עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by gmppaz,

    אני רוצה לקנות את הגוף קירור הזה: http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=174_157_159&products_id=2151 רציתי לדעת איך הוא? והאם 33 DBA זו רמת רעש גבוהה?

    • 3 תגובות
    • 518 צפיות
  2. שלום לכולם אני צריך את המלצתכם למאור שקט וטוב וישיהיה גם אם מסנן אבק או משהו שלא יכנס לי אבק דרכו למארז אני רוצה להרכיב אותו מול המעבד אז ככה אני צריך משהו שקט

    • 0 תגובות
    • 518 צפיות
  3. יש לי מארז ג'נרי אבל מאוורר מאוד. יש לי 120 מקדימה ו120 מהצד ו90 מאחורה שמוציא. קרור סטוק ללא OC. כמו שאתם רואים הCPU FAN לא מסתובב מהר אבל הוא על מצב אוטומטי. ניסיתי לכבות את כל המאווררים כדי שהמעבד יתחמם והCPU FAN עלה ל2500 RPM. אז הוא עובד סבבה ואין בעיה במאווררים. נ.ב. המאוורר 120 שבצד מחובר ל12V. [attachment deleted by admin]

    • 7 תגובות
    • 518 צפיות
  4. שלום, יש לי שאלה אולי קצת מגוכחת לחלקכם אך אשמח עם תענו לי... בנוגע לקירור מובנה בלוח וקירור מעבד חיצונית לדוגמה בלוחות P5K-E ו- P5K Deluxe ברור שלוח ה-Deluxe יש קירור "איכותי יותר" לעומת השני אבל האם זה משמעותי? הפרש של כמעט 400ש"ח שווים אז זה? לעומת רכישת מאוורר ייעודי למעבד לצורך oc בכסף הזה עם דגם E? כל ההבדל בלוחות הוא תוספת יציאת רשת והקירור.

    • 0 תגובות
    • 518 צפיות
  5. זה מה שאני רוצה: http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=6195 נורא חבל לי לשלם 45% מהמחיר של המוצר עבור משלוח, מצד שני אין עוד משהו שאני ממש רוצה מנעה מחשבים. מה גם שיש לי איזשהו קצר איתם ואני לא מסמפט אותם באופן כללי. מישהו אולי יודע איפה למצוא את הדבר הזה באיזור ת"א? מה שחשוב לי זה מאוורר עם לדים כתומים (או AMBER). לא חשוב מה הקוטר שלו (למעשה עדיף קוטר קטן) או אם הוא שקט או יעיל. הדבר היחיד שמעניין אותי הוא הפן הויזואלי. וכן, הייתי יוצא לשוטט ברחובות בעצמי ולמצוא חנות שמוכרת את זה, ובטח היה לוקח לי קצת פחות מחודש למצוא, אבל לצערי אני קבור כל היום במשרד מעופש . הדברים שאני מוכן לעשות בשביל תקציב לאוברקלוקינג.....

    • 0 תגובות
    • 518 צפיות
  6. פשוט חבר שלי יכול להשיג לי את המאוורר הזה http://www.aerocool.com.tw/aerocool-files-v3/cooler/extreme.htm במחיר טוב... הוא טוב בשביל מעבד Intel P4 3.00 GHz 478 Socket ?? ובכלל האם זו חברה איכותית שאפשר לסמוך עליה? ועוד משהו... איך אני יכול לעשות שהתוכנה Asus Probe תזהה את המאוורר שלי במארז (סתם מאוורר שתקוע בדלת של המארז) תודה.

    • 0 תגובות
    • 518 צפיות
  7. עלה לי רעיון, לא יודע אם טיפשי או לא... יש לי 2 מאווררים שבאים עם הTT TR2... מה אם אני אשים 2 מאווררים אחד על השני... זה יקרר את הסינק יותר מהר ויותר חזק ויתן תוצאות OC טובות יותר... מה דעתכם?

    • 1 תגובה
    • 518 צפיות
  8. היי חברים עוד מעט אני קונה מחשב חדש ורציתי קצת להתאמן על אוברקלוק על המחשב הנוכחי שלי שכולל לפי איך שזכור לי: פנטיום 4 3.0 מגה הרץ 1024 זכרון של קינגסטון אני חושב 667 מהירות.. אם יש לכם תוכנה שתבדוק לי את שאר הדברים כמו ספק מאוורים וכו' כי אני לא ממש זוכר אז אני אוכל להביא לכם יותר פרטים, אם בכלל אפשר לפי הנתונים של המחשב שלי להתעסק באוברקלוק?? אז מה אתם מציעים?? תודה...

