אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
שלום, לפני שבועיים קניתי מחשב חדש ולאחר קריאה מרובה של מדריכים החלטתי לנסות לעשות אובקלוק ביינוני למעבד ואולי גם לזכרונות וכרטיס המסך. המפרט שלי: מעבד Q6600 step 0 לוח Gigabyte GA-P35-DS3 ver 2.1 BigTyphoon VX G.SKILL 4GB (2x2) kit CL4 800Mhz Gigabyte 8800GTS 512MB ספק כח Corsair 450w מארז NZXT Apolo חשוב לציין שאין לי ניסיון קודם עם זה, זאת הפעם הראשונה. אני רוצה להמהיר את המעבד ל3GHz בערך (מפחד להמהיר יותר מזה) לפי דוגמאות רבות שראיתי רוב האנשים העלו את מהירות הבאס ל333MHZ עם מכפלה 9 , הבעיה היא שאצל כל אחד מוגדר מתח שונה ואני קצת מבולבל. אני מתלבט אם כדאי אולי להשאיר את המתח על אוטומטי וזהו, כרגע בזמן מאמץ המתח הוא 1.232 . דבר נוסף שאני מתלבט לגביו זה אם …
-
- 0 תגובות
- 512 צפיות
-
-
יש לי מארז שבא עם המחשב מסוג Mini Tower: 1. אין לי מאוורר לכרטיס הזה...ככה שאני צריך המצלצה למאוורר טוב אך לא יקר מידי.. 2. הורדתי את התוכנה RivaTuner20RC16 לפתיחת הצינורות של הכרטיס אבל אני לא יודע איך להשתמש בה ו/או איך להגדיר את המאפיינים שם כדי שאני אוכל לעשות לכרטיס שלי אוברקלוק מוצלח ושיהיה יותר טוב בהרבה או עד כמה שאפשר (המקסימום). 3. יש לי מחשב כזה: מעבד: Intel 3.0GHZ LGA775 1M 531 זיכרון: 512DDR 400MHZ CL2.5 כ.מסך: MSI GeForce FX5200 128 DDR לוח אם: MSI PM8M2/3-V S775 800MHZ תודה לכל מי שעוזר!!!!
-
- 8 תגובות
- 512 צפיות
-
-
מחפש ולא מוצא ביקורת/השוואה של גופי קירור מובילים לכרטיסי מסך. אשמח לקבל לינק בעיניין . תודה.
-
- 0 תגובות
- 512 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי INTEL 550 3.4GHZ ורציתי לשאול...עד כמה אני יכול לעלות את הVOLTAGE שלו? (כרגע אני על 1.5V ואין לי בעיה כלל של חום) טוב מראש
-
- 3 תגובות
- 512 צפיות
-
-
שאלה ראשונה היא אם ואיך אני יכול לכבות את הלד המהבהב המעפן הזה בלי לפרק את המאוורר? ושאלה שנייה, למרות שחיברתי אותו ללוח האם במקום המתאים וקבעתי שהלוח ישלוט במהירות, בפועל זה לא קורה, ורק ע"י שינוי הפוטנציומטר הכלול אני יכול לשלוט במהירות באופן ידני. אני עושה משהו לא בסדר?
-
- 0 תגובות
- 512 צפיות
-
-
שלום אני רוצה לבצע אובר קלוקינג למעבד AMD Athlon 64X2 - מיוצר בתהליך של 0.09 מקרון ,939תושבת ברצוני להבין האם צריך לכוון אלמנטים נוספים בביוס ומה ? לפני שאני משנה את הביוס ל-OK ברצוני לציין שהלוח תומך על הנייר עד 30% OK אך בפועל מעל 10% יש בעיות (ASUS ) הדבר היחידי שעשיתי העלאה של - העלייתי את הזיכרון ל-600MHZ מ-400MHZ האם יש לכוון טמפרטורה גבוהה יותר ?בביוס ? ואיפה ? עוד משהו ?
