אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
וברכה, שלום. ברשותי מארז Enermax FS-710 Black מיושן, אשר כרגע לא מותקן בו אף מאוורר. במארז יש שישה מקומות שבהם ניתן להתקין מאוורר 80מ"מ והייתי שמח אם תוכלו בבקשה לחוות את דעתכם בנוגע לצורת ההתקנה, אשר תביא לסירקולציה היעילה ביותר בתוך המארז. מצורפת סכמה - אני חשבתי על שתי תצורות עיקריות : א. בצידי המארז, המאוורר התחתון יכניס אוויר והעליון (אשר נמצא בגובה כונני ה 5.25" וספק הכוח) יוציא, בנוסף יותקנו שני 80 מאחור אשר ייפלטו את החום. ב. לזנוח את צידי המארז, להתקין שני קדמיים שידחפו אוויר פנימה ושני אחוריים שיפלטו. הצעותיכם יתקבלו בברכה, תודה.
-
- 1 תגובה
- 504 צפיות
-
-
תודה
-
- 3 תגובות
- 504 צפיות
-
-
מתח ה-VDD שלי לפי הגדרת ה-BIOS היה אמור להיות על 1.6V. אבל בפועל הוא נע בין 1.3V ל-1.7V~. וכשאני מחבר את ה-R9800Pro שלי המחשב הרבה פעמים לא עובר את ה-BOOT, או שפשוט התמונה נעלמת לחלוטין באמצע העבודה. כרגע אני עובד עם ה-Geforce 440MX ועדיין ה-VDD לא יציב, אבל לפחות אני יכול לעבוד. מדובר על לוח 8RDA+ של EPOX. יכול להיות שהבעיה בספק המאוד ג'נרי ומאוד דפוק שלי? צריך את עזרתכם.
-
- 0 תגובות
- 504 צפיות
-
-
יש לי ATI 4870,הדרייבר שלי הוא האחרון,מערכת הפעלה ויסטה 64 ביט. המהירות של המאוורר שלי מוגדרת בדרייבר על 35%-40% ומדי פעם כל כמה דק' המהירות של המאוורר עולה למקסימום,או לפחות למהירות ממש מהירה (לפי הרעש אני יודע) ותוך 2 שניות חוזרת למצב המקורי שמוגדר לה. הבעיה הייתה גם בגירסת דרייבר הקודמת. אגב זה לא קורה תוך כדי משחק אלא אפילו תוך כדי מנוחה. אשמח לעזרה. תודה.
-
- 1 תגובה
- 504 צפיות
-
-
התקנתי מעבד Pentium D 820, מה צריכה להיות הטמפ' הסבירה שלו עם גוף קירור סטוק? אצלי עם מארז פתוח, זה נע באזור ה50 מעלות, זה בסדר?
-
- 2 תגובות
- 504 צפיות
-
-
אני מתלבט בין ה- spark 7 + לבין ה- vantec aeroflew לא אכפת לי מהרעש של הספארק אני רוצה לדעת מהיתן לי ביצועים נטו יותר טובים (קרירים) ההבדלים זה כולה 10 שקל אז מה עדיף לי ? ואם אפשר גם הוכחות (באנצ'ים וסקירות) תודה למי שיכול לעזור
-
- 4 תגובות
- 504 צפיות
-
-
לוח אם - REV2.0 +EP-8RDA3 מעבד-AMD Athlon XP 2500+ 512KB Cache 333MHz זכרונות- TwinMos DDR PC3200/400 (TMD7608F8E50B/D) - original 256MB*2 מארז-COMPUCASE CI-6a19 ATX SUPER MIDI TOWER CASE אוקי מה לעשות,להעלות את הFSB או תמכפלה ? וגם בכמה אני יוכל להעלות את הFSB אם הזיכרונות שלי ?(מ333mhz ל?)
-
- 0 תגובות
- 504 צפיות
-
-
http://www.vr-zone.com/index.php?i=3437 שיפור מדהים! עבר 7000 נקודות ב3D Mark 06. שווה לקנות.
