אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
שלום,רציתי לשאול אם אני רוצה לשים מאורר קדמי במארז אני צריך להוציא את הפאנל שהמאורר יעשה משהו? והשאלה השנייה היא,אם אני שם מאורר באמצע המארז למטה זה יועיל למשהו בקירור?
-
- 1 תגובה
- 511 צפיות
-
-
המיפרט שלי הוא לוח= +GA-7DX כרטיס מסך= 128mb geforce 440mx מעבד=1800xp הקיצר עשיתי קלוק דרך הביוס באפשרות של המיספר(133-355) אצלי זה על 140 והמהירות עלתה ל1900 שאני בה להעלות את זה ל2000 ניתקע לי המחשב בדרך שהוא מעלה תוינדוס מה לא עשיתי טוב אם ביכלל אני אולי צריך להעלות לvolt של המעבד כיניסיתי לעשות את זה והמחשב לא עלה אז ריסתתי תביוס כרגע יש לי קולק של 1900 שלי לגעת בVOLT מישהו יכול להסביר לי כצת יותר את הנושא הזה
-
- 1 תגובה
- 511 צפיות
-
-
שלום ברשותי 6800 GT מחברת GAINWARD . עקרונית התוכנה שששולטת על מהירות המאווררים היא EXPERTOOL אבל יש לי בעיה איתה והיא לא עולה לי ועושה באגים וארורים . קיצר רציתי לדעת האם יש דרך אחרת לשלוט על המהירות , כי הם עובדים לי על 50 % מהעוצמה והכרטיס מתחמם :\ האם יש איזה דרך ? תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 511 צפיות
-
-
התקנתי accelero twin turbo ויש לי מעלות נמוכות מדי מכדי להיות מציאותיות.. 51 מעלות במאמץ מטורף של הכרטיס מסך , חשבתי להמהיר אותו במקרה כזה..עד הסוף 700* 1200* יש סיכון בדבר כזה מבחינת החיישנים המעלות בסדר גמור , אבל אולי החיישנים מהווים מדגם עבור שבב או שתיים בלבד וייתכן והשאר כן מתחממים ? או שיש סיכון אחר בכך ?
-
- 1 תגובה
- 511 צפיות
-
-
טוב המחשב שלי הוא amd 64 3000 754 לוח אם k8ns אבל הזיכרון שלי הוא מיקרון pc 3200 cas 3 אני יודע שגם הלוחות של גיגהביט לא טובים במיוחד לאוברקלוק האם כדי לעשות ???
-
- 3 תגובות
- 511 צפיות
-
-
-
- 1 תגובה
- 511 צפיות
-
-
פשוט באתי לחבר מאוורר למארז ואני שם לב שיש לי רק חיבור אחד על הלוח (של המעבד....הלוח בכלל מוזר) יש איזה פתרון או שאני תקוע?
-
- 7 תגובות
- 511 צפיות
-
-
שלום אני חדש בפורום ואני צריך עזרה בOC לכרטיס מסך X1800GTO אמרו לי שיש לו פוטנציאל טוב של OC,ושאפשר לפתוח לו צינורות. אז אפשר בבקשה תוכנה ומדריך בעיברית לפתוח לו צינורות+לעשות לו OC? ועד כמה יהיה אפשר לשפר לו את הביצועים? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 511 צפיות
-
-
אתמול קניתי את המארז הזה: עכשיו יש לי בפנים 5 מאווררים 2 אחוריים מוציאים אויר 1 מקדימה למטה מכניס אויר ועוד 2 בדלת צד מכניסים גם האם הסידור הזה טוב? ועוד שאלה על המעבד(פרסקוט) יש לי את הביג טייפון ובכל זאת הטמפ' היא 51-55 מעלות האם זה טוב?
