עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. עשיתי אוברקלוק לכרטיס מסך X800GTO (אתם בטח יודעים כבר אחרי כל מה שאני חופר לכם) קיצר עכשיו זה ליבה 400@490 זיכרונות 350@390 והתוצאה לפני ב3DMARK05 היתה 4096..עכשיו 3500 בערך.. אין ארטיפקטים ולא חרטא ולא כלום..למה זה קורה למה התוצאה ירדה?

    • 1 תגובה
    • 504 צפיות
  2. Started by DJPOWER,

    יש לי מעבד פנטיום 4 2.4 נורטווד ולוח אם של אסוס P4XP-X באוברקלוק הראשון העלתי ל2520 אני לא יכול לעלות יותר כנראה בגלל שההספק(וואלט) חלש מידי עכשיו אין לי כנראה בביוס אפשרות לעלות זה הגיוני?? אם כן מה הפתרון?? תודה מראש יונתן

    • 1 תגובה
    • 504 צפיות
  3. Started by or_m0,

    מה שבכותרת.... אני יחסית מאוד מתחיל בקירורי מים אז אני מעדיף בהתחלה לקנות אחד, אבל אחד זול יחסית (לא 2000~). חוץ מזה אם אני מביא את המחשב והמערכת לחנות מחשבים מסויימת, הם יודעים להתקין אותה? עריכה: תודה מראש!

  4. Started by creek,

    יש לי את מחשב הבא: p4 1600 mhz via p4x266 256mb sdram של חברה כלשהי :\ המחשב מספק אותי, כי אני בעיקר גולש באינטרנט והייתי רוצה להתנסות באוברקלוק, אז איזה קירור אתם מציעים לי למעבד הזה? ואם תצטרכו עוד פרטים על המחשב, פשוט תשאלו :>

    • 1 תגובה
    • 504 צפיות
  5. אנשים ביאסו אותי ואמרו לי שהספארק7 יותר עדיף (כי הגריל של 7 פלוס חוסם בצורה מחרידה את הכניסה של האוויר) וגם אי אפשר להחליף צבעים לגריל כי זה מאורר 70 ולא כמו של הוולקנו 11 (80ממ) :-( קיצר חבר שלי רוצה לקנות מאורר למעבד שלו גם אחרי שהגיע ל64 מעלות אז מה להמליץ לו על הספארק7 הרגיל ?

    • 3 תגובות
    • 504 צפיות
  6. Started by dankken,

    שלום לכם ברשותי ההמפרט הבא : לוח מסוג MSI P45 DIAMOND 4G Kingstone DDR3 1333Mhz לגבי המעבד האפשרויות שיש לי היםו הם :Q8200 או E6750 השאלות שלי היא: 1) איזה מעבד מתאים יותר ל OC 2) האם יש לכם הוראות ספציפיות לגבי הלוח הנ"ל איך לבצע OC נורמלי? 3) ללוח הנ"ל יש גופי קירור וכן תשתית לקירור מים לגשרים הצפוני והדרומי ורציתי לדעת במידה ואעשה OC האם אהיה חייב להוסיף את הקירור מים למערכת? 4) לגבי המעבד, איזה גוף קרור אתם ממליצים עבור OC לא חריג השימוש במחשב הוא בעיקר למשרד + קצת משחקים(לא רציניים) תודה ויום טוב

    • 2 תגובות
    • 504 צפיות
  7. Started by matvey99,

    יש לי במארז 2 מאווררים , אחד שתמחבר ללוח האם ואחד ישירות לספק וכשאני נכנס ל SPEEDFAN אני לא מצליח לשנות כלום... זה כותב לי 100% בכולם ולא משנה מה אני עושה זה לא משתנה . תודה.

    • 2 תגובות
    • 504 צפיות
  8. Started by SixKiller,

    שלום לכם יש לי מחשב 2.4 c Asus MotherBoard והטמפרטורה שלי היא 35 זה טוב ??? ??? ??? תודה על התשובה...

