אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
בדקתי Artifacts ב GTO2 שלי ( לאחר פתיחת צינורות+O.C לXTPE ) ורציתי לשאול מס' שאלות: 1. האם הבדיקה מעמיסה על הכרטיס יותר ממשחק ? פשוט הטמפ' לאחר 4 דק' הגיעה ל 60 מעלות. 2. האם עלייה כזאת בזמן כה מועט תקינה ( במנוחה כרטיס ב 37-38 מעלות ) וזה אחרי מריחת MX-1 3.במהלך הבדיקה אני תמיד רואה את הנק' הצהובות ( אומנם לא הרבה ) נעלמות ומופיעות שוב ורשום לי למטה שאין שגיאות ...נשמע תקין ?
-
- 2 תגובות
- 510 צפיות
-
-
שלום לכם, שאלה בכותרת, תודה.
-
- 0 תגובות
- 510 צפיות
-
-
barton 2600 epox 8rda+ rev 2.1 קירור: sk7+sf2 מארז: raidmax 868 2 מאחורה מוציאים 2 מקדימה מכניסים בדלת מוציא אין לי מושג למה המעבד במנוחה על 43-44..... זה מעצבן אותי, אמנם יש אבק והחוטים לא הכי מסודרים בעולם. אבל יש גבול נראה לי עם קירור כזה יקר על המעבד..לא?
-
- 4 תגובות
- 510 צפיות
-
-
האם אפשר בעזרת תוכנה או משהו להעלות את הסל"ד של המאוורר של המעבד? לגבי המעבד יש לי AMD AM2 X2 4200+
-
- 0 תגובות
- 510 צפיות
-
-
זה המעבד שאני קונה ואני צריך לדעת איך הקירור שלו... ומה זה השם שלו ( שרשום בכחול בגדול ) !!!... תודה לכולם http://noacomp.co.il/Product.asp?productid=2840&catcode=222
-
- 5 תגובות
- 510 צפיות
-
-
שמעתי באחד הפורומים שחיבור s-ata משפיע על oc.......זה נכון? אם כן איך? למה? אפשר איך שהו להתגבר על המכשול הזה?
-
- 2 תגובות
- 510 צפיות
-
-
קיבלתי הצעה להחליף את המארז שלי (מארז פשוט וספק ג'נרי 400 וואט) למארז חדש של Thermaltake SwInG ATX MIDI Tower CASE כולל 2 מאווררים 120 ממ וספק גם של Thermaltake 400watt ב 600-700 ש"ח בערך וזלמן vf700cu ב 190 ש"ח או לקנות ספק חדש של חברה מוכרת (400 וואט) בין 200-260 ש"ח v-1Thermalright ב 200 ש"ח ומאוורר 120 ב 60 בערך אני עושה אוברקלוק רק לכרטיס מה כדאי? המפרט שלי הוא: פנטיום 4 3 גיגה הרץ פרסקוט, X800GTO AGP ,WD80X2 ,ASUS P4P800E DLUX,צורבים2X, זכרונות4X 512 ,מאווררים 80מ"מ 2X
-
- 2 תגובות
- 510 צפיות
-
-
הלוח האם שלי הוא GA-8iPE 1000 של GigaByte זה יתאים? אם לא אז תביאו לי עוד מאוור מהסידרה שלהם שיתאים לי בבקשה.
-
- 4 תגובות
- 510 צפיות
-
-
אני לא מוצא שום תוכנה בישביל זה..וגם בביוס לא מאצתי..יש רק שינוי תיזמונים רציתי לדעת עם יש תוכנה מיוחדת בישביל זה?
