עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by יניב51,

    שלום יש לי מעבד אינטל פרסקוט 3.0 ואני מעוניין לקנות קירור חדש. עכשיו כשאני עם הסטוק, במנוחה הוא על 52+ ובמאמץ מלא עוד לא בדקתי, אבל בדר"כ כשאני באינטרנט הוא עולה ל 64+. אני לא מתכנן OC ( גם אין לי אפשרות לכך ) לכן רציתי לשאול אם הפריזר 7 פרו יחזיק את המעבד במנוחה ב 45+- ? אני יכול גם לקנות BT ( האמת שכסף כאן זה לא ממש הבעיה, חסכתי מספיק ) אבל ניראה לי מוגזם קצת להוציא 250 ש"ח על קירור ואני בכלל לא מתכנן OC אז מה דעתכם?

    • 3 תגובות
    • 502 צפיות
  2. חשבתי על Thermalright HR-03 Plus שהוא מתאים לכרטיס שלי. האם יש עוד? מה עם AC או ZALMAN? תודה.

    • 2 תגובות
    • 502 צפיות
  3. Started by devek,

    אם אני יעשה אוורק קלוק לכרטיס שלי ( GF 4 TI 4200) לרמה של איזה כרטיס הוא יוכל להגיע?

    • 3 תגובות
    • 502 צפיות
  4. כרגע הFSB על 360. מתחים: מעבד-1.5 זיכרון-2.0 אני חדש מאוד בOC למעבד וצריך עצה להמשכת הOC .. קיבלתי יציבות אך ורק כשהמעבד על 1.5.. בקשר לזיכרון אני לא כ"כ בטוח.. מה הגבול העליון שהמעבד יכול לעמוד בו מבחינת מתחים? המפרט שלי נמצא בצד..

    • 4 תגובות
    • 502 צפיות
  5. Started by a-gold,

    אני רוצה לקנות את המאורר הזה http://logicpc.co.il/heb/itdetail.aspx?icom=5040 ורציתי לשמוע מכם אם הוא טוב או לא?

    • 2 תגובות
    • 502 צפיות
  6. Started by Euthanasia,

    לאחר אשכול גדול (יותר מידי גדול..) אני כנראה לוקח את הלוח של איפוקס. לכן אני כנראה בעתיד אתכוון לעשות OC ולכן אני שוקל לקחת את הטוב שבטוב.. האם ה Thermalright SP97 + DELTA (אל תידאגו לרעש.. אני אווסת אותו על פאן באס..) מתאים לA64? תודה!

    • 5 תגובות
    • 502 צפיות
  7. Started by miky,

    חברה איך אני יכול לדעת אם הביוס לא מזייף טמפרתורות?

    • 3 תגובות
    • 502 צפיות
  8. איך הטמפרטורה זה שהמחשב שהוא לא מתאמץ עם הוא מתאמץ אז גג הוא עולה עוד 10-13 מעלות בכל דבר העם זה בסדר הטמפרטורות האלו? מעבד Q-6600 כרטיס מסך 9600GT לוח אם Gigabyte GA-P35-DS3L קירור למעבד zalman 9500 מארז Thermaltake VB1000SNS נבדק בתוכנת EVERST כרגע יש לי ספק פשוט חודש הבא קונה ספק חדש האם זה טוב והאם אפשרי oc לכרטיס מסך או למעבד למרות שאני לא חושב שאני צריך למעבד כי אני לא מנצל אותו גם ככה תודה לעוזרים!!

    • 3 תגובות
    • 502 צפיות
  9. שלום לכולם קבלתי את המחשב החדש שלי בשבוע שעבר. המערכת: GA P35C-DS3R עליו Q6600 עם קירור Infinity. המארז הינו Poseidon ומכיל 2 מאווררים הבאים עם המארז. המערכת עובדת מאוד מאוד שקט וזה נהדר. אבל ... הטמפ. נראות לי גבוהות (למה שאני רגיל וקורא פה). פתחתי את המארז וראיתי: ה Infinity נראה שיושב טוב (לא רוקד) והמאוורר דוחף את האויר לכיוון גוף הקירור ומשם למאוורר של המארז והחוצה (כיווני זרימת האויר נראים תקינים). המאוורר של הInfinity מחובר ללוח האם במקום חיבור ה CPU fan עם 3 חוטים (מתח והסנסור). בחיבור ה Power fan מחובר ככנראה המאוורר של ספק הכוח (2 חוטים כנראה לדגימת המהירות בלבד). המאוורר הקדמי מחובר נכון (כיוון זרימת האויר לתוך המארז) והוא מחובר בשני חוטים (כנראה אספקת מתח בלבד…

