אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
ממ שלום, ברשותי המעבד intel pentium 4 prescott 2.8GHZ socket 478 והלוח אם Intel Rock Lake D865PERL. עכשיו השאלות, 1. איך המעבד הזה בשביל לעשות OC? מה המגבלות שלו? 2. חשבתי על לקנות את הקירור למעבד Tuniq Tower 120 בשביל שאני אוכל לעשות לו OC ברמה טובה, האם זה יוכל לעזור לי והאם כדאי לי לקנות את זה בשביל לעשות OC למעבד? 3. והאם הלוח אם שברשותי הוא נעול? בתודה מראש.
-
- 5 תגובות
- 507 צפיות
-
-
שלום =] אם אני מחבר את המאוורר שלי דרך מולקס במשחב, הAI שיש ללוח שלי יתקפד? או שזה פועל רק כאשר אני מחבר אותו ללוח. ואם זה לא פועל בעזרת המולקס, אני אוכל לחבר אותו ללוח ולהפריד אותו מהמולקס בלי שום חשש שהוא לא יעבוד?
-
- 3 תגובות
- 507 צפיות
-
-
יש לי 80ממ בדלת המארז. יש לי 120ממ מקדימה למטה(לא חובה להחליף אותו כי הוא לא עושה הרבה רעש - גם לא הרבה רוח למען האמת...) ו90 מאחורה שמוציא אויר. איזה אתם ממליציפ מבחינת CFM טוב וגם מבחינת DB. תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 507 צפיות
-
-
שלום אני מנסה להתחבר למחשב בבית שלי דרך העבודה עכשיו המחשב בבית שלי נמצא על רשת אלחותית מישהו יודע אולי איך אני מתחבר אילו דרך שולחן עבודה מרוחק לאיפי הפנימי שלי תודה
-
- 2 תגובות
- 507 צפיות
-
-
כמו שכתוב בכותרת... עשיתי OC קטן וזה מה שהצלחתי אם אני מנסה יותר אז פשוט הווינדוס לא עולה.. אפילו לביוס אני לא מצליח ואז אני חייב לאפס את הביוס.. :'( איזה באסה מזה הלוח המעפן הזה? זהו זה מה שהוא מסוגל...? והמעבד דווקא על 31 מעלות שזה יפה... אולי יש רעיונות איך להמשיך? אני לא ממש מבין ב OC. [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 507 צפיות
-
-
עכשיו מה זה יתן לי ? האם זה יתן עוד ביצועי oc? האם זה יתן לי יותר ביצועים? אין הסעה לעבודה סמק ביגלל זה קמתי מוקדם
-
- 3 תגובות
- 507 צפיות
-
-
1) למה לבלוק הזה מתחברים 3 צינורות? ???? 2) בכמה זה יותר טוב מבלוק מים רגיל? ???? 3) איך השיטה הזאת עובדת? ???? בתודה מראש, טמיר (כן, עם ט' וזה לא שגיאת כתיב)
-
- 9 תגובות
- 507 צפיות
-
-
שלום, אני מקבל מחר או מחרתיים מחשב חדש (מעבד E6750, כ.מסך-9600GT.) המארז יהיה ENERMAX CHAKRA' למארז מאורר אחד בצד של 25 סמ, ויהיה לו אפשרות למאורר להכניס אוויר, או להוציא אוויר. (המאורר למעבד יהיה arctic cooling 7 pro). אז מה אתם אומרים? שהמאורר הגדול יכניס או יוציא? והאם צריך לשים עוד מאוררים(יש מקום לעוד מאוררים באיזה גודל שאני רוצה עד 12 סמ מקדימה ומאחורה, אבל ממש חשוב לי שקט ואני לא עושה OC וכאלה.). תודה. עידן
-
- 2 תגובות
- 507 צפיות
-
-
עשיתי לג'יפורס 2 שלי אובר מוגזם ואז לחצתי על: TEST SETINGS . המחשב קרס..... הפעלתי מחדש ונעלמה אפשרות האובר בתג ה clock frequen
-
- 1 תגובה
- 507 צפיות
-
-
אני קניתי מחשב חדש ואני רוצה לדעת אם אוברקלוק יעשה לו משהוא המעבד core2duo 4300 מה אתם אומרים כי אני לא רוצה שהוא יהרס לי
-
- 2 תגובות
- 507 צפיות
-
-
יש לי לוח של אסוס ואני לא מוצא כל אפשרות לOC עליו. איך אני עושה איתו OC? תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 507 צפיות
-
-
מה עדיף כשמוסיפים לו מאורר 120MM ה http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_934_2742&products_id=20220 או http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_934_943&products_id=18665 מה דעתכם?
-
- 3 תגובות
- 507 צפיות
-
-
המפרט שלי הוא: Athlon xp 2400 epox 8rda+ winbond 256 mb,3200 power suppl: HEC 300wt sapphire 9700pro VANTEC AeroFlow VA4-C7040 AMD הטמפ' של המעבד במצב מנוחה היא 38 מעלות. האם זה בסדר? וגם, איזה אוברקלוק אני יכול לעשות אם המפרט הזה ולאיזה מהירות אני יכול להגיע עם המעבד? וגם עוד שאלה אחרונה:כדי לעלות את המהירות של המעבד אני פשוט מעלה את ה FSB בביוס?
-
- 3 תגובות
- 507 צפיות
-
-
אני רוצה לדעת על איזה הגדרות הכי טוב לעשות ב oc למעבד דרך הביוס יש לי לוח אם של asus ויש לי רק 3 אפשרויות 1. CPU Frequency 2. DRAM Frequency 3. משו PCI Express לא זכור לי חח. תודה לעוזרים..
