אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
מה אני צריך לעשות כדי לבדוק את הטמפ' במחשב שלי יש לי לוח אם DS4 מה השם של התוכנה?
-
- 2 תגובות
- 514 צפיות
-
-
https://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=174_157_161&products_id=2024 נניח ואני קונה את ההיטסינקים האלה של TT , האם זה יהיה מותאם לגודל זכרונות של הראדון 9800 PRO שלי? כל היטסינק כזה יושב על שבב זיכרון אחד?
-
- 1 תגובה
- 514 צפיות
-
-
תגידו מה זה עוזר אם אני משנה את המכפלות והאם זה מסוכן (צריך קירור יותר טוב וכו....) כי אני לא מבין בזה ואני לא רוצה לגעת סתם ככה
-
- 2 תגובות
- 514 צפיות
-
-
דבר ראשון : אז ככה נתחיל מהנעילת חריצי ה-AGP וה-PCI שמעתי שעושים OC צריך לנעול אותם על משהו כמו 66.66 ועל 33.33 או על הכי קרוב לכל אחד מהם ואצלי בביוס אין שום אפשרות כזאת חיפשתי בביוס חרשתי עליו אין כזה מקום והוא גם לא נעול שלא תגידו לי לעשות MANUAL ואז הוא יופיע כי ניסיתי הוא לא נמצא ואני כבר באובר קלוק של 5 FSB עכשיו אני מפחד שיקרה למעבד משהו או לכל דבר אחר הגעתי מ-2400MHz ל-2533MHz ואני צריך עזרה בקשר לנעילה .... דבר שני : אני צריך מאוורר 120 מ''מ למארז של SUNBEAM ה-TRANSFORMER כי מקבלים אותו בלי מאוורר 120 מ''מ מקדימה אבל יש מקום עכשיו שמעתי שממליצים עם TT ThunderBlade ואני בעקרון לא רוצה שמה מאוורר שקוף עם לדים ככה שאני צריך שתמליצו על משהו אחר טוב איכוותי ושקט וש…
-
- 3 תגובות
- 514 צפיות
-
-
שלום, מכיוון שאולי אני מוותר על מודינג (גם יותר כסך ממה שחשבתי וגם במילא הדלת צמודה לקיר (לא צמודה ממש אבל הבנתם..) ולא יראו את זה..) אז אמרתי שאני רק יוסיף מאוורר 120mm למארז שלי (HEC6A12) עם חיבור לספק כוח.. אשמח אם תמליצו לי על מאוורר 120mm חזק כמה שיותר ושקט מאוד...(עם חיבור לספק כח) (לא איכפת לי מואר או לא מואר.. כמובן שאני מעדיף מואר כי אין לי בכלל תאורה בתוך המארז אבל מצד שני במילא לא רואים אותה מבחוץ כמעט כי אין לי חלון חחח) וגם איפה הכי כדי לשים אותו במארז כדי שיקרר את החלקים במחשב הכי טוב.. (יש לי מקום למאוורר מהקדימה-למטה של המארז ל-120mm אני יודע וגם יש לי אחד מאחורה למעלה ניראה לי... מישהו יודע כמה מאווררים אני יכול לחבר ל-HEC 6A12 ובאיזה גדלים? קראתי שאני יכ…
-
- 0 תגובות
- 514 צפיות
-
-
שלום יש לי במארז מאווררים אז רציתי לדעת איזה מחרחק מהקיר הם צרכים (1ס"מ מספיק) בשביל לתת קירור כמו שהם צריכים לתת תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 514 צפיות
-
-
מעבד 2800+ clawhammer עם AC FREEZER PRO 64 וזכרונות F1-3200PHU2-2GBZX שלGSKILL..תזמונים 2-3-3-5 ומתח 2.6-2.7..לפי האריזה הבעיה היא שבביוס היחס מוגדר 2/1.66. כשאני משנה את זה ל1:1 לוקח למחשב די הרבה זמן לעשות פוסט ואז הוא עולה עם ההגדרות הקודמות.. נייסיתי להעלות את המחשב עם היחס הזה ולהרים את הזכרונות לבאס המקורי לפחות, אפילו בלי OC (יוצא שמעבד על 242 במכפלה של 7) והזכרונות על 400..במצב כזה יש פוסט לשתי שניות ואז הוא נתקע ומופיעים פסים לבנים על חלק מהמסך.. כך או כך, הזכרונות האלו אמורים להגיע ל-500 מה"צ בקלות.. לא הצלחתי למצוא בביוס את האפשרות לשנות את ה COMMAND RATE מ 2 ל 1..ואני מניח שזה חלק מהבעיה..כי הלוח לא יכול לעבוד עם שני סטיקים דו צדדיים של ג'יגה כל אחד..לפחוץ זה …
-
- 0 תגובות
- 514 צפיות
-
-
השאלה היא העם המאוררים צריכים להוציא אויר מהמארז הוא להכניס למארז אויר ?