    • 3 תגובות
    • 502 צפיות
  10. ככה זה המפרט שלי מעבד:c2d e6400 כרטיס מסך:ati x1950pro 512mb לוח אם:‏AW9D-MAX abit זכרון:‏2x1GB Corsair CL4 800MHz הרדיסק:Seagate ‏400GB 7200RPM, 16MB, SATA II‎ קרור למעבד:Thermaltake ‏BigTyp 120 מארז:‏HEC Compucase CI-6A21 Black and Silver ספק כח:PS-05 BIG FAN 500W (12cm Fan) (24pin JSP-TECH

    • 0 תגובות
    • 502 צפיות
  11. Started by Electric Boom,

    שלום, מישהו יכול להגיד לי האם Asetek Vapochill micro Xtreme K8 עדיף על ה-BIG TYPHOON עם נימוק כמובן

    • 2 תגובות
    • 502 צפיות
  12. Started by EliranB,

    עשיתי עכשיו OC קטן למעבד 3@3.5 ונתקלתי בביוס במשהו שנראה יעיל רשום שם לבחור סוג זכרון ויש כמה סוגים : AUTO DDR2-533 DDR2-600 DDR2-667 DDR2-800 השאלה היא אם אני יכוון את ההמהירות ליותר גבוהה האם הוא ימהיר את הזכרון ? האם זה יגרום נזק ? יש לי 533 אני רוצה 667 או משהו כזה ... ובכלל אם משהו יכול להמליץ לי על כמה אני יכול לעבוד עם המעבד הזה בלי לגרום לו לבעיות (אין לי כסף לקנות עוד אחד) ... מה המתח האופטימלי למעבד ? כי רשום על הקופסה שלו 1.400 ושמתי ככה וזה מראה לי את המתח באדום בביוס כאילו זה שגיאה אז הורדתי קצת והעלתי קצת וזה עדיין אדום אז החזרתי לאוטו' ...

    • 0 תגובות
    • 502 צפיות
  13. מדובר בAMD 4200 כבר ניסיתי לעשות אוברקלוק לפחות ל2.4 ואז המחשב פעם אחת עולה ופעם אחרת לא, רושם "OVERCLOCKING FAILED" אז הבאתי תמונות של הBIOS מקווה שזה יעזור להדריך אותי [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 502 צפיות
  14. אני עושה oc דרך הביוס ואפילו אם אני מעלה את זב מ200 ל201 זה נתקע לי לאחר שאני שומר ויוצא וזה פשוט רושם לי:"if system hang on overclock press delete key before overclock and into cmos setup"

    • 3 תגובות
    • 502 צפיות
  15. Started by Baz34,

    האם למישהו ידוע מה רמת המתח המקסימלית שניתן לעלות אליה ב-OC ? (כמובן תחת ההנחה ששומרים על טמ"פ בסביבות 55 מעלות עם קירור טוב)

    • 2 תגובות
    • 502 צפיות
  16. Started by ido-nava,

    יש לי מעבד AMD Athlon 3500+ ולוח GIGABYTE K8N PRO SLI ערכתי דרך התוכנה של גיגנבייט אוברקלוק (14%) ל 2500MHZ ו229MHZ של המעבד והזכרונות ... עכשיו התוכנה לא העלתה את ה VOLT והוא נשאר על 1.4 זה מסוכן להשאיר ככה ? הטמפרטורה של המעבד לאחר האובר היא 21 מעלות ..

    • 2 תגובות
    • 502 צפיות
  17. אני עם מארז פתוח יש לי מאוורר שמכניס אוויר מתחת להארד דיסק ויש לי מאורר שמוציא אוויר מעל הכרטיס מסך השאלה שלי היא אם צריך תמאורר שמעל הכרטיס מסך להפוך אותו ולגרום לו להכניס אוויר כי האוויר גם ככה יוצא כי אני עם מארז פתוח אז אם אני יהפוך אותו הטמפרטורות ירדו נכון ??

    • 2 תגובות
    • 502 צפיות
  18. אני לא מוצא את האפשרות להעלות את המתחים של המעבד של הזכרונות, את ה FSB את המכפלה (יודע שאי אפשר אבל אני לא מוצא!) איפה זה!?!? חפרתי בביוס ולא מצאתי! אני מקווה שהתמונה תוכל לעזור לכם לעזור לי: (תשמרו אותה וככה תוכלו לראות את כולה)

    • 0 תגובות
    • 502 צפיות
  19. Started by eli_a2006,

    שלום חברים כמו שאתם יודעים יש לי x800gto2 עם צינורות פתוחים ובזמן האחרון חשבתי למה לא לשפר לו את הציון הכרטיס שלי מוציא 6400 וזה לא השיא אני חושב שבכיף אני יכול להוציא 6500 מה אני יכול לעשות כדי לשפר את הציון כל דבר יבוא בברכה ותודה לעוזרים.