-
- 0 תגובות
- 512 צפיות
-
-
-
טוב אז כמו שרשום בכותרת אני משדרג את המחשב שלי ואני לא יודע איזה קירור אני צריך 500 ש"ח יספיק לקירור??? טוב אני צריך לקרר פנטיום 4 כרטיס מסך geforce fx5900 משהו בכיוון לקרר דיסק קשיח וזיכרון RAM ובקיצור את כל המארז איזה מאוררים אני צריך ציוד והכל תוכלו להגיד לי ??? תודה מראש אפשר גם לפנות אלי לאיסיקיו 174724290
-
- 1 תגובה
- 511 צפיות
-
-
יש לי מארז compu 6919 ואין לי כוח להיסתבך עם כלים ובלאגן, חשבתי לקחת את הדלת לאיש מקצוע כדי לעשות את הדלת שקופה ולחורר מקום למאוורר האם מישהו עשה דבר כזה? אם כן אז יהיה נחמד לשמוע עצות, ממי שהתנסה בכלל.
-
- 1 תגובה
- 511 צפיות
-
-
האם המחשב שלי מסוגל לקבל על עצמו אובר משמעותי ולא מינימלי של איזה 200 מה"צ הזכרונות איכותיים הלוח סבבה ומעבד טוב.... יש את המפרט בחתימה שלי! תודה
-
- 0 תגובות
- 511 צפיות
-
-
כדי להחליף את המאורר המקורי של BT למאורר 120 הזה http://www.thermaltake.com/2005/dcfans/smartfan/a202829.htm
-
- 2 תגובות
- 511 צפיות
-
-
מאז שהחלפתי את הלוח אם שלי אני רואה דברים מוזרים בEVEREST לפני זה ראיתי את את הטמפ' של המעבד לפי CPU ועכשיו הערך שלו נשאר על 57 קבוע ואני בודק את החום שלו דרך CPU DIODE שגם לא נראה כזה אמין... יש הבדל בינהם? בתוכנה שבאה עם הלוח בשביל זה יש שני ערכים SYSTEM1 ו-2 אחד תמיד על 33-37 (כמו הDIODE פחות או יותר) והשני על 57 (כמו הCPU) דבר דומה קרה לכרטיס מסך שעכשיו נשאר על 75 קבוע, מה שהיא 50 פעם... ועוד שאלה: איך זה שהטמפ' של המעבד היא X והטמפ' של הליבות תמיד יותר גבוהה?
-
- 0 תגובות
- 511 צפיות
-
-
-
אני רוצה לקנות צג כזה ורציתי לשאול כמה שאלות, אז הנה: של איזה חברה הכי מומלץ? דגם וכו'... והאם יש לי הגבלה על רכיבים שאני מחבר עליו? והאם אני יכול להכניס את הסנסור מתחת למעבד או כל רכיב אחר? כאילו בין הרגליים שלו... ואם כן, אז איזה אפשרות יש להכניס אותו מתחת לכרטיס מסך? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 511 צפיות
-
-
אז ככה המפרט שלי זה : E6300 8800GTS 640MB ENERMAX 500W IL9 PRO הבעיה שהמעבד מגביל לי את הכרטיס מסך, ואת זה בדקתי טוב ואפילו אם זה לא נראה לכם הגיוני זה באמת ככה. אני מקבל 11K ב3DMARK05 אני מכיר מישהו עם מערכת כמו שלי שגם היה מקבל ככה ואחרי שעשה OC למעבד הוא מקבל 16K ... משחקים מקרטעים ולא עובדים כמו שהם צריכים לעבוד. עכשיו לא הייתה לי בעיה כל עוד הייתי יכול לעשות OC נורמלי, אבל הקטע שיש לי לוח אם דפוק בנוסף ואני לא יכול לעשות OC גדול. הוא לא לוח לOC.... הביוס שלי חסום אין אופצייות לOC, אז אני משתמש בתוכנה CLOCKGEN על מנת לעשות OC , כרגע הצלחתי להגיע ל2092MHZ וזה המקסימום אחרי זה התוכנה נתקעת משום מה.. מצאתי אופצייה לעלות מתחים בביוס אחת DIMM VOLTAGE ואחת NB VCORE עכשיו א…
-
- 3 תגובות
- 511 צפיות
-
-
שלום שלום אני מחפש מאוורר למארז בגודל 80MM עד 40 שקל שהיה שקט ושיכניס הרבה אויר תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 511 צפיות
-
-
בכל המאמרים מראים את המעבד עצמו, מחוץ לקופסה שלו. איך אני חושף את המעבד שנמצא בslot כזה עם ההיטסינקים, כדי לגשר את L1?