-
- 1 תגובה
- 514 צפיות
-
-
יש לי AMD 3500 כרטיס מסך 6800 XFX וזיכרונות A-DATA יש אפשרות לOC קטן ? תודה
-
- 3 תגובות
- 514 צפיות
-
-
יש לי מעבד amd athlon xp 2800+ וכשאני משחק במשחקים המשחק נתקע אז קניתי לו Thermaltake Volcano Silent Boost for AMD Athlon XP ואז הכל היה בסדר הכל היה רץ כמו שצריך עד לפני כמה ימים הוא שוב נתקע אני שם לו מאורר של הבית והוא עובד טוב אבל אני רוצה לתקן את זה מישהו יכול לעזור לי בבקשה?
-
- 8 תגובות
- 514 צפיות
-
-
שלום, ברשותי מעבד מהדגם שצויין, בעת המשחק (קרייסיס וור הד) המחשב כבה (זה קרה פעמיים), שמתי לב שטמפ' המעבד הייתה 58 מעלות, האם זה נורמאלי למעבד מהסוג הזה? האם המחשב כבה בגלל הטמפ'? תודה רבה מראש
-
- 2 תגובות
- 514 צפיות
-
-
כל מוצר שאני נכנס ליצרן שלו רשום amd 3200 ומעלה... אני רוצה קירור שקט למעבד... הכי שקט שאפשר ואיכותי... עד 350 שקל
-
- 8 תגובות
- 513 צפיות
-
-
איך נקראת האפשרות הזו בלוח. ומה זה בדיוק נותן לי?
-
- 1 תגובה
- 513 צפיות
-
-
ביקורת: http://www.overclockers.com/articles1043/ מקומות להזמין (Preorder): http://heatsinkfactory.com/cgi-bin/HFAstore.pl?user_action=detail&catalogno=HS-004 http://www.jab-tech.com/customer/product.php?productid=2389&cat=0&page= אבל אני מנחש שיש עוד. גם בביקורת הזאת לא בדקו על ההיט סינק הזה דלטא/טורנדו 120 ממ שעושים 190 CFM, חבל... מה שיצא זה שהסינק מקרר טוב עם מאוורר שקט אבל עם מאוורר קצת יותר רועש הSP94 מנצח אותו. לא הראו תוצאות של הסינק עם מאווררים ממש חזקים אבל כבר באיזור של ה58-59 דציבלים הSP94 מתפקד יותר טוב. כל העסק הזה די הגיוני בגלל שנחושת מגיבה להרבה אוויר יותר טוב מאשר אלומניום (זה למה אין הבדל כמעט בין הזלמן CNPS7000 מתפקד בערך אותו דבר עם נחושת …
-
- 1 תגובה
- 513 צפיות
-
-
יש לי קירור סטוק של אינטל, שהוצאתי ממעבד סוקט 478. יש מצב שהגוף קירור הזה יתאים למעבד של סוקט 423? (פנטיום 4 1.5GHz) תודה לעוזרים!
-
- 2 תגובות
- 513 צפיות
-
-
אני רוצה לשרוף ת'תחת של הפלומינו 1800+ שלי הוא כרגע עם קירור סטוק ומהירות סטוק . יש לי שני מאווררי SF2! ואין בידי מקדח כוס \: . האם יש דרך לאלתר ולשים תSF2 על המעבד ? והמפ,המכפלה נעולה בפלומינו ? להעלות רק באס ? יש עוד הצעות לקירור עם זוג SF2ים ? והכוונה בלשרוף לו ת'תחת זה חעשות OC אבל לא לשרוף אותו תודה לכם
-
- 1 תגובה
- 513 צפיות
-
-
אוקיי , יש לי PowerColor 9800PRO , ואני מעוניין לצרוב לו ביוס של XT , מכיוון שאין לי כרגע משחה טרמית אז אני רוצה לזהות לפי הזיכרונות אם יש לי R360 , אז הלכתי למדריך המעולה של rojakpot וראיתי שהמודל של הזיכרונות שלי(HYNIX) הוא אותו המודל(בידיוק אותו מספר סידורי) , אבל , הBATCH שלו או מה שזה לא יהיה , הוא 405A ולא 410A או 411A , האם זה כזה משנה? , והאם לפי זה אני יכול לדעת שיש לי R360? הכרטיס ממש טוב באוברקלוק ויש עליו סיילנסר , הוא גם ממלאי חדש יחסית(חודשיים) הוא עושה 380/340 @ 430/388 יציב לגמרי וללא שום ארטיפקטים ומוציא 6570 בטרידימארק 2003 ו2850 בטרידימארק 2005 , הבעיה היא , שבמהירויות האלו הוא אמור להוציא יותר לפי דעתי..(יכול להיות שזה המעבד? , כי אחרי שעשיתי אוברקלוק …
-
- 1 תגובה
- 513 צפיות
-
-
או שלא חיפשתי מספיק? קראתי את כל הנעוץ... תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 513 צפיות
-
-
עד עכשיו הצלחתי להביא את ה 3500 venice שלי ל 2.6Ghz ולא יותר.. חשבתי שזה בגלל הזכרונות הג'נרים שיש לי.. יצא לי הזדמנות להחליף אותם בזכרונות של PQI 512 400MHZ ועדיין אותם תוצאות ואותן מגבלות בOC. (אני יודע שזה לא זכרונות מדהימים אבל חשבתי שהם יהיו קצת יותר מהג'נרים שהיו לי) לצורך העניין אני מעלה זכרון מ CAS 2.5 ל- CAS 3 מוריד את הזכרון מ 200MHZ ל 166MHZ מוריד את ה HT FREQUENCY מ- x5 ל- x3 מוריד את ה CPU RATIO מ-x11 ל- x10 מעלה את ה FSB מ-200 ל- 260 אחרי 260FSB אני לא מקבל יותר POST וצריך לאפס ביוס כל המפרט בחתימה אם למישהו יש רעיון איך לשפר.
