אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
אין הרבה מה להוסיף,הכל רשום בכותרת,כמו כן יש ברשותי כרטיס של Albatron מסוג 6800GT 256MB הקלוקים המקוריים שלו הם 350/500 והמהרתי אותו ל 400/550 (המהירות המוצהרת של ה 6800U) אני עם קירור סטוק יש לציין. יש סכנה בזה? כדאי להוסיף קירור? (אני לא מתכוון להמהיר אותו מעבר לכך) תודה רבה לעוזרים. נ.ב הטמפרטורה שלו עכשיו היא 48 במנוחה ו 65+ במאמץ אבל יש לציין שזהו יום קר מאוד.
-
- 5 תגובות
- 505 צפיות
-
-
ברשותי מחשב מאוד ישן - סלרון 400 אני רוצה לנסות לשפר את מהירות המעבד (overclocking), אין לי מושג איך עושים את זה. מישהוא יכול בבקשה לעזור לי ולהסביר איך עושים את זה בצורה בטוחה ויעילה? לוח האם שלי הוא של Shuttle במהירות 66MHZ תודה, יוסי
-
- 2 תגובות
- 505 צפיות
-
-
קודם כל שלום יש לי מספר שאלות, המאוורר בספק חדל לפעול, קניתי חדש חיברתי ואני לא בטוח אם צריך להכנס אוויר למארז או שצריך לצאת ממנו ? קניתי לאחרונה מאוורר נוסף למארז 120 mm אם אני לא טועה, הוא צריך להוציא או להכניס ? המאוורר שהיה מותקן בעבר ניקתי אותו, ההוא בקידמת המחשב, צריך להוציא או להכניס ? המאוורר של הכרטיס מסך שלי חדל לפעול הוא עגול כלל מסגרת עגולה של הגי פורס 4 128 אם אני אקבע לאזור מאוורר 80 mm או 69 mm זה יעזור ? איך אני יודע מה טמפ הכ.מסך ? ממש תודה וחג שמח המארז שלי פתוח והספק מפורק בבקשה תשובות זריזות ושוב תודה
-
- 2 תגובות
- 505 צפיות
-
-
מה עדיף? Arctic Cooling AC-NV-SIL-5 או Zalman - VF700-ALCu-LED שניהם יתאימו ל7800GT של LEADTEAK? לי כרגע יש קירור כזה
-
- 3 תגובות
- 505 צפיות
-
-
רציתי לדעת איזה זיכרונות מומלצים אם הייתי רוצה לעשות אובר קלוק כזה FSB : 133@225 אבל עם תזמונים נמוכים משהו כמו 2-3-3-7 ההתלבטות שלי היא בין - ocz 3500 el platinum corsair 3200 LL מה אתם אומרים? תודה על התשובות!
-
- 0 תגובות
- 505 צפיות
-
-
קודם כל , אני מקווה שזה מתאים לפורום הזה כי לא מצאתי אחד שזה יותר מתאים לו. אז ככה, יש לי 7600GS בגרסאת הAGPX8 256MB DDRII זכרון, 128 ביט , ליבת G73 עכשיו סתם באתי לראות אם אפשר לעשות פתיחת צינורות, ופתאום אני קולט שרשום שאחד הצינורות Disable. שמתי לידו V , עשיתי ריסט והוא עדיין Disable... יש למישהו פתרון ?
-
- 1 תגובה
- 505 צפיות
-
-
Voltage Values CPU Core 1.62 V +3.3 V 3.31 V +5 V 5.05 V +12 V 11.92 V -12 V -12.20 V -5 V -5.25 V +5 V Standby 4.97 V VBAT Battery 3.57 V DIMM 2.62 V אני לא על OC המפרט בחתימה (ספק 300W של HEC)
-
- 5 תגובות
- 505 צפיות
-
-
איזה מאוורר הכי שקט ל E6300 קניתי בKSP מאוורר של זלמן (כנראה מכרו לי דגם זול) והוא ממש מרעיש הכסף לא משחק אצלי תפקיד עד גבול מסוים כמובן
-
- 2 תגובות
- 505 צפיות
-
-
שלום בזמן האחרון המאוור של המעבד עושה בעיות והחלטתי ליקנות חדש התקציב עד 330 שקל. אני מתלבט בין sunbeam tuniq שיש אותו לחבר שלי והוא מעולה... לבין zalman cnps9700 led שאומרים שהוא תותח בקירור אני מחפש במאוורר שיהיה שקט ויקרר טוב מה עדיף לי ליקנות? תודה מראש.
