עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by ben-bassat,

    שלום לכולם ! אני מנסה לעשות אוברקלוק לגרוטאה שלי אבל אני לא מצליח אני נכנס לביוס ל cpu plug & play ורשום לי שם cpu speed :450mhz (100*4.5 אבל אני לא יכול לשנות כלום. ב manual כתות שאפשר לעשות אוברקלוק אבל בביוס של ה manual יש עוד שתי אפשרויות שלי אין: 1) cpu ratio 2) cpu frequency הלוח שלי הוא ms 6163 ATX BX13 chipset intel24443BX/PIIX4E bios v 4.51 PG plug & play 1.00 נ.ב הלוח שלי ver:1 מה אני עושה ? תודה לעוזרים !

    • 3 תגובות
    • 506 צפיות
  2. את המפרט אפשר לראות למטה... אני רוצה לדעת למה אני לא יכול לשים את מכפלת הHTT על X5?? (ניסיתי גם בסטוק)... ועוד שאלה...איך אני יודע אם הL2 הוא פעיל או לא?

    • 3 תגובות
    • 506 צפיות
  3. http://www.aerocool.com.tw/aerocool-files-v3/cooler/dp103/dp103.htm

    • 4 תגובות
    • 506 צפיות
  4. Started by uriya,

    שלום לכולם אודה לכם אם תמליצו לי בבקשה על משחה תרמית ממולצת למעבד, אך ללא צורך בהתחשבות ב oc כי אני לא מתכנן לעשות, רק לחדש את המשחה תודה רבה לעוזרים אוריה

    • 2 תגובות
    • 506 צפיות
  5. Started by victory,

    הנה התוצאות של השיפור ע"י קירור BT איך אני עולה יותר המערכת קורסת אחרי 160 FSB [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 506 צפיות
  6. שלום. יש לי מחשב אינטל פנטיום 4 - 3 GHZ עם לוח אם אינטל רוקלייק, עם זיכרון 2x256 של kingston. המחשב די חדש יחסית, נקנה ב 1/10/2004. הכרטיס מסך שלי הוא radeon 9600 XT של חברת ספייר עם 256MB. עכשיו יש לי בעייה רצינית. נכנסתי לביוס המערכת וכתוב לי שהטמפ' של המעבד היא 65 מעלות. למרות שכתוב ב everst שהטמפ' היא 52 מעלות. בעייה נוספת היא, שכל פעם שאני מפעיל משחקים כבדים הכרטיס עושה VPU recover או שברוב המקרים המחשב פשוט נתקע, אין תזוזה, אין סמן עכבר, אין כלום. דבר אחרון ששכחתי לציין : הוספתי בנוסף למע' קרור שקיבלתי מהיצרן גם שתי מאווררים 10 סנטימטר (ממש גדולים) שאלה ראשונה : זה חם מדי ? האם יש לי בעיית קרור ? שאלה שנייה : האם החום של המעבד משפיע על הכרטיס מסך ? האם אני צריך לקנו…

    • 5 תגובות
    • 506 צפיות
  7. ממ, אוקי, אז ככה אני מחפש מערכת קירור מים למחשב החדש שלי קצת פרטים עליו: cpu: Intel Pentium 3.2 EE Prescott 1MB mobo: ASUS P4P800-E Deluxe ram: PQI 512MB 400DDR 200MHZ + Unknown 256MB 400DDR 200MHZ case: Antec Plusview 1000 SOHO Fileserver + window gfx: Sapphire Radeon 9800 Pro 128MB 256BIT (softmodded to XT, without any problems) עכשיו, אני רוצה שזאת תהיה מערכת קירור מים ברמה, במחיר של עד 1000 שקל, ואפילו קצת יותר 1100-1200 אני רוצה שזה יכלול בלוק למעבד, בלוק לכרטיס מסך, ועוד כמה דברים שאני לא יודע, חחח תודה רבה מראש

    • 4 תגובות
    • 506 צפיות
  8. Started by avizipati,

    יש לי כרטיס מסך של asus geforce 6200

    • 2 תגובות
    • 506 צפיות
  9. שלום חברים - בשעה טובה ומוצלחת קניתי מחשב - אני חייב להודות שאני מאד מרוצה ממנו - - אין לי שום בעיית התחממות איתו ואפילו במאמץ הוא לא מגיע ל39 מעלות. לא הוא ולא הלוח. וכעת לשאלתי - איך אני מעלה את מהירות הזיכרונות - (אם תראו בחתימה- הם DDR 500) אבל כמובן שהם עובדים על 400 - נראה לי שכעת אני עוד לא רוצה להמהיר את המעבד אלא רק את הזכרונות, אם אפשר - אני מבין לאט אבל טוב - כלומר להסביר צעד צעד. תודה לכל המגיבים - כמו כן אני אשמח לשמוע ממישהו שיש לו מערכת זהה לשלי - jingel

    • 6 תגובות
    • 506 צפיות
  10. Started by idofr,

    היייייייייי אנשים הרבה זמן לא דיברנו טוב שמעו יש לי P3 SLOT1 (אני חושב שזה SLOT1 זה האלה שהם כרטיס) בקיצור זה אחד מהאלה עם הקירור בגודל בית עליהם (כאילו הקירור ממש על כול המעבד ובמיקרה הטוב אפשר לראות איזה מ"מ מהלוח של המעבד) אז בקיצור יש איזה דרך לפתוח לו את הנעילה בלי להתחיל להתעסק עם להוריד את הגוף קירור שלו ודבקים וכול הזבל הזה?

