אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
האם ניתן לעשות o.c ל - dell optiplex 280 לא מצאתי אפשרות בביוס תודה
-
- 0 תגובות
- 509 צפיות
-
-
היה לי עד כה 2 סטיקים של 256 MB של Twinmos במהירות 400 MHZ שעליהם מצוין Cl 2.5. הוספתי לאחרונה שתי סטיקים של OCZ של 512 MB במהירות 400 MHZ שהתזמונים שלהם הם 2.5-4-4-8. ניסיתי להריץ את כל הסטיקים ב-DC ומשום מה הם עובדים רק ב-333 MHZ. הגדרתי ידנית את המהירות על 400 MHZ ןשמתי תזמונים 2.5-4-4-8 אך בתוכנות כגון ORTHOS, אני מקבל את הודעת השגיאה: FATAL ERROR: Rounding was 0.5, expected less than 0.4 המעידה על חסר יציבות, וכן המחשב קורס מדי פעם. אם כן, לאיזה תזמונים אני צריך להוריד את הזכרון? ואולי עדיף להשאר בתזמונים המקוריים על 333 MHZ?
-
- 0 תגובות
- 509 צפיות
-
-
היי עשיתי אוברקלוק עם האצה לזיכרון והאצה למעבד המעבד על 2800MHz FSB 1600 400x7 והזיכרון על 500 אפקטיבי 1000MHz תיזמונים על5.8.8.20 יחס 10:8 עשיתי בדיקת יציבות והוא יציב רצח [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 509 צפיות
-
-
אהלן, יש לי מארז של thermaltake armor lcs עם קירור מים וקיבלתי איתו בקבוק מילוי,העיניין הוא שטסתי לחו"ל ל9 חודשים ושחזרתי אני לא מוצא אותו ואני מתקרב לLOW כניראה אמא שלי זרקה אותו לפח(היא אוהבת לזרוק דברים לפח) התקשרתי ליבואן של thermaltake בארץ הוא אמר לי שהם לא מוכרים את החומר בנפרד ושאני יכול להשתמש בנוזל לקירור רדיאטורים,מים ירוקים משהו.העיניין שאני לא כל כך סומך על מה שהוא אמר למרות שהמים ירוקים וזה באמת רדיאטור. אני צריך דעה מקצועית ואין מקום יותר טוב מפה...תעזרו לי כי אני בLOW ואני מודאג שזה יגיע למצב שהרדיאטור הסתובב סביב עצמו. (תיראו לאיזה בעיות הגעתי...להחליף מים ירוקים במחשב). יהונתן.
-
- 1 תגובה
- 509 צפיות
-
-
-
טוב אז אני חדש נראה לי.. וצריך עזרה באוברקלוקינג המסכן שלי חחחחח אז ככה יש לי AMD 2800XP והוא בטמפ' 85 ככה... אז סידרתי משחה תרמית הכנסתי שואב אבק ניקיתי כל מה שמלוכלך וכמה קבלים : שמתי עוד איזה מאוורר בצד פה בצד שם ועכשיו זה מסודר על 60-69 במאמץ יש לי מאוורר 2500 RPM חחחח... אסור לי לכתוב פה עם דבר כזה... בכל מקרה אני צריך המלצות לקירור אמיתי ולא אלתורים =) ומה הטמפ האידיאלית שאני צריך למעבד??? המחשב בכלליות זה amd athlon xp 2800+ gigabyte איזשהו לוח מי זוכר איזה.. עם כרטיסרשת+קול מובנה (צריך להוריד סיסנדרה או משו) 512 ram asus magic 128 ddr (Nvidia 5משהו chip) ד"א על הכרטיס מסך שמתי 2 גרילים - הזכרונות מסודרים 2 מכל צד של הכרטיס.. אז שמתי על כל צד גרי…
-
- 2 תגובות
- 509 צפיות
-
-
רציתי לדעת אם זה בסדר לשים אותו במגירה הכי תחתונה או שצריך לשים אותו בערך באמצע כדי שלא שלא יתחמם יותר מדי? בגלל שאם אני שם אותו למטה אז הוא ממש צמוד לרצפה של המארז (בערך ס"מ)
-
- 2 תגובות
- 509 צפיות
-
-
א. אבל בכל זאת יורגשהבדל של ביצועים מאשר סטיק אחד ?? ב. זה לא ממשמשנה לשים סטיק אחד או 2 כי זה רק מפריע ב 3FSB ... נכון ?