    • 4 תגובות
    • 518 צפיות
  9. Started by Talool,

    שלום לכל חברי הפורום! התחלתי לא מזמן להתעניין בכל נושא הOC והחלטתי שאני רוצה לעשות OC למחשב שלי ! ברשותי לוח אם Intel Sandusky D945PSN ומעבד אינטל פנטיום D 3.0 Gh'z והמעלות שלי זה 50 במנוחה ובערך 60 במאמץ כאשר נכנסתי לביוס לא מצאתי איפה אני יכול לעשות OC (הצלחתי לעשות OC בלוח אם ג'יגה בייט 965PDS3) צילמתי כמה תמונות שתוכלו בבקשה לכוון אותי מה לעשות: http://i9.tinypic.com/4z27e2r.jpg http://i13.tinypic.com/5z78c2a.jpg תודה רבה לכל העוזרים!

    • 4 תגובות
    • 518 צפיות
  10. Started by shayone,

    יש לי כרטיס מסך GF6600GT של לידטק והוא עובד במנוחה על 54 מעלות (שזה חם מידי לטעמי אבל סביר) הבעיה הוא שכשאני מפעיל את 3DMARK05 ובודק את טמפ במאמץ עם ריוה טונר אני מגלה שהכרטיס שלי מגיע ל106 מעלות!!! איך זה הגיוני שהוא קופץ בכל כך הרבה מעלות? יש משהו לעשות כדי להוריד את הטמפ שלו? אה ולא עשיתי לו בכלל OC רציתי לעשות אבל הטמפ הזו מפחידה אותי

    • 3 תגובות
    • 518 צפיות
  11. אף פעם לא ביצעתי אוברקלוק והחלתתי לנסות...אז פניתי לאחד המדריכים באתר שמתייכסים לאוברקלוק לכ.מסך ואז אני מגיע למקום הזה ונתקע : "הבדיקה יכולה להתבצע בצורות שונות ומגוונות, אך אנו ממליצים על הדרך הבאה, שהוכיחה את עצמה: 1. להריץ בין 5 ל-10 לופים של 3DMark 05/06 ברצף" מה זה אומר "להריץ בין 5 ל-10 לופים של 3DMark 05/06 ברצף"????? תודה רבה. עריכה: מה זה בנצ'מרקים : " מומלץ להריץ את הבנצ'מרק המועדף עליכם, (3DMark ו-Aquamark הינם הנפוצים ביותר)"- מה זה אומר??

    • 1 תגובה
    • 518 צפיות
  12. Started by lllb,

    שלום רציתי לשאול האם אכן אפשר לצרוב מחדש ביוס של כרטיס מסך ואם כן מה זה יכול לשנות ודבר שני האם אפשר איכשהו לעשות OC למעבד P4 HT 800FSB ? תודה מראש ???

    • 5 תגובות
    • 518 צפיות
  13. Started by No-NicK,

    שלום קיבלתי מאוורר פשוט ג'נרי מחבר, ואני לא ממש יודע איך מחברים (אם אפשרי בכלל...) יש לו חיבור שמתאים לשני פינים.. אני יכול לחבר אותו לAbit NF7 V2.0? אם כן, איך? תודה רבה רבה מראש לעוזרים :]

    • 1 תגובה
    • 518 צפיות
  14. Started by shronxx,

    יש לי בעיה באוברקלוק שעשיתי לחבר שלי המעבד בסטוק הוא 2.2Ghz הצלחתי להגיע איתו רק עד 2.6Ghz ואמרו לי שהוא יכול להגיע הרבה יותר.... המפרט שלו הוא: AMD Athlon 64 3500+ AM2 BOX MSI K9N SLI Platinum nForce 570 SLI AM2 OCZ DDR2 PC2-5400 667MHZ Gold 1024MB Dual Channel WSTERN DIGITAL 200GB SATAII MSI 7600 GT 256Mb PSU 400WATT (יכול לי להיות בגלל הספק הוא ג'נרי??....) אם משהו יודע אולי למה אני מוגבל ביכולת האוברקלוק אשמח לקבל עזרה תודה מראש!!