-
- 7 תגובות
- 511 צפיות
-
-
איזה נתונים לשים פה של המפרט שלי יש לי את התוכנה SiSoftware Sandra Lite 2005.SR2a ו-cpu-z מצטער על הגודל של התמונה (פשוט לא ידעתי מה לשים)
-
- 0 תגובות
- 510 צפיות
-
-
אהלן, קודם כל, אני חדש בתחום של הOC. יש לי בעייה קטנה, ברגע שאני עובר את ה355FSB הכונני SATA מסרבים לעלות. לא הצלחתי לפתור את הבעייה עם שינויים כלשהם, אם למישהו יש רעיונות אשמח אגב הלוח שלי הוא Asus p5ld2 se (כן אני יודע שהוא לא משהו לOC). שאלה שנייה היא, ראיתי בכל אתרי הOC שרשום: X @ Y אני יודע שאחד מהם הוא הFSB אבל מה מסמל השני? הכוונה נגיד 220@350 ועוד משהו אחרון, הסתכלתי בסטיקי של הקירורים המומלצים. לפי מה שהבנתי בסביבות ה300 שקל הכי טוב שאפשר להוציא זה Thermaltake Big Typhoon 120 VX, אני צודק? אם לא אז תמליצו לי על משהו אחר בבקשה, עדיף שיהיה מSkyPC (החנות הקרובה והזולה ביותר באיזור שלי). תודה
-
- 6 תגובות
- 510 צפיות
-
-
לפני כשבוע בערך פתחתי דיון איזה קירור לקנות לכרטיס מסך המסכן שלי,יכול מאוד להיות שאני יילך על הקירור הנ"ל רק כדי לחדד את הטענות שהועלו בדיון הקודם הציפוי הינו נחושת טהור ולא ניקל. אם מישהו התקין/ניסה/ראה איך עובד הקירור נא לרשום כל דבר יעזור להבין את יעילותו של ה FC-ZV9
-
- 0 תגובות
- 510 צפיות
-
-
אני יודע שרשום שזה מתאים ל 775 ו k8 אבל החיבור של ה k8 נראה זהה ל סוקט A (אגב זכיתי בקירור בהגרלה )
-
- 1 תגובה
- 510 צפיות
-
-
איך אני מבצע פתיחת צינורות ל-radeon 9600 se או overclock ???
-
- 5 תגובות
- 510 צפיות
-
-
מכיוון שהTRADEZONE לא בידיוק עובד כמו שצריך וחשבתי שזה לא ממש "קניה ומכירה" אלא יותר החלפה וחיפוש.. אז אני אפרסם את זה כאן בתקווה שיענו בקשותי. נתקעתי עם R9800PRO שעליו יש Zalman VF700 ALCU, אני רוצה להחליף אותו באחריות כי הוא נדפק ואין לי את הקירור המקורי.. אני מאוד הייתי רוצה מישהו שיסכים להחליף איתי את הקירור המקורי של ה9800 בזלמן VF700(נותן את הזלמן בקופסא מקורית עם כל הסינקים הקטנים לזיכרונות!) או מישהו שסתם יושב לו שם קירור מקורי של 9800 ולא צריך אותו אני מאוד אשמח לקבל אותו - תודה מראש לעונים
-
- 3 תגובות
- 510 צפיות
-
-
שלום. אני מחפש גופי קירור לרכיבים הנ"ל. מה חשוב לי: 1) שקטים, אך עדיין יעילים ומקררים היטב, כלומר איזון טוב בין שקט לביצועים, עם דגש על שקט (לא מתוכנן OC, אבל משחקים כבדים כמה שאפשר). 2) שיהיו קלים להרכבה, ולא מסורבלים, כבדים או גדולים מדי (היה לי ניסיון רע מאוד עם ה- Sonic Tower של TT). 3) שיהיו אמינים שיתאימו היטב למארז Supertalent CA-601UFB, וללוח אם MSI K8N Neo2 Platinum, סוקט 939. תקציב: אני מוכן לשלם הרבה בשביל קירור איכותי מאוד, כמה שזה עולה - זה בסדר. תמונה של המארז: תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 510 צפיות
-
-
האים יש תוכנה שתראה לי את טמפרטורת כרטיס המסך תוך כדי מישחק ברע או בכל צורה אחרת כרטיס המסך שלי הוא: inno3D GeForce 9600GT 512MB DDR3 OC PCI-E
-
- 1 תגובה
- 510 צפיות
-
-
-
ניסיתי עם SPEEDFAN ולאחר מאמצים רבים הצלחתי להשתלט על המאורר של המעבד ועל המאורר שמחובר ליציאה SYS_Fan2 אבל על המאורר המחובר לPWR-Fan לא הצלחתי. כמו כן יש אפשרות שSPEEDFAN יזכור את המהירויות שהגדרתי לו וככה לא יהיה צורך כל פעם להגדיר מחדש?
