עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by ben007,

    היי כולם, 1)מה יותר טוב: Thermaltake 120mm Smart Fan 2 או Enermax 120mm 2 Ball Bearing Fan Kit 2)לטמרלטק יש וסת עוצמה, גם לאנרמקס? 3)יש לי מארז Compucase CI-6A19 ויש בו לכל מאוורר תופסן כזה, האם גם במאווררים האלה אני פשוט "דוחף" את המאוררים לתופסנים? בתודה מראש

    • 1 תגובה
    • 521 צפיות
  2. Started by the hero,

    עשיתי OVERCLOCK במעבד P4 3 G פרסקוט והגעתי ל 3400 GHZ עם ב245 באס... אבל המערכת לא יציבה ורק עושה עוד יותר בעיות... על איזה תדר לנעול את הPCI-E והPCI? כי ניסיתי לנעול על כמה תדרים וזה נתקע...(100 ו200)

    • 5 תגובות
    • 521 צפיות
  3. Started by UnderDawg,

    במעבד יש תכונה שכאשר הוא לא במאמץ הוא יורד מכפלת מהירות של 9 ל-6. עשיתי OC למעבד ואין לי צורך שהוא יהיה על X6 במנוחה (יוצא לי 2400MHZ), האם יש דרך לשנות את זה לנגיד כפול 4 או כפול 5?

    • 2 תגובות
    • 521 צפיות
  4. איפה אני מוריד תוכנה כזאת?

    • 2 תגובות
    • 521 צפיות
  5. Started by AlonSe,

    אפשר בבקשה סרטוט פנימי של בלוק קירור במים אידאלי רוצה להכין אחד

    • 3 תגובות
    • 521 צפיות
  6. דבר ראשון אני חייב להגיד תודה ל taotao שצממך בי לאורך כול הדרך פה בפורום תודה רבה אחי ! דבר שני האלתי את ה FSB ל 425 שנתן לי 3.61 GHZ לוח אם : EP45DS3L מעבד:Q9550 קירור: AC EXTEM זכרונות 4G OCZ REAPER 1066HZ הינה תוצאות היציבות מהתוכנה OCCT טמפרטורות : מתחים : ההגדרות בביוס עומדות על : בשלב הראשון העלתי את ה FSB ל 425 ואת ה PSI-E הגדרתי על 100 בשלב השני שמתי את הזכרונות על 2.00D והגדרתי ידנית את התזמונים זה בסדר למרות שאני לא מנצל את כול ה 1066HZ שיש לי ? ובשלב השלישי זה המתחים שהגדרתי המתחים בסדר ? צריך לשנות משהו ? אני צריך חוות דעת כללים על ההגדרות ועם אני צריך לשפר משהו ו עם ה OC יציב או לא ואיך אפשר ליצב אותו עוד יותר עם צריך …

    • 1 תגובה
    • 521 צפיות
  7. Started by danielhasan,

    אני כבר כמעט שבוע מתעניין בקירור ובכל האמצעים להורדת הטמפ' של המחשב. המפרט (נקנה לפני 3.5+ שנים) : מעבד : AMD Athlon 64 Processor +3200 לוח אם : nForce 4X ATX Socket 939 זיכרונות : 2GB DDR II 400Mhz כרטיס מסך : Nvidia 6600 256MB DDR2 דיסק קשיח : WD 160GB 7200RPM, 8MB, SATA II החומרים בהם השתמשתי : מגבונים , כימגת מנקה חלונות , חולצה ישנה ומברג פיליפס. לפני הניקויי הטמפ' של המחשב שלי היו : 50 מעלות במצב של מנוחה ו 54 מעלות במצב של מאמץ. אחרי הניקויי הטמפ של המחשב הם : 35 מעלות במצב מנוחה ו- 39-40 מעלות במצב של מאמץ. תמונות : תמונה מהתוכנה CoreTemp : http://img247.imageshack.us/img247/6194/35cje5.png המחשב: http://img361.imageshack.us/img361/3458/08062008254xj4.jpg http://…

    • 4 תגובות
    • 520 צפיות
  8. יש לי OCZ EL DDR PC-3200 400MHz Platinum Edition Dual Channel ובדף היצרן שלהם כתוב שהם מגיעים לתזמונים של 2-3-2-5, עם מתח של 2.8. כאשר ניסיתי במערכת שלי זה נראה שהם לא מחזיקים בכאלה תזמונים והמחשב לא עולה. אז וויתרתי על זה זה לא קריטי ההבדלים הם של אלפית השניה לא? אבל מה שכן אני מתלבט בין להחזיק את הזכרונות על 2-3-3-5 במתח של 2.7 והמחשב עולה ויציב או להחזיק את הזכרונות ב2-3-3-6 שגם זה לא רע במתח של 2.6? הבנתי שאין פה הבדל שמרגישים בו בין התזמונים אבל המתח אולי כן משנה? אני רוצה לשמור על קרירות וגם לשמור על הזכרונות ואני חושב שבמתח של 2.6 הם יהיו יותר בטוחים, אני טועה? אשמח לתגובות