    • 5 תגובות
    • 502 צפיות
  20. יש לי בעיות של מעבד מתחמם בצורה בלתי מובנת. המחשב יכול לעבוד שעות בטמפרטורה של 50 55 מעלות ופתאום לקפוץ ל 79 עד 83 מעלות. נירא לי שילדי שחקו עם ההגדרות. יש לי מעבד אינטל 3.6G חד ליבה. יש לי מארז של Gigabyte 3D AURORA - + ספק 630 . על המעבד יש גוף קירור ומאוורר של Gigabyte 3D Rocket Cooler Pro PCU22-VG . למרות שאני מעלה את המאוורר לסי המהירות הטמפרטורה לא יורדת. המחשב חדש.

    • 0 תגובות
    • 502 צפיות
  21. אז ככה המחשב נמצא בOC תמידי... אבל כאשר אני עושה OC לכ.מסך ואז אני עוזב את המחשב לאיזה חצי שעה אז אני חוזר ואני רואה אותו מכובה. ז"א שכל המנורות וכל המאווררים לא פועלים. שום דבר. ממש כאילו הוא מכובה. ואז אני בא מפעיל אותו ולוקח לו איזה דקה ואני צריך ללחוץ לו ריסט כמה פעמים ואז מופיע לי LOGIN לווינדוס.... הקטע הוא שאני בלי OC לכ.מסך זה לא קורה לי, אבל כשאני עושה לכ.מסך אז אחרי חצי שעה פחות או יותר לפעמים יותר אפילו שעתיים הוא מתכבה בערך. ואחרי שאני כביכול מדליק את המחשב אז הOC של המעבד והלוח והכל חוזר לDEFAULT המכפלה נשארת על 9 אך הבאס במקום 382 יורד ל200. הקטע שאני חושב זה שהספק שלי אולי לא מספיק חזק? ברשותי HEC 400TR-TF... יכול להיות? [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 502 צפיות
  22. Started by pringles,

    המשחה הטרמית הזאת Arctic Silver Ceramique Thermal Compound 2.5g Tube תפיק תועלת?? יש לי amd2000 ווולקנו 9 אני עובד איתו על המהירות 2700 סלד וזה מספיק אך ניגמרה לי המישחה אז אני רוצה לקנות וזאת שציינתי למאלה מועילה?? אמממ אין לי כסף להשקיע במישחה.

    • 2 תגובות
    • 502 צפיות
  23. Started by fareedamr,

    שלום ראיתי כמה פרויקטים באתר בקשר ללד הכחול בעכבר והתרשמתי והחלטתי להחליף לד אבל איני יודע לאיזה לד להחליף ומה בדיוק עושים? ראיתי מדריך באתר גרמני אבל לא הבנתי כלום. תודה.

    • 3 תגובות
    • 502 צפיות
  24. Started by SD Project,

    יש לי ספק ג'נרי, הוא נותן למעבד מתח בין 1.3 ל1.45 ויש תמיד עליות וירידות... האם אפשר באמצעות רכיב אלקטרוני לשמור על זרם קבוע ?! או אפילו להגדילו ?! בעקרון זה למטרת OC ולמטרת חסכון בכסף אני ישמח לתגובות ממבינים, תודה ...

    • 2 תגובות
    • 502 צפיות
  25. שלום. עכשיו בדקתי בתוכנה SpeedFan את הטמפרטורות השונות במחשב שלי ואלה התוצאות כאשר יש שינוי קטן כל פעם: http://img244.imageshack.us/img244/5025/fffsw1.jpg יש לי כרטיס מסך X1800XT, 512 MB של ATI ואולי הוא מתחמם יותר מדי, לא? בדקתי גם בתוכנה של הלוח אם, הנה: http://img174.imageshack.us/img174/9779/adasffafsafssafsafasfasfsaal1.jpg האם טמפרטורה של 70 ומשהו מעלות לכרטיס מסך הזה זה סטנדרטי וגם לדוגמא בזמן מאמץ המעבד ממש עולה, יש לי מעבד 3.2 MHZ וזיכרון 1 ג'יגה RAM. תודה מראש. עריכה: ולדוגמא בתוכנה 3DMark05 קיבלתי ציון נמוך של 6973 או משהו כזה, לא הגיע ל - 7000.

    • 3 תגובות
    • 502 צפיות

דיונים חדשים בפורומים