-
- 2 תגובות
- 507 צפיות
-
-
שלום לכולם! בעבר היו זמנים שהייתי מגיע ל-BUS של 300 ויותר.. עכשיו משום מה אני נתקע על 225 כל הזמן... ואני לא יודע אם המעבד מגביל אותי או הלוח.. כי פעם גם הייתי ממהיר תמעבד למהירויות של 2500 MHZ ויותר.. בדקתי שהזכרונות לא מגבילים אותי ע"י הורדת התדר שלהם בביוס ל-333 MHZ. למה זה ככה ומה אפשר לעשות?? הזדקנו לי הרכיבים או מה?
-
- 4 תגובות
- 507 צפיות
-
-
טוב קיצור הציוד ההיקפי לא מעניין. החשוב הוא השילוש אז ככה: Intel 2.6 800 + abit IC7 + Samsung 512 mb 3200 או AMD 2800+ BARTON + Epox 8RDA+ REV2.1 + OCZ 512MB 3200EL תודה רבה לעונים . אדם.
-
- 2 תגובות
- 507 צפיות
-
-
לא מזמן הורדתי תוכנה בשם powerstrip שמעיצה ביצועים כיום המהירות שעון עומדת על: 1.engine clock 280.13 2.memory clock 259.88 ב3די מארק הציון עלה מ830 ל-1042 p3 866 שאלתי היא האם לטווח ארוך זה יזיק? האם זה מאט את ביצועי המחשב? אציין כי גם הןספתי מאוורר קטן משומש על הכרטיס מתחת למעבד של הכרטיס מסך! בתודה מראש אלעד
-
- 0 תגובות
- 507 צפיות
-
-
סליחה על הנושא שאני פותח בשביל זה אבל אני חדש בOC ויש לי רק שאלה- יש לי מעבד P4 1.8GHz , לוח אם VIA p4m266 ורק רציתי לדעת מה הטמפ' המקסמלית למעבד הזה- כלומר מה הטמפ' שלא מומלץ לעבור אותה(במאמץ כמובן), אם אני ממהר אותו למשל. ואולי אם תוכלו להמליץ על תוכנה לבדיקת הטמפ' של כל הרכיבים(בנתיים יש לי MBM5- זה בסדר??)
-
- 0 תגובות
- 507 צפיות
-
-
האם קימם מאורר לספק כוח,אם כן אז מה המחיר המינמלי. מה יותר טוב מאורר הוא גוף קירור תודה
-
- 1 תגובה
- 507 צפיות
-
-
כן...שלום אני חושב על ליקנות מאורר למעבד AMD BARTON סוג המאורר TITAN TTCCUTB/F הוא עם בסיס נחושת ומהירות סיבוב די גבוה 5000-5500 RPM אז...האם המאורר הזה טוב או לא???? ואם לא תרשמו סוג טוב בבקשה?!
-
- 4 תגובות
- 507 צפיות
-
-
מעבד : P4 Willamette S478 1.7GHZ - מעלות 32-35~ לוח אם : Intel Maryville D850MV - מעלות 34~ דיסק קשיח : 23 מעלות (MAXTOR) של הכרטיס מסך אין לי. תודה לעונים
-
- 2 תגובות
- 507 צפיות
-
-
שלום לכולם אנא עזרתכם יש לי לוח P5B DELUX ASUS טמפרטורת המעבד בממוצע 35 - 38 וטמפרטורת הצ'יפסט - 40 - 43 האם הגיוני שטמפ' הלוח גבוהה מטמפ' המעבד במחשב אמצעי קירור טובים - נמרחה משחה טרמית לפני שבוע והותקן קולר חדש
-
- 4 תגובות
- 507 צפיות
-
-
אני בקרוב קונה מחשב חדש עם מארז Sunbeam Samurai לפי שהסקירות שקראתי הוא נראה דיי טוב, ויש לו 4 חורים למאווררים.. 1 מקדימה 1 בחלון 2 מאחורה אשמח לקבל עצות שלכם להצבת המאווררים אני חושב לעשות כך: מקדימה מכניס מהחלון מכניס שתי האחוריים מוציאים מה דעתכם? יש לכם הצעות אחרות? עריכה: שכחתי לציין שכל ארבעת המאווררים הם 80 מ"מ
-
- 1 תגובה
- 507 צפיות
-
-
יש לי את הכרטיס מסך שבתמונה עכשיו רציתי לדעת אם שווה לשים מאוורר מתחת לכרטיס על מנת שיקרר אותו יותר או שזה לא יעזור?? [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 507 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי 2 מחשבים אחד בינוני ואחת גרוע, אני רוצה לדעת קצת מידע על OC ואיך עושים, המחשב הבינוני מפעיל היום משחקים על MED אבל אני מעוניין שהוא יפעיל משחקים על MED גם בעוד שנתיים, אני אוכל להגיע לזה בOC? אני אצטרך קירור נוסף? המחשב הגרוע כבר לא מפעיל כלום, אני מעוניין שהוא יפעיל לפחות את COD4 על LOW [מולטיפלייר^^], אני אוכל להגיע לזה בOC? אני אצטרף קירור נוסף? המחשב הבינוני: [אני מתכנן לקנות עוד ג'יגה] Core2Due E6300 GF7600GT-256RAM 1024RAM המחשב הגרוע: Pentium4 1.7Ghz GF6200-256RAM 512RAM נ.ב: בשביל להפעיל את COD4 חסר לי רק מעבד 2.4Ghz.
-
- 1 תגובה
- 507 צפיות
-


