עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. הכותרת די ברורה, אבל אם לא אז אני מדבר על אתר שבו אנשים העלו את התוצאות שלהם עם החלקים שלהם ועם ההגדרות שהם כיוונו. זה דבר שדי יכול לעזור לי.

    • 0 תגובות
    • 513 צפיות
  2. מדובר על לוח אם Kn9S על איזה רכיב במחשב ניתן להרכיב גוף קירור ( סטוק ) ?

    • 0 תגובות
    • 513 צפיות
  3. Started by omerz90,

    שלום, אני הולך לקבל מחשב חדש עם הכרטיס מסך HD 4890 ואני רוצה לעשות לו OC ויש לי מספר שאלות: - איך אני עושה OC? - האם צריך רכיבים שמתאימים לOC(ז"א לוח אם, מעבד וכו...)? - כמה זמן לוקח לעשות OC? - האם אפשר לעשות אותו בחנויות וכמה זה עולה? - האם יכול להיווצר נזק אם אני לא עושה OC נכון?

    • 3 תגובות
    • 513 צפיות
  4. Started by bennyriz,

    שלום חברה השאלה שלי היא כזו. יש לי מחשב שאת המפרט הרלוונטי שלו אני ירשום עוד רגע, הבעיה שלי היא שצלחתי להמהיר אותו מבאס של 200 לבאס של 216 (2.4 @2.6) וזה נראה לי קצת עלוב. רציתי לבקש עזרה בנסיון לשפר את האוברקלוק אם זה אפשרי, ושתעזרו לי להבין איפה הבעיה אצלי. מעבד - INTEL P4 2.4C לוח - GIGABYTE 8IPE1000PRO (בזמנו היה נחשב לאחד הלוחות הטובים ביותר של גיגהבייט) זיכרונות - 2 יחידות של ELIXIR 256M PC3200 מארז - Compucase super Midi Tower CI 6A19 קירור - שני מאווררים 120 מ"מ לזרימת אוויר מהחלק הקידמי לחלק האחורי של המארז, מאוורר אינטל למעבד, שני מאוררים לציפסטים על הלוח, ומאוורר על הכרטיס מסך * שאר המפרט (דיסקים כוננים וכרטיסים נמצאים ב"מפרט מחשב שלי") רקע לנסיון שלי להמהרה. ה…

    • 3 תגובות
    • 513 צפיות
  5. והאם צריך בכלל כי את הFSB אני לא יכול לעלות אז אולי את המכפלה של המעבד

    • 5 תגובות
    • 513 צפיות
  6. Started by mDs,

    עשיתי OC לA64 הכל הולך בסדר גמור.. 37 מעלות במאמץ... עכשיו באמצע משחקים כבדים המחשב פשוט נופל... המעלות על 37 כמו שאמרתי 35 ככה.. המעלות של הכרטיס מסך בסדר גמור.. עכשיו ראיתי שאולי אם אני יעלה את המתח זה יפתור את הבעה.. הבעיה היא שאני לא יודע איך בדיוק וכמה לעלות.. תודה.. [המפרט בחתימה] [attachment deleted by admin - 90 dayss]

  7. Started by Pollik,

    כותרת^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    • 0 תגובות
    • 513 צפיות
  8. Started by redti,

    האם קיים סיכון ? או שזה מקצר את חיי המאורר של הכרטיס מסך אם אני אמהיר אותו מעבר למהירות ה deafult שלו שהיא 25% ולא מספיקה בהחלט..הוא הגיע ל79 בקלות..אני מעוניין לשים את המאורר על 50% יש כל סיכון בזה או באחוז גבוה יותר? מדובר בHD4850 של sapphire , עם מאורר נשלט דרך ה overdrive .

    • 2 תגובות
    • 513 צפיות
  9. Started by tepez,

    שבת שלום, אני מתכוון לקנות את המחשב הבא: מארז Antec Sonata 3, PSU 500Watt, MiniATX, Black מעבד Intel Core 2 Quad Q6600, 2.4Ghz, 8 Mb Cache, LGA775, FSB1066, 64-bit, Tray זיכרון A-DATA Dual DDR2 Kit 4Gb (2x2048Mb) PC2-6400, 800Mhz, Latency 4-4-4-12 דיסק קשיח Seagate 500GB 32MB Cache SATA2 ST3500320AS לוח אם Gigabyte GA-EP43-DS3L, Intel P43, Socket 775, FSB 1600, Dual DDR2 1200, PCI Express, GLAN, ATX כרטיס מסך Gigabyte ATI Radeon HD 4870, 512Mb DDR5, 256Bit, HDMI, PCI Express 2.0, Retail מאוורר CPU Thermaltake Big Typhoon CL-P0114, For Intel Socket 775, AMD Socket K7, 754, 939, 940 האם יש מקום לשיפור מבחינת ספק, מארז וקירור? המאוורר למעבד בא עם מדבקה/גריז? למ…

  10. Started by rokman,

    שלום יש לי מעבד amd athlon Thoroughbred 2700+ והוא מתחמם בצורה מטורפת... אני מדבר על 46 מעלות במנוחה בחורף (!) ואני לא רוצה לדבר על מה שקורה איתו במאמץ בקיץ...(נכבה אחרי שעתיים מאמץ ב60 מעלות) :-\ אני צריך המלצה על קירור רצחני, אין התנגדות לקירור מים. על מה אתם ממליצים לשיפור רציני, ה- rocket של tt או ה BigWater? או שיש משהו מומלץ אחר? מודה לכם על עזרתכם...

