אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
במקרה של אוברקלוק הבנתי ששני המעבדים כשהמכפלה פתוחה הם עקרונית אותו מעבד רק עם מכפלה שונה (או אולי אני מתבלבל עם ה 2100+?) או שיש הבדלים בביצועי הOC בין שני המעבדים?
-
- 1 תגובה
- 515 צפיות
-
-
המאוורר של המעבד שלי תמיד על 3300 RPM. המחשב נקי מאבק, בלי OC עם 2 מאווררים של 120 מ"מ. אחד "חכם" בגג שמוציא אוויר ואחד לא חכם אבל חזק מ-א-ו-ד בדלת המארז שעושה רוח על המעבד. יש גם 2 של 80 מ"מ מקדימה ומאחורה. מקדימה מכניס, מאחורה מוציא. משחה טרמית מרחתי ואין הבדל. בקיצור אני נואש. תעזרו לי בבקשה.
-
- 4 תגובות
- 515 צפיות
-
-
המליצו לי ללכת על Zalman CNPS7000Cu ועל חיבור מאוורר SF2 לגריל שלי ועוד אחד סתם במארז. המעבד:Intel P-4 2.4C GHz 800FSB הלוח:P4P800 (לא יודע אם צריך אבל עדיין) איזה גוף שקט יותר? Zalman CNPS7000Cu או9 Thermaltake Smart & Silent Volcano ??? תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 515 צפיות
-
-
התוכנה מראה לי ככה- temp1=40~ temp2=36~ temp3=30~ וגם את המעלות של ההרד דיסק....... אוקיי אז ככה .....הטמפ' הראשון נראה לי שזה הCHIPSET והשלישי זה המעבד לפי התוכנה שקיבלתי עם הלוח EASYTUNE. השאלה היא האם השני זה יכול להיות של הכרטיס מסך? שעומד לי על 36 מעלות בערך......פשוט אין לי מושג.......... עריכה: לא משנה זה כנראה של המארז ...בדקתי עם עוד תוכנה......
-
- 0 תגובות
- 515 צפיות
-
-
זה משנה אם זה ימינה או שמאלה?
-
- 5 תגובות
- 515 צפיות
-
-
אהלן, אני רואה שכולם פה מדברים על קירור מים כאילו הוא הפתרון האידיאלי. תגידו אין מן פטנט כזה של קירור שעובד כמו מזגן? כלומר עם מערכת גז סגורה? משהו שבאמת מייצר קור ולא נשען על אוויר! אני לא באמת מבין בעיניין אבל מעוניין לדעת. אני כרגע מקרר עם Thermalright Ultra-120 Extreme ומאוורר - scythe S flex כך שאני לא ממומחה גדול. דרך אגב, מהי התוכנה הטובה ביותר למעקב מקיף על טמפ' המחשב על כל מרכיביו? תודה. שחר.
-
- 2 תגובות
- 515 צפיות
-
-
אני צריך לקנות מאוורר 80MM שיוציא אוויר. אני מזמין מנעה מחשבים והתקציב הוא 40 שקל. הבנתי שהכי טובים הם Arctic Cooling, כבר הזמנתי את ה AF8025 שהוא מצוין אבל רציתי לדעת אולי יש יותר טובים\שקטים באיזור המחיר. (למי ששואל, המאוורר הזה הולך להחליף את המאוורר גג של הטרנספורמר) איזה מביניהם הכי טוב ו\או משתלם? http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=3081 http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=4900 http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=4897 http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=4405 נ.ב: אני צריך שהוא יהיה שקט, יעיל ואני לא רוצה לדים!! זה הופך את החדר שלי לArea 51... בעעע תודה לעוזרים :-*
-
- 7 תגובות
- 515 צפיות
-
-
שאלום לכולם, תראו, ראיתי פה, שהרבה ממליצים על הביג טייפון... אבל אני מתלבט בינו לביטל.. ( http://www.thermaltake.com/coolers/4in1heatpipe/cl-p0086beetle/cl-p0086.htm ) כי לפי הנתונים אני רואה שהביטל יותר טוב והרבה יותר יפה, זה בטוח... אז מה כדיי לי יותר? מבחינת ביצועים הביטל לוקח את ביג טיפון? אני מוכן להשקיע כ300 שקל למאוורר... ועוד שאלה... יש לי כרטיס מסך G msi nx6600gt 128 ram pci-ex השאלה שלי ככה.. אני רוצה להחליף קירור... לקירור הזה.. : http://www.thermaltake.com/coolers/chipset/a1919.htm מישה ו מכיר את קירור זה? הוא טוב לאוברקלוק? חברייס, זה דחוף לי לעוד יומיים.. בקשה תענו לפני!!! תודה מראש!
