אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
המעבד הזה עם קירור סטוק אורגינלי , המארז חצי פתוח, קיים אוורור פנימי יחיד ולא כ"כ גדול במנוחה כ 55 מעלות ובמאמץ כ 65 מעלות בממוצע. המאוורר ממש ממש לא שקט ונמאס לי כבר כיצד לטפל בבעיה האם יש איזשהו מאוורר מעולה שיתן לי לישון בלילה בשקט ? מה המלצתכם?
-
- 4 תגובות
- 520 צפיות
-
-
מישהו יכול לתת לי קישור למדריך איך לעשות OC למעבד E4300 עם לוח אם GA-965P-DS3 וזכרונות 667 cl5 אני פשוט לא מבין איך לשנות את המתחים כי זה כתוב שם אחרת (0.20V+) וגם לא את איך עובד עניין המכפלה של הזכרון כתוב שם x2.00 ולא 1:1 2:3 וכו'
-
- 5 תגובות
- 520 צפיות
-
-
שלום לכולם, זהו המפרט: מעבד: INTEL CORE 2 DUO S775 2.4GHz(E6600) 1066MHz/FSB 4MB - BOX ¤1257 לוח אם: GIGABYTE GA-965P-DS3 REV3.3 ¤624 כרטיס מסך: LEADTEK PCI-EX WINFAST GeForce PX8800GTS TDH 640MB GDDR3 320 BIT TV/O DVI - DX10 - RETAIL ¤2117 דיסק קשיח: WD 320GB 16MB SATA2 7200 RPM - WD3200AAKS ¤500 צורב DVD: LG DVDRW GSA-H42N DOUBLE LAYERED X18 - BLACK - BULK ¤190 זיכרון: G.SKILL 2048MB (1024MBX2) DDR2 800 CL5-5-5-15 - F2-6400CL5D-2GBNQ ¤474 מארז: ENERMAX CHAKRA ECA3052 MID TOWER CASE +25cm FAN w/o PSU ¤431 ספק כוח: ENERMAX LIBERTY 400W - ELT400AWT ¤421 מחיר סופי (כולל הרכבה): ¤5990 המפרט הורכב ב - www.IQPC.co.il האם יש צורך בקירור למעבד עם המפרט הנ"ל?…
-
- 6 תגובות
- 520 צפיות
-
-
אני צריך המלצה למאורר למארז APOLLO עד 70 ש"ח. הבנתי שצריך לשים אותו בחלק הקדמי,נכון?
-
- 3 תגובות
- 520 צפיות
-
-
לפי מה שהבנתי ניתן להשיג ביצועים טובים יותר בקירור במידה ומחליפים מאוורר הגעתי להחלטה שברצוני לעשות כן. אני חושב על המאוורר הזה המאוורר מגיע גם עם קונטרולר יעודי מה דעתם?? אפשר לקנות משהו יעיל יותר (שיתן לי תוספת משמעותית בביצועים) ???
-
- 5 תגובות
- 520 צפיות
-
-
אז ככה יש לי את ה-p4c800e deloxe ו1 גיגה זיכרון (2X512 DOUL) ועכשיו רכשתי את ה-3.2 פרסקוט בקיצור השאלה שלי היא כזו ראיתי אנשים מגעים באובר קלוק ל5 וגם ל-6 גיגה הרץ ואילו אני הצלחתי להגיע רק ל-4.1 שהמערכת עובדת כמו שצריך.. וכמובן עםן כול האופציות בלי להוריד כלום יענו מצב טורבו ו400 מגה הרץ זיכרונות ולא פחות וכו וכו בקיצרו למה אני לא מצליח לעשות יותר.... ואילו אחרים מצליחים?? כאילו זה מה בגלל הלוח הזיכרון הקירור?? מה הבעיה בדיוק? אני ישמח לקבל תשובות תודה..
-
- 3 תגובות
- 520 צפיות
-
-
כמה מעלות צריך להיות למעבד E6400 וכמה מעלות צריך להיות כרטיס 1800GTO ?
