עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by Vatos-Locos,

    תודה..

    • 1 תגובה
    • 520 צפיות
  2. Started by Impreza,

    הוצאתי סינק ריבוע מלוח שלא עובד כבר ואני רוצה לשים אותו על הזכרונות של הכרטיס מסך איך לחתוך אותו למלבנים קטנים? (אין לי כלים ומסור) ואיך לשים אותו? עם דבק טרמי או משחה? לשים את הדבק או המשחה על הזכרון של הכרטיס מסך ולשים את הסינק?

    • 1 תגובה
    • 520 צפיות
  3. Started by kibub,

    היי יש לי אוורסט ששם אני רואה את הטמפ ושמתי לב שהלוח אם יותר מידיי חם , רצתי לדעת אם אני יקרר את הגשר הצפוני אז הטמפ הזו תרד?

    • 4 תגובות
    • 520 צפיות
  4. כן כן אנשים.. עשיתי אוברקלוקינג לכרטיס מסך geforce 4mx 440 se.. אני לא יודע למה אמרתם שאני בקושי יצליח להעלות ב3 נקודות..(ואני לא יודע אם התוצאה שהגעתי אליה נכונה) אבל תראו תראו: מ 2856 העלתי ל-3173 העלתי ב- 314 נקודות אם אני לא טועה.. זה יכול להיות.. בטוח שאין איזו טעות? ...ותודה לכל אלה שענו לי על השאלות כשהייתי צריך אותם בעניין ה אוברקלוקינג.. תודה.

    • 4 תגובות
    • 520 צפיות
  5. ומתי להפסיק לפני שאני שורף אותו כליל? האם יש אחוזים מסוימים בהם מותר לעלות? או שפשוט תוכלו להגיד לי אתם עד מתי הנה הנתונים: Memory clock: 333Mhz Engine clock: 249.75Mhz תודה

    • 4 תגובות
    • 520 צפיות
  6. Started by E-Bear,

    יש לי קירור מים TT BIGWATER 745 ואני רוצה לדעת אם אני יכול לשים בנוסף לנוזל הקירור שבא עם המערכת (COOLANT) גם מים מזוקקים. אני שואל כי רמת המים במערכת הגיעה למתחת למינימום אחרי שעשיתי העברה שלה ונשפכו לי מים אז עכשיו היא לא פועלת כמו שצריך... תודה.

    • 3 תגובות
    • 520 צפיות
  7. ההודעה נמצאת כאן רק מכיון שאי אפשר להירשם ל trade zone יכול לזרוק עוד כמה מאוורים או גוף קירור אחר +מאוור לעסק (הגוף קירור פשוט גדול מדי בשביל הלוח שלי)

    • 0 תגובות
    • 520 צפיות
  8. שלום, בניתי מחשב לסלון (מבוסס על XP MEDIA CENTER EDITION 2005) שמכיל: ABIT NF7 V2 AMD BARTON 2500+ 256MB ram geforce mx440 tv tuner HD - Segate 120gb ספק כח HEC300 ART על המעבד יש ZALMAN 600CU שמכוון ל 1800 RPM ועוד FAN של THERMATAKE שקט. הבעייה שלי היא שהיות שהטמפרטורה של המעבד 55 מעלות (הלוח אם בסביבות 38) הספק עולה מהר מאוד למהירות FAN גבוהה ומרעיש בצורה יוצאת דופן.. לגבי המעבד והלוח אם אני מבין שאין ברירה והפשרה של מהירות FAN נמוכה היא טמפרטורות גבוהות יחסית - השאלה היא אם אני אחליף את הספק לכזה שיש לו FAN של 120 מ"מ או ספק של 400W האם זה ישנה והספק יעבוד בשקט יחסי ? האם יש ספקים שקטים מומלצים ? הבנתי שה HEC הוא ספק מעולה (ואכן הוא מאוד יציב...אני לא רואה בכלל מסכים כ…

    • 0 תגובות
    • 520 צפיות
  9. Started by Dago,

    אז ככה קודם כל שלום שמי טל פעם ראשונה שאני רושם פה אני מתעסק במוד של מארז כבר הרבה זמן עשיתי מודינג של מאוורים חלון מנורה וזה עכשיו אמרתי אני רוצה לעשות משהו אם המקלדת שלי אז הלכתי לחנות קניתי לדים לוח סיליקון ומלחם והחומר שאיתו מלחימים ראיתי באתר שיש מוד של 2 מנורות בצד של המקלדת שעשות אור פצצה כזה עכשיו רציתי לדעת איך עושים את זה הקיצר איך מחברים את הלדים למקלדת תודה מראש !

    • 2 תגובות
    • 520 צפיות
  10. Started by vk,

    bigtyp או asus silent square?