-
- 6 תגובות
- 515 צפיות
-
-
אהלן אני או-טו-טו מקבל מחשב חדש. E6750 על Gigabyte GA-P35-DS3. אני רוצה לעשות OC בקטנה ואני מתלבט לגבי הזכרון, שהוא הדבר היחיד שלא קניתי עם המחשב. יש לי ביד עכשיו 2GB של Corsair XMS2 CM2X1024-6400C4 2.1V, ver2.1 שקניתי תחת לחץ מהמוכר. הם עדיין בקופסא, והשאלה שלי היא האם להזמין, לחכות 14 יום שיגיע ולהחליף אותם באחרים, כאשר ה-3 המקוריים שהתלבטתי בינהם: GEIL GB22GB6400C4DC DDRII PC 6400 2GB(1GBx2) 800MHZ CL4 LED (מסדרת BlackDragon) GEIL GX22GB6400UDC DDRII PC 6400 2GB(1GBx2) 800MHZ CL4 ALUMINUM (אלו עם גופי הקירור הכתומים) G.SKILL F2-6400CL4D-2GBPK DDRII PC 6400 2GB 1GB x 2 800MHZ CL4 (אלו עם גופי הקירור בצבע תכלת) קחו בחשבון שאני OC מתחיל ורוצה לעשות משהו בסיסי, והשאלה היא…
-
- 4 תגובות
- 515 צפיות
-
-
שלום חברים. אני מחפש מדריך עם תמונות אשר יעזור וידריך אותי בשלבים של הכנת המערכת.אשמח לקבל קישורים בפורום אשר יתנו לי מידע נוסף בנושא. ד"א ערכתי חיפוש בפורום אך החיפוש לא העלה דבר... תודה רבה ולילה טוב...
-
- 2 תגובות
- 515 צפיות
-
-
כמה ואם בכלל, איזה לוח מומלץ לזה וכו'. ומה עדיף סמפרון או סלרון. ומה בכלל מתבטא השוני בין סלרון/סמפרון לפנטיון/את'לון.
-
- 3 תגובות
- 515 צפיות
-
-
הנני מחזיק בקרור הנ''ל, השאלה שלי היא פשוטה. האם אפשר להוריד את המאוורר שנמצא עליו ולהחליפו במאוורר 12 ס''מ אחר? להוריד אני יודע שאפשר, אני רוצה להיות בטוח שיהיה אפשר להחליף למאוור רגיל, או אפילו לקמבן משהו. -תודה :]
-
- 4 תגובות
- 515 צפיות
-
-
מזהה את מאוורר המעבד כמאוורר מארז ואת מאוורר המארז כמאוורר מעבד... מצורפת תמונה [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 515 צפיות
-
-
אני לא מצליח לעלות לאתר יות מתמונה אחת איך אני יכול לעלות לנושא שפתחתי תמונות אני משתמש באתר הבא בשביל לאחסן את התמונות http://www.imageshack.us/
-
- 4 תגובות
- 515 צפיות
-
-
-
הכרטיס שלי הגיע במהירות סטוק של 250/500 ועכשיו אני יציב על 290/553 (לא עם קירור סטוק). נתקעתי קצת באובר כי הגעתי למצב שאני מצליח לעבור את הבדיקות של ה-3DMARK03 בקלות, אבל אם אני משחק קצת יותר משעה ב-GTA מתחילה חגיגה של תקיעות ומסכים כחולים. ה-3DMARK03 ו-AQUAMARK לא רציניות ולשחק שעה -שעתיים ב-GTA זה לא שיטה. אתם מכירים אולי תוכנה שתכביד אולי יותר על הכרטיס? (3DMARK05 לא אפשרי כי הכרטיס שלי לא תומך בפיקסל שיידר גירסה 2)
-
- 0 תגובות
- 515 צפיות