-
- 3 תגובות
- 510 צפיות
-
-
המאוורר הקיים עושה רעש בלטי נסבל כבר ,לכן אני מחפש מאוורר אחר שיהיה שקט מאוד ושיעשה את העבודה (לא צריך משהו מטורף ...אבל גם לא ג'נרי) לסוקט 478 , קודם כל איזה גודל צריך בכלל ? 60\80\92 mm חשוב שהוא יתלבש על ההיט-סינק הישן בגלל שהיט-סינק לא יוצא לא משנה כמה ניסתי להוציא אותו... תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 510 צפיות
-
-
שוקל לקנות כאלה בשביל אובר ל-3500 AMD 64 Venice, לוח DFI - ULTRA D. מומלץ? יש חלופות באותה רמה?
-
- 0 תגובות
- 510 צפיות
-
-
לפני שבוע פירסמתי על כשל של מאוורר של הכרטיס שנתגלה ע"י חיישן טמפ' וקניתי בחנות בסביבת אור יהודה BLUEORB והדבקתי אותו עם המדבקה הדו כיוונית אך כעבור 72 שעות (היום בבוקר ככל הנראה) המאוורר נפל מהמדבקה וכרגע מה שמחזיק אותו זה טונה שד דבק חם לא אפקטיבית בכלל! שאלות אליכם: כיצד אני יוריד מהGPU את סימני המדבקה הישנה ואת סימני הדבק הטרמי של המפעל? איזה דבק טרמי מומלץ היום ושייחזיק את BO לאורך זמן? האם יש לשים כמות עדינה בשתי הכיוונים או טונה?? אבקש לשלוח לי בPM חנויות שניתן שקנות בהם את הדבק הנ"ל (חברה לאלק' בפ"ת ביקשה 16 יורו למזרק 10CC)?
-
- 0 תגובות
- 510 צפיות
-
-
מה אפשר לעשות עם וולקנו 7 פלוס מיותר חוץ מלמכור אותו ב20 שקל
-
- 4 תגובות
- 510 צפיות
-
-
שלום, אני חדש פה, ויצא לי לקרוא המון והשכלתי מאד מהפורום, לכן אני רוצה לשאול שאלה. ההרד דיסק שברשותי הוא של חברת WD דגם : wd1600js , לפי הגדרות היצרן תחום הטמפרטורה בעבודה צריך להיות בין 5 ל 55 מעלות צלסיוס. הרכיב שברשותי הגיע לטמפ' של 68 מעלות כאשר היה לי במארז רק מאוורר מכניס אוויר בדלת, ואילו כשהכנסתי עוד 2 מאווררים: אחד מוציא אוויר מאחור ואחד מכניס אוויר מקדימה (נושף גם על ההרד דיסק) הוא הגיע ל 60 מעלות. אני מצרף תצלומי מסך של speedfan , השאלה שלי היא האם זה תקין, או שאני צריך להחליף אותו? והאם שאר הטמפ' שמופיעות בתצלומי המסך תקינות? אני מודה מאד לכל מי שיענה לי. : [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 510 צפיות
-
-
תגידו לי אם זה בסדר שככה עומד אצלי ההארד דיסק כי זה ניראה לי קצת מוגזם..
-
- 3 תגובות
- 510 צפיות
-