-
- 3 תגובות
- 509 צפיות
-
-
1. עם עשיתי אוברקלוק לQ6600 מ2.4GHz ל3.3 והטמפ' במנוחה בסביבות ה35.. זה יכול להרוס את המעבד? ואני מדבר גם לאורך זמן.. גם בעוד שנתיים נגיד? שאלה שנייה.. קניתי עכשיו משחה תרמית.. הכמות שם אמורה להספיק ליותר מפעם אחת.. ברגע שאני פותח את זה ומשתמש.. את מה שנשאר אני יכול לשמור או שזה מתקלקל? תודה רבה ;]
-
- 2 תגובות
- 509 צפיות
-
-
אוקי, נעשה את זה פשוט. אני מחפש את המאוורר 120 השקט ביותר. עדיף בכלל בלי LED כלשהוא, או אם כן אז שיגיע עם אפשרות לכבות רק את הLED. (אני ישן ליד המחשב) הכי נוח לי לקנות מלוגיק, אבל איו לי בעיה עם חנות אחרת, העיקר שהמאוורר יהיה שקט. בנוסף, מישהו ניסה פעם את זה? http://www.logicpc.co.il/heb/itdetail.aspx?icom=5865 יש לכם מושג אם זה מוציא או מכניס אוויר? (כתוב Exhauster אני יודע, אבל מה הרעיון בזה? - כמה חום יש מעל הכרטיס מסך?) וכמובן, האם זה מרעיש? תודה לעוזרים.
-
- 4 תגובות
- 509 צפיות
-
-
טוב ככה המעבד הוא celeron d 335 s478 עכשיו אני עשיתי אוברקלוק ל3345 סבבה אבל מעל הוא פשוט מגיע לוינדוס ומרסטט אמרו לי להעלות מתח למעבד אבל אני לא יודע איך.. הטמפ' 45 במנוחה 58 מאמץ לפרסקוט
-
- 3 תגובות
- 509 צפיות
-
-
יש לי 2 שאלות: 1. איך אני בודק את הטמפ' של המעבד? התקנתי גם את CPUCOOL וגם את MOTHERBOARD MONITOR והם לא זיהו את הלוח אם, חיפשתי גם בביוס ולא מצאתי שום דבר.... 2. הכנסתי כמה מאוורים חדשים והורדתי את הטמפ' של ההרד דיסק(זה הדבר היחיד שכרגע אני יודע איך לבדוק טמפ') מ 39 ל 28 בעבודה קלה(אקפלורר אוברנט וזהו). איך אני מדמה עומס בשביל לבדוק טמפ' תחת עומס?
-
- 3 תגובות
- 509 צפיות
-
-
יש כזה אפשרות לבנות מאוור במקום לקנות? או שיש מדריך באתר ? ועוד משהו בלוח אם יש רק 2 מקומות לחבר מאורר אז נגיד אני רוצה 3 מאוררים איך אני מוסיף עוד אחד אם אין לי חיבור בלוח?? תודה.
-
- 0 תגובות
- 509 צפיות
-
-
מופיע לי בEVEREST כמה שורות של הכרטיס מסך : GPU 66C GPU DIODE 71C GPU AMBIENT 58C מה ההבדלים?? ובנוסף מתחת איפה שרשום את מהירות המאוורים רשום GPU 1592RPM (60% מה שמרמז לי שהמאורר של הכרטיס מסך פועל רק ב60 אחוז מהעוצמה שלו.. כדי לשנות ל100 ? ואם כן אז מאיפה ? תודה..
-
- 4 תגובות
- 509 צפיות
-
-
שלום! קניתי שני מאוררוים של AC COLING.. עכשיו החיבור שלהם הוא כזה קטן כזה.. 3 פינים נראה לי.. והמאוורר שעכשיו נמצא מחובר עם חיבור לבן כזה גדול (4 פינים) של הספק כוח.. איך אני מחבר את המאווררים החדשים? ועוד שאלה.. אפשר לקרוא מאמאר בעברית על מריחת משחה טרמית למעבד.. תודה!
-
- 3 תגובות
- 509 צפיות
-
-
-
טוב אז אני מנסה לעדכן את הביוס שלי דרך התוכנה flash menu של abit , לחצתי על one click live update ובאמצע העדכון התוכנה שלחה לי את ההודעה הזו : http://members.lycos.co.uk/csboy4ever/bios-fail.jpg מה הבעיה פה ? ואיך בכל זאת אני יכול לעדכן את הביוס ?