    • 2 תגובות
    • 506 צפיות
  11. Started by EviLeader,

    שלום לכולם, בגלל שאני רוצה להתחיל לעסוק טיפלה במודינג.. אני מעוניין לקנות בקר למאווררים ואולי גם מסך שיציג לי את הטמפ' (יש כזה אחד רק שלא צריך להלחים והכול?). לפי מה שהבנתי יש את CoolerMaster Aerogate יש גם את Akasa Multi mode fan control LCD display AK-FC-03 את ZALMAN ZM-MFC1 את CoolerMate 4 channel fan controller Silver Leo את Sunbeamtech 20 in 1 Superior Panel Black ועוד.. אני פשוט מעוניין שאני יוכל לשלוט בכול המאווררים של המחשב לי... (נראה לי 4) ואם אפשר שיהיה לו גם מסך שאני יוכל לראות את הטמפ'.. מה מומלץ כאן? מומלץ אני מתכוון במחיר ביחס לאיכות.. אני מניח שיש מוצר שעולה 200 ש"ה והוא מן הסתם יותר טוב מאחד שעולה 100 ש"ח.. השאלה אם אני צריך את ההבדל הזה ואם ההבדל הזה ב…

    • 0 תגובות
    • 506 צפיות
  12. Started by dad11223,

    יש לי ראדאון x1650xt וכל פעם שאני מנסה לעשות לו OC דרך התוכנה rivatuner ‎ איך שלא קוראים לזה אז זה ישר קורס על ההתחלה בקושי מעלה 2 מגה ארץ וישר קורס המחשב כאילו שזה הגיע למקסימום יכולת ואותו דבר דרך התוכנה של הדרייברים של הכרטיס מסך שיש בה אפשרות דומה ל OC וגם שאני עושה ידנית כאילו אני מעלה לבד 10 מגה ארץ ואז נכנס למשחק אז ישר אחרי כמה שניות קורס המחשב ועוד משהוא זה לא בגלל הטמפ כי היא יציבה אפילו בעומס זה מגיע ל 80 אז למי שיש רעיונות או פתרונות אז תעזרו בבקשה תודה

    • 0 תגובות
    • 506 צפיות
  13. סביר להניח שאני אקנה עוד זמן לא רב את ה VGA SILNENCER REV.3 אז השאלה שלי היא האם תהיה לי אפשרות להשתמש בקירור סטוק הרגיל שיש עכשיו על הכרטיס מסך ללוח אם(צ'יפסט. גשר צפוני)? אם כן, סביר להניח שאצטרך להדביקו בדבק ת'רמי, האם זה עלול להוות סיכון כלשהו? אשמח לקבל תשובות בנושא

    • 0 תגובות
    • 506 צפיות
  14. Started by Snipeh,

    מפרט : AMD Athlon 2600+ XP Abit NF7 N-Force 2 השאלה שלי האם המאורר שהזמנתי : CoolerMaster Vortex Dream 7 הוא בעל יכולת טובה למטרת OC ?

    • 4 תגובות
    • 506 צפיות
  15. Started by shaizone,

    שלום, אני מחפש גוף קירור למעבד Intel Core 2 Duo E6750, כחלק ממפרט של מחשב חדש. המארז הינו מארז HTPC (כרגע מתוכנן NZXT DUET), ולכן אני מחפש שקט וקירור יעיל ככל שניתן. כרגע, אני לא מתכנן לבצע OC. התקציב הוא כ-200 ש"ח. במקור תיכננתי לרכוש את Thermaltake Blue Orb. הטכנאי בחנות המליץ על Zalman CNPS7700-CU. אשמח לשמוע את הארותיכם/הערותיכם על הנ"ל או המלצות לגבי גופי קירור אחרים. תודה.

    • 4 תגובות
    • 506 צפיות
  16. Started by BHXHO2,

    קיבלתי 2 מאווררים של 12 אחד קדימה ואחד אחורה עם המארז HEC 6A21 Compucase יש להם בקרים של טמפרטורה אני חיברתי אותם לספק שיסתובבו הכי מהר אבל עדין זה נראה שהם לא מסתובבים על מהירות מקסימלית לפי הרעש שהם עושים חיברתי לחיבור אחד של 12 וולט את שניהם איך אני יכול לגרום להם להיסתובב על מהירות מקסימלית 2 : קניתי ARCTIC COOLING Arctic Fan 12 כתוב על המאוורר 1500 RPM זה המקסימום או המינימום עוד משהו קטן אני צריך המלצה על מאוורר 12 שיסתובב מהר מעל 4000 RPM תודה ניסים

  17. Started by eglon1,

    שלום לכולם . ברשותי לוח האם הנ"ל ( ABIT KN9S ) כרגע מחוברים עליו 4 סטיקים של 512 * 3 + 1GB.. איך אוכל ליצור Dual Chanel והאם בכלל אוכל ?