-
- 5 תגובות
- 513 צפיות
-
-
קודם כל לפני כמה ימים ניקיתי את המחשב מבפנים ואז מאיזה מקום יצא לי חוט לבן עם קצה ירוק כזה שנראה לי כמו חיישן של טמפרטורה שמצד אחד הוא מחובר למאוורר ומצד שני כרגע הוא לא מחובר לכלום אז אני צריך לדעת אם זה טוב או לא ואם לא אז לאן צריך לחבר אותו?? כרגע מה שEVEREST מציג לי זה שהטמפרטורה של המעבד שלי AMD 64BIT 3200 היא 44 מעלות והכרטיס מסך 6600GT היא 67 מעלות.. האם זה בסדר או שיש בעיה? אני זוכר בוודאות שהטמפרטורה של הכרטיס מסך הייתי פעם הרבה יותר נמוכה ואחרי שהייתי משחק נגיד בGTA אז היא הייתה עולה אבל אחרי זה יורדת וכרגע היא נשארת על אותו הדבר.. ועוד דבר אחרון למה אין לי תצוגה של טמפרטורה של לוח אם והרדדיסק כמו שאני רואה שיש להרבה אנשים אחרים.? הלוח אם שלי הוא ג'יגהבייט GA-K8…
-
- 5 תגובות
- 513 צפיות
-
-
אני מתכוון ללא הרכבה מחדש בצורה הפוכה תודה
-
- 4 תגובות
- 513 צפיות
-
-
היי לכולם, יש לי מעבד AMD athlon xp 2500+ שלא מזמן עבר אוברקלוק ל3200 אבל הורדתי אותו בגלל המעלות. עכשיו הטמפרטורות שלי הם: 38-42 במנוחה ומאמץ מגיע ל51, הקירור הוא Tt silent boost. בביקורת שקראתי הטמפרטורות עם אותו המעבד היו 46 במאמץ ו36 במנוחה, עם אותו קירור. אז מהשהו פה לא מסתדר לי.. האם הטמפרטורות אצלי בסדר??
-
- 3 תגובות
- 513 צפיות
-
-
אני רוצה לעשות א"ק למעבד אינטל 830 החדש שאני מתכנן לקנות אבל אני לא יודע איזה גוף קירור לקנות לו האובר קלוק המתוכנן הוא 3.4 אם אפשר ... הסכום הוא גג 400 ש"ח... תודה לעוזרים שמעתי על הXP 120 שהוא טוב אבל ששמעתי שאין להשיג לו תושבת ושמעתי גם על הBigTyphoon וה Zalman CNPS7700-Cu 120MM לא יודע מה לקחת אם לקחת אחד מהם בכלל
-
- 1 תגובה
- 513 צפיות
-
-
שלום לכם, יש לי Amd 3200+ Venice @ 2100 300x7, כאשר זו המכפלה הכי גבוה שהמעבד מגיב ב-HTT כזה, המחלק לזכרונות עומד על 166(233mhz) מה המתח המקסימלי שאפשר לתת לווניס לטווח חיים ארוך(ביגטייפון)? מה עדיף? HTT גבוה או מכפלה גבוה?(הגעתי עם המעבד גם ל-270*10) ואם למישהו יש רעיון איך אפשר לעלות טיפה מ-2700/2100? http://valid.x86-secret.com/show_oc?id=37298 Mobo: Dfi LP UT NF4 טמפ' מעבד: מאמץ: 38 מנוחה: 33
-
- 1 תגובה
- 513 צפיות
-
-
אני מעוניין להליף את המאוררים שבמחשב שלי ובמקומם לשים קירור אויר. ההחלפה היא למטרות ראש שקט בלבד נמאס כבר מהראש של המאוררים אין ברצוני לעשות OC לפחות עד שתיגמר לי האחריות אז יש איזה מערכת קירור מים פשוט להרכבה ושקטה (ולא יקרה) ? שאלה נהוספת, אם אני יחבר אותה באופן עצמאי יכולים לבטל לי את האחריות?
-
- 1 תגובה
- 513 צפיות
-