    • 4 תגובות
    • 504 צפיות
  9. Started by urielka,

    in the bios i can only chose from fsb:133,137,140MHZ only so i tried on CPUcool but they not have my pLL(ics-9509018f) but they have only 950901 so i tried and on it works on 149.9MHZ but beyond the 150MHZ it make reboot so do anybody know agood OC PROGRAM TO MY PLL(mother board:ecs P4VXAD) or a tweak so it work whank you to any body that will answer and answer in hebrew because i understood it and i only writing in english because my microSHIT WinXPpro do not support hebrew at this moment

    • 0 תגובות
    • 504 צפיות
  10. יש לי: מעבד Pentium 4 1.5Mhz Willamette (זה הישן) לוח אם (Asus P4T (Chipset 850i זיכרון Rd-Ram 4X128 Samusung אני לא מוצא בשום מקום מאוורר סבבה שמתאים לחיבור הזה!!! אני רוצה לעשות אוברקלוקינג ולא מצליח יותר מ 1650 כי פשוט אין אפשרות כזאת באוטומטי ואם הולכים על הכפלה ידנית אז ברגע שמעלים את הBUS יותר מ 110Mhzאז המחשב מצפצף או מתכבה... (המכפיל של ה 15 נשאר קבוע משום מה) בבקשה תעזרו לי, אני יודע שזו חומרה קצת ישנה, אבל please.... בתודה, דניאל.

    • 2 תגובות
    • 504 צפיות
  11. Started by yogev_k,

    חברה היום אני קמתי ואני רואה שהמעבד שלי לא יורד מה-50% שהוא מתאמץ ולפעמים הוא מגיע ל-80 בלי עבודה?? נראה לי משהו מוזר מישהו יכול לעזור לי ובגלל זה הוא מתחמם לי מאד.....

    • 1 תגובה
    • 504 צפיות
  12. Started by cold fire,

    יש לי מחשב פנטיום 4 1.8 נבדק ע"י SiSoftware Sandra פרטי המעבד - Processor Model : Intel® Pentium® 4 CPU 1.80GHz Speed : 1.80GHz Performance Rating : PR1980 (estimated) Type : Standard Package : FC µPGA478 Rated Speed/FSB : 1800MHz / 4x 100MHz Multiplier : 18/1x Minimum/Maximum Multiplier : 0/1x / 18/1x Generation : G8 Name : P4N (Northwood) Pentium 4C 130nm 1.6-3.4GHz 1.475-1.575V Revision/Stepping : 2 / 4 (9) Stepping Mask : B0 Microcode : MU0F241E Core Voltage Rating : 1.500V Maximum Physical / Virtual Addressing : 36-bit / 32-bit Native Page Size : 4kB Part Number : To Be Filled By O.E.M. Asset Tag : To Be Filled By O.E.M. Serial Number : To Be Filled By O.E.M. Co-Pro…

    • 1 תגובה
    • 504 צפיות
  13. Started by bbarakt,

    באיזה תוכנה כדאי לי להשתמש? המעבד- Q9300 הכרטיס מסך- 9800GTX

    • 1 תגובה
    • 504 צפיות
  14. Started by eldad82,

    חיפשתי הרבה בפורום ולא מצאתי אז אם תוכלו לענות לי 1. מדוע צריך 800 MHZ מה זה תורם ל OC ? איך בדיוק זה משתלב 2. ואם אני כן עושה OC אולם עם זכרון 667 זה חסר תועלת ? 3. אם אני לא מתכנן לעשות OC רציני רק להמהיר את המהירות של המעבד מה כדאי לקנות 667 או 800 נ.ב תגידו מזל טוב קיבלתי את המעבד היום q6600 g0

    • 1 תגובה
    • 504 צפיות
  15. האם צריך ואפשר להוסיף מתח לAGP ברמות אוברקלוק מסויימות? באיזה רמות?

    • 1 תגובה
    • 504 צפיות
  16. Started by liordavid,

    מעבד 3.4 GHZ ליבת NORTHWOOD או ליבת PRESCOTT מאוורר BIG TYPHOON. מה יהיה יותר מהיר ב- O.C ?

    • 2 תגובות
    • 504 צפיות
  17. Started by guy_intel,

    המערכת: Q9550 Asus P5Q Pro 4870 מעוניין ב-OC למעבד אם הבנתי נכון, ה-Antec 300 מגיע עם 2 מאווררים בתוכו. איזה מאווררים נוספים מומלץ להוסיף ?

    • 1 תגובה
    • 504 צפיות
  18. Started by TheRedEye,

    מה אתם אומרים? אם פתוח אז גם שני הצדדים או צד אחד?

