אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
לפני כמה ימים נשרף לי המאורר של הכרטיס המסך הזה אז רציתי לדעת מאיפה אני יוכל להשגי מאורר שלו(אפילו מאורר אחר אבל שתהיו בטוחים שהוא יתאים ויספק קירור טוב) והאם ההתקנה של המאורר קשה? http://www.sapphiretech.com/awards/image/media_289.jpg כאן תכנסו ותגדילו ותראו מקרוב תמאורר שלו והכרטיס
-
- 4 תגובות
- 508 צפיות
-
-
מה אתם אומרים על הפתרון הזה? בכמה מעלות הוא יוריד בערך? הוא זול-220 שקל וזה פיתרון מים ככה שזה נראה לי טוב. אמרו לי מה דעתכם עליו והאם הוא שווה ?
-
- 4 תגובות
- 508 צפיות
-
-
אני רוצה מאווררי 80 MM שקטים עד בינוניים לא צריך שיעשו אור או משהו אבל שיהיו זולים יחסית... איפה אני יכול להשיג כאלה ובאילו מחירים...?
-
- 1 תגובה
- 508 צפיות
-
-
אז ככה: את המפרט אתם יכולים לראות בחתימה. המחשב במתח של 1.8 עובד ב 12.5X200= 2500 ! במתח למעבד 1.45 מתח ללוח 1.7 ומתח לזכרונות 2.9 הוא עובד ב 8X230=1840. עבר 15 בדיקות ממטסט ובערך שעה של פריים. כשאני מעלה ל 8.5X230=1955 הווינדווס לא עולה (מהירות סטוק של המעבד 15X133=2000). על 9X230 ומעלה בכלל אין מה לדבר, המסך אפילו לא נדלק, חייבים לעשות CMOS (כן, ה AGP נעול על 66מה"ז, אין לי כרטיסים ב PCI). הטמפ' באיזור ה 30 מעלות כל הזמן, אז זה בכלל לא קשור. למה זה קורה? הזיכרון לא מגביל אותי, הוא עובד בכיף על 230(על 2-2-2-11!!!). גם הלוח. והמעבד כבר עבד על 2500, עכשיו על מהירות פחות מסטוק הוא לא מסוגל לעבוד? מישהו יכול להסביר לי מה הולך פה?
-
- 2 תגובות
- 508 צפיות
-
-
קניתי מחשב, ברצוני לבצע OC עדין. Intel C2D E8400 Asus P5KC OCZ 2X1GB 800 MHZ CL4 MSI NX9600GT OC המארז של EZCOOL כולל מאוורר 25CM קירור מעבד Artic - alpine 7 pro אשמח להצעות תודה רבה
-
- 3 תגובות
- 508 צפיות
-
-
אני הולך לעשות אוברקלוקינג די כבד, ורוצה לדעת אם לAntec Lanboy יש ספק כוח מקורי, או שאני צריך לקנות ספק (אני קונה מKSP, לא פנדה). אם הוא בא בלי ספק, איזה ספק מומלץ לאוברקלוקינג? תודה.
-
- 1 תגובה
- 508 צפיות
-
-
עשיתי OC קטנצ'יק מ 1700@1860 מעבר לזה הוא לא יציב אלוהים יודע למה קיצר הטמפ שלי הם לוח אם במנוחה 23 במאמץ 25 מעבד במנוחה 26 במאמץ 41 והארדיסק על 19 מעלות וזה אחרי שהעלתי מתח קצת מה אתם אומרים??
-
- 2 תגובות
- 508 צפיות
-
-
היי מה המצב, יש לי כרטיס מסך מדגם Sapphire Radeon X1950GT 256MB PCIe עכשיו זה מאורר מקורי והוא מרעיש לי בטירוף,בקושי יוצא לי לשחק משחקים וכו.. יענו משהו שיאמץ את הכרטיס, החום במנוחה עומד על 39 אין לי מושג כמה במאמץ איך אני לעזעזל משתיק את המאורר קצת?
-
- 1 תגובה
- 508 צפיות
-
-
יש לי 80ממ בדלת המארז. יש לי 120ממ מקדימה למטה(לא חובה להחליף אותו כי הוא לא עושה הרבה רעש - גם לא הרבה רוח למען האמת...) ו90 מאחורה שמוציא אויר. איזה אתם ממליציפ מבחינת CFM טוב וגם מבחינת DB. תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 508 צפיות
-
-
שלום לכולם אני בקרוב מאוד הול ליקנות מחשב חדש עם המעבד Q9450 אני לא יעשה לו OC בהתחלה האים יש קירור טוב שעושה את העבודה שלו לשהמעבד לא היה תנור תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 508 צפיות
-
-
נחמד מאוד! כדאי לטרוח ולקרוא אם מתכננים OC רציני... http://www.madshrimps.be/?action=getarticle&number=1&artpage=2503&articID=567
-
- 2 תגובות
- 508 צפיות
-
-
יש לי 2 מחשבים בבית עם לוחות אסוס TUV4X - SOCKET 380 S533-X - SOCKET 478 בקצור, בלוח הראשון (הישן יותר) יש מקום ל3 מאוררים (cpu\power\chasis) ו2 סנסורים (cpu\mb) בלוח השני יש מקום ל2 מאוררים (cpu\chassis) וסנסור אחד בלבד (לפי מה שהתוכנה מראה) ל-cpu למה זה? אסוס מקצצים ?
