עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by re,

    מישהו יודע איך עושים OC בלוח אם ASUS P5B איך משנים מתח ואיך משנים את הזכרונות חייב תשובה דחוףף תודה למישעוזר

    • 0 תגובות
    • 506 צפיות
  2. מחפש תוכנה שתציג את הנתונים הנ"ל על הדסקטופ כ - wallpaper. דבר כזה כבר עשו? 8)

    • 1 תגובה
    • 506 צפיות
  3. כותרת. אם זה גורם לביטול האחריות[br]פורסם בתאריך: 25.03.2007 בשעה 14:02:39 תענו לי בבקשה זהה דחוף

    • 3 תגובות
    • 506 צפיות
  4. Started by PhP dUdE,

    http://arc.aquamark3.com/arc/arc_view.php?run=1220281262 איך התוצאה?

    • 3 תגובות
    • 506 צפיות
  5. Started by yanivganor,

    האם OC המאלץ מצב אסינכרוני הוא יעיל עבור המחשב שלי ?

    • 1 תגובה
    • 506 צפיות
  6. Started by tom123,

    כאן רואים מהאתר של arcticsilver אבל זה נראה קצת מידי לא??

    • 3 תגובות
    • 506 צפיות
  7. האלן ככה:אני אמור לקבל מערכת חדשה,ניסיתי בנתיים להמשיך את ה OC למעבד הנוכחי AMD4600. עד עכשיו יכולתי להוריד את הזכרון ל 533. הוספתי עוד סטייק של זכרון (1 גיגה 667 עובד בדואל)הכל ניראה בסדר יותר מהר תזמונים נראו כי השתנו לטובה. אך שאני מ 667מןריד ל533 אני לא מקבל פוסט ויש צפצוף ארוך. בבדיקת יציבות המעבד עובר את הבדיקה (רבע שעה ככה )ושאני מצרף את הזכרונות הוא ישר קורס.על מהירות 667 סטוק ,ב OC הוא מגיע ל 700+(אז אני מאמין שזו הבעיה) רעיונות התקבלו בברכה

    • 0 תגובות
    • 506 צפיות
  8. חיפשתי בגוגל Thermaltake BigTyphoon Benchmark...והוא לא מצא.... למישהו אולי יש איזה אתר שיש שם השוואה של הגוף הזה....

    • 2 תגובות
    • 506 צפיות
  9. Started by bmagice,

    כרגע זה עומד על 1.35v, איך אני יודע אם זה מספיק ?

    • 4 תגובות
    • 506 צפיות
  10. היי אני מחפש קירור טוב למעבד לATHLON 3800+ dual core 939 כיוון שקניתי אותו בגרסת TRAY... מחפש משהו לא יקר וטוב... תודה מראש

    • 7 תגובות
    • 506 צפיות
  11. שלום אני מתכננן לבנות מערכת קירור מים, אני קונה רדיאטור משולש ואני צריך להוסיף לו שלושה מאווררים של 120MM, אני רוצה שהמאוורים יהיו כמה שיותר שקטים ושידחפו כמה שיותר אוויר, עדיף מאוורר מפנדה כי אני מרכיב משם את כל המערכת. תודה.

    • 0 תגובות
    • 506 צפיות
  12. עכשיו הבנתי למה המעבד שלי בועררר המהירות מאורר שלי היא 2000 rpm ואפשר להגיע ל6000!!! אבל אני לא מצליחח וזה גם אומר לי כזה שהמהירות ממש נמוכה: http://img271.imageshack.us/img271/3250/11xb.jpg מישהו יכול לעזור לי?

    • 2 תגובות
    • 506 צפיות
  13. Started by fit3,

    שלום אנשים אני מקווה שמישהו יוכל לעזור לי יש לי פנטיום 4 3GHZ והחום מעבד נע בין 62 ל 70 ואני יודע שזה מוגזם ומעונין להחליף קירור אני מתלבט בין ?Thermaltake BIG Typhoon 4 IN 1? ל ?Zalman 9500 Cu LED? והבעיה העיקרית שלי האם מישהו יוכל בבקשה להגגיד לי האם אני יוכל להררכיב אותם על הלוח אם שלי? שאני לא סתם יקנה יש לי לוח של Intel Cherry Creek D915PCY ???? מקווה שמישהו יוכל לעזור לי...

    • 4 תגובות
    • 506 צפיות
  14. חיפשתי באינטרנט ולא מצאתי התבטאות אחת כזו.