-
- 2 תגובות
- 510 צפיות
-
-
אתמול נסיתי לעלות את המהירות של המעבד אך להפתעתי מהירות הזכרונות עלתה גם היא. המעבד שלי הוא AMD 3000 939 שיניתי זאת דרך הביוס באופציה של הבאס200-400Mhz ברירת המחדל היא 200 שאומר 1800mhz בכל אופן האם זה טיבעי? האם ניתן לשנות מהירות ע"י תוכנות אוברקלוקינג? האם זה שמהירות הזיכון עולה לא מסוכנת לזכרונות{ללא קירור}
-
- 2 תגובות
- 510 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני חושב להחליף את גוף הקירור של ה-IS7-E שלי (העגול התכלת עם המאוורר המרעיש) בגוף קירור אינטל סטוק מנוסר. האם זה נראה לכם כמו רעיון טוב? האם לדעתכם פיזור החום ישתפר בצורה משמעותית? מישהו כבר עשה את זה ויכול לתת לי טיפים?
-
- 1 תגובה
- 510 צפיות
-
-
מה זה אומר זיכרון CL 2.5 למשל? ומה זה תיזמונים למשל כאלו 2-3-4-5 ??? מה זה אומר? אשמח להסבר מפורט
-
- 3 תגובות
- 510 צפיות
-
-
אוקי אז ככה מצאתי לי מחשב ישן במחסן שלי שהיה זרוק חח.. עם מעבד 1.6 של פנטיום ולוח סגול עוד לא בדקתי חברה בכול מקרה אני רוצה לעשות למעבד הזה אובר קלוק... אהה וזה עובד בכפולות של 16x100 mhz לא יודע למה כי הזיכרונות שלו הם 133.. בקיצרו חברה תנסו לעזור לי לעשות אובר קלוק כי עם אני ניכנס לבאיוס ומנסה לעלות את הכפולות מ-16 ל-17 או 18 וכו כוו זה לא משנה שום דבר זה עדיין נישאר 1600 בקיצרו יאלה חברה תעזורו תודה...
-
- 4 תגובות
- 510 צפיות
-
-
נתקלתי כרגע בתופעה מאוד מוזרה. כאשר אני מריץ משחק (NFS UNDERGROUND לשם הדוגמא) בכל 4-5 שניות ישנו מסך שחור מעצבן שמכסה את התמונה וחוזר.. זה בכל המשחקים שלי כרגע ולפעמים גם כאשר אני גולש. הכרטיס בטמפ' 67 מעלות בערך +. כקירור יש לי סיילנסר מורכב עליו. אין שום תוכנית ברקע שרצה,לא נתקלתי בדבר כזה בחיים שלי. מישהו יכול להסביר מה קורה כאן? וכן ,ניסיתי לעשות ריסט.
-
- 2 תגובות
- 510 צפיות
-
-
אני מנסה לבחור מארז למחשב כדי שבעתיד אוכל לעשות אוברקלוקינג הבנתי שמומלץ מארז מאלומיניום בגלל שהוא מפזר חום יותר טוב חיפשתי והמארז praetorian של coolermaster נראה לי סבבה למישהו יש רעיון אחר (אני מעדיף מארז בלי חלון בצד)? האם צריך להחליף את המאווררים שלו בשביל אוברקלוקינג? http://www.coolermaster.com/index.php?LT=english&Language_s=2&url_place=product&p_serial=PAC-T01-EK&other_title=+PAC-T01-EK+Praetorian
-
- 4 תגובות
- 510 צפיות
-
-
שלום לכולם,בזמן הקרוב מאוד אני מתכנן לרכוש מחשב,וחוץ מהקנייה שלו מתוכנן גם OC לכרטיס מסך וגם למעבד, למעבד יש לי כבר קירור thermalright 120 extreme מה שכן חסר לי קירור לכרטיס מסך,בהתחלה רציתי ללכת על הHR-03 ששמעתי עליו הרבה דברים טובים,הבעיה היא שאין אותו בארץ,לכן אני מבקש ממכם להמליץ לי על קירור טוב בתקציב של עד 400 שקל גג,תודה רבה.