    • 3 תגובות
    • 520 צפיות
  11. Started by guyfaran,

    יש לי מאוור ממש ישן שקיבלתי עם המחשב כזה אתם יודעים אני רוצה לקנות לו חדש כזה זלמן כדאי לי? המאוורר שלי: http://grm.m.walla.co.il/briefcase/00f3/g/u/y/f/a/r/a/n/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/r/200504131816439672/200506292356469555/IMG_0050.jpg הזלמן: http://www.pccool.co.il/html/index.asp?p=za-7000ac המעבד שלי זה פנטיום 4 רגיל

    • 3 תגובות
    • 520 צפיות
  12. Started by omrishalev,

    אז הטמפ' במחשב הם כאלה: כמו שיש בתמונה: http://www.qerty.net/files/Voodka_81625270.jpg זה עם קירור של אינטל המקורי למעבד, מה אתם אומרים? במאמץ הוא מגיע מקסימום ל 50 אני צריך לבדוק, אבל עוד יומיים אני מקבל את הקירור החדש (אינפיניטי) לכמה זה יוריד לדעתכם?

    • 3 תגובות
    • 520 צפיות
  13. Started by m0sh,

    טוב אז עוד כמה חודשים אני הולך לקנות מחשב מאד חזק 64 ביט עם 6600GT ו1ג'יגה זכרון פנימי 200 ג'יגה הארדיסק זה מחשב שיהיה פתוח 24 שעות אני כמעט סגור,אולי יהיה משהו בצבא ואז אני יוותר על המחשב בכלל השאלה שלי היא אם אני צריך קירור מיוחד כלומר אני מתכנן לקנות מארז CHENBRO Gaming Bomb האם זה מספיק ? כי אני לא הולך לעשות אוברקלוק...או שיש קירור שכדאי לי להוסיף למערכת... תודה

    • 2 תגובות
    • 520 צפיות
  14. בחמסין האחרון שיחקתי BF2142 ואחרי איזה שעה והמחשב פשוט נכבה, הנחי שאו שהלך הספק או שזה היה כיבוי אוטומטי. פתחתי אותו ופשוט אי אפשר היה לגעת בשום דבר, אפילו ההארד-דיסרים רתחו! אני לא מגזים כשאני אומר שאפשר היה לקבל מזה כוויה... :-X אני חושב שמה שעושה את עיקר החום זה הכרטיס מסך (כי היו קריסות מקודם שהמסך פשוט "נכבה" ואם ניסיתי שוב להריץ משחק עם גרפיקה כבדה זה היה קורה שוב מאוד מהר) אני חושב שבעיה נוספת היא שהמארז לא מתאורר טוב, יש לי 2 מאוורים של 12" אני רוצה לשדרג ל 4870 ויחד איתו להוסיף קירור טוב מכיוון שאני לא מכיר איזה פתרונות קירור יש אשמח להמלצות, התקציב שלי הוא בערך 300 ש"ח

  15. טוב למי שלא יודע אני משתמש מאוד ישן פה פעם אחרונה שהגבתי הייתה לפני 4 שנים .. כן כן לפני 3 שנים כשעוד נישאר לי מעט מידע על מחשב ועל מה שקורה והולך ועוד ידע טכני לפני שהספיק להשחק קניתי מחשב ותיכננתי אותו שגם בעוד 3 שנים אני אצטרך לסחוט אותו עוד קצת עם הביצועים,לא קניתי משו מטורף ל OC מכיוון שבחנות לא היה את החלקים שאני צריך ומכיוון שקיבלתי מעל ל50% הנחה בקומבינות אז היה עדיף לי באותו זמן לקנות את מה שקניתי המערכת כפי שידוע לי וכפי שתיכננתי יכולה לבצע OC סביר +- יש לי Gigabyte K8NS Pro Athlon 64 3000+ Kingston DDR 400MHz Geforce 6800 Club3D - זה מהכרטיסים האלה שהיה אפשר לפתוח להם את הפייפליינס למי שזוכר...לפני כמה ימים אני בעצמי ניזכרתי שכחתי מזה לגמרי חחחח היה לי…

    • 2 תגובות
    • 520 צפיות
  16. Started by urielka,

    איפה אפשר לקנות דבר כזה ?איפה צריך למרוח את זה?(אולי על הפינים של המעבד?) כי אני מתכנן לחבר את פלטת thermo electric שלי לjet 4

    • 0 תגובות
    • 520 צפיות
  17. אני לא יודע אם זה טוב או רע אחר וזאת הבדיקה הראשונה שלי ..... מה אתם אומרים ? אתם מציעים לי לעשות לו המהרה או שלא לגעת בו ? או שיש דרכים אחרות להעלות את זה

    • 4 תגובות
    • 520 צפיות
  18. שלום...עשיתי אוברקלוק לרדיאון 9700 לא פרו שלי... 310mem clock 351 coreclock 3dmark03 = 5458 3dmark05=2242 האם זה נחשב לטוב או אני יכול להוציא יותר מיזה...