-
- 8 תגובות
- 505 צפיות
-
-
יש לי שאלה בקשר להתחממות המחשב כתוב לי ברגיל בEVEREST 41 מעלות ממוצע..שחקתי קאונטר סורס ואחרי זה 1.6 ואז יצאתי לבדוק ראיתי 52 השאלה אם הכל בסדר? מה הטמפרטורה המומלצת כשהמעבד מתאמץ ומה הטמפרטורה שהמחשב במצב רגיל...תודה עדכון : זה אחרי אוברקלוק מ 2000 ל 2200
-
- 3 תגובות
- 505 צפיות
-
-
ברשותי מחשב (שני) עם מעבד E6300, וקירור Cooler Master s775. כשהתרד התחלתי הוא הוא 1800, עד כמה מומלץ אפשר להגיע בלי להזיק למעבד יותר מדי? ולאיזו טמפ'? (בלי להחליף קירור) (הזכרונות של 800 מגה-הרץ)
-
- 3 תגובות
- 505 צפיות
-
-
עוד כמה ימים זה מגיע אז ככה : מעבד AMD 3500 VENICE לוח DFI SLI-DR זכרון 2*512 OCZ DFI SPECIAL PC5000 כרטיס מסך LEADTEK 6800GT HD 74RAPTOR קירור : ראדיטאור כפול של DD DD COPER TDX CPU BLOCK MAZE4 GPU BLOCK D12-D4 PUMP מיכל מים כמובן ו....AEROCOOL GATEWATCH מארז אני עושה MODD לFULL TOWER שאלתי היא האם 2*120 FANS 40CFM כל אחד לדעתכם יספיקו לראדיאטור ובכלל תודה
-
- 1 תגובה
- 505 צפיות
-
-
שלום, אני הולך לקנות את המפרט שבפרופיל. כפי שאתם רואים מפרט לא ממש חם. חשבתי לעשות OC לכ. מסך. נראה לכם שבלי לקנות אוורור מיוחד אני אצליח לעשות OC שישפר לי את הביצועים במשחקים? ובעצם למה עושים OC? למה הוא משמש? ונגיד בכמה אחוזים הכרטיס יהיה יותר טוב אחרי OC מינמלי עם הקירור סטוק של הכ. מסך? ונגיד שעשיתי... איך אני יודע שהכל תקין ולא שרפתי או הרסתי משהו בכרטיס מסך? תודה רבה לכל המגיבים
-
- 4 תגובות
- 505 צפיות
-
-
טוב אז ככה, המפרט בחתימה - כעיקרון שקניתי את המחשב הוא לא היה מיועד לOC אבל פתאום בא לי ;D שמעתי שצריך לנעול AGP ו PCI ולהעלות HTT אבל אין לי מושג איפה כל הדברים האלה נמצאים... אשמח לשמוע עצתכם ומה אני יכול / צריך לעשות...
-
- 2 תגובות
- 505 צפיות
-
-
חיפשתי בגוגל מהירויות מקסימליות ללא vmod לכרטיס הנל, אך לא מצאתי תוצאות. יש לי leadtek 8600gt 256ddr3 והוא מצליח להריץ על המחשב הענתיקה שלי כמעט כל משחק בקצב מצויין ובהגדרות גבוהות. עשיתי oc קטן, אך מבלי לחפש את נקודת המקסימום. הסטוק הוא 540/700 ואני העלתי ל640/840...אבל כמו שאמרתי, לא טרחתי לחפש את המקסימום. הטמפרטורה עומדת על 51 מעלות במנוחה, ו65-76 מעלות במאמץ ( בcod4 67 אך בn4s 75)- לאחר הoc. מה הטמפרטורה המקסימלית והבטוחה של הכרטיס הנל? ומה המקסימום שאנשים הצליחו להוציא, בפורום וברחבי הרשת . תודה.
