אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
מעבד 3500+ לוח DFI Lan Party SLI DR זיכרונות 2XKINGSTON 512 2.5CL 2Xwd120JS Raid 0 Enermax 485W Noisetaker Gigabyte 6600GT 128MB קירור סטוק של FX-55, מאוררים 12CM מקדימה ומאחורה משחת קירור TT התחלתי במהירות התחלתית של 200X11- 2200MHZ טמפ 33 מנוחה- 38 מאמץ במתח סטוק הכי גבוה שהגעתי- 2500MHZ מתח 1.55 עם 10% תוספת 303X9 2729MHZ מחלק זיכרונות 180MHZ. CL2 Super PI32M- 27m31s. יציב בPRIME95 למשך 16 שעות. טמפרטורת מנוחה 38 מאמץ מלא- 46 יש סיכוי שאם אני ארד למכפלה נמוכה יותר אפשר לדחוף את המעבד קצת יותר? או שחובה לעבור לקירור אוויר אחר? [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 519 צפיות
-
-
חשבתי לאן לפנות,לכאן או לפורום גרפיקה. בסוף הגעתי לכאן - ובכן,הכרטיס מסך שלי כנראה מתחמם ,למרות שהוא דיי חלש (mx440) הוא מתחמם ונוצרים פסים בתצוגה, לפחות לפי דעתי זה הסימפטום להתחממות, מה עושים בהנחה שאני לא רוצה לקנות קירור מיוחד לכרטיס מסך - יש אפשרות לקנות מאוורר קטן ופשוט להרכיב אותו? בנוסף, ישנה אפשרות לעשות אוברקלוק אם המעבד הוא של אינטל והלוח גם של אינטל (תומך Rdram).
-
- 5 תגובות
- 519 צפיות
-
-
כפי שציינתי באשכול קודם עומדים להתקין את גוף הקרור FREEZER 64 במחשב החדש שלי. מכיוון שהגוף הוא סימטרי וללא מגרעת ניתן כנראה להתקין אותו בשני כוונים על לוח ה-DFI Ultra-D שיהיה במערכת. ראיתי המלצה לכוון את המאוורר לכוון חזית המארז משום מה ונטען, ללא נימוק, שזה ישפר את הקרור: "As you can see here the HSF is mounted in a sideways fashion in my case rather than up and down. I recommend, if you can, to have a motherboard that mounts HSFs in this manner for optimal airflow." לקוח מכאן: http://www.neoseeker.com/resourcelink.html?rlid=96671 האם לא רצוי יותר שהמאוורר יכוון בכוון ההפוך לעבר מאוורר האקזוסט שיפלוט אותו החוצה? ד"א, בגג המארז של המחשב (XaserV V7000 Wingo) יש מאוורר נוסף…
-
- 4 תגובות
- 519 צפיות
-
-
ראיתי את הפריוויקט הזה בOCDB של האתר: http://www.hwzone.co.il/ocdb/index.php?action=viewinfo&project_id=145 ושמתי לב שהמתח הברירת מחדל של המעבד שצויין שם זה 1.5V אז רציתי לשאול האם כל ה 2100 באים ב 1.5V או שזה רק בגלל ששבטא JIUHB 0310?? תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 519 צפיות
-
-
ברצוני להרכיב מחשב תקציבי עם מעבד Dual Core 805 ולעשות אוברקלוק. האם הלוח INTEL Grand County (ATI Radeon Xpress 200) Lan - mATX יתאים? ובאיזה זיכרון אתם ממליצים להשתמש?
-
- 2 תגובות
- 519 צפיות
-
-
שלום ... ברשותי כרטיס מסך ASUS V7100 האם אני יכול לעשות לו OC? שווה לעשות לו OC? מה היתרונות והחיסרונות? תודה מראש! *אני לא מתכוון להחליף כרגע כרטיס מסך... כי אין לי צורך בזה...
-
- 1 תגובה
- 519 צפיות
-
-
מישהו יודע מזה ה Intel® Application Accelerator??
-
- 3 תגובות
- 519 צפיות
-
-
אני מתכוון לרכוש את ה אטלון 64 3000+ עם לוח EP-8KDA3J והבנתי שזה מתאים לOC לא רע... עכשיו השאל שלי היא על הקירור למעבד... אני רוצה לכנות את המנוע הסילון הזה SILENTTOWER CL-POO25 של Tt איך המאוורר הזה? הוא הטוב ביותר לתקציב שלו (180)? יש איזה איוורור טוב יותר במחיר זה?