    • 3 תגובות
    • 513 צפיות
  11. הוא מציג לי טמפ' לא הגיוניות כאשר אני משתמש בתוכנות כמו EVEREST SPEED FAN ועוד כמה תוכנות שאני לא זוכר את שם. רק דרך הביוס אני יכול לראות את הטמפ' של המעבד אבל של הלוח אני לא יכול לראות. האם מישהו נתקל גם בבעייה כזאתי עם הלוח הזה? אני ממש נואש ???

    • 0 תגובות
    • 513 צפיות
  12. היי, יש לי לוח gigabyte, והמאוורר של הצ'יפסט התחיל להרעיש כמו טרקטור. החלטתי להחליף אותו בגוף קירור של זלמן בלי מאורר (ZM-NB47J). התחלתי לפרק את הגוף קירור המקורי מהלוח, הורדתי את שני הקליפסים בצדדים, אבל עדיין הוא נשאר צמוד חזק - איך מפרקים אותו ? ( יש שם דבק ?, אין לי מושג, ואני לא כל כך מבין בזה ) תודה על העזרה.

    • 3 תגובות
    • 513 צפיות
  13. Started by adfx166,

    חברים, אשמח אם תוכלו להדריך אותי כיצד אני מבצע אוברקלוק למעבד זה. בכוונתי לעלות את תדר העבודה של המעבד מ- 2.4GHZ ל -3GHZ. האם אוכל לעשות זאת עם גוף הקירור (מאוורר למעבד) שקיבלתי עם המחשב? לתשובתכם אודה.

    • 3 תגובות
    • 513 צפיות
  14. Started by dany_tab,

    אני מתלבט בין 2 מאווררים שהם אותו דבר במחיר והנתונים שלהם בערך אותו דבר. מישהו יכול לעזור? מצורתפ התמונה שלהם עם נתונים.

    • 2 תגובות
    • 513 צפיות
  15. שלום, יש בבעלותי מעבד Intel E6750 ואני משתמש בקירור סטוק. לפי תוכנה Core Temp יש לי בעיית התחממות רצינית במעבד בעת מאמץ, הוא רושם לי 80-90 מעלות. עלה לי בראש רעיון שהבעיה היא במעבד ולכן התקשרתי לחנות שממנה קניתי את המעבד ואמרו לי לבדוק את הבלוק קירור שעל המעבד ולראות אם הוא חם, כי יכול להיות שהחיישן פשוט לא טוב. כי אם המעבד באמת נמצא בטמפ' של 70-90 מעלות הבלוק קירור צריך להיות חם. עשיתי את הבדיקה, וכשהתוכנה מראה טמפ' של 80-90 אני נוגע בבלוק קירור ואני לא מרגיש שום חום כלל וכלל. מה זה אומר? האם הטכנאי שאמר לי את זה טועה והבלוק קירור צריך להיות קר כל הזמן או שהחיישן באמת דפוק? ודרך אגב, מה הטמפ' שבה המעבד מכבה את עצמו? תודה

    • 3 תגובות
    • 513 צפיות
  16. Started by hagay21,

    zalman CNPS 7700 Cu עם מאורר 120 מ"מ או Thermalright XP-90 עם 90 מ"מ אני מחפש השוואה גם לגבי load וגם לגבי idle

    • 0 תגובות
    • 513 צפיות
  17. היה לי כרטיס מסך שהלך לעולמו הביאו לי חדש מתוקף האחריות, אבל היה לי קירור על הכ.מסך הקודם וכרגע הוא עם המאוורר המקורי שלו השאלה אם שווה להחליף ולהחליף גם ת'משחה ? הקירור הוא : AC Accelero X2

    • 5 תגובות
    • 513 צפיות
  18. Started by X1peL-,

    תראו אני עשיתי OC לכרטיס מסך שלי יש לי כרטיס מסך של Nvidia Geforce Fx 5200 ועכשיו עשיתי לו OC דרך התוכנה RiverTuner ואז שאני נכנס למשחק CS(למכירים) אז אני רואה פאקים בגראפיקה למשל במקומות שיש צל ובמקומות חשוכים אז יש בליטות של עיגולים שחורים ועיגולי אור כזה שלא היו לפני כן... אז איך מבטלים את האובר קלוק כבר מחקתי את התוכנה והתקנתי דרייבר חדש לכרטיס מסך אז תגידו לי על כמה לסמן בתוכה הזאת כדי שזה יחזור לי למצב שהיה לי לפני הOC בבקשה תעזרו לי .. תודה למי שיפתור לי את הבעיה :'(

