אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
יש לי מעבד אופטרון 170 לוח של dfi ut nf4 ultra dוזכרונות של g/skill 4800 tccd rfהצלחתי לדחוף את המעבד במכפלה 9 ל fsb 317 וככה שהזכרונות עומדים על 634 בתזמונים 2.5-4-4-8 T1 על מתח 2.9 כרגע מתח המעבד בוינדוס הוא 1.664 יש לך אולי מושג למה אני לא יכול לדחוף אותו קדימה עוד קצת ? אני משץמש ב super pi לבדוק יציבות
-
- 0 תגובות
- 507 צפיות
-
-
האם יש מדריך לפתיחת צינורות לכרטיס זה?? האם מישהו יוכל להמליץ לי לקרור טוב לכרטיס זה?? האם מישהו יכול להמליץ לי לקרור טוב לזכרונות ( 512 מב DDR400? ) ?? האם מישהו יוכל להמליץ לי על מאווררים(2) למארז(כרגע יש לי 1 של 80 מ"מ וביג טייפון למעבד).
-
- 1 תגובה
- 507 צפיות
-
-
חבר שלי קנה AXP2500 עם הסטפינג הבא: AXDA2500DKV4D איך הוא ב-OC? מישהו מכיר?
-
- 2 תגובות
- 507 צפיות
-
-
-
-
אהלן, אני עם OC ל2.9GHZ למעבד שבמפרט על 1.45V ואני יכול לעבוד אפילו עם פחות V אבל העליתי טיפה למקסימום יציבות. את הזיכרונות השארתי בתדרים המקוריים מאחר והOC לא כזה גורד שחקים. עכשיו לשאלות, 1. כאשר אני מנסה לעלות עוד טיפה את התדרים (2.95-3.0) צריך לעלות את הV ל1.5-+ בשביל יציבות, למה? (וגם זה לא הכי יציב - קורס לאחר כחצי שעה כאשר השימוש בזיכרונות עולה לכ1.97 מתוך 2 גיגה). 2.מה אומר המשפט הנ"ל (מהביוס)?: "allows you to disable or set the processor vCore offset voltage. Configuration options: disable or Offset 50.0mV" מה הכוונה פה? לא במקרה להעלאת המתח של הצי'פסט? 3.מה אומר המושג: "MCP55 HT width" והאפשריות לשינוי בביוס הן [חץ למטה 8 חץ למעלה 8] ואותו הדבר עם 16 טמפ בOC נ…
-
- 0 תגובות
- 507 צפיות
-
-
האם הזלמן שיש פה במאמר http://hwzone.co.il/reviews/vga_coolers_roundup/14/ מתאים ל9600 SE ככה רשום שם אבל באתר של היצרן לא רשום. בטוח יש לכם טעות ורצוי לתקן את זה כי אתם סתם מטעים אנשים פה שחבל וילכו לקנות ובסוף יפלו בפח.
-
- 8 תגובות
- 507 צפיות
-
-
שלם יש לי כרטיס מסך geforce fx 5500 עם 128 זיכרון עשיתי לו אובר עם ati tool עכשיו שאני מכבה את המחשב האובר לא נשמר זה חוזר למהירות סטוק מה עושים בשביל שזה ישמר??
-
- 4 תגובות
- 507 צפיות
-
-
שלום לכולם, רציתי לדעת איך הקירור CoolIT Eliminator CPU Cooler ביחס לאלה שמומלצים פה בפורום והאם אפשר להשיג אותו בארץ ? http://www.3dgameman.com/content/view/6163/103/ תודה מראש לכל העוזרים
-
- 3 תגובות
- 507 צפיות
-
-
הלוח שלי הוא +ecs p4vxasd2 בביוס לא מופיע לי שום דבר שקשור לfsb.....מישהו מוכן לעזור לי...... נואש לשפר את המחשב
-
- 3 תגובות
- 507 צפיות
-
-
יש לי ספק של TT 430W או 420W לא בטוח אני עוד שניה ייבדוק כי שחכתי כבר :-\ קיצר המתח של ה- 12V אצלי הוא נע בין 11.98 ל- 11.92 ולפעמים הוא מגיע ל- 11. 86 זה לא טוב נכון? למה זה קורה? אולי התוכנה מזייפת? אני משתמש ב- ABIT EQ אני רוצה לעשות אובר קלוק בקרוב אז לא יודע מה עם הספק הזה מה אתם אומרים?
-
- 1 תגובה
- 507 צפיות
-
-
קניתי מארז של TT... עכשיו יש לו במסך של הטמפ' 2 שורות...(זה הדגם עם 4 ערוצים) הבנתי שהשורה השנייה היא הטמפ' הנוכחית לפי החיישן מה השורה הראשונה? ולמה אין לי תאורה במסך? ומה קובע הבורג? (הוא משנה את הטמפ' בשורה העליונה) ולמה הערוץ הרביעי לא משתנה (המאוורר עובד תמיד בMAX ) עכשיו שסיימתי את המודינג האחרון (תמונות בקרוב...) אני מתחיל לעבוד על המארז הזה... (XASER 3 SUPER TOWER..)
-
- 2 תגובות
- 507 צפיות
-
-
אתמול בלילה ניסיתי לעשות OC עד שפתאום המחשב הפסיק לפעול(מסך שחור עם צפצוף ארוך - בדקתי וראיתי שזה בעיה בזיכרון), הוצאתי את הבטריה והצלחתי להחזיר את המחשב לחיים אבל הופתעתי לגלות שהמחשב ניתקע בעת בזמן טעינת WINDOWS (לאחר כניסה למשתמש). לאחר מכן גיליתי שאני צריך לבטל את הבקר הSATA על מנת המחשב לא יתקע (מוזר). והדבר הכי מעצבן הוא שאני לא יכול לעשות OC לגמרי, אם אני מעלה קצת את הבאס המחשב חוזר למצב של הציפצוף הארוך עם המסך השחור. :'( יכול להיות שנדפק הזיכרון או הלוח כתוצאה של OC?