-
- 2 תגובות
- 504 צפיות
-
-
המחשב שלי מתחמם מאוד ואני רואה בתוכנה speedfan 4.33 אני לא מבין בה אבל הtemp 2 עם אש כזה והcore גם עם אש מה עושים כדי לקרר? שמתי מאוור על הכי חזק אבל לא עובד ( מאוור רגיל לא של המחשב) אפשר בבקשה עזרה באמת דחוף
-
- 4 תגובות
- 504 צפיות
-
-
אני ממש צריך עזרה לגבי OC למערכת שלי :s05:... סתם כדי להוסיף טיפה בוסט לביצועים הקיצר המערכת (די ישנה) היא פנטיום 4 סוקט 423 או משהו כזה (ווילאמט) עם זכרונות RDRAM 512MB על לוח של אסוס (P4T או משהו כזה..) השאלה היא אם זה אפשרי?? (כולה רוצה להעלות איזה 100-200 מגה הרץ) ראיתי את הפרוייקט הזה, אפשרי גם אצלי?? http://www.hwzone.co.il/ocdb/index.php?action=viewinfo&project_id=202
-
- 1 תגובה
- 504 צפיות
-
-
Temperatures Motherboard 45 °C (113 °F) CPU 49 °C (120 °F) CPU #1 / Core #1 52 °C (126 °F) CPU #1 / Core #2 51 °C (124 °F) GPU 55 °C (131 °F) WDC WD1600JS-00NCB1 50 °C (122 °F) פעם ראשונה שההארד דיסק הגיע לי 50.. הוא בד"כ 42 אלו התוצאות לאחר שיחרור קבצי RAR אבל עדיין אלו הטמפ' המומצעת, המארז הוא סופרנו. מה אני יכול לעשות? החדר לא ממוזג, אין מזגן..
-
- 6 תגובות
- 504 צפיות
-
-
אוקיי חודש אחרי המחשב החדש, נהנתי מכל רגע ורגע עם הArctic-Cooling Freezer Pro שלי.. עד שיום אחד פתחתי את המחשב, התעסקתי בכבלים וזה, אין לי מושג מה עשיתי אבל המאוורר מסתובב על הסל"ד הכי המיר ולא מוכן לרדת (2300), עכשיו השגתי קירור סטוק של AM2, שאת הישן כבר זרקתי.. מה אתם אומרים לשים אותו? יש בו חיבור 4 פינים לשליטה? כי בAC אין לי.. עכשיו אל תגידו "תרכיב תנסה" כי זה לא משהו שנאי עושה כל יום.. ועוד שאלה, צריך לשים משחה טרמית או שזה לא הכי חשוב? תודה רבה על כל עזרה. נ.ב: ראיתי עכשיו את המאוור סטוק אצל חבר, והוא מצוין דווקא.. כשהוא במנוחה הוא לא עובד... זה אחלה.. לא ככה? המטרה שלי היא להגיע לשקט אופטימלי במנוחה, וכשהוא מסתובב כל כך לאט לא שומעים אותו..[br]פורסם בתאריך: 11.09.2…
-
- 2 תגובות
- 504 צפיות
-
-
יש לי מאורר על המעבד ,על הציפסט, על הכרטיס מסך ועוד מאורר שמוציא אויר מאחור יש לי מקום לשני מאוררים בצד שמאל של המארז אני חושב לשים אותו שם, עכשיו האם כדי לשים אותו שם ? ואם כן לשים אותו שהוא מוציא ,או מכניס אויר תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 504 צפיות
-
-
מה אתם אומרים על לוח האם הזה MSI K9N NEO nForce 550. הוא טוב. ואיך יכולות האוברקלוק של המעבד הזה AMD athlon64 3800Mhz AM2 dual core winsdor
-
- 3 תגובות
- 504 צפיות
-
-
אז ככה מה הקטע הזה עם היחס...1:1...5:4...מה זה אומר?... איך אני יכול להגדיל את המתח במעבד?..מה עדיף להעלות את הבאס?? או את המתח?? מה הגבול של המתח שהמעבד שלי יכול לסבול...(ליבת ויילמאט)...?? איך אני יודע מה היחס של הזיכרונות שלי??.. אני הולך להביא AMD 3000+ 939 עכשיו אני רוצה OC...ואני יקנה אותו עם לוח K8NS-Ultra...הוא יעשה OC סביר??..לדוגמא...מ1.8 ל2.2 הוא יסחב?? ועם המערכת הנ"ל....איזה זיכרון יסחב בOC כזה??..הTWINMOS הרגיל 2.5-3-3-6...??..אם לא אז איזה זיכרון להביא??....איזה צ'יפ יש לו??..ומישהו יכול להסביר לי קצת על הצ'יפים??? המעבד שלי עכשיו הוא P4 1.7 במקור...יש לי קירור סטוק...והמעבד נהיה לא יציב ב2.05...איזה קירור אני יביא בשביל להגיע ל2.2??..TT Tower??..או משהו אח…
-
- 0 תגובות
- 504 צפיות
-
-
היי! אני עומד לקנות E2180 ולעשות לו אוברקלוק, ואני מתלבט איזה קירור לקנות. בעיקרון, הייתי די סגור על Tuniq Tower, אבל המארז שלי די מעפן ( Sunbeam Samurai ) הביג טייפון למשל נכנס ממש בקושי, מנשק את המאורר של הדלת) אז חשבתי על אלטרנטיבות, מה דעתכם על MaxOrb או V1? תודה רבה.
