עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. הרכבתי עכשיו את הכרטיס של INNO3D והורדתי את הדרייבר העדכני מהאתר של NVIDIA ואני לא רואה אופציה לצפיה בטמפ' ב NVIDIA CONTROL PANEL תודה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 505 צפיות
  2. ? ???

    • 1 תגובה
    • 505 צפיות
  3. Started by BHXHO2,

    אני מתכנן שיפור קטן במחשב ואני צריך לדעת האם הספק שלי יחזיק את זה Scythe "NINJA PLUS " 6 Heat Pipes CPU Cooler {ללא מאוור} FM121 Silverstone כפול 2 GLACIALTECH GT-F1 VGA FAN CARD COOLER http://www.pc-top.co.il/details.asp?id=177 ZALMAN ZM-MFC1 מאוור של hd {קיים} Delta 120x38mm TFB1212GHE Extreme High Speed ומאוור 60 בשביל הזיכרון מארז של 6A21 Compucase {קיים} בתודה ניסים

    • 3 תגובות
    • 505 צפיות
  4. Started by yonib5,

    לאחר המעבר ממחשב הפנטיום עם הוויליאמט הזקן והרועש החלטתי לעבור למחשב עם מעבד AMD הרי המפרט: ATHLON 64 S939 3000 GIGABITE K8NF-9 NF4 S939 ADATA 512MB X2 PINE XFX 6600 128MB WD80 GB MAXTOR 40 GB HEC 425 המארז הוא מארז פשוט וזול עם חלון צד ומאוורר מואר בלדים כחולים הבעייה הרעש... יותר מידי!!! ציפיתי שהמעבר לAMD יהיה מוצלח גם בגלל השקט מסתבר שלא...הוא רועש גם שהוא לא מתאמץ מאוד מוזר... אגב יש לי הכנה למאוורר יותר גדול מהרגיל בצידי המארז נראה לי זה 120MM אבל לא בטוח... רציתי לשמוע על אמצעי קירור שקטים וזולים עד כמה שאפשר (תקציב אני לא אגביל אותכם אבל תשתדלו להזהר עם המחירים) תודה מראש!

    • 3 תגובות
    • 505 צפיות
  5. Started by yotamavi,

    אנ י מתכנן לקנות אותו לE6300 ולעשות אוברקלוק אז איזה קירור אתם ממליצים בשבילו?

    • 1 תגובה
    • 505 צפיות
  6. המשחה הטרמית יכולה להשפיע משמעותית על הקירור??? כי בפעם האחרונה שהחלפתי קירור לכרטיס מסך ניקיתי קצת עם נייר רך (כלומר נישאר פה ושם משחה לא ממש:\) לא שמתי משחה טרמית יש לי קירור של ארטיק קולינג ובלי מאמץ ה6600GT בערך על 43-47

    • 3 תגובות
    • 505 צפיות
  7. Started by victory,

    הנה התוצאות של השיפור ע"י קירור BT איך אני עולה יותר המערכת קורסת אחרי 160 FSB [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 505 צפיות
  8. Started by avizipati,

    יש לי כרטיס מסך של asus geforce 6200

    • 2 תגובות
    • 505 צפיות
  9. ב"ה שלום חברים יש לי מחשב פה לוח אם A7V8X-X של ASUS המאוורר שבו כזה מרעיש זה לא יאמן הוא מסתובב על 6800 RPM כמעט 7000 !!! של TR2 ומקרר כמו שצריך כמובן ...מעבד אטלון XP 2500 בארטון אני מחפש תוכנה טובה שאצליח דרכה להוריד מהירות ל 4000 לפחות כי SPEED FAN לא מאפשרת לי משום מה בלוח אם הזה ! מחכה לתשובה ולעזרה תודה רבה חברים אסף.

    • 3 תגובות
    • 505 צפיות
  10. שלום חברים - בשעה טובה ומוצלחת קניתי מחשב - אני חייב להודות שאני מאד מרוצה ממנו - - אין לי שום בעיית התחממות איתו ואפילו במאמץ הוא לא מגיע ל39 מעלות. לא הוא ולא הלוח. וכעת לשאלתי - איך אני מעלה את מהירות הזיכרונות - (אם תראו בחתימה- הם DDR 500) אבל כמובן שהם עובדים על 400 - נראה לי שכעת אני עוד לא רוצה להמהיר את המעבד אלא רק את הזכרונות, אם אפשר - אני מבין לאט אבל טוב - כלומר להסביר צעד צעד. תודה לכל המגיבים - כמו כן אני אשמח לשמוע ממישהו שיש לו מערכת זהה לשלי - jingel

    • 6 תגובות
    • 505 צפיות
  11. Started by j-cool,

    אני קניתי מחשב חדש לפני כ-3 שבועות מבוסס amd. זה הפעם הראשונה שאני עובד איתם והמחשב עובד פצצה רק שיש לי בעיה קטנה. החום של המעבד במנוחה הוא 43 מעלות ואמרו לי שזה ממש גבוה ובמאמץ המעבג מגיע ל-49 מעלות. האם זה מסוכן אם כן מה כדאי לי לאשות????