-
- 3 תגובות
- 511 צפיות
-
-
יש לי מחשב(של אבא שלי) סלרון 2.4 + ASUS P4P800 VM הלוח לא מאפשר אוברקלוק ... אבל יש תוכנה שנקראת CLOCK GUN היא תאפשר לי אובר קלוק? כי יש גירסא ללוח שלי ומה הלוח הטוב ביותר ל478 (אוברקלוק)
-
- 3 תגובות
- 511 צפיות
-
-
הייתי רוצה להתעמק בנושא הזה הוא נורא מעניין אותי כדי שאני יוכל ללמוד טוב יותר על המאוור שקיים לי במחשב . מישהו יכול להסביר לי בבקשה ? אם אפשר גם הסבר על מהיכן ניתן לגלות מהי מהירות הסיבוב של מאוורר המעבד ללא פתיחת המארז?
-
- 3 תגובות
- 511 צפיות
-
-
שלום נכנסתי לאתר שיש בו תוצאות של OC וראיתי שם תוצאה של מעבד 12 GHZ עם זה נכון?????????
-
- 2 תגובות
- 511 צפיות
-
-
טוב יש לי התלבטות איפה להשים את המאורר 1. מתחת לכרטיס מסך שיכניס אוויר מהחורים של הכרטיסים 2. מתחת לכרטיס מסך שיוציא את האוויר החם של הכרטיס מסך לבחוץ ואם אני אבחר ב1, אז האוויר החם של הכרטיס מסך יכנס למארז, לא ? תמונה: http://planet.nana.co.il/maorwtf/vd.JPG [אין לי עוד מקומות אחרים להשים בהם את המאורר]
-
- 2 תגובות
- 511 צפיות
-
-
האם ספק כוח מסוגל להפריע לOC? ומונע ממנו להגיע לתוצאות גבוהות יותר?
-
- 2 תגובות
- 511 צפיות
-
-
שלום לכם..לפני כמה ימים ביצעתי אוברקלוק למחשב שלי מפנטיום 2.00GHZ אל 2.4. והכל כשורה החומרה הטמפ' הכל טוב ויפה,אך שאני מדליק את המחשב פתאום לא מופיע לי שמו ומהירותו של דגם המעבד ולא מופיע לי בדיקת הראם. התוכנות והווינדוס שבדקתי האוא מזהה את המעבד ואת האוברקלוק.. עזרה בבקשה..!
-
- 3 תגובות
- 511 צפיות
-
-
כשאני מחזיר את ההגדרות בביוס לרגילות.. זאת אומרת בלי OC ה FSB על 100 והמכפלה של המחשב היא 17 כשהמחשב עולה מופיע לי שהזכרונות 266 MHZ רגיל אבל כשאני מפעיל את ה EVEREST מופיע לי שמחשב נמצא ב 2 אחוז OC ו FSB על 102 והזכרונות על 278 MHZ מה זה יכול להיות?!?
-
- 1 תגובה
- 511 צפיות
-
-
עד כמה אפשר למשוך ת'זיכרון הזה? יש לי 2 סטיקים של זה..1024.. ועם איזה תוכנה?
-
- 0 תגובות
- 511 צפיות
-


