עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by eyaffe,

    שלום לכולם !! יש לי את המפרט הבא : ASUS P5W DH E6400 2GB OCZ XTC 800MHZ ASUS X850XT PE אני רוצה לעבור למערכת קירור מים, אני רוצה ש ק ט, ומתוכנן OC בינוני והנה כמה קושיות : 1. האם לקחת מערכת מוכנה כמו TT TAI CHI ? 2. אם לא אז איזה בלוק\רדיאטור\משאבה מומלצים בתקציב של עד 1000 ש"ח 3. אין לי רצון להרכיב את הכל מאפס אז כמה שיותר מוכן\מובנה יותר טוב תודה

  2. Started by idani1983,

    אני מנסה לעשות OC, כשאני מעלה את ה FSB הsystem memory multipler משתנה ועובר את ה mhz 800, האם זה בסדאני אני מעלה בכול פעם ב7 FSB

    • 1 תגובה
    • 515 צפיות
  3. Started by gilad0327,

    אני אחרי OC 2.4@3.3 הזיכרון שלי הוא של 400MHZ עכשיו אחרי שעשיתי את האוברקלוק ..(הזיכרון היה על מצב אוטו).התוכנה רושמת שהוא עובד על 186.3 ...שלפני זה הוא היה עובד על 200 שככה זה צריך לעבוד ...השאלה שלי שאני נכנסתי לביוס היום ראיתי שאפשר לשנות את ה- MHZ של הזכרונות ..400. 320 .266 .... על 400 המחשב לא עולה ועל 320 הוא עולה וגם רושם לי בתוכנה שהזיכרון על 230 זה טוב?

    • 2 תגובות
    • 515 צפיות
  4. Started by Tommy,

    תראו יש לי AMD64 3200? Gigabyte K8VT800 Pro אני לא יודע איך להגיע לביוס ואני רוצה לעשות אוברקלוק נחמד למעבד אם אפשר הסבר בקטנה תודה.

    • 5 תגובות
    • 515 צפיות
  5. Started by GRINFELD,

    אני עוד אף פעם לא עשיתי מודינג עכשיו יש לי חודש וחצי חופש אז אני רוצה להתחיל. אני רוצה לבנות ארז מהמזוודה כמו שיש בגלרייה כאן אז רציתי לדעת אם אתם יכולים לענות לי על כמה שאלות: 1 - כמה עולה מזוודה כזאת? 2 - האם לדעתכם זה לא מסובך מדי? 3 - כמה מאווררים אתם ממליצים לשים? 4 - האם יש איזה צבע מסויים שאתם ממליצים להשתמש כדי לצבוע ? כל עזרה תתקבל בברכה.. (העלתי את התמונה של המארז שאני רוצה לעשות כמוהו)

    • 4 תגובות
    • 515 צפיות
  6. טוב אז ככה יש לי מעבד של ינטל ככה בכללי CPU Properties CPU Type Intel Pentium 4E CPU Alias Prescott CPU Stepping C0 Engineering Sample No CPUID CPU Name Intel® Pentium® 4 CPU 2.80GHz CPUID Revision 0F33h CPU Speed CPU Clock 2791.21 MHz (original: 2800 MHz) CPU Multiplier 14.0x CPU FSB 199.37 MHz (original: 200 MHz) Memory Bus 199.37 MHz CPU Cache L1 Trace Cache 12K Instructions L1 Data Cache 16 KB L2 Cache 1 MB (On-Die, ATC, Full-Speed) רציתי לדעת האם ניתן לבצע אובר קלוק למעבד מכיוון שאמרו לי שפרסקוט מתחממים מהר מאוד למעלות לא הגיויות ככה כשהוא במאמץ אצלי עם שלושה מאווררים ועוד אחד של המעבד ומזגן דלוק בחדר הוא מגיע ל57 מעלות