-
- 0 תגובות
- 505 צפיות
-
-
שלום, אני בונה מחשב להפקת מוסיקה (וגם כזה שיוכל להריץ משחקים מדי פעם), ואני clueless בעניין הקירור... אשמח אם מישהו יוכל להמליץ על קירור שקט. אני מבין שיש קירור למעבד, למארז, לכוננים הקשיחים ולזכרונות, אבל אני לא יודע מה מכל אלה אני צריך. תודה רבה למגיבים !! להלן המפרט: מעבד Intel Core 2 Quad Q9550 Tray ¤1193 כמות:1 http://www.skypc.co.il/product.asp?pid=IQ9550ay לוח אם Gigabyte GA-EP45-UD3R ¤717 כמות:1 http://www.skypc.co.il/product.asp?pid=39490 כונן קשיח Westren Digital WD5000AADS 3.5" 500GB SATA2 32MB ¤278 כמות:1 http://www.skypc.co.il/product.asp?pid=WDC1247 כונן קשיח Westren Digital WD1001FALS 3.5" 1000GB SATA2 32MB ¤505 כמות:1 http://www.skypc.co.il/product.as…
-
- 1 תגובה
- 505 צפיות
-
-
-
http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=45662&highlight=ddr+booster ראיתי - חשבתי שמאוד חשוב - פירסמתי לינק. נא להתחיל לקרר!
-
- 1 תגובה
- 504 צפיות
-
-
באתר שלהם מצויין שזה מתאים לNF7-S Ver2 והם בנויים אותו דבר אבל אני חייב להיות בטוח תודה
-
- 2 תגובות
- 504 צפיות
-
-
אם אפשר הסבר מפורט אני אשמח system zone 1=37 system zone 2=43 processor zone=38 מהם אזורים 1+2 ? מדובר על טמפרטורה [אני חושב] תודה [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 2 תגובות
- 504 צפיות
-
-
כל פעם שהמחשב שלי חושב קצת יותר הרגיל (כשהוא מעלה משחק וכל מיני דברים כאלה אחרי כמה זמן הוא עושה ריסט...).. יש לי מעבד pentiumd 820 2.8 ghz זכרון ג'יגה 667 והחום מגיע ל39-41 מעלות של המעבד והלוח.. (יש לי 4 מאווררים..) מישהו יודע אולי למה זה קורה... אגב לא עשיתי oc
-
- 1 תגובה
- 504 צפיות
-
-
לפני איזה שבועיים חבר שלי הכניס אותי לכל השטויות של האוברקלוקים ואז עשנו אוברקלוק לכרטיס מסך שלי(gforce mx 440 with apg8x) ולפני האובר קלוק התוצאה שלו ב-AquaMark3 היתה 4900 בערך ואחרי אוברקלוק בקירור פסיבי הגעתי איתו ל5790 בערך... הגעתי איתו למהירות ליבה של 375 הרץ ומהירות של הזכרונות 340 הרץ יותר מזה היו ארטאפקטס והמחשב נתקע... כמובן עשיתי את זה בלילה מאוד קר...
-
- 4 תגובות
- 504 צפיות
-
-
הייתה לי פעם אחת אבל שכחתי את השם שלה... (הצבא הרס אותי)
-
- 1 תגובה
- 504 צפיות
-
-
הגעתי לOC מכובד של 4.05 GHZ עם מעבד E7200 1.4V באס על 450 FSP - 1800 שמתי זיכורונות על 1:1 והעלתי את המתח שלהם. סיים שעתיים בOCCT בביטחה . אך אחרי 3 דקות בפריים95 הוא נפל וקיבלתי מסך כחול . עם השגיאה: IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL חיפשתי אותה בגוגל וקיבלתי כמה תוצאות : אחד אמר שזה בטוח זכרונות, אחד אמר שזה בטוח ספק ואחד אמר שזה חומרה פגומה . מה הבעיה לדעתכם ? אני אנסה עכשיו להוריד חזרה את המתח של הזכרונות ואני יכתוב פה .
-
- 3 תגובות
- 504 צפיות
-
-
ראיתי כתבה עליהם, שבא נאמר שיש להם צריכת חשמל נמוכה כ45W, לכן פליטת החום שלהם אמורה להיות נמוכה. ראיתי שיש להם מכפלה של 10.5, והם באים בתדר BUS של 200, כך שאם נעלה אותו נניח ל250 (OC עלוב) זה יהיה 2650 בערך כך שהוא אמור להיות טוב. אני התעסקתי יותר בOC למעבדי אינטל כך שאני לא יודע עם יש קשר למכפלה וכו'... אז מה אתם חושבים, הם יהיו אוברקלוקרים טובים?
-
- 1 תגובה
- 504 צפיות
-