-
- 4 תגובות
- 519 צפיות
-
-
שלום יש לי כרטיס מסך X1950PRO של SAPPHIRE ואני רוצה לקנות לו קירור יותר רציני בגלל הקיץ ושות'. ממש אהבתי את הקירור הזה : EverCool - VC-RHC Turbo 2 אבל באתר של החברה לא כתוב שהוא מתאים לכרטיס שלי רציתי לדעת במידה ואני רוכש אותו האם יש דרך כלשהי להתקין אותו על הכרטיס שלי אם כן אז מהיא ואם לא אז למה?! תודה לעונים!
-
- 2 תגובות
- 519 צפיות
-
-
ככה עשיתי בדיקת מאמץ באורתוס למעבד e6300 מאורר על 1610 rpm מעלות 48 של הלוח 39 איך המעבד הזה נחשב קריר או שיחסית לחם?
-
- 1 תגובה
- 519 צפיות
-
-
שלום, קודם כל רציתי לשאול מה הטמפ' בS&M מייצגות? יש את השורה המודגשת עם טמפ' של 72 מעלות, ושורה מתחתיה עם 40 מעלות.
-
- 2 תגובות
- 519 צפיות
-
-
1. אני יודע אני לא יכול לעשות אובר קלוק בגלל הלוח (סתכלו על המפרט). יש סיכוי שאם אני יחתוך/ילחים/ישרוף משהו זה יפעל? 2. לכרטיס מסך שלי (7800GTX) אני לא יודע איך לפתוח צינורות. יש איפושהו מדריך, וגם המעלות שלו עם אובר עומדות על 48-53 במנוחה (למרות שאי אפשר לקרוא "לשולחן שלי" ומחשב שמריץ XP, מנוחה), האם זה בסדר? 3. אלו הזכרונות: שני Samsung M3 ב5-5-5-13 כל אחד על 333 מה"ז. האם אפשר לשפר משהו בהם, בלי לקנות חדש או בכלל לקנות להם משהו? לשפר מהירות, תזמונים? איך/ איפו? תודה מראש. 4. CLOCKGEN לא יכול לעבוד על הלוח שלי!!!!! יש עוד תוכנות לאובר? לא משנה אם אני יצטרח תמיד לחוון מחדש בהפעלה? אני מודה לכם ושיהיה לכם יום טוב בלי לקנות לוח אם של אינטל אם מתחננים! האם יש סיכוי שCLOCK…
-
- 0 תגובות
- 519 צפיות
-
-
הבעיה היא שאין לי שום חיישן במחשב חוץ מהארדיסק איך זה יכול להיות שבלוח אם של אינטל אין חיישנים.. ובמחשבים פי אלף יותר ישנים יש??? ועוד משהו המאוורר של המעבד שלי מחובר 3PIN עכשיו לא מופיע לי ב EVEREST את מהירות הסיבוב או שום דבר שקשור אליו מישהו נתקל בבעיה זו המפרט שלי הוא זה: Intel Pentium 4 1.7ghz i845e MD: Gigabyte GA-8IE Socket 478 מישהו בבקשה?!?!?
-
- 1 תגובה
- 519 צפיות
-
-
יש לי לוח Epox 8kda3+ וברצוני לבדוק את הטמפרטורה של הצ'יפסט של הnforce3. רציתי לדעת אם יש איזושהי תוכנה שיכולה לבדוק את זה? ??? אם בכלל יש עליו חיישן טמפרטורה...
-
- 4 תגובות
- 519 צפיות
-
-
אוקיי אני הזמנתי אותו כבר ורציתי לשאול כמה שאלות וכמו שכתוב בכותרת האם זה קירור טוב לרדיאון 9700 לא פרו שלי והאם ההתקנה שלו קשה או מסובכת ואם מישהו יכול להסביר לי איך להתקין את הדבר הזה.
-
- 5 תגובות
- 519 צפיות
-
-
שלום יש לי את המפרט הבא ADM 64 3000+ ?K8NF-9 של GB 512X2 של ADATA ורציתי לדעת אך ואיפו אני משנה את התיזמון שלהם תודה מראש
-
- 8 תגובות
- 519 צפיות
-
-
עשיתי OC לכרטיס מסך שלי 7600GT של לידטק דווקא הגעתי איתו למהירות סבבה 750 למעבד ו850 לזכרון אבל הבעיה היא שאין לי מושג מה הטמפרטורה שהיא כבר מסוכנת בשבילו כרגע הוא על 45 בארך במנוחה ובארך 75 במאמץ, כמה זה כבר מסוכן?
