אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
מישהו יכול לתת לי קישור למדריך איך לעשות OC למעבד E4300 עם לוח אם GA-965P-DS3 וזכרונות 667 cl5 אני פשוט לא מבין איך לשנות את המתחים כי זה כתוב שם אחרת (0.20V+) וגם לא את איך עובד עניין המכפלה של הזכרון כתוב שם x2.00 ולא 1:1 2:3 וכו'
-
- 5 תגובות
- 520 צפיות
-
-
אני צריך המלצה למאורר למארז APOLLO עד 70 ש"ח. הבנתי שצריך לשים אותו בחלק הקדמי,נכון?
-
- 3 תגובות
- 520 צפיות
-
-
לפי מה שהבנתי ניתן להשיג ביצועים טובים יותר בקירור במידה ומחליפים מאוורר הגעתי להחלטה שברצוני לעשות כן. אני חושב על המאוורר הזה המאוורר מגיע גם עם קונטרולר יעודי מה דעתם?? אפשר לקנות משהו יעיל יותר (שיתן לי תוספת משמעותית בביצועים) ???
-
- 5 תגובות
- 520 צפיות
-
-
אז ככה יש לי את ה-p4c800e deloxe ו1 גיגה זיכרון (2X512 DOUL) ועכשיו רכשתי את ה-3.2 פרסקוט בקיצור השאלה שלי היא כזו ראיתי אנשים מגעים באובר קלוק ל5 וגם ל-6 גיגה הרץ ואילו אני הצלחתי להגיע רק ל-4.1 שהמערכת עובדת כמו שצריך.. וכמובן עםן כול האופציות בלי להוריד כלום יענו מצב טורבו ו400 מגה הרץ זיכרונות ולא פחות וכו וכו בקיצרו למה אני לא מצליח לעשות יותר.... ואילו אחרים מצליחים?? כאילו זה מה בגלל הלוח הזיכרון הקירור?? מה הבעיה בדיוק? אני ישמח לקבל תשובות תודה..
-
- 3 תגובות
- 520 צפיות
-
-
כמה מעלות צריך להיות למעבד E6400 וכמה מעלות צריך להיות כרטיס 1800GTO ?
-
- 0 תגובות
- 520 צפיות
-
-
אני הבנתי איך מכניסים אבל איך אמורים להוציא לדוגמא אם יש לי מערכת אם מיכל בחריץ של חמש ורבע אינץ(כמו פה:http://www.dangerden.com/mall/Misc_Hardware/tubing.asp) אני ממלא אותו אבל איך אני מרוקן אותו? נ.ב מי שלא מבין שיראה את הסקירה ב3DGAMEMAN.COM על המערכת של DANGERDAN
-
- 0 תגובות
- 520 צפיות
-
-
אני קונה AMD 2.5 ואני רוצה לקנות גם מאוורר אני לא מתכוון לעשות OC רק מהלינק הבא http://www.skak.co.il/Trader/Products.aspx?loc=CPUFAN&DRID=CPUFAN קיבלתי המלצה על ה Spire FridgeRock With Temp Control For Socket A גג עד 100 שקל
-
- 2 תגובות
- 520 צפיות
-
-
אני כרגע עובד עם מערכת חלשה ולפני המחשב החדש אנ יארצה לנצל ואתה - AXP 1800 Epox 8k5a2+ Genric 256 SDram אני כרגע עם המאוורר סטוק וגם עם הHSF סטוק. האם יש פה מצב לOC קטן ? הנה הטמפ' שלי - לוח - 33 מעבד - 47. אכן כן המצב רע \: . יש מצב ? אם כן איך עושים OC ? אפשר תדרוך קצר ? תודה.
-
- 1 תגובה
- 520 צפיות
-
-
שלום יש לי מארז HEC 6A19 מעבד AMD 64 3000 ולא אם של EPOX 8KDA3+ כרגע המצב הוא שיש לי מאורר 120 מאחור שמוציא אוויר, 120 מקדימה שמכניס אוור, 90 מהצד שמכניס אוויר, וTHERMALTAKE POLO 735 על המעבד, עכשיו הטמפ' עדיין לא לשביעות רצוני - 40 מעבד (50 בעומס) ו35 בלוח עכשיו העניין הוא שיש לי עוד שני מאוררים של 80 מהמחשב הקודם שלי שיושבים בצד, האם כדאי לשים אותם בין שני הכוננים מקדימה (בסלוטים הריקים) שיכניסו או יציאו אוויר (או אחד יכניס ואחד יוציא)? יש לי ספק HEC 475 תודה לעונים
-
- 5 תגובות
- 520 צפיות
-
-
ברשותי מעבד פנטיום 4 1700 וGeforce2 mx 200 איך אני יכול לעשות שהמעבד יעבוד כ
-
- 0 תגובות
- 520 צפיות
-
-
אז ככה, יש לי פה בבית גוף קירור ישן של AC לסוקט A אבל אני לא יכול להשתמש בו כי אני כמובן עם אינטל אבל גם כי הפלסטיק שהמאוורר יושב אתו על ההיטסינק שבור כך שבעצם הכל חסר תועלת. עם המאוורר עצמו (שהוא עדין תקין לגמרי) מגיע חיישן טמפ' שהיה תקוע בתוך היטסינק ובעצם היה שולט על מהירות הסיבוב, אז השאלה שלי בעצם היא כזאת: האם מישהו יודע אם אני יכול איכשהו להשתמש בחיישן למטרה אחרת? האם מכירים דרך לקרוא את המידע מהחיישן? מאוד הייתי שמח להשתמש בו לבדוק את טמפ' כרטיס המסך, לדוגמה, כי אין לו חיישן. תודה מראש לעוזרים!