    • 1 תגובה
    • 515 צפיות
  7. Started by stoneskin,

    שלום רב, לאחרונה נתקלתי בבעיות של מחשב נתקע, במיוחד ביישומי גרפיקה כבדים ובעיקר משחקי מחשב תלת-מימדיים (unreal2003 למשל). ישר אחרי קריסה שכזו בדיקה בBios העלתה כי הטמפ' של המעבד עומדת על 70 מעלות צלזיוס (!!) . גם תוכנה ייעודית של ג'יגהבייט הראתה לי ב Realtime בזמן המשחק שאכן המעבד מגיע ל70 מעלות, וברגע שאני יוצא מהמשחק הטמפ' צונחת חזרה. במצב מנוחה הטמפ' היא "רק" +50 מעלות. (המערכת אינה באוברקלוקינג אבל הנחתי שהשאלה תתאים לפורום קירור... ) כל המאווררים תקינים ועובדים, לפחות למראית עין ואוזן. החדר שלי קריר למדיי. אני לא משתמש בעוד יישומים ברקע. איפה הבעייה - מעבד או כרטיס מסך? או משהו אחר בכלל? המפרט הנו: P4 2.8 Intel HT Dual Channel 1 ג'יגה זכרון ATI Radeon…

    • 2 תגובות
    • 515 צפיות
  8. אהלן, לפי המפרט המצוין עם מארז "בריזה" כזה http://www.mono-mode.co.il/Product.asp?intProductID=93 רוצה לעשות OC עדין יחסית לכרטיס מסך )6600U ( בלי להסתכן יותר מדי (אין כסף בשיט) כדי שיפסיק לקרטע... תודה :xyxthumbs:

    • 1 תגובה
    • 515 צפיות
  9. Started by fit3,

    שבת שלום אנשים יש לי שאלה יש לי לוח של intel 915pcy אם מאורר אחד של 80 שמוציא אוויר עכשיו הזמנתי שני מאוררים מ נעה מחשבים ac 8025 שהמליצו לי עליהם פה על מנת לקרר יותר את המארז המאווררים צריכים להגיע עוד כמה ימים עכשיו הבנתי שיש להם חיבור של 3 פינים?? אני יודע שהסטנדרט זה 4 פינים לא? תקנו אותי אם אני טועה מישהו יוכל אולי לעזור לי להגיד לי אם יש לי חיבורים מתאימים בלוח??? או בספק?? איך אני יכול לדעת בתודה אמיר

    • 2 תגובות
    • 515 צפיות
  10. המעבד הוא 2400 של אינטל-נורט'ווד, הלוח AC7 של אביט והטמפ' די מרקיעות שחקים, כן אני מדבר על 55 במנוחה כביכול שרק אייסיקיו, ווינאמפ ופיירפוקס רצים.. אבל שוב היה את הנושא שלוחות אביט מעלים 10 מעלות יותר בקיצור לא יודע כבר מה לעשות... מה אתם ממליצים ? תודה !

    • 1 תגובה
    • 515 צפיות
  11. Started by QQQ,

    רציתי לעשות OC למעבד שלי לסביבות ה3GHZ אבל הבנתי שהמעבדים של AMD לא ממש טובים לOC אבל אני בכל זאת שואל אז כמה שאלות: האם זה אפשרי מבחינת: מעבד, זכרונות, לוח אם, ספק כוח והאם המערכת תהיה יציבה לאחר הOC? (במידה ואני עושה אותו נכון) ואיזה קירור מומלץ? (חשבתי על TT BIGTYPHOON 120 VX) אם אני מתחרט לאחר הOC ואני רוצה להחזיר אותו לתדרים המקוריים שלו זה אפשרי? תודה

    • 1 תגובה
    • 515 צפיות
  12. Started by slrr,

    איזה בלוק הכי טוב למעבד LGA775 ואת שער המערכת אבא שלי בונה (זה יותר טוב מכל מה שיש בשוק) והאם אפשר להשתמש במים רגילים מהברז?? ונגיד שכן מה יותר עדיף מים מהברז או מים מזוקקים??

    • 1 תגובה
    • 515 צפיות
  13. Started by Arachnia,

    אני מתלבטת בין שני הדגמים : CNPS7000B-Cu LED CNPS7000B-AlCu LED עד כמה ההפרש במשקל שלהם משמעותי? לפי האתר של zalman הם מתאימים ללוח אם GA-K8NF-9 האם הגודל שלהם מתאים למארז: http://www.thermaltake.com/xaserCase/sviking/va4000bwssviking.htm

    • 0 תגובות
    • 515 צפיות
  14. Started by Santa ^^,

    עד כמה יעיל קירור פאסיבי שבא עם הכ"מ? והאם זה באמת משנה?