    • 0 תגובות
    • 506 צפיות
  15. Started by Turbine,

    איך אני יכול לדעת אם האוברקלוק שעשיתי יציב או לא? הכוונה אם זה ייתקע לי באמצע משחקים או לא??? ואם כן איך אני יכול לשנות שלא יתקע אין צורך לומר איזה מעבד יש לי כי מפורט בתמונה שלמטה מה שכן אני יפרט, בביוס הגרתי 1.55 וולט למעבד ו 1.90 לזכרון לפי התמונה זה טוב? רע? יותר?פחות? מה צריך לשנות, אם בכלל... ד"א הטמפ' בזמן מנוחה עומד על 70 יש לקחת בחשבון שללא אוברקלוקינג הטמפ' היא על 50 [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 3 תגובות
    • 506 צפיות
  16. Started by y10,

    אם אני יוציא את המאוורר של המעבד בשביל לנקות יכול להגרם נזק כל שהוא?(שהמחשב כבוי כמובן) אחרי זה יכולה להיות בעיה בהחזרת המאוורר? הכמו קלפסים האלה שתופסים אותו צריך למשוך אותם ואז הוא משחרר את המעבד? אני פשוט לא רוצה לעשות משהו שיעשה נזק... תודה לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 506 צפיות
  17. אני רוצה לקנות מאוורר טוב שיקרר את המעבד שלי עבור אוברקלוק. חשבתי על הזלמן הזה: http://www.zalman.co.kr/eng/product/view.asp?idx=148&code=005009 בעיקרון הוא אמור להיות לסוקט 478 אבל הבנתי שיש מתאם שעולה בערך 40 ש"ח ואז המאוורר יתאים לסוקט 775... מישהו יודע אם הקירור הזה טוב? אפשר להשיג משהו יותר טוב באיזור ה 250 ש"ח? *לא לזרוק סתם תשובות בבקשה.... : תודה לכל מי שעוזר!!!

    • 4 תגובות
    • 506 צפיות
  18. Started by BHXHO2,

    אני מתכנן שיפור קטן במחשב ואני צריך לדעת האם הספק שלי יחזיק את זה Scythe "NINJA PLUS " 6 Heat Pipes CPU Cooler {ללא מאוור} FM121 Silverstone כפול 2 GLACIALTECH GT-F1 VGA FAN CARD COOLER http://www.pc-top.co.il/details.asp?id=177 ZALMAN ZM-MFC1 מאוור של hd {קיים} Delta 120x38mm TFB1212GHE Extreme High Speed ומאוור 60 בשביל הזיכרון מארז של 6A21 Compucase {קיים} בתודה ניסים

    • 3 תגובות
    • 506 צפיות
  19. מערכת בצד : טמפרטורה במנוחה : 46 במאמץ 74 ..[ על LARGE בב- OTHROSE ] http://img98.imageshack.us/img98/1221/niceys6.jpg עריכה קטנה: במאמץ המעבד מגיע ל- 70 מעלות ולא 74 .. =]

    • 5 תגובות
    • 506 צפיות
  20. Started by yotamavi,

    אנ י מתכנן לקנות אותו לE6300 ולעשות אוברקלוק אז איזה קירור אתם ממליצים בשבילו?

    • 1 תגובה
    • 506 צפיות
  21. Started by full_clip,

    המפרט הבא Q6600 GO asus p5ke wife\ap OCZ DDR2 2048MB Platinum Rev.2 Dual Channel 800MHZ כמה מתח אני יכול לתת למעבד ? מה טווח המעלות המותר? לכמה אני יכול להגיע מבחינת FSB בלוח ומה התדר שאני צפוי להגיע עם המעבד ? ועד לאן אוכל להגיע עם הזיכרונות? תודה!

    • 2 תגובות
    • 506 צפיות
  22. Started by nas,

    אממ , אז ככה .. יש לי ת NF7 , והמידות של הסוקט הן משהוא בסביבות ה3.6 66.04x עכשיו , אם מישהוא יכול למצוא לי מידות מדוייקות של המרחקים בין החורים לברגים של הסוקטים האחרים ואם אפשר גם של הסוקט שלי אני אשמח מאוד 8)

    • 1 תגובה
    • 506 צפיות
  23. Started by DeoxYs,

    שלום אני די חדש בעניין וכבר המון זמן רוצה לעשות OC למחשב ולשפר את הביצועים שלו. אני צריך עזרה ב: בחירת החלקים לOC, הרצת OC על המחשב, מה התוצאות לעתיד - בכמה זמן זה מקצר את החיים של החלקים וכו'... המפרט של המחשב: Amd Athlon 3800+ x2 Gforce 7600 GS 256mb 1 mb of ram MSI MS-7260, version 1.0 - לוח אם אין לי שום אמצעי קירור נוסף. הייתי מאוד רוצה לשפר את הביצועים של המחשב שלי בעיקר בשביל משחקים. תודה לכול העוזרים! **עריכה: אני מאוד מצטער!!!!!!!! פשוט הדפדפן נתקע לי ולא היה לי מושג שזה פתח כבר את הנושא =\ בבקשה אל תתנו אזהרה.

    • 0 תגובות
    • 506 צפיות
  24. Started by ns,

    יש לי לוח אם Gigabyte GA-7n400 pro 2 v2 ושמעתי שגיגהבייט לפעמים מודדים את הטמפ' של המעבד עצמו ולא של הליבה. בכל מקרה , יש לי מעבד amd athlon xp 3000 barton והסנסור מראה לי שהוא על 60 מעלות, רציתי פשוט לדעת אם הוא מראה לי את הטמפ של המעבד כולו או של הליבה... ואם זה בסדר.

דיונים חדשים בפורומים