    • 1 תגובה
    • 505 צפיות
  12. Started by EviLeader,

    שלום לכולם, בגלל שאני רוצה להתחיל לעסוק טיפלה במודינג.. אני מעוניין לקנות בקר למאווררים ואולי גם מסך שיציג לי את הטמפ' (יש כזה אחד רק שלא צריך להלחים והכול?). לפי מה שהבנתי יש את CoolerMaster Aerogate יש גם את Akasa Multi mode fan control LCD display AK-FC-03 את ZALMAN ZM-MFC1 את CoolerMate 4 channel fan controller Silver Leo את Sunbeamtech 20 in 1 Superior Panel Black ועוד.. אני פשוט מעוניין שאני יוכל לשלוט בכול המאווררים של המחשב לי... (נראה לי 4) ואם אפשר שיהיה לו גם מסך שאני יוכל לראות את הטמפ'.. מה מומלץ כאן? מומלץ אני מתכוון במחיר ביחס לאיכות.. אני מניח שיש מוצר שעולה 200 ש"ה והוא מן הסתם יותר טוב מאחד שעולה 100 ש"ח.. השאלה אם אני צריך את ההבדל הזה ואם ההבדל הזה ב…

    • 0 תגובות
    • 505 צפיות
  13. שלום, אולי זה ישמע קצת נובי עבור כמה ממכם ואבל תשתדלו לעזור, אז ככה הבנתי שמעבד הQ6600 עובד על באס 266, נניח ואני משנה לתדר 333 (ע"מ להגיע ל3G) או אפילו ל400 שזה מוגזם למה זכרונות 800MHZ עדיפים על 667MHZ , אם התדר באס של המעבד לא עובר את הזכרון שהוא גם RAM 400MHZ... ? ואם הזכרונות במהירות 1000MHZ והמעבד פחות מבאס 400 והאם עדיין יהיה ניצול של מהירות הזיכרון הגבוהה ? תודה

    • 2 תגובות
    • 505 צפיות
  14. Started by guyishai,

    שלום! אין לי מושג בOC ובחיים לא עשיתי, והייתי רוצה לשמוע קצת כמה זה יכול לשפר לכרטיס שלי את הביצועים (בFPS), ובמה זה כרוך. תודה. נ.ב. יש לי כרגע במארז שני מאווררי 12 מ"מ מפרט: pentium 4 2.6 p4p800 deluxe 2*512 geil asus gf 4 ti 4200 128 mb

    • 3 תגובות
    • 505 צפיות
  15. Started by Dam0ni0N,

    שלום אני די חדש פה כי קיבלתי באן ליפני איזה שנה וחצי.. היהי לי פעם מערכת קירור מים שאני הכנתי פעם ותפרויקט פה. קיצר היםו אבא לשי בא אלי עם מערכת קירור מים קטלנית המשבאה 56 ליטר לדקה משהו טוב היא היייתה בחברה של מחשבים זהמ שהו גדול עוד מאט אני ישים תמונות.עכשייו אני צרייך עזרה בקשר מה לעשות איתה כי חסר לה בלוק.וגם יש לי AMD ולא בא לי לעשות oc למעבד הזה. עכשיו מה כדאי לי למכור אותה או להישתמש בה ולעשות oc ולמעבד שלי המפרט הוא: amd san diago 3700 1 m cash 512 corsier cmx cl 2 gabit kn8ultra x800gt 256 זהו זה חלק מהמפרט שלי עכשייו אפילו אין לי dual chanel ולא נראה לי ש oc יעזור פה במשהו. קיצר מה לעשות? תדה מראש

    • 1 תגובה
    • 505 צפיות
  16. Started by shaizone,

    שלום, אני מחפש גוף קירור למעבד Intel Core 2 Duo E6750, כחלק ממפרט של מחשב חדש. המארז הינו מארז HTPC (כרגע מתוכנן NZXT DUET), ולכן אני מחפש שקט וקירור יעיל ככל שניתן. כרגע, אני לא מתכנן לבצע OC. התקציב הוא כ-200 ש"ח. במקור תיכננתי לרכוש את Thermaltake Blue Orb. הטכנאי בחנות המליץ על Zalman CNPS7700-CU. אשמח לשמוע את הארותיכם/הערותיכם על הנ"ל או המלצות לגבי גופי קירור אחרים. תודה.