    • 0 תגובות
    • 506 צפיות
  18. Started by wow,

    xp 1800 AXDA1800DUT3C T583436250061 KIUHB 0325VPMW

    • 0 תגובות
    • 506 צפיות
  19. Started by yaniv.s,

    אני רוצה לקנות מחשב ואני צריך המלצות לקירור למעבד אבל שיהיה משהו רציני ומחיר לא בשמיים.. אם אתם צריכים את המפרט תגידו לי.. ועוד פעם שהקירור יהיה טוב לא צעצוע .. אה ד"א המעבד הוא OC עריכה : מפרט : מעבד Intel Core 2 Quad Q9400 Tray לוח אם Gigabyte GA-EP45-UD3LR כונן קשיח Hitachi Deskstar 3.5 500GB SATA2 16MB זיכרון G.Skill DDR3 4096MB (2048MBx2) 1333Mhz CL 9-9-9-24 NQ כרטיס גרפי TwinTech nVIDIA GeForce GTX 260 896MB (216) DDR3 PCIe צורב Samsung SH-S223 X22 SATA DVD מארז ללא ספק Raidmax Sagitta II ספק כח CoolerMaster eXtreme Power Plus 460W כרטיס קול Creative Sound Blaster 5.1

    • 5 תגובות
    • 506 צפיות
  20. Started by hj4ever,

    שלום, אני מקבל את המחשב החדש שלי בעוד כיומיים. הלוח אם הוא מחשב מותג תוצרת DELL, ולכן הלוח אם שלו מגיע עם כרטיס מסך מובנה, וצ'יפסט 965Q. המעבד שאני מקבל הוא E6300. רציתי לדעת אם יש אפשרות לבצע OC קטן למעבד, למרות שאני עם כרטיס מסך מובנה (לא משתמש בו אבל), ועם קירור סטוק. ואם אפשר גם קישור לת'רד שמסביר איך לעשות את זה, אני אשמח תודה מראש :]

    • 5 תגובות
    • 506 צפיות
  21. גרועים? או לתת בערך 180 עם תזמונים מצויניים כי לפי הבדיקות שעשיתי בסנדרה לדוגמא אני מקבל על הזיכרון בבאס 160 עם תזמונים מצוינים כמו זיכרון 180 באס עם תזמונים גרועים אז מה עדיף למתוח תזיכרון עד קצה גבול היכולת עם תזמונים טובים? או לעומת זאת למתוח תזיכרון למספרים גבוהים יותר עם תזמונים גרועים?

    • 2 תגובות
    • 506 צפיות
  22. קראתי את המדריך באתר ודיונים פה, אבל יש משהו שאני לא מבין מה זה מחלק של הזכורנות? ביחס, הכוונה ליחס בין הזכרונות לבאס? איך מגדירים את זה בלוח אם Gigabyte 965p-ds3?

    • 1 תגובה
    • 506 צפיות
  23. אני מעוניין לעבור לקירור מים[שקט] ובזול, משאבה יש, צנרת ומים יש בחנות ובלוק אני מתכוון לקנות, אני יכול להשיג רדיאטור בזול, מאחד מחברי הפורום, הבעיה שהרדיאטור נועד לעבודה עם מאווררים מעל 100CFM, איך הוא יעבוד עם מאווררים מתחת ל-100CFM? http://www.thermochill.com/he1201.php

    • 2 תגובות
    • 506 צפיות
  24. Started by RT2,

    מצ"ב תמונה של המארז שלי..והמאווררים המותקנים בו. השאלה שלי אם הסירקולציה טובה או שאפשר לשפר? המערכת תחת OC.. יש מאוורר אחד כמו שאתם רואים שמכניס אוויר מקדימה (להארדיסקים), 2 מאווררים שמוציאים אוויר מאחורה, ועוד 2 שמכניסים אוויר בצד (אחד לאזור הכרטיס מסך והשני למוספטים של הזכרונות ולזכרונות). בנוסף יש גם את הארקטיק קולינג שמוציא אוויר לאחור ווונטה ענקית של המעבד תודה! המארז הוא Antec 1080AMG עם תוספת מאוורר 1 בדלת. [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 3 תגובות
    • 506 צפיות
  25. Started by soundf,

    שלום יש לי לוח אם DFI כמו בתמונה בול והמאוורר של הצ'יפסאט מרעיש מאוד מאוד!!! ניקתי אותו מכל הכיוונים ואפילו פירקתי ...... ולבסוף סמתי אפילו ספרי בין הצירים כדי לשמן אותם(מותאם לאלקטרוניקה) ומה? לא שינה רעש מוגזם ומציקקקק אז השאלה שלי מה הגודל שלו אני יודע שזה לא 80MM או 120 חחח כי זה קטן יחסית הינה התמונה: http://us.dfi.com.tw/Upload/Product_Picture/LP%20UT%20nF4%20SLI-D1.jpg תודה רבה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 506 צפיות

דיונים חדשים בפורומים