-
- 0 תגובות
- 520 צפיות
-
-
אוקיי... אז למי שקרא את ההודעה הקודמת שלי או לא, לא יודע אם זה משנה, אבל אני רוצה לדעת לגבי אוברקלוקינג לכרטיס מסך שלי.... אז כפי שאמרתי יש לי כרטיס מסך Asus V7700 Deluxe GeForge 2 GTS (עם 32 מגה זיכרון DDR של סמסונג) אם לא משנים כלום אז המעבד שלו עובד ב 200Mhz והזיכרון ב 400Mhz. הטמפ' שלו במנוחה הייתה מוגזמת לדעתי ולכן פשוט הנחתי עליו מאוורר מהצד האחורי שלו (הצד החלק שאין עליו כלום) וזה הוריד אותה מ58-60 מעלות במנוחה לכ 49מעלות. בכל מקרה נראה לי שהטמפ' האלה די גבוהות, אולי בגלל שפירקתי איזה פעמיים את המאוורר וגם הפרדתי את הגוף קירור והגריז הטרמי בטח כבר ממש לא יעיל... טוב אז החלטתי לעשות קצת אוברקלוקינג (עם תוכנה) ללא אמצעי קירור!!! לקחתי את ה RivaTuner2 והעלתי כל פעם קצ…
-
- 0 תגובות
- 520 צפיות
-
-
שלום. האתר הזה נראה אתר מצוין וכך גם הפורום, רואים שזה מקום איכותי ואני מקווה שתוכלו לעזור לי. יש לי מחשב 3.2 MHZ, כרטיס מסך X1800XT, 512 MB של ATI ויש לי בעיית התחממות של המעבד אינטל שלי. במאמץ הטמפרטורה של המעבד שלי אף מגיעה ל - 73 מעלות וזה ממש גרוע, בזמן מנוחה הוא נע בין 48 ל - 53. יש לי כרגע מארז די גרוע לטעמי, מאחורה יש רק מאורר אחד קטן ובאחד הצדדים של המארז יש עוד מאורר ועוד מלבן כזה. אני רוצה לקנות מארז חדש וטוב בעל 3 עד 5 מאוררים על מנת להוריד את הטמפרטורה בזמן מאמץ ובנוסף לכך לקנות משחה טרמית איכותית שתוריד לי את הטמפרטרוה בעוד 5 מעלות, שמעתי שה - MX1 היא משחה טובה אבל אני לא מבין בתחום ולכן אני רוצה שתעזרו לי. תציעו מארזים ומשחות טובות בבקשה, מארז אני רוצה לקנו…
-
- 5 תגובות
- 520 צפיות
-
-
אני מתכנן לקנות מאורר LED כחול כי הוא מתאים למארז שלי וכנראה שאני קונה אותו בפנדה אז יש משהו שקט וטוב שם? ואם אפשר גם המלצה לעוד מאורר אחד בלי LED שקט וטוב משם 2 המאוררים צריכים להיות 120MM תודה לכולם
-
- 1 תגובה
- 520 צפיות
-
-
בדקתי טסט של benchmark ב תוכנה ואחרי 11 טסטים היא נקעת למה זה? תודה
-
- 8 תגובות
- 520 צפיות
-
-
על הכרטיס Radeon X800 XT http://www.techpowerup.com/reviews/Zalman/VF700-Cu
-
- 4 תגובות
- 520 צפיות
-
-
שלום יש לי את הלוח GA-8S661FXM ומשום מה אני לא מצליח להעלות את המתחים דרך הביוס. oc למעבד אני עושה בלי בעיות אבל אני לא יכול להעלות את המתחים :< אני חושב שהגעתי לחלון עם המתחים אבל אין שם אפשרות לשנות אותם..:[ הנה תמונה של הלוח אם זה עוזר במשהו: אם לא רואים: http://img203.exs.cx/img203/258/29hm.jpg
-
- 5 תגובות
- 520 צפיות
-
-
שלום. הייתי כבר בטוח בעצמי שאני הולך להזמין את ה-ZALMAN 7000BAIcu, כשלפתע התגלה לי שלוח אם שלי לא תומך בו X: הייתי שמח אם תמליצו לי על קירור ל-Socket478. לא BT, ולא לעבור את ה-200. תודה.