    • 4 תגובות
    • 505 צפיות
  17. Started by BHXHO2,

    קיבלתי 2 מאווררים של 12 אחד קדימה ואחד אחורה עם המארז HEC 6A21 Compucase יש להם בקרים של טמפרטורה אני חיברתי אותם לספק שיסתובבו הכי מהר אבל עדין זה נראה שהם לא מסתובבים על מהירות מקסימלית לפי הרעש שהם עושים חיברתי לחיבור אחד של 12 וולט את שניהם איך אני יכול לגרום להם להיסתובב על מהירות מקסימלית 2 : קניתי ARCTIC COOLING Arctic Fan 12 כתוב על המאוורר 1500 RPM זה המקסימום או המינימום עוד משהו קטן אני צריך המלצה על מאוורר 12 שיסתובב מהר מעל 4000 RPM תודה ניסים

  18. שלום יש לי מארז Aurora 570 silver ורציתי לדעת איך אני יכול לשלוט על המהירות של המאוורים ף על הטוניק והכטיס מסך שלי אני יודע איך. אבל איך אני שולט על ה 3 פאנים שיש לי ? תודה :>

    • 2 תגובות
    • 505 צפיות
  19. Started by hj4ever,

    שלום, אני מקבל את המחשב החדש שלי בעוד כיומיים. הלוח אם הוא מחשב מותג תוצרת DELL, ולכן הלוח אם שלו מגיע עם כרטיס מסך מובנה, וצ'יפסט 965Q. המעבד שאני מקבל הוא E6300. רציתי לדעת אם יש אפשרות לבצע OC קטן למעבד, למרות שאני עם כרטיס מסך מובנה (לא משתמש בו אבל), ועם קירור סטוק. ואם אפשר גם קישור לת'רד שמסביר איך לעשות את זה, אני אשמח תודה מראש :]

    • 5 תגובות
    • 505 צפיות
  20. Started by DesperadoS,

    אז ככה.... אני עשיתי אצלי באיי אם די אוברקלוק מצוין ואצל אח שלי אני עושה עכשיו ונתקעתי בבאס לא זוכר איזה ואני צריך לעלות מתחים ויש לי שם אפשרות לשנות או ל מספר שזה עכשיו או \Ignore וזה נראה כאילו אי אפשר (בטח שאפשר)אבל פשוט אני צריך שתגידו לי מה לעשות P4 2.4 B Asus p4s533 - mx 512 Generic 2100 DDR

    • 3 תגובות
    • 505 צפיות
  21. Started by thegodx,

    אוקיי נכנסתי לביוס אחרי חיפוש מעמיק לא מאצתי את ה Command Rate והיום סוף סוף מאצתי את זה בלחיצת F1+CTRL עכשיו שיניתי את זה ל T1 כי קודם זה עמד על T2 והשאלה היא איפה אני צריך להגיש בשינוי? כי אמרו לי ש T1 מנצל את הזיכרון טוב יותר/

    • 3 תגובות
    • 505 צפיות
  22. Started by oren778,

    למעבדי ליבה כפולה E8400 או Q6700 וכדומה מומלץ קירור מהחברות הטובות כמו זלמן או THERMALTAKE וכדומה ? או שאפשר להיסתפק בקירור המקורי של אינטל שהוא יחסית לא כל כך מסיבי כמו שאר החברות שהזכרתי כאן ?

    • 1 תגובה
    • 505 צפיות
  23. Started by ofirs1,

    שלום לכם.. רציתי להתייעץ איתכם בקשר לקירור למעבד . המעבד שלי מגיע לטמפרטורה גבוה והמאוור שלו עושה רעש בלתי נסבל אז החלטתי לקנות קירור אחר ממה שיש לי. {יש לי את הקירור שבא עם המעבד של אינטל מרעיש ממש .} עכשיו אני מוכן להשקיע עד 250 שקל על קירור טוב וכמובן כמה שפחות מרעיש עניין הרעש פה הוא ממש חשוב לי. * המעבד שלי הוא של: Prescott הינה תמונה של הטמפרטורה ללא מאמץ.. במאמץ הטמפרטורה של המעבד מגיעה ל 60-62 מעלות.. והינה תמונה של מפרט המחשב שלי.. תודה לעוזרים..

    • 3 תגובות
    • 505 צפיות
  24. Started by nehmia,

    יש לי גי פורס 4 (בחתימה) ואני עושה לא אובר קלוקים די גדולים... ואמרו לי שכדאי לי לצרוב ביוס... מה זה נותן? ואיך עושים את זה?יש סיכונים או משהו?

    • 0 תגובות
    • 505 צפיות
  25. שלום, במארז שברשותי כונס האויר אינו בדיוק מול המאוורר, אלא מכסה כ-70% מהשטח. במארז 3 מאווררים, אחד מהם על המעבד. האם יש לכך חשיבות? האם מומלץ להסיר את הכונס לגמרי? לוח האם NEO MSI P35 המעבד יהיה E6750 או Q6600

    • 4 תגובות
    • 505 צפיות

דיונים חדשים בפורומים