    • 1 תגובה
    • 504 צפיות
  19. Started by shumaher,

    WC-601 טוב ושווה\או שלא? מתאים ל CORE 2 DUO E8200??? וללוח GIGABYTE EX38-DS4???

    • 1 תגובה
    • 504 צפיות
  20. מתכוון לעשות OC לכרטיס הנ"ל: http://www.pandas.co.il/product_info.php?products_id=10220 ויש לי 210 ש"ח להוציא על גוף קירור גם. אני בעיקרון מעוניין לעשות OC גבוהה, כזה שבעזרתו אוכל להגיע לביצועים כמעט זהים ל6600GT ב-3Dmark03 (ראיתי שזה אפשרי לפי החיפוש שעשיתי על הכרטיס). אתם יכולים להמליץ על גוף קירור מתאים? שלא יעבור את התקציב, תודה . עריכה: אם כבר פתחתי דיון, אז יש לכם מושג מה השם של התוכנה שמחליפה את AIDA32? avarest או שם דומה! אתם יכולים להגיד לי את השם המדוייק כדי שאני אוכל להוריד ולהתקין אותה?

    • 5 תגובות
    • 504 צפיות
  21. שלום, הינה תמונה של התוכנה עם כל הנתונים, ברצוני לעשות אובר קלוק לפנטיום 4, 2.4. הגעתי לפני יומיים בערך ל 2.996 וקצת שם... אבל המחשב עובד... אך ברגע ששמתי תוכנה 3dMark03 (לא משנה כל כך גירסא) בכדי לבדוק ציון לפני ואחריי של מעבד... הוא נכבה לי תוך אולי 30 שניות מאז תחילת הבדיקה... אז ככה: 1) כן אני יודע שיש מתח שצריך להעלות, מכפלות וכו'... אבל השאלה היא האם צריך לעדכן ביוס? הביוס הוא משנת 2004 ואולי יש גירסא חדשה שלו? שתיתן לי עוד משהו? כי כרגע הלוח מעלה מתח רק באחוזים. http://img219.imageshack.us/img219/6250/beforeockz8.jpg הינה תמונה של הרכיבים. עצות מה לשפר? מה להוסיף? (קירור סטוק)

    • 0 תגובות
    • 504 צפיות
  22. אני כרגע כיוונתי את הבאס ל1066 - ברירת המחדל. עד עכשיו הייתי עובד על 1333. משום מה כשאני מנסה להפעיל את המחשב על 1333 הוא פשוט לא עולה, יש מסך שחור מעט לפני הטעינה של הווינדוס. ניסיתי לשחק עם הזכרונות, להוריד אותם מ800 קצת פחות, מעל 800 אי אפשר בכלל כי הם לא מסוגלים לעבוד ביותר. *מה שכן הוא יכול לעבוד ב1333 אבל שהזכרונות רק על sync mode, שאינם עובדים ב400 מגהרץ כמו שהם צריכים אלא ב332\333 מגהרץ ואז התזוזה של המחשב כמעט זהה ל ללא אוברקלוק בכל. יש לכם רעיון?

    • 0 תגובות
    • 503 צפיות
  23. האם העלאת באס למעבד משפיעה על משהו אם הMHZ בסיכום הכללי כמעט ולא עולה? כלומר העלנו הרבה את הבאס אבל את המכפלה הורדנו בהרבה ואז מה שהרווחנו זה בסביבות ה100MHZ למעבד... הרווחנו פה משהו?

    • 5 תגובות
    • 503 צפיות
  24. Started by owen,

    ע"מ לקרר מחשב קטן מימדים אני זקוק לרדיאטור איכותי ויעיל שלא יעלה על המידות הבאות (W x H x L): 40x80x150+מאוורר, מישהו מכיר משהו כזה?

    • 2 תגובות
    • 503 צפיות
  25. קודם כל קניתי את זה : http://www.thermaltake.com/dcfans/35drivebay/a2003.htm עכשיו לא הבנתי לאן אני מחבר את שתי החוטים, אני יכול לחבר רק חוט אחד? מזה החיבור בצד הלבן הזה? יש לי מספיק חיבורים לחבר את כל אלה?

    • 0 תגובות
    • 503 צפיות

דיונים חדשים בפורומים