-
- 2 תגובות
- 508 צפיות
-
-
עשיתי אובר נחמד לכרטיס שלי אבל אני רוצה עוד והרבה!! אז חשבתי ליקנות את זה = http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_851_1607&products_id=6207 הוא טוב?? והאם מישהו שהישתמש בו יכול ליגיד לי כמה מעלות הוא הוריד לו בתודה שגיא
-
- 2 תגובות
- 508 צפיות
-
-
-
ב TMS ביקשתי שיעשו לי OC למעבד Q6600 וקניתי לו קירור Arctic Cooling Freezer 7 Pro האם הוא יקרר מספיק??
-
- 1 תגובה
- 508 צפיות
-
-
איך מתבצע ה O.C ? האם גם בו ניתן לפתוח יותר צינורות? או שה O.C רק ברמת תוכנה ליבה וזיכרון?
-
- 3 תגובות
- 508 צפיות
-
-
אני הולך תכף לקנות אותו אבל הדבר הכי חשוב עוברי הוא השקט האם הוא חרישי ? אני ממש שונא רעש עד כמה הוא שקט האם אני אשמע אותו?
-
- 2 תגובות
- 508 צפיות
-
-
תגידו לפי TAT או CORE TEMP ואיזו גירסה או EVEREST ואיזו גירסה והאם זה מדוייק עד כדי 1=1 ?
-
- 0 תגובות
- 508 צפיות
-
-
המלצה לקירור למעבד AMD 6000 AM2 עד 100 שקל
-
- 1 תגובה
- 508 צפיות
-
-
רציתי לקנות את הזלמן CNPS7700 אבל אמרו לי שהוא לא יתאים, אז מה כן? אני צריך משהו ברמה גבוהה למה האזור של המחשב קצת חנוק, והמעלות שלי בין 55 ל 60 במצב רגיל וכשאני מקודד סרט אפילו 65 השאלה אם יש משהו ברמה שיעשה את העבודה? תודה...
-
- 2 תגובות
- 508 צפיות
-
-
אוקי אני מחפש מאוורר שהיה קודם כל שקט ויהיה יעיל מספיק לי כמו המאוורר סטוק שלי פשוט שלי עובד על 2300RPM ומתחיל לעשות רעש של שריקה מעצבנת O.C קל לא יותר מזה. אגב יש הבדל בין SpeedStep ל C1E שניהם יש לי בביוס תודה לכול העוזרים. תקציב 200-300.
-
- 4 תגובות
- 508 צפיות
-
-
כותרת.. מעוניין לעשות אוברקלוק אוטומטי.. או שתעזרו לי לעשות אוברקלוק טוב בלי שהכרטיס יהרס..
-
- 2 תגובות
- 508 צפיות
-
-
שמתי לב שלאחר עדכון לגרסאות האחרונות של הדרייבר של כרטיס המסך שלי, האם יש דרך להחזיר את האופציה? בדקתי גם ב7.10 וגם ב7.9.
-
- 0 תגובות
- 508 צפיות
-
-
שלום וערב טוב לכולם, המערכת קירור של המעבד שלי Intel 3.06 Bus 533 לא מחזיקה מעמד ומשאירה את המחשב שלי על 60 טמפ' . אני צריך עזרה קטנה בנוגע לקניית מערכת קירור בתקציב בסך 180 ש"ח בערך שיחזיק לי את המחשב על טמפרטורה נמוכה ככל האפשר ואם אפשר שיהיה דיי שקט.. אני חושב שהמעבד שלי הוא על סוקט 478 משהו כזה.. עידכון: כיוון שמערכות קירור של זלמן חורגות מהתקציב שלי (עד 200 ש"ח) ראיתי 2 מערכות קירור של ThermalTake ורציתי לדעת איזו מהן כדאי לקחת אם כדאי לקחת אותם ביכלל: 1. http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=174_157_159&products_id=2266 2. http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=174_157_159&products_id=2267 תודה רבה ויום טוב לכולם..
-
- 7 תגובות
- 508 צפיות
-
-
אהלן לאחר שנה הפסיק לי לעבוד המאוורר האחורי של המארז. בבקידה הוא מחובר ללוח והגדרות הלוח תקינות אני צריך לקנות חדש. מחפש המלצה למאורר מארז 12 ב-60 שקל. מה שחשוב לי זה אמינות ושקט....ממש חשוב לי שיהיה שקט תודה. חנות באזור ראשון לציון תתקבל בברכה
-
- 2 תגובות
- 508 צפיות
-