-
- 2 תגובות
- 507 צפיות
-
-
היי עשיתי קצת OC ל 8800 GTS OC2 שלי ליבה 630 במקום 580 זכרונות 1000 במקום 850 ושיידר 1500 במקום 1400 קיבלתי טרידימרק 06 11500 העניין הוא שהכרטיס מסך במאמץ מתייצב על 81 במנוחה 63 זה תקין? או שזה יגמור אותו מהר מאוד? דבר שני, האם יש לי אחריות על דברים כאלה לסוג הזה של הכרטיס (של BFG) דבר שלישי, אני מתעניין במערכת קירור מיים, קראתי את הסטיקי, אבל אני מחפש פתרון שלם, כלומר מוצר שללם אריזה אחת שאני קונה ומרכיב בבית זה הכל בלי כל שאר הסיבוכים...יש חיה כזו? תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 507 צפיות
-
-
אז ככה ברשותי P4 3.0HT בסוקט 478 ואני מחפש קירור בתקציב מינמליסטי עכשיו אני לא מחפש קירור ענק אלא משהו קטן פשוט ושקט וכמובן שיקרר
-
- 2 תגובות
- 507 צפיות
-
-
http://www.pccool.co.il/html/index.asp?p=anxin מישהו כבר קנה את המערכת?
-
- 2 תגובות
- 507 צפיות
-
-
אני רוצה להוסיף מאוורר נוסף על הנינגה, על איזה מאווררים אתם ממליצים? עדיפות מנעה, TMS, פנדה, KSP ושאר חנויות בקריות\צפון. בקשר ל IQPC- לא נראה לי כדאי לקנות מאוורר ולשלם עוד 30 למשלוח. תודה, גיל
-
- 3 תגובות
- 507 צפיות
-
-
אוקי כולם קצר ולענין 500 שקל עכשיו יש לי מארז גנרי midi atx שלא נראה לי שביג טיפון או 9500 יכנסו אליו וגם מפחיד ואתו לשים חצי קילו על המעבד עכשיו יש לי סוקט 754 מעבד אתלון 64 קיצר אני צריך בשבילו קרור שיכנס למארז midi atx או שאני צריך קרור בשבילו ומארז חדש מה אתם ממליצים ?
-
- 0 תגובות
- 507 צפיות
-
-
מה ההבדל ביניהם והאם אם יתאימו למעבד Athlon XP כי באתר היצרן כתוב שהוא מתאים לSempron תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 507 צפיות
-
-
לאחרונה קניתי זכרון 800 ויש לי שאלה האם אני צריך להוריד את תדר הזכרונות ל667 ואז לעשות את הoc. שאני שם על 533 ומעלה באס ל340 המחשב לא עולה. הוא עולה עד 333 אחרי זה כבר לא עולה. אם אני אשאיר את הזכרון על 800 והעלה לבאס 400 לא היה לזכרונות oc נכון? ואם אני אשים יותר כבר היה oc? asaf556 מעבד E6400 לוח אם msi p965 neo כרטיס מסך 7300 gs זכרון 2 גיגה 800 g.skill זה המפרט מתח לזכרונות שמתי 1.9 למעבד זה על אוטו טמפ במעמץ של המעבד לא עובר את ה45 כרגע המעבד נמצע על 2.65 וזכרונות על 533
-
- 7 תגובות
- 507 צפיות
-
-
שלום. שאלתי היא, האם יש מצב שמחשבה יכנס למצב OC בצורה עצמאית (כתוצאה ממשחק "כבד", פעילות ממושכת של המחשב וכו'), ללא הוראה מפורשת או הגדרה של בעל המחשב ? אם יש מצב כזה, איך זה קורה ואיך אפשר למנוע את זה ? תודה, תומר.
-
- 4 תגובות
- 507 צפיות
-
-
לפני כמה ימים קיבלתי את המחשב החדש שלי AMD 3500+ 64bit 130nm Asus a8v deluxe PDP Patriot PC-3200 low latency 1gb ddr ram Radeon x800xt pe. אני משתמש בקירור סטוק והמעבד על 36 מעלות. רציתי לעשות אוברקלוק עם הAI overclock של ASUS הלכתי על 3% של OC ואפילו עם זה המחשב לא עולה לי , והטמפרטורה של המחשב על איזה 45.... מה אני צריך לשנות בשביל שאני אוכל לעשות OC?
-
קניתי 2 מאוררים של Arctic Fan אחד של 12CM ואחד של 8CM ושבאתי לחבר אותם ללוח ראיתי שיש לי רק כניסה אחת למאורר שהיא כבר תפוס תפוסה במאורר שכבר היה לי קודם. (הלוח Gigabyte GA945P-S3) את המאוררים שקניתי אפשר רק לחבר ללוח , מה אני עושה? תודה.
-
- 4 תגובות
- 507 צפיות
-
-
אני מעוניין לשים מערכת קירור ממוצעת על מעבד אינטל 2.8 ועל כרטיס מסך FX 5200 מה המחיר שאני צריך לשלם עבורה וזה אומר שאני גם צריך זכרונות מיוחדים עם קירור בשביל זה? תודה
-
- 8 תגובות
- 506 צפיות
-
-
יש לי מעבד amd 3500+socket939 ונראה לי שהקירור שקיבלתי איתו לא משהו כי הוא עובד בטמפ' ממש גבוהות רציתי לדעת על איזה קרור אתם ממליצים למעבד הזה תודה....
-
- 8 תגובות
- 506 צפיות
-