    • 4 תגובות
    • 520 צפיות
  19. לא מצאתי אותה להורדה, אני חושב שקוראים לה easytunes או משהו כזה, תודה ! ! !

    • 4 תגובות
    • 520 צפיות
  20. והאם הוא מספיק טוב או שעדיף לקנות אחד אחר ואיזה???

  21. שלום אני צריך לקנות דבק טרמי, בשביל להדביק היטסטינקים על הזיכרונות של הכרטיס מסך שלי 9600XT אני צריך מאוורר 120MM שנותן ביצועים טובים למארז (לא חייב שקט אבל לא רועש מדי... ויש עדיפות לעם לדים) אני צריך משחה טרמית למעבד (גם כזאת שמוליכה חשמל וגם כזאת שלא.. ומה ההבדלים בטמפרטורות בין שניהם?) וצריך חבילה של היטסטינקים שיתאימו לזיכרונות של הכרטיס מסך שלי מסוג 9600XT אני אודה אודה אודה לכל מי שיתן המלצות על המוצרים הכי טובים בכל אחד מהסוגים שאני צריך. וגם אם אפשר מחיר ממוצע של כל מוצר תודה

  22. היי רכשתי כרטיס של חברת GIGABITE R9250 VIVO.אומנם עם הכרטיס מגיעה תוכנה שאמורה לאפשר לבצע אוברקלוקינג אבל הביוס נעול. האפ אפשר למצוא ביוס פרוץ או דרך אחרת לבצע המהרה? תודה

    • 5 תגובות
    • 520 צפיות
  23. Started by aviram20,

    יש לי לוח אם של אסרוק עם צ'יפים של ויאה הוא עובד טוב כבר כמה שנים זה חשוב לי לציין אך משהו מוזר מאוד קורה כאשר אני מדליק את המחשב ואני מפעיל את התוכנה ספיד פאן הגשר הדרומי רותח והוא על 73 מעלות וכאשר אני מעלה את המחשב אך לוחץ אף 8 כדי להיכנס למצב בטוח הוא נותן אפשרויות כמו מצב בטוח התחל את וינדוס כרגיל וכול מני כאלה אתמול עשיתי את זה ולחצתי התחל את וינדוס כרגיל וכאשר המחשב עלה והפעלתי את התוכנה ראיתי כי התמפרטורה של הגשר הדרומי נצחה ב45 מעלות יכול להיות שהמחשב לא עולה כמו שצריך וביכלל זה הוא מרתיח את הגשר הדרומי בלוח אם?? מה פה קורה פה ? אני ממש מתוסכל מצטער אם זה לא הפםורום לנושא אני דיי חדש באתר אבירם

    • 0 תגובות
    • 520 צפיות
  24. נכון בביוס אז יש את הקטע של ה turbo, F1, Street racer אז שמתי את הזכרונות שלי על הסטריט וזה שיפר תביצועים חבלז.. אבל עכשיו אני לא מצליח להעלות את ה FSB ואני ממש לא יודע למה!! תעזרו לי בבקשה

    • 0 תגובות
    • 520 צפיות
  25. זהו המפרט שלי שנרכש לאחר שילוב הצעותיהם של Integral ו-dr. Snob: Intel Pentium D 920 Presler ASUS P5LD2 Deluxe Socket T pqi TURBO DDR2 2GB Leadtek WinFast PX7800GT Extreme TDH Geforce Hauppauge WINTV-PVR-150 Maxtor DiamondMax 10 250GB Enermax 420W EG425P-VE FMA בנוסף קיימים במערכת הרכיבים הבאים שכבר היו ברשותי: Maxtor 120GB WD 80GB TOSHIBA DVD-ROM X16 NEC DVD-RW 3500 כל זה ארוז בCoolermaster CAC-T05 Centurion 5 קניתי את הביג טייפון אבל עוד לא התקנתי אותו כי אני חושש להסתבך. בלעדיו, המעבד נמצא על בערך 50 מעלות בזמן "מנוחה" (עבודה באינטרנט והורדות אבל לא משחקים או רינדור גרפי אחר) והלוח אם על 37 מעלות לפי הPC PROBE (תוכנה שבאה עם הלוח) ולפי \SpeedFan אחד הרכיבים, כנראה כרטיס…

    • 4 תגובות
    • 520 צפיות

דיונים חדשים בפורומים