-
-
קניתי את לוח אם GA-EP43-DS3L של חברת GYGABYTE ומעבד E8400. (תושבת 775) רציתי לדעת אם אני יכול להחליף את הקירור שמגיע עם המעבד בקירור Freezer 7 Pro? (מבחינת מקום פיזי)
-
- 4 תגובות
- 515 צפיות
-
-
שלום גל פעם שני מוציא את ההיסטסינק אז גם המעבד יוצא לי מהסוקט ופעם אחת אפילו התעקמו כמה פינים איך אפשר למנוע את זה? תודה
-
- 5 תגובות
- 515 צפיות
-
-
הבנתי והתבאסתי שאי אפשר לעשות OC למעבד אינטל פנטיום 3. אבל הלוח שלי (ASUS P3V4X) תומך לפי מה שראיתי בספר שלו ב JumperFree ראיתי עוד בספר שאפשר לשנות את מכפלת המעבד דרך הלוח בעזרת גמפרים שמובנים עליו רשום כך:this option sets the frequency multiple between the internal frequency of the cpu and the cpu's external frequency. these must be set in conjunction with the cpu bus frequency ויש טבלה של אפשרויות לשינוי המכפלה(המכפלה הנוכחית על 5 ואפשר לפי הספר להביאה ל 8) האם זה אכן יכול לעזור ולשנות משהו? ???
-
- 5 תגובות
- 515 צפיות
-
-
אז ככה... לוח אם: MSI P6NSLI V2 מעבד: Q6600 זכרונות: 2 קיטים של 2 ג'יגה כ"א של OCZ סה"כ 4 ג'יגה. כ.מ.: Inno3D 8800GT OC עכשיו, זה OC ראשון שלי ואני רוצה להתחיל בקטנה ומשם לעלות.... אשמח מאוד אם מישהו יוכל לעזור כיצד להתחיל...
-
- 0 תגובות
- 515 צפיות
-
-
יש לי במחשב מקום ל-3 ארדיסקים אז שמתי את שלי באמצע ואני רוצה לקרר אותו עם מאורר השאלה שלי איפה לשים את המאורר למעלה או למעטה.. יענו איפה לקרר את הארדיסק בחלק האחורי או הקדמי?
-
- 6 תגובות
- 515 צפיות
-
-
-
יש לי שאלה אך הזיכרון יכול להגביל OC אשמח אם תתנו לי גם דוגמא
-
- 4 תגובות
- 515 צפיות
-
-
אני משתמש בתוכנה riva tuner ורציתי לעשות אוברקלוק .יש לי את המאוורר הרגיל שמובנה איתו .עכשיו סתם תגידו לי עד כמה מומלץ לי לעולות כדי שהוא לא ישרף כרגע ב core clock זה על 325 וב... memory clock זה על 700
-
- 6 תגובות
- 515 צפיות
-
-
כמו שהכתורת אומרת איזה זיכרון יתאים לכרטיס מסך הבא(קירור לזיכרונות): הקירור: CoolerMaster Little Chipset Cooler - 10 pcs Zalman VGA RAM Heatsink ZM-RHS 1 עכשיו אני צריך לקרר גם את הזיכרונות TwinMOS Speed Preimum(BH5) מה הכי אפקטיבי: COLLERMASTER Copper Memory Heat Spreader Vantec ICEBERQ DDR memory heat הדבר הבא נראה ממש מושך את העין אבל האם הוא אפקטיבי ומתחרה אמין מול Coolermaster ו Vantec? Thermaltake Memory Cooling Kit TrueLight
-
- 3 תגובות
- 515 צפיות
-