    • 3 תגובות
    • 518 צפיות
  15. Started by mosheazran,

    שלום לכולם כפי שראים בהודעה הקודמת שלי כאן לא הצלחתי לעשות OC וניסו לעזור לי ולא ממש הצליחו. גם לפי המדריך לא הצלחתי לעשות כי הביוס שלי שונה אז אם מישהו יכול לעזור לי בזה בתשלום אפילו דרך הפלאפון . אני אשמח הלוח שלי מדגם MSI K8N NEO4 והמעבד ATHLON 3200 64 תודה לכל הפונים

    • 4 תגובות
    • 518 צפיות
  16. באובר קלוק עם לוח dfi שאני מתכנן לקנות ביחד עם venice חדש, שמעתי שיש להם ציפ נחמד אבל שכחתי את השם טיפה חסר לי כסף לזכרונות חדשים,מי שמכיר את הציפ יכל להגיד לי בערך עד כמה אני אוכל להגיע איתם? (באס) אגב למי שישאל זה ddr400

    • 1 תגובה
    • 518 צפיות
  17. Started by DeadByDawn,

    יש לי BBA ATI RADEON 9800PRO .. המאוורר שלו כיום מרעיש ובקושי מסתובב ושאני נוגע בגב הכרטיס בליבה זה ממש רותח. זה רק התחיל לפני יומיים. במשחקים הוא נתקע ומאבד סיגנל .... בגלל החום. אבל שהוא פתאום מפסיק להרעיש הכל עובד טוב. משמע המאורר שלו לא טוב. איך אני מחליף אותו ואיזה מומלץ??? האם מותר לשים משחה טרמית על כרטיס מסך??? ואני לא מבין גדול בזה...אם מישהו מוכן לעשות את זה בשבילי,אני כמובן אשלם לו כסף או שאתן לו חומרה טובה. תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 518 צפיות
  18. הרצתי כמה חיפושים, ולא מצאתי תשובה שמספקת אותי.... הגוף קירור והמאוורר שיש לי כרגע שווים ל... המאוורר מרעיש עד מאוד ולא עושה את העבודה שלו, אז החלטתי לחפש גוף קירור טוב ושקט. אני לא אבצע אוברקלוק, אני רוצה רק קירור איכותי ושקטטטט. מישהו יכול להמליץ לי על קירור טוב ? תודה מראש!

    • 4 תגובות
    • 518 צפיות
  19. זה בסדר אם השתמשתי במשחה שבאה עם הקירור, או שהיה כדאי למרוח MX1? וכרגע הטמ"פ במנוחה 47-8, ובמאמץ לא עולה מ 52-3. הטמ"פ המומלצת לא אמורה להיות נמוכה יותר? יש לי x1800 gto. תודה.

    • 0 תגובות
    • 518 צפיות
  20. Started by ilyadd,

    אני מחפש תוכנה לאוברקלוקינג בשביל המעבד שלי (סמפרון 2300+)

    • 1 תגובה
    • 518 צפיות
  21. Started by roeiw,

    לא הבנתי כל כל איך אני משתמש בזה

    • 0 תגובות
    • 518 צפיות
  22. הזמנתי מעבד AMD ATHLON 64 3000+ עם מהירות 1.8 GHZ. לוח האם שהזמנתי איתו הוא של DFI LANPARTY UT nF4 Ultra-D וזיכרון 1GB השאלות הן: האם אני צריך לקנות גוף קירור מיוחד אם ברצוני לבצע OC רק למעבד הנ"ל? לאיזה מהירות אני יכול למשוך את המעבד הנ"ל? האם יש כאן מדריך מפורט מאוד אשר מסביר לי צעד צעד מה אני צריך לעשות אם אין שום שמץ של מושג כיצד למבצע OC למעבד? האם אני צריך גם מאווררים נוספים בעקבות OC? תודה מראש לכל העונים לי על כל השאלות.

    • 3 תגובות
    • 518 צפיות
  23. Started by t-macc,

    האלן רציתי לדעת במה אני אמור לבחור 16k 256k 521 ? מה התוכנה בעצם עושה מחלצת קבצים?ובודקת בכמה זמן עשתה? אם אני רוצה לדעת אם ה oc היה אפקטיבי אז אני מריץ אותה לפני אל 256k למשל ואז אחרי oc גם 256k ? כמה שהשניות יותר נמוכות לאחר ה oc יותר טוב? ושאלה אחרונה האם בהרצת התוכנה אני אמור לסגור איסקיו וישומים מיותרים? תודה

    • 2 תגובות
    • 518 צפיות
  24. Started by seladlev,

    קניתי לפני כמה חודשים מחשב עם מעבד amd 6000 הציעו לי קירור למעבד galaciatech igloo 7221 ואני שלא מבין בזה לקחתי עכשיו הבעיה : מסתבר במאמץ של 75% המעבד מגיע ל 61 מעלות אז נכנסתי לאתר יצרן ושם רשום שהקירור מתאים מקסימום ל amd 5600 האם יש לי סיבה להיכנס בהם?

    • 2 תגובות
    • 518 צפיות
  25. כל פעולה שנדרש מאצץ כדי לבצע אותה המאוור של המעבד עושה רק של מתכת כזה. מה צריך לעשות? לנקות אותו?

    • 3 תגובות
    • 518 צפיות

דיונים חדשים בפורומים