    • 1 תגובה
    • 513 צפיות
  19. Started by hp1610,

    לאחרונה סיימתי להרכיב מחשב חדש במפרט הבא: מעבד: E6600 כ. מסך: 8800GTS 320MB זכרון: 2MB 800MHZ לוח אם: ASUS P5B Deluxe מארז: Gigabyte Aurora 570 ספק: Antec Neo HE 550W קירור למעבד: Zalman CNPS9500 92MM Fan לכאורה מפרט לעניין כאשר שמתי דגש על מארז וספק איכותים ושקטים וכן על קירור טוב למעבד כי אני חושב על OC לכיוון ה 3GHZ+ בהפעלה ראשונית של המחשב (ללא OC) ותוך שימוש בתוכנה הגנרית של ASUS וגם ב TAT קיבלתי טמפ' מעבד ~37C בסרק וקרוב ל 49C במאמץ (תוך הפעלת Microsoft flight simulatore). ה 49C נראה לי קצת גבוה לעבודה רגילה ללא OC? מה יקרה כשאני אתחיל להמהיר אותו? האם הטמפ' סבירה? ??? תודה, HP

    • 2 תגובות
    • 513 צפיות
  20. טוב אז עשיתי אובר קלוק לכרטיס מסך ג'יפה 4 אף אקס 5200 הקיצר כרגע הגעתי ל: core clock-249.8 memory clock-300.4 טמפרטורות במצב רגיל של כמה תוכנות פתוחות ודיי הצפה של הודעות איסיקיו ומסנג'ר לח אם-33 מארז-33/32 מעבד-38 עכשיו בשני הקווים שיש בריווה טיונר של הממוריק קלוק והכור קלוק אז עכשיו מה שהגעתי,האם להעלות יותר(אין עדיין בעיות כאילו הכרטיס עובד חלק ואני לא יודע אם העלתי מספיק) אז תגידי לי באיזה אחד מהם להעלות ועד איפה מגיעים בערך כאילו כמה מגה הרץ ואיך מה שעשיתי עד עכשיו עם הטמפרטוקות.

    • 1 תגובה
    • 513 צפיות
  21. Started by artur2,

    Zalman 7000 או Thermaltake Silent Tower?? ואני מדבר מבחינת OC לא לגבי רעש. האתר של הTT זה: http://www.thermaltake.com/coolers/cl-p0025/cl-p0025silentTower.htm

  22. Started by davidcohen,

    היי אפשר בבקשה המלצה למאוורר לכ. מסך ?! יש לי את הכ. מסך Nvidia 7600 GT והמטמפרטורה שאני מקבל עכשיו בזמן מנוחה היא 53 אני צריך שתמליצו לי על מאוורר חדש לכרטיס מסך תודה

    • 6 תגובות
    • 513 צפיות
  23. עשיתי OC למחשב שלי (DS3,E6600). ה everest וCPU-Z מראים לי שהמעבד על 3200 עם multiplier x8. והתוכנות ORTHOS וCORE TEMP מראים לי שהמעבד על 3600 עם multiplier x9! איך זה יכול להיות?! מי מהם צודק? (בביוס קבעתי ידנית multiplier x9 וCPU Host Frequency - 400).

    • 4 תגובות
    • 513 צפיות
  24. Started by rivking,

    כותרת * אני פשוט לא יודע איך ב-MB שלי אין אופציות ל-OC ושאני פותח קלוק ג'ן אין שום אפשרויות של OC אם ה-MB שלי לא תומך OC מה עושים איך אשפר לעקוף את זה מישהו יודע?

    • 4 תגובות
    • 513 צפיות
  25. אהלן, אני קונה לוח Gigabyte GA-P35-DS3 (צ'יפסט P35 כמובן). אני מתלבט כרגע לגבי זכרונות DDR-2 במהירות 800, כי מעוניין לבצע האצה של הזכרונות למהירות מעל 1000, אשמח לשמוע את הצעתכם לגבי הזכרון המומלץ לכך מבין השלושה הבאים (או משהו אחר בטווח המחירים שלהם) : 1. KINGSTON HYPERX 2048MB DDR2 800MHZ DUAL CHANNEL CL 4-4-4-12 דגם: KHX6400D2LLK2/2G 1קישור : http://www.valueram.com/datasheets/KHX6400D2LL_2G.pdf 2. CORSAIR 2048MB 800MHZ DDRII 4-4-4-12 דגם: TWIN2x2048-6400C4 2קישור : http://www.corsair.com/_datasheets/TWIN2X2048-6400C4.pdf 3. OCZ DDR2 2048MB (1024MBx2) 800Mhz CL3 Reaper-HPC דגם : OCZ2RPR800C32GK 3קישור : http://www.ocztechnology.com/products/memory/ocz_dd…

    • 1 תגובה
    • 513 צפיות

דיונים חדשים בפורומים