-
- 4 תגובות
- 520 צפיות
-
-
אני מתכוון בקרוב לקנות מחשב לוח אםConRoeXFire-eSATA2 s775, 945P, DDRII 667, 2xPCI-E Crossfire 250GB 7200RPM, 16MB, SATA II? Enermax Liberty 400W DDR II 667? - TwinMOS? 1 GB סטיקים 2 Intel Core 2 Duo E6300-1.86 GHZ- 2MB Cache- LGA 775 כרטיס מסך Leadtek WinFast PX7600GT TDH 256M מארז-Thermaltake VB1430SNSI Soprano Silver Intel Core 2 Duo E6300-1.86 GHZ- 2MB Cache- LGA 775 אני רוצה לעשות OC למעבד בשביל שהוא יגיע לרמה של 6400 צריך גוף קירור זול ה OC שאני מתכנן כדיי להגיע ל 6400 הוא קטן או שזה משהו רציני? המפרט עומד בדרישות ?
-
- 0 תגובות
- 520 צפיות
-
-
אהלן, לחבר שלי יש מעבד D920 + קירור סטוק, ללא O.C. האם זה הגיוני שהמעבד לאחר כמה רגעים מגיע לטמפ' של 50 מעלות, במנוחה וללא שום מאמץ?
-
- 2 תגובות
- 520 צפיות
-
-
יש לי מארז מסוג Chieftec Dragon DX-01BLD Tower שאיתו קבלתי 4 מאווררים 80 מ"מ עם מדבקה של צ'יפטק. האם מאווררים אלה נחשבים כמאווררים ג'נרים? אם כן מדוע. שמתי לב כי המאווררים מספקים עוצמת רוח חלשה. האם כדאי להחליפם במאווררים טובים יותר? האם כדאי להשקיע בזה כסף בכלל? אם כן, איזה מאווררים כדאי לרכוש שיהיו טובים ושקטים? תודה לכם וסופשבוע נעים
-
- 3 תגובות
- 520 צפיות
-
-
האם האפשרות פשוט להשאיר את המארז פתוח בשני הצדדים שלו זאת שיטה יעילה לשמור על טמפ' טובה במארז?
-
- 1 תגובה
- 520 צפיות
-
-
תקשיבו... יש לי מעבד עם 2 ליבות.. ובדקתי עם SPEED FAN וליבה אחת טמפ' של 27 מעלות שזה טוב והשנייה 57 מעלות!!! איך אני יכול לתקן את זה? נתתי לו לנוח 3 שעות הדלקתי היה 44 ותוך שני דקות עלה ל-57 איך אני מסדר שתמיד יהיה נמוך? יכול להיות שזה כי יש לי אבק במחשב ואני פשוט צריך לנקות?
-
- 8 תגובות
- 520 צפיות
-
-
משהו יודע מה זה אומר FSB של מעבד ומה זה מכפלה??
-
- 4 תגובות
- 520 צפיות
-
-
התחלתי להיכנס לתחום של האוברקלוקינג ומודינג, אבל עד עכשיו רק בעיות ותקלות. הרכיבים שקניתי : amd athlon xp 1700+ epox 8rda3i מאוד נוח לאוברקלוקינג קירור : slk 600/800 בלי דלתא אלא מאוורר יותר חלש. זיכרון : geil pc3200 512 mg 400 mhz . מארז atx פשוט , עם ספק 400 וואט גם משהו פשוט. לא מורכבים עוד מאווררים נוספים. בפעם הראשונה העלאתי אותו ל2600+ והוא עבד כרגיל, אך ברגע שהפעלתי משהו כבד הכל קרס, המחשב נכבה והלוח אם צפצף. הדבר הראשון שחשבתי שמפריע הוא המארז משום שהוא דיי קטן midi atx ונראה כאילו המעבד נחנק שם. לכן פתחתי את הכל , הבאתי מאוור ביתי שישמש כ blower מאולתר, הכל עבד כרגיל . אך שוב ברגע שהפעלתי משהו כבד הכל קרס רק שבפעם השניה שהוא קרס הוא ההרדיסק נדפ…
-
- 2 תגובות
- 520 צפיות
-