-
- 3 תגובות
- 510 צפיות
-
-
eXtreme 1366 RT== 1. כמה עולה ? 2 . איפה קונים ? 3. מבחן דרכים ? http://www.thermalright.com/new_a_page/product_page/cpu/u120ex-1366rt/product_cpu_cooler_1366rt.html DM10 4 . האם ימכרו אותו בארץ ? 5. מבחן דרכים ?
-
- 1 תגובה
- 510 צפיות
-
-
עשיתי בדיקות עם S&M והכל יציב, המעבד מגיע לטמפ' של כ-60 מעלות ב-100% העמסה. אני מתייעץ איתכם, המיקצועיים ממני, שווה להמשיך עד 4GHZ? ובכלל אפשר לעשות את זה בלי להמהיר את הזיכורנות? אני כרגע על FSB של 400MHZ עם מכפלה של 9, הזיכרונות על 800MHZ. ועכשיו לשאלת הבונוס: יש לי לוח-אם של ג'יגה-בייט P45-DS3 ושמתי לב שבמנוחה הוא מוריד את המכפלה ל-6 מה שמוריד את המהירות ל2.6GHZ אפשר לבטל את זה? יש לזה יתרונות? נ.ב. אולי חשוב לציין שהזיכרונות הם CL5 של מושקין 800MHZ.
-
- 1 תגובה
- 510 צפיות
-
-
א. האם הגיוני שזה החום של ההארד דיסק שלי והאם זה בסדר ב. המאורר (Chassis) הוא מאורר מארז, למה הוא לא פועל על 3000 או יותר? [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 510 צפיות
-
-
רציתי להתחיל ללמוד קצת OC, לפני שאני עומד לקנות מחשב חדש. המעבד שלי הוא pentium 4 1.8GHz אין לי קירור מיוחד לכן הייתי רוצה OC פשוט שלא ייסכן את המעבד. תודה לעוזרים.
-
- 6 תגובות
- 510 צפיות
-
-
האם ניתן לעשות o.c ל - dell optiplex 280 לא מצאתי אפשרות בביוס תודה
-
- 0 תגובות
- 510 צפיות
-
-
היי חשבתי להזמין את הfreezer 7 למעבד intel celeron 3.06 775 ואני שואל איזה טמפרטורות אני אמור לקבל אם הטמפרטורת חדר היא 25-30 אם הדלת של המארז פתוחה?
-
- 0 תגובות
- 510 צפיות
-
-
אני רוצה לעשות אובר קלוק דרך דריברים מזה אומר איך עושים את זה ??? ישלי X550 כי אני רוצה שהכרטיס לא יפגע
-
- 2 תגובות
- 510 צפיות
-
-
-
טוב אז אני חדש נראה לי.. וצריך עזרה באוברקלוקינג המסכן שלי חחחחח אז ככה יש לי AMD 2800XP והוא בטמפ' 85 ככה... אז סידרתי משחה תרמית הכנסתי שואב אבק ניקיתי כל מה שמלוכלך וכמה קבלים : שמתי עוד איזה מאוורר בצד פה בצד שם ועכשיו זה מסודר על 60-69 במאמץ יש לי מאוורר 2500 RPM חחחח... אסור לי לכתוב פה עם דבר כזה... בכל מקרה אני צריך המלצות לקירור אמיתי ולא אלתורים =) ומה הטמפ האידיאלית שאני צריך למעבד??? המחשב בכלליות זה amd athlon xp 2800+ gigabyte איזשהו לוח מי זוכר איזה.. עם כרטיסרשת+קול מובנה (צריך להוריד סיסנדרה או משו) 512 ram asus magic 128 ddr (Nvidia 5משהו chip) ד"א על הכרטיס מסך שמתי 2 גרילים - הזכרונות מסודרים 2 מכל צד של הכרטיס.. אז שמתי על כל צד גרי…
-
- 2 תגובות
- 510 צפיות
-


