אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
תגידו לי מזה: אני נכנס ל ביוס ויש לי במקום איפה כול הבס והמטח יש לי agp/pci frequency (mhz) ואז יש שם 66.66.33.33 ויש לי מלה דברים שאני יכול לעלות תסבירו לי מזה ואם אני צריך לעולת את זה!
-
- 1 תגובה
- 519 צפיות
-
-
כמו שאמרתי מחשב חדש לגמרי: asus commando e6600 8600gts 2gb g.skill בתוכנה PC PROBE שמגיע עם הלוח מראה לי בעיה עם המתחים: there are some warnings: vcore voltage יש לי פה את כל הנתונים וכמה מהם צבועים באדום: SB Vcore: 4.08v SB SATA : 4.08v DDRII: 4.08v DDRII Termin...: 4.08v NB Vcore: 4.08v עם אני רוצה להכנס בביוס ל HARDWARE MONITOR כדי לראות עם באמת זה נכון, הוא פשוט לא נכנס, לא מגיב.
-
- 3 תגובות
- 519 צפיות
-
-
לבדיקת הזכרונות אני משתמש ב MEMTEST. יש כזה כלי גם לבדיקה של המעבד? אני רוצה לבצע OC למעבד ואני רוצה לבדוק יציבות לפני ש WIN עולה כדי לא לדפוק את המערכת. לפי המפרט שלי, לכמה אחוז שיפור נראה לכם שאגיע? אופיר
-
- 0 תגובות
- 519 צפיות
-
-
הקירור שהזמנתי הוא: Zalman Vga Cooler VF700-AlCu הוא ישב על ה: Powercolor Readon 9550 איך הוא חברה?!
-
- 5 תגובות
- 519 צפיות
-
-
ברצוני לדעת איזה זיכרונות עדיך לי לקנות בכדיי שיהיה אובקלוק יותר מוצלח? ואם אפשר להסביר לי מה עושה כל אופציה בשינוי התיזמונים בזיכרונות בלוח P5BDELUX זה הדבר היחיד שעוצר אותי?
-
- 3 תגובות
- 519 צפיות
-
-
יש לי Sapphire radeon 9800 pro אני מעוניין לעשות לו o/c אבל אני לא מצליח לראות את הטמפרטורה לו ב everest יכול להיות שזו בעיה בכרטיס עצמו?
-
- 6 תגובות
- 519 צפיות
-
-
האם כדאי לי להחליף משחה טרמית גם לצלעות של הצ'יפסט וגם למאוורר של הכרטיס מסך?
-
- 0 תגובות
- 519 צפיות
-
-
ברשתותי e4400 עם 2.0 GHZ ומידע שלי הוא מעבד מצוין ל OC והוא עובד עם טמפ' נמוכה. נכנסתי לביוס ולא מצאתי שם את האפשרות להעלות את השעון, איפה לא חיפשתי מה לא עשיתי הפכתי שם את ההגדרות (כמובן שהחזרתי לדיפולט) ולא הייתה לי אפשרות. ניסיתי לעשות דרך תוכנות וגם איתם הסתבכתי. עכשיו השאלה שלי האם יש אפשרות לשנות את הביוס. דרך אגב הלוח שלי הוא Intel Lemont DP965LT
-
- 0 תגובות
- 519 צפיות
-
-
יש לי מחשב ישן מאוד בערך משנת 2000 ברצוני לשפר לו את הביצועים. האם אפשר לעשות לו OC? האם הוא יעמוד בזה? רכיב חברה דגם פירוט מעבד intel p2 mmx 400mhz לוח אם MSI ms-6163 ATX BX13 גרפי ASUS AGP-V3800 32mb זיכרון CRG sd 256mb 133mhz ספק CODEGEN 200xa 300w - atx 2.03(P4)
-
- 0 תגובות
- 519 צפיות
-
-
-
היי, רציתי לקבל המלצות לקירור... נכון לכרגע מדובר בקירור מעבד ובקירור לכרטיס מסך. הכרטיס מסך - RADEON 9800. מעבד P4 פרסקוט כשקפצתי לSKYPC כדי לקבל משהו שקניתי, קיבלתי המלצות ל http://aluf.co.il/view_prod_he.aspx?ProdID=2137430125 http://www.skypc.co.il/Product.asp?P...ff=Zap〈=HE דעתכם? אני כעקרון צריך קירור לשניהם שלא יעלה על ה600 ש"ח(חריגה ל700). (אפשרי גם קירור אוויר) נכון לכרגע, בלי כל שימוש מסיבי בכרטיס מסך, הטמפרטורה מגיעה ל70 מעלות בכרטיס מסך ו65 במעבד...למחשב זה לא מזיז ממש אבל חם בחדר... תודה .