-
- 5 תגובות
- 509 צפיות
-
-
שלום רב, אני קצת מתעניין באוברקלוק אבל מבין עוד פחות. שאלה פשוטה יש לי.... איך אני מעביר את הזכרונות למצב 1:1?(שכזה רשום בCPUZ FSB:DRAM)
-
- 2 תגובות
- 509 צפיות
-
-
פיייי, זכרתי שהיה לי משתמש בפורומים, אבל לא האמנתי שהוא עוד פעיל (אי שם מ 2002). נו שוין - ולענייננו. יום אחד, במהלך משחק אנריל ממושך, המסך קפא והמחשב החל להשמיע רעש כאילו הוא הולך להמריא. ריסטרט מהיר וכניסה למסך של הביוס גילו את האמת המרה - טמפ' של 80 מעלות למעבד (מדובר במעבד פנטיום 4 - פרסקוט). לקצר את הסיפור הארוך (מי שרוצה לקרוא את הארוך, בליווי תמונות - http://n2b.org/?p=391) עשיתי טיפול וניקוי יסודי לעסק והנה מה שקורה שם היום: 1. טמפ' מנוחה (idle, אף תוכנה לא פתוחה) 42-44 מעלות. 2. טמפ' עבודה שפויה (מסמך בוורד, גלישה באינטרנט וכ') - 47-51 מעלות. 3. עבודה מאומצת (משחק אנריל או GTA ארוך) - 57 מעלות. בקיצור, ממעבד שעבד ב idle על 65 מעלות צנחתי ל 42 מעלות - שיפור משמעו…
-
- 0 תגובות
- 509 צפיות
-
-
תציעו לי לוח אם עד 600 שקל שיש אותו באתר של ksp ויהיה חזק לoc ויתמוך בכרטיס מסך geforce 8600gt ובמעבד intel e6600 ובזכרון ddr2 כמובן.
-
- 7 תגובות
- 509 צפיות
-
-
Intel Pentium 4, 2600 MHz Intel Rock Lake D865PERL) NVIDIA GeForce 7600 GS (256 MB) 512 DDR טמפ' המעבד במנוחה 34 מעלות לפי אוורסט *אין לי מערכת קירור למחשב,רק מאוורים..
-
- 2 תגובות
- 509 צפיות
-
-
http://www.systemcooling.com/titan_vanessa-01.html http://www.rbmods.com/Articles/Evercool/Hpc-925/1.php
-
- 1 תגובה
- 508 צפיות
-
-
היי! יש לי את המשחה טרמית שלי לפחות חצי שנה או שנתיים ואני רוצה לשים חדשה .. במדריך באתר כתוב להשתמש באלכוהול 70% ולנגב עם צמר גפן את המשחה הישנה , רציתי לדעת מה קורה אם החומר נוגע בצד של הליבה..(לא על הפינים..) האם המעבד מתקלקל ? ואם האלכוהול נגע בטעות בפינים אז הלך המעבד?או שמחכים שהוא יתייבש?
-
- 2 תגובות
- 508 צפיות
-
-
אני עובד עם קירור Scythe Infinity, וכרגע לא עושה OC. הטמפרטורות ב Idle של המעבד הם 55 מעלות. עם זאת, ההיטסינק לא חם בכלל. מה שמוזר זה שהלוח אם שלי הוא P5B deluxe אשר קיבלתי היום כתחליף ל P5B Deluxe אשר נשרף בשבוע שעבר, אבל עם הלוח הקודם קיבלתי Idle של רק 33 מעלות... איך יכול להיות שהטמפרטורות קפצו ב 22 מעלות עם הלוח החדש ?. הדברים היחידים שאני יכול לחשוב עליהם הם הבאים (אבל אין לי מושג אם משהו מהם יכול באמת להסביר את התופעה): 1. הסנסור על הלוח-אם שחש את טמפרטורת המעבד, מזייף בענק. 2. הרכבתי את ההיטסינק לא נכון (Scythe Infinity), או לא טוב. אני באמת הרכבתי אותו הפוך מאשר בפעם הקודמת (מה שהיה למעלה, עכשיו למטה), אבל את ה Infinity אני לא חושב שיש בעיה להרכיב איך שרוצים. בנוס…
-
- 2 תגובות
- 508 צפיות
-
-
היי רציתי לדעת אם אני יעשה OC דרך התוכנה זה בסדר? זה OC אמיתי ? או שעדיף לעשות ידני בביוס?
-
- 6 תגובות
- 508 צפיות
-