-
- 2 תגובות
- 504 צפיות
-
-
מחפש מאורר 120 מ"מ שעובד על 220 Volt עדיף מאלומיניום לסירקולציה רצינית של מחשב מגירה. כל קישור יתקבל בברכה
-
- 0 תגובות
- 504 צפיות
-
-
ערב טוב טוב טוב אז ככה - לפני יומיים היה לי משעמם והחלטתי שהגיע הזמן לנקות את המחשב- אבל לנקות יסודי- (מפרט בחתימה) - אז פירקתי את הסינק והמאורר מהמעבד.... בוף- נדהמתי כמה אבק היה שם (מה הפלא שהמעבד בסטוק לא ירד מ55 מעלות) - הקיצר- כל הטריקים של אוויר בלחץ ופן (עם אוויר קר) - נשמעים אחלה אבל מנסיון לא הכי פרקטיים- אז פשוט לקחתי מברשת שיניים לא שימושית וניסיתי איתה- עשתה פלאים!!!! כמובן גם החלפתי את המשחה הטרמית .... תוצאות- לאחר ההתקנה חזרה לקח לי בערך חצי יום לשחק עם הברגים עד שיהיה פוסט ... (יש בעיה עם הSLK948U , צריך לשחק שם עם ההברגה בין "לחץ יתר" או "חוסר לחץ" על התושבת של המעבד כי אחרת אין פוסט, או שאולי זה רק אצלי). - אחרי שסוף סוף הצלחתי להפעיל- המעבד עובד לו בע…
-
- 0 תגובות
- 504 צפיות
-
-
גם ה MX440 וגם ה FX5200 הגיע עם הזכרונות האלה האם אם טובים באוברקלוקינג ואם אני יעלה את המהירות של הזכרונות, האם זה ישנה משהו בקשר למהירות המשחק, שהמשחק ירוץ יותר חלק תודה.
-
- 3 תגובות
- 504 צפיות
-
-
אני מבצע למעבד. מדובר ב-Q6600 על לוח GAP35CDS3R גרסה 2.0 זיכרון OCZ GOLD DDR2 800MHZ 5-5-5-15 אני המהרתי את המעבד ל-3.4GHZ הזיכרון עובד ביחס של 1:1 1. כמה מתח אני צריך לתת למעבד ולזיכרון בכדי שיהיה יציב? (כרגע יש לי על הזיכרון +0.2) 2. לאיזה טמפרטורה נכון להגיע בכזאת המהרה? כרגע הגעתי למקסימום של 60 עם ULTIMA 90 ומאוורר 120MM תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 504 צפיות
-
-
שלום אני עומד לעשות אוברקלוק למעבד שלי (AMD 3500 VENICE CORE?) רציתי לדעת אילו תוכנות אני צריך ועל איזה הגדרות לשים אותו זה מחשב חדש לכן אני לא מתכנן OC קטלני משהו עד 2500 MHZ לא יותר תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 504 צפיות
-
-
-
אני רוצה לעשות OC אני לא ממש מבין בזה.. אני יודע שצריך לעלות משהו.. תגידו לי מה אני צריך לעשות בבקשה.
-
- 5 תגובות
- 504 צפיות
-
-
שלום... בקורב עוד חודשיים אני הולך לקנות מחשב חדש.. המעבד שיבוא עם המחשב יהיה AMD 64 3100 אני רוצה קירור טוב של המעבד... לפני כשנה וחצי קניתי מחשב ואיתו שמתי קירור של זלמן: CNPS6000CU הטמפרטורה של המעבד נכון לעכשיו בחורף היא על 48-אני מדבר על מעבד amd 2500 barton זה נחשב לקירור טוב??? ראיתי פה הצעה של הקירור של זלמן הzalman 7700cu מה כדאי לשים קירור למעבד שלי אשמח לקבל תשובות תודה.
-
- 2 תגובות
- 504 צפיות
-
-
קנינו בזמנו לחברה שלי AXP1800 רק שהיא לא מסוגלת לשבת לידו כי הוא מרעיש... מבדיקה שעשיתי זה המאוורר של המעבד הוא ממש חצוצרה לא קטנה (גם לאחר שימון בWD40)... אני מחפש קירור שקט ביותר שיהיה טוב לסטודנטית ללא OC ובעל תג מחיר סביר...
-
- 4 תגובות
- 504 צפיות
-