    • 1 תגובה
    • 520 צפיות
  9. Started by benhalaf,

    כמה טוב יותר מעבד 2 ליבות ממעבד ליבה אחת ממהירות דומה? כשעושים OC למעבד לדוגמא האם רק המעבד יכול להשרף או בדרך עוד כמה דברים? במדריך רשום איך לבטל כל מיני דברים שיכולים להפריע בתהליך ה OC אבל לא הבנתי איך בדיוק עושים את ה OC כלומר איך משנים למשל מ 3.0 GHZ ל- 3.2 GHZ? האם בתהליך ה OC הבעיה היחידה היא התחממות יתר או יש עוד כמה בעיות? דבר אחרון - מה דעתכם על ה OC של Tycoon למעבד המהיר ביותר, שווה לנסות? אני לא הכי מבין בכל נושא ה OC אז אשמח שלא תתנשאו עלי בבקשה ;-) תודה מראש למי שעונה על אפילו שאלה אחת ואשמח אם תענו על כולן

    • 0 תגובות
    • 520 צפיות
  10. כרגע יש לי מעבד E4300 עם OC ל3 ג'יגה 340*9 + קירור טוניק טאוור... רציתי לדעת עד כמה אני יוכל לסחוט עם המעבד Q6600 G0.

  11. יש לי עכבר כזה: Genius Netscroll+ EYE PS2 Retail Mouse http://www.pch.co.il/assets/big/ns+eye_.jpg http://www.pch.co.il/assets/thumb/ns+eye.jpg ואני רוצה להחליף את החלק התחתון הכחול שלו לחק כזה שקוף שיראו את האור מהלד!!! יש כזה חלק למכירה בכלל בחנויות??? ואם כן איפה אפשר לקנות?? החלק שאני רוצה הוא כזה : http://www.pch.co.il/assets/big/wmo_microsoft.jpg הבעיה היא שלגניוס אין את החלק הזה ולמיקרוסופט ולעוד כמה חברות

    • 0 תגובות
    • 520 צפיות
  12. חברים שלום סוף סוף התפנתי להחליף את הקירור של המעבד (ARCTIC COOLING Alpine 64 במקום הקירור המקורי של AMD שהתחיל לשרוק וטחן לי את המוח) הקירור החדש לא שקט לגמרי אבל לא שורק כמו הישן ואז גיליתי מקור רעש חדש - המאוורר של כרטיס המסך (Gigabyte ATi Radeon X600PRO ) שניקוי שלו באויר דחוס לא ממש עזר. ניסיתי לחפש קירור חלופי לכרטיס וכל מה שמצאתי היה קירור פאסיבי שאיננו זול ואני לא בטוח שיתאים לכרטיס ולמארז. האם מישהו מכיר מאוורר חליפי זול וטוב לכרטיס המסך הנ"ל ? ועוד שאלה, האם סביר שמחשב בן שנתיים וחצי יפתח כאלו רעשים ? המחשב הישן שלי (IBM Aptiva ) כבר בן יותר מ-7 שנים ועדיין פועל, אמנם הוא לא שקט כמו שהיה חדש אבל לא מגיע לרמות רעש שמטמטמות את המוח... תודה למגיבים.

    • 2 תגובות
    • 520 צפיות
  13. Started by shainov,

    שלום לכולם..המעבד שלי הוא P D 840 עם 3.2MHZ אני רוצה להעלות את הBUS ואת התדר שעון בכ7-10%..משתמש בתוכנת AI BOOSTER שמסופקת עם לוח של ASUS אך מאיפה אני מתחיל ועל מה צריך להקפיד..כמו כן גם יש לי קירור רציני TT BT שיכול להחזיק OC צנוע שאני רוצה..אז איזה תוכנות מומלצות להתחלה ואיך מתחילים ועל מה להקפיד בעצם.תודה לעוזרים.

    • 1 תגובה
    • 520 צפיות
  14. היי, כידוע, או לא, ברשותי Connect 3D X1800 GTO שרכשתי בנועה ב 1450 שקלים. אתמול עשיתי פלאש לביוס של ה X1800 XL של Shapphire- לא היה כל הבדל :\. אני חושד בזה שהם בדקו את הכרטיס וראו שהוא לא נפתח מאחר והשקית של הכרטיס הייתה פתוחה...........אבל אין מה לעשות. אז עוד אחד שלא נפתח לאוסף. :-\ OC, אחרי שהספק החדש יגיע.