-
- 0 תגובות
- 520 צפיות
-
-
יש לי תמעבד שבמפרט למטה ה P4 העלתי 200@220 והזיכרון על ל 533@585 הטמפ' בלי מאמץ 40 (לפני ה OC היה 30-38 ) ... הטמפ' במאמץ 52-57 (לפני ה OC 48-50 ) האם כדי להשאיר את זה?.... או שאני יחזיר בחזרה ל 3GHZ (הגעתי ל 3.3GHZ )
-
- 6 תגובות
- 520 צפיות
-
-
שלום חברים. יש לי מחשב נישא DELL D600 שמתחיל להתחמם במשחקים. כאשר הוא מתחמם הוא מוריד את מהירות המעבד ולפי כך ה-FPS מתחיל להיות בלטי נסבל. כדי לנסות לפתור את הבעיה, חיפשתי כלי שליטה על המאורר של הלפטופ ואכן מצאתי את הכלי הבא: http://www.diefer.de/i8kfan/index.html הרצתי את המאורר על מהירות הגבוהה ביותר, בדקתי שאין אבק ו\או לכלוך על המאורר וניסיתי לשחק שוב. כעבור מספק דקות ה-CPU הגיע לטמפרטורה של 80 מעלות ובקר הטמפרטורה הקטין את מהירות שעון של המעבד. כעת אני מנסה לחשוב על פתרון אפשרי של בעיה זו: :s05: א) לשדרג את מאורר בלפטופ ליותר מהיר (לא יודע אם זה אפשרי כי המחשב עדיין באחריות וכן כי איני יודע האם ישנם מאוררים כאלה במוצע) ב) לצרף בצורה כלשהיא מאורר נוסף עם זרימת…
-
- 5 תגובות
- 520 צפיות
-
-
אני הבנתי איך מכניסים אבל איך אמורים להוציא לדוגמא אם יש לי מערכת אם מיכל בחריץ של חמש ורבע אינץ(כמו פה:http://www.dangerden.com/mall/Misc_Hardware/tubing.asp) אני ממלא אותו אבל איך אני מרוקן אותו? נ.ב מי שלא מבין שיראה את הסקירה ב3DGAMEMAN.COM על המערכת של DANGERDAN
-
- 0 תגובות
- 520 צפיות
-
-
אני קונה AMD 2.5 ואני רוצה לקנות גם מאוורר אני לא מתכוון לעשות OC רק מהלינק הבא http://www.skak.co.il/Trader/Products.aspx?loc=CPUFAN&DRID=CPUFAN קיבלתי המלצה על ה Spire FridgeRock With Temp Control For Socket A גג עד 100 שקל
-
- 2 תגובות
- 520 צפיות
-
-
אני כרגע עובד עם מערכת חלשה ולפני המחשב החדש אנ יארצה לנצל ואתה - AXP 1800 Epox 8k5a2+ Genric 256 SDram אני כרגע עם המאוורר סטוק וגם עם הHSF סטוק. האם יש פה מצב לOC קטן ? הנה הטמפ' שלי - לוח - 33 מעבד - 47. אכן כן המצב רע \: . יש מצב ? אם כן איך עושים OC ? אפשר תדרוך קצר ? תודה.
-
- 1 תגובה
- 520 צפיות
-
-
שלום יש לי מארז HEC 6A19 מעבד AMD 64 3000 ולא אם של EPOX 8KDA3+ כרגע המצב הוא שיש לי מאורר 120 מאחור שמוציא אוויר, 120 מקדימה שמכניס אוור, 90 מהצד שמכניס אוויר, וTHERMALTAKE POLO 735 על המעבד, עכשיו הטמפ' עדיין לא לשביעות רצוני - 40 מעבד (50 בעומס) ו35 בלוח עכשיו העניין הוא שיש לי עוד שני מאוררים של 80 מהמחשב הקודם שלי שיושבים בצד, האם כדאי לשים אותם בין שני הכוננים מקדימה (בסלוטים הריקים) שיכניסו או יציאו אוויר (או אחד יכניס ואחד יוציא)? יש לי ספק HEC 475 תודה לעונים
-
- 5 תגובות
- 520 צפיות
-
-
ברשותי מעבד פנטיום 4 1700 וGeforce2 mx 200 איך אני יכול לעשות שהמעבד יעבוד כ
-
- 0 תגובות
- 520 צפיות
-
-
בבקרוב אני מקבל מחשב חדש: AMD Athlon 64 3500+ @ Thermaltake Bigtyphoon Gigabyte K8N Pro SLI @ CORSAIR 512MB Value CS2.5 X2 eVGA Geforce 6800 GS 256MB 256BIT @ WD 250GB SATA2 Thermaltake SHARK VA7000 BLACK @ HEC 480V ACE אוקי ורציתי לדעת עם המאווררים שמגיעים עם המארז מספיקים ? איך הגוף קירור של המעבד? והאם הקירור מספיק בשביל לקרר את החלקים אחרי OC ? תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 520 צפיות
-
-
אז ככה, יש לי פה בבית גוף קירור ישן של AC לסוקט A אבל אני לא יכול להשתמש בו כי אני כמובן עם אינטל אבל גם כי הפלסטיק שהמאוורר יושב אתו על ההיטסינק שבור כך שבעצם הכל חסר תועלת. עם המאוורר עצמו (שהוא עדין תקין לגמרי) מגיע חיישן טמפ' שהיה תקוע בתוך היטסינק ובעצם היה שולט על מהירות הסיבוב, אז השאלה שלי בעצם היא כזאת: האם מישהו יודע אם אני יכול איכשהו להשתמש בחיישן למטרה אחרת? האם מכירים דרך לקרוא את המידע מהחיישן? מאוד הייתי שמח להשתמש בו לבדוק את טמפ' כרטיס המסך, לדוגמה, כי אין לו חיישן. תודה מראש לעוזרים!