-
- 2 תגובות
- 519 צפיות
-
-
אני משדרג את המחשב בקרוב ל oc למעבד,יש לי d 2.66 טמפרטורה 55 במנוחה קרור סטוק (זאת ניראת לי בעיה בלי קשר למעבד) אני מתלבט עם לקחת את ה bt ובסוף יתברר לי שהוא יתו בסביבות ה 45 50 טמפרטורה,ואז אני עדין לא אוכל לעשות oc כי ה oc יביא אותו ל60 שזה כבר לא מומלץ ואני לא רוצה לעבוד איתו בכזאת טמפרטורה ,כמובן שהכל בגדר השארה. חוות דעתכם
-
- 9 תגובות
- 519 צפיות
-
-
אז ככה: עד השבוע שעבר המאוורר של המעבד היה מאוורר סטוק פשוט של אסוס. הטמפ' של המעבד הייתה באיזור 60-65 במנוחה.. ביום שישי קניתי את ה 9500 והתקנתי אותו, אבל מסיבה כלשהיא נדפק לי הלוח (D945PSN) והמחשב היה מושבת בסופ"ש... אתמול שדרגתי את הלוח ל D965LT (למה נשארתי באינטל? יש לי הנחה על לוחות אינטל בחנות מסוימת) ועל הדרך הוספתי עוד 1G זיכרון... ;D פירמטתי והתקנתי הכל מחדש, א-ב-ל עכשיו בלוח החדש אני לא מקבל קריאה של טמפ' מאף תוכנה חוץ מהתוכנה של אינטל, שמדווחת על.... נכון, 60-65 במנוחה.... הביוס עודכן, ווידאתי אינספור פעמים שהגוף קירור יושב טוב על המעבד, השתמשתי בארקטיק סילבר לפי המדריך, אני כבר לא יודע מה לעשות... המאווררים מסודרים אצלי כך שמאוורר 120 מכניס אוויר מקדימה, ומאו…
-
- 3 תגובות
- 519 צפיות
-
-
-
שלום לכם, קניתי לפני כמה שנים מחשב שבא איתו קירור ל NorthBridge, המאוורר עשה רעשים בלתי ניסבלים וניתקתי אותו. לאחר שנה בערך החלטתי להחזיר אותו וחיברתי חזרה לחיבור שלו בלוח אם, והמאוורר לא מסתובב בעת ההפעלה של המחשב אלא רק אם אני ניכנס ל SpeedFan (והמאוורר מוגדר שם לפעילות 100%) מוריד את זה ל0% ומכוון שוב ל 100% ואז המאוורר נדלק, המאוורר מתחיל להסתובב מהר ומסתובב על 3500RPM ולאחר כמה דקות זה יורד לסביבות ה900RPM ולא מסתובב מהר יותר! אין לי מושג מה לעשות, איך להחזיר אותו לפעילות תקינה, אני מיואש ואשמח מאוד לעזרה. איך אפשר לסדר את זה?
-
- 6 תגובות
- 519 צפיות
-
-
שלום! אני בונה מחשב HTPC מבוסס על המעבד הנ"ל, במארז סטנדרטי ומעוניין כמובן בקרור יעיל ושקט. את המאוורר בספק אני אחליף לאחד שקט ( 80 ממ ) ואוסיף עוד 120 מ"מ שקט ( מוציא אוויר ) מאחור. לדעתכם ש צורך בעוד אחד מלפנים ( שיכניס ) ?
-
- 1 תגובה
- 519 צפיות
-
-
מי שהוא יכול לעזור לי בבקשה !!! איך עושים OC למעבד לא הבנתי ת'מדריכים של האתר ! מישהו יכול לתת לי מדריך מפורט אני אודה לו מאוד תודה מראש!!!
-
- 2 תגובות
- 519 צפיות
-
-
שלום יש לי כרטיס של EVGA GTS88 שהוא עובד על 60 מעלות בXP במשחק כמו BF2 שהכל ההגדורות על HIGH הוא מגיע ל 84.. אני יודע שהם כרטיסים שמתחחמים אבל עד כמה....? האם זה בסדר או צריך לחושב על פתרון קירור .. ואם כן אשמח למלצה
-
- 0 תגובות
- 519 צפיות
-
-
הטמפ' של הכרטיס שלי 53 במנוחה, ו-63 במאמץ (למרות שאני לא יודע אם NFS:MW על הגדרות הכי גבוהות נחשב למאמץ..) האם זה סביר? אגב, אין בכרטיס מאוורר, זה רדיאטור תודה
-
- 2 תגובות
- 519 צפיות
-


