גרם וחלק אומרים לי שזלמן לא תרשה לעצמה למכור קירורים שישברו מעבדים וחלק אומרים לי שהמשקל שלו מופרז מאוד ומסוכן למחשב........ אז משהו יכול להגיד לי סופית האם אני צריך לחשוש שיקרה משהו למחשב שלי אם אני ישים את הקירור הזה במחשב??????הוא יכול ליפול לי בתוך המחשב???????
-
- 4 תגובות
- 501 צפיות
-
-
readon 9600 pro של shappira או תוכנה ל readon 9600xt תודה לעונים
-
- 5 תגובות
- 501 צפיות
-
-
שלום רק רציתי לדעת מספר דברים.. ברשותי מעבד ברטון 2500 וברצוני לעשות לו אוור קולק.. רק רציתי לדעת איזה באס זה 3200 ו 3400 והאם זה ריאלי להגיד עם 2500 ל 3400 ? תודה.
-
- 4 תגובות
- 501 צפיות
-
-
פירוט המעלות בתוכנה fanspeed מה הטמפ' של מה...
-
- 0 תגובות
- 501 צפיות
-
-
Vcore: 1.675 Vddr: 2.8 לוח: ABIT IC7 זיכרונות: Geil Golden Dragon 3200 (256x2) מעבד: 2.8GHZ 800FSB
-
- 4 תגובות
- 501 צפיות
-