-
- 0 תגובות
- 520 צפיות
-
-
אוקיי... אז למי שקרא את ההודעה הקודמת שלי או לא, לא יודע אם זה משנה, אבל אני רוצה לדעת לגבי אוברקלוקינג לכרטיס מסך שלי.... אז כפי שאמרתי יש לי כרטיס מסך Asus V7700 Deluxe GeForge 2 GTS (עם 32 מגה זיכרון DDR של סמסונג) אם לא משנים כלום אז המעבד שלו עובד ב 200Mhz והזיכרון ב 400Mhz. הטמפ' שלו במנוחה הייתה מוגזמת לדעתי ולכן פשוט הנחתי עליו מאוורר מהצד האחורי שלו (הצד החלק שאין עליו כלום) וזה הוריד אותה מ58-60 מעלות במנוחה לכ 49מעלות. בכל מקרה נראה לי שהטמפ' האלה די גבוהות, אולי בגלל שפירקתי איזה פעמיים את המאוורר וגם הפרדתי את הגוף קירור והגריז הטרמי בטח כבר ממש לא יעיל... טוב אז החלטתי לעשות קצת אוברקלוקינג (עם תוכנה) ללא אמצעי קירור!!! לקחתי את ה RivaTuner2 והעלתי כל פעם קצ…
-
- 0 תגובות
- 520 צפיות
-
-
שלום. האתר הזה נראה אתר מצוין וכך גם הפורום, רואים שזה מקום איכותי ואני מקווה שתוכלו לעזור לי. יש לי מחשב 3.2 MHZ, כרטיס מסך X1800XT, 512 MB של ATI ויש לי בעיית התחממות של המעבד אינטל שלי. במאמץ הטמפרטורה של המעבד שלי אף מגיעה ל - 73 מעלות וזה ממש גרוע, בזמן מנוחה הוא נע בין 48 ל - 53. יש לי כרגע מארז די גרוע לטעמי, מאחורה יש רק מאורר אחד קטן ובאחד הצדדים של המארז יש עוד מאורר ועוד מלבן כזה. אני רוצה לקנות מארז חדש וטוב בעל 3 עד 5 מאוררים על מנת להוריד את הטמפרטורה בזמן מאמץ ובנוסף לכך לקנות משחה טרמית איכותית שתוריד לי את הטמפרטרוה בעוד 5 מעלות, שמעתי שה - MX1 היא משחה טובה אבל אני לא מבין בתחום ולכן אני רוצה שתעזרו לי. תציעו מארזים ומשחות טובות בבקשה, מארז אני רוצה לקנו…
-
- 5 תגובות
- 520 צפיות
-
-
אני מתכנן לקנות מאורר LED כחול כי הוא מתאים למארז שלי וכנראה שאני קונה אותו בפנדה אז יש משהו שקט וטוב שם? ואם אפשר גם המלצה לעוד מאורר אחד בלי LED שקט וטוב משם 2 המאוררים צריכים להיות 120MM תודה לכולם
-
- 1 תגובה
- 520 צפיות
-
-
בדקתי טסט של benchmark ב תוכנה ואחרי 11 טסטים היא נקעת למה זה? תודה
-
- 8 תגובות
- 520 צפיות
-
-
על הכרטיס Radeon X800 XT http://www.techpowerup.com/reviews/Zalman/VF700-Cu
-
- 4 תגובות
- 520 צפיות
-
-
msi neo 2 platinum 3000 venice amd 2X256mb pc3200 איך לעשות אוברקלוקינג למעבד ועד איזה חום המעבד הזה יכול לעמוד? תודה
-
- 2 תגובות
- 520 צפיות
-
-
שלום יש לי את הלוח GA-8S661FXM ומשום מה אני לא מצליח להעלות את המתחים דרך הביוס. oc למעבד אני עושה בלי בעיות אבל אני לא יכול להעלות את המתחים :< אני חושב שהגעתי לחלון עם המתחים אבל אין שם אפשרות לשנות אותם..:[ הנה תמונה של הלוח אם זה עוזר במשהו: אם לא רואים: http://img203.exs.cx/img203/258/29hm.jpg
-
- 5 תגובות
- 520 צפיות
-
-
שלום. הייתי כבר בטוח בעצמי שאני הולך להזמין את ה-ZALMAN 7000BAIcu, כשלפתע התגלה לי שלוח אם שלי לא תומך בו X: הייתי שמח אם תמליצו לי על קירור ל-Socket478. לא BT, ולא לעבור את ה-200. תודה.
-
- 4 תגובות
- 520 צפיות
-
-
אני מתכוון בקרוב לקנות מחשב לוח אםConRoeXFire-eSATA2 s775, 945P, DDRII 667, 2xPCI-E Crossfire 250GB 7200RPM, 16MB, SATA II? Enermax Liberty 400W DDR II 667? - TwinMOS? 1 GB סטיקים 2 Intel Core 2 Duo E6300-1.86 GHZ- 2MB Cache- LGA 775 כרטיס מסך Leadtek WinFast PX7600GT TDH 256M מארז-Thermaltake VB1430SNSI Soprano Silver Intel Core 2 Duo E6300-1.86 GHZ- 2MB Cache- LGA 775 אני רוצה לעשות OC למעבד בשביל שהוא יגיע לרמה של 6400 צריך גוף קירור זול ה OC שאני מתכנן כדיי להגיע ל 6400 הוא קטן או שזה משהו רציני? המפרט עומד בדרישות ?
-
- 0 תגובות
- 520 צפיות
-