-
- 1 תגובה
- 519 צפיות
-
-
שלום לכולם, זהו המפרט: מעבד: INTEL CORE 2 DUO S775 2.4GHz(E6600) 1066MHz/FSB 4MB - BOX ¤1257 לוח אם: GIGABYTE GA-965P-DS3 REV3.3 ¤624 כרטיס מסך: LEADTEK PCI-EX WINFAST GeForce PX8800GTS TDH 640MB GDDR3 320 BIT TV/O DVI - DX10 - RETAIL ¤2117 דיסק קשיח: WD 320GB 16MB SATA2 7200 RPM - WD3200AAKS ¤500 צורב DVD: LG DVDRW GSA-H42N DOUBLE LAYERED X18 - BLACK - BULK ¤190 זיכרון: G.SKILL 2048MB (1024MBX2) DDR2 800 CL5-5-5-15 - F2-6400CL5D-2GBNQ ¤474 מארז: ENERMAX CHAKRA ECA3052 MID TOWER CASE +25cm FAN w/o PSU ¤431 ספק כוח: ENERMAX LIBERTY 400W - ELT400AWT ¤421 מחיר סופי (כולל הרכבה): ¤5990 המפרט הורכב ב - www.IQPC.co.il האם יש צורך בקירור למעבד עם המפרט הנ"ל?…
-
- 6 תגובות
- 519 צפיות
-
-
יש לי תמעבד שבמפרט למטה ה P4 העלתי 200@220 והזיכרון על ל 533@585 הטמפ' בלי מאמץ 40 (לפני ה OC היה 30-38 ) ... הטמפ' במאמץ 52-57 (לפני ה OC 48-50 ) האם כדי להשאיר את זה?.... או שאני יחזיר בחזרה ל 3GHZ (הגעתי ל 3.3GHZ )
-
- 6 תגובות
- 519 צפיות
-
-
שלום חברים. יש לי מחשב נישא DELL D600 שמתחיל להתחמם במשחקים. כאשר הוא מתחמם הוא מוריד את מהירות המעבד ולפי כך ה-FPS מתחיל להיות בלטי נסבל. כדי לנסות לפתור את הבעיה, חיפשתי כלי שליטה על המאורר של הלפטופ ואכן מצאתי את הכלי הבא: http://www.diefer.de/i8kfan/index.html הרצתי את המאורר על מהירות הגבוהה ביותר, בדקתי שאין אבק ו\או לכלוך על המאורר וניסיתי לשחק שוב. כעבור מספק דקות ה-CPU הגיע לטמפרטורה של 80 מעלות ובקר הטמפרטורה הקטין את מהירות שעון של המעבד. כעת אני מנסה לחשוב על פתרון אפשרי של בעיה זו: :s05: א) לשדרג את מאורר בלפטופ ליותר מהיר (לא יודע אם זה אפשרי כי המחשב עדיין באחריות וכן כי איני יודע האם ישנם מאוררים כאלה במוצע) ב) לצרף בצורה כלשהיא מאורר נוסף עם זרימת…
-
- 5 תגובות
- 519 צפיות
-
-
אני רואה בכל מקום שכולם רושמים בOC לכרטיס ומעלים רק את הCORE CLOCK וMEMORY CLOCK אבל לא נוגעים בSHADER CLOCK... למה? למשל ראיתי OC של כרטיס 88GT בCORE הוא מגיע ל700 מ600 ובMEMORY ל1900 מ900... איך זה הגיוני?! תסבירו לי בבקשה... תודה מראש! עריכה: למה כשאני עושה OC לכרטיס 600@670 - 1500@1800 - 900@970 זה לא מזיז בשיט לביצועים? לפעמים אפילו מוריד והמעלות לא עוברות את ה60-65
-
- 4 תגובות
- 519 צפיות
-
-
בבקרוב אני מקבל מחשב חדש: AMD Athlon 64 3500+ @ Thermaltake Bigtyphoon Gigabyte K8N Pro SLI @ CORSAIR 512MB Value CS2.5 X2 eVGA Geforce 6800 GS 256MB 256BIT @ WD 250GB SATA2 Thermaltake SHARK VA7000 BLACK @ HEC 480V ACE אוקי ורציתי לדעת עם המאווררים שמגיעים עם המארז מספיקים ? איך הגוף קירור של המעבד? והאם הקירור מספיק בשביל לקרר את החלקים אחרי OC ? תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 519 צפיות