    • 2 תגובות
    • 515 צפיות
  15. אני יודע שב-D805 הוא אוברקלוקר לא קטן, לכן לדעתי זאת האופציה הטובה ביותר באותו תקציב. עד עכשיו הייתי בטוח בקשר ללוח אם, אבל לאחר שבביקורת נאמר שיש "חומה" עד ל-300FSB, התחלתי לחשוד. הזיכרון שאני אשתמש בו יהיה כנראה סטיק אחד של 1GB במהירות 667MHz, אני אקח 2 סטיקים אם זה קריטי בשביל ה-OC ולא יפריע לשדרוג ל-2GB זיכרון. לאחר חיפוש קצר בגוגל, מצאתי אשכול מוזר ועכשיו אני לא יודע מה לעשות. אם כבר פתחתי אשכול על הלוח אם, האם יש משהו טוב יותר בתקציב של 550 ש"ח?

    • 2 תגובות
    • 515 צפיות
  16. טוב המפרט רשום בחתימה שלי אני רוצה לדעת אם הוא טוב ואם יש לו כל מיני חישני חום ואיזה קירור כדאי לעשות לו (לא משהו יקר) תודה

    • 5 תגובות
    • 515 צפיות
  17. Started by matvey99,

    קודם כל רציתי שתגידו לי איזה תוכנה מראה טמפ' נכונות ולא מזייפת כמו ( TAT ) אצלי והטמפ' שיש בתמונה שהם במנוחה טובות למעבד E4300 סטוק? הלוח אם לא יותר מידי חם? תודה.

    • 10 תגובות
    • 515 צפיות
  18. Started by bay,

    שלום לחבר שלי יש לוח אם mainboard p5vmm2 ניסינו להסות אוברקלוקינג למעבד (celeron 2.66) ניחנסנו להגדרות המעבד בבייוס אבל הי אפשר להסות כלום והוא כותב לי locked איך אני פוטר בעיה זו

    • 1 תגובה
    • 515 צפיות
  19. Started by Cyb3r,

    המתח של הספק שלי ב +5V נותן קריאות מוזרות: (האם ווילי יטוגן בקרוב?) עריכה: אני חושב ששמתי במקום הלא נכון אני מצטער :-X [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 515 צפיות
  20. Started by muli90,

    תראו...זה מה שspeedfan הראת לי.. אני שואל אם זה הגיוני כזה דבר.. תודה לעוזרים

    • 6 תגובות
    • 515 צפיות
  21. Started by RegE.v,

    תמונה אחת שווה אלף מילים מה לעשות להוסיף מאווררים אם כן איפה ? יש לי מאוורר אחד שמוציא חום בצד האחורי של המארז

    • 4 תגובות
    • 515 צפיות
  22. Started by Bios System,

    יש לי בעיה אני עושה אובר קלוק עם מעבד 3500+ של amd ולוח אם של msi ה k9n neo עכשיו המעלות ממש סבבה בהתחלה והמקסימום שהם מגיעות ב oc זה 42 ואני לא עושה אוברקלוק ממש גבוה אני משתמש במחשב איזה 5 דקות ואז פיתאום הוא קופא ואני לא מבין למה אמרו לי בפורום אחר שזה בגלל המתח אבל אין לי שום אופציה להגדיל את המתח דרך ה bios מה לעשות?

    • 1 תגובה
    • 515 צפיות
  23. האם אפשר לסמוך על הצג טמפרטורה של המארז nzxt lexa blackline? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 515 צפיות
  24. Started by shtung,

    שלום אני רוצה לדעת עם המערכת קירור מים Gigabyte GH-WIU01 תחזיק אם אני אוסיף בלוק לכרטיס מסך? או שאני סתם אחמם את הכרטיס תודה

    • 0 תגובות
    • 514 צפיות
  25. מקס מקס 150

    • 6 תגובות
    • 514 צפיות

דיונים חדשים בפורומים