-
-
msi neo 2 platinum 3000 venice amd 2X256mb pc3200 איך לעשות אוברקלוקינג למעבד ועד איזה חום המעבד הזה יכול לעמוד? תודה
-
- 2 תגובות
- 519 צפיות
-
-
איך אני גורם להם להישאר על ה-ram בלי שום דבק,האם המשחה הטרמית עצמה תחזיק אותם???כי ממש חסר לי תקציב לדבק הזה וגם שמעתי שהאחריות מבוטלת עם הם רואים ששמת סינק על הזכרון...? אז יש איזושהי דרך אחרת?כמו שאמרתי סתם לשים משחה טרמית ואולי בגלל המשקל של הסינקים זה יחזיק אותם
-
- 2 תגובות
- 519 צפיות
-
-
קניתי מפרט שמכיל : מארז ANTEC 1080B , זלמן 7700CU , כ.מסך GIGABYTE X800XL SILENTPIPE הסיבה העיקרית לחלקים האלו היא הרעש המינימלי שהם אמורים לעשות. המחשב רועש !! -- נראה לי שבגלל המאווררים של הANTEC זה מבאס לי את התחת -- מה דעתכם ?? מה לעשות מה להחליף ולמה ??
-
- 7 תגובות
- 519 צפיות
-
-
-
מה ההבדלים בין הBig Typhoon לBig Typhoon vx ומאיפה אפשר לקנות את החדש?
-
- 1 תגובה
- 519 צפיות
-
-
שלום ביקשתי הצעת מפרט באותו סכום פחות או יותר משתי חנויות. חנות אחת טוענת שהBig Typhoon זה הדבר היום בגלל השיטת קירור בheatpipe . המארז שהיא מציעה הוא הGigabyte Aluminium Triton. והשניה טוענת שהזלמן 7500 מספק תוצאות כמעט זהות מבחינת הרעש עם מארז Compucase 6A19. עשיתי בדיקה קצרה בעצמי, והתברר שאם משווים את הטייפון למשהוא, אז זה בכלל זלמן 9500 (כלומר, לא מאותה סידרה בכלל) , וגם אז הטייפון עדיף! מה דעתכם? זו פעם ראשונה שאני מתעסק עם קירורים ורעשים... אגב, התקציב כבר נקבע פחות או יותר, אז אין לי לאן להתקדם חוץ משתי ההצעות האלו...
-
- 0 תגובות
- 519 צפיות
-
-
יש לי בביוס שתי טמפרטורות אחת של המעבד ועוד אחת. בווינדוס דרך התוכנהMB5 הטמפרטורה השניה היא CASE. אבל לא נראה לי הגיוני שיש לי חיישן על המארז עצמו... תודה מראש!
-
- 5 תגובות
- 519 צפיות
-
-
רציתי לדעת אם יש לוח אם Socket 939 עם כניסת AGP: שטוב לאוברקלוק? יש לי עכשיו 3000+ newcastle 754 ולוח epox 8kda3j עם קירור ביגטייפון ואני מגיע רק ל 2340 יציב, מעל זה המחשב נופל, לא משנה כמה מתח אני מוסיף. חשבתי לשדרג כי אני רוצה מעבד הרבה יותר מהיר מזה, אז בעצם הרעיון שלי לקחת venice 3500 עם לוח וזכרונות איכותיים ולנסות להגיע ל 2600-2800 mhz. הבעייה שיש לי 6800gt שאני לא ממש רוצה להחליף סתם ולא משתלם לי למכור אותו נגיד ב 1100-1200 שקל כי אני לא אמצא משהו כזה ל Pci-e בקיצור האם יש לוח אם איכותי בתנאים האלה? סוקט 939 עם AGP? או שצריך כבר לחשוב בכיוון של שדרוג כללי?
-
- 3 תגובות
- 519 צפיות
-
-
אני משתמש באטאי טול וכל פעם שאני מפעיל את המחשב מחדש הוא מעביר לי את הocשל הכרטיס מסך למהירויות בסיס שלו.... איך אני קובע שכל פעם האוברקלוק ישמר ויעלה אם המחשב??? תומר בכר