    • 4 תגובות
    • 520 צפיות
  15. Started by SixKiller,

    או קיי תראו לאחר שפתחתי פה תראד וגם תוצאה די גבוהה... אז אמרו לי שהמצב שאני נמצא פה מפחית משמעותית את חיי המעבד שלי והוצאתי די הרבה כסף על הזכרונות 512 500 של טווינמוס והמעבד והכל אז הפסקתי ועשיתי דיפולט להכ מתחים באסים מכפלות הכל והזכרונות הפכו ל333.... מה עושים.? ד"א אז היה מתח מעבד 1.9 מתח זיכרון 2.8 מאמץ מעבד 63 נראה לי... מאמאץ מערכת 35 כיביתי עכשיו זה מאמאץ מעבד 48 מאמאץ מערכת 30 ובמנוחה של הכל זה 42 מעבד 26 מערכת..... או קיי מקווה שתעזרו בקשר לזכרונות.. עריכה קטנה למי שלא הבין: העניין הוא עשיתי דיפולט והזכרונות הפכו מ400 ל333 ולי שחושב אולי שזה בגלל הסיכרון הזה של ה3\3 זה לא זה...

    • 1 תגובה
    • 520 צפיות
  16. Started by offirs,

    קראתי עשרות שירשורים בפורום על קירור למעבד,ועל ההמלצות לקירור. יש לי מפרט שמורכב ממעבד Q6600 לוח אם P35 מארז לקסה ספק קורסייר 450 זיכרון 4 ג'יגה למארז יש 4 מאווררים ולא מתוכנן OC השאלה אם דרוש קירור למעבד,או שניתן להסתפק במאווררים הקיימים? אם בכל זאת כדאי, חשבתי על AC PRO 7 או ביג טייפון. תודה.

    • 1 תגובה
    • 520 צפיות
  17. Started by coolmeen,

    אני צריך זיכרונות זולים , שיעבדו ב 240 באס, בתיזמונים נמוכים תודה, הכוונה ל oc-amd או שיותר , יותר חשוב לי התיזמונים עריכה:: הבעיה נפתרה למחוק!!!

    • 0 תגובות
    • 520 צפיות
  18. Started by lion03,

    יש לי R96P של החברה הנ"ל אני רוצא לעלות אותו לXT עם הקרור של זלמן הוא יחזיק מעמד?

    • 3 תגובות
    • 520 צפיות
  19. Started by darklight,

    אצלי בעוצמת מאוורר של 38 אחוז(auto) במנוחה הטמפ' מגיעה ל70 מעלות אז ביטלתי את מצב הauto של המאוורר והעלתי ידנית לאזור ה90-100 אחוז ואז מתקבלת טמפ של 56-57 מעלות במנוחה הקטע שהמאוורר הזה רועש כך שאני רוצה לדעת מהן הטמפ שלכם במנוחה ובמאמץ ובאיזו עוצמת מאוורר. ומהו טווח הטמפ' המומלץ? תודה נ.ב הכרטיס הוא מספיר המחשב הוא הוא q6600 G0 ומארז p-150 עם 2 מאווררי זלמן 90 מקדימה ומאורר 120 מאחור

    • 4 תגובות
    • 520 צפיות
  20. בדרך כלל כשעושים OC למחשב מתחילים עם המכפלה הגבוה, למשל אצלי זה 9X השאלה שלי היא כזאת, מתי יודעים שאפשר להוריד מכפלה או לעלות. אני כרגע במכפלה של 9X עם 366 FSB, מתי או איך אני אמור לדעת להוריד את המכפלה ל-8X או פחות ומה זה בדיוק נותן? תודה.

    • 3 תגובות
    • 520 צפיות
  21. Started by contA-,

    שלום לכם,כפי שבטח הבנתם אני לא אחד שקונה ישר לאחר המלצות ויש לי עוד התלבטות קלה בהתחלה רציתי את הלוח אם MSI nForce3 K8N Neo2 Platinum... אבל אז ראיתי את הדגמים הללו של הnForce4 ותהיתי אם הם אוברקלוקרים טובים יותר. הלוחות: Gigabyte GA-K8N Ultra SLI nForce4 Socket 939 Motherboard Gigabyte GA-K8NXP- SLI nForce4 Socket 939 Motherboard Gigabyte GA-K8NXP-9 Socket 939 Motherboard Gigaybyte GA-K8NF-9 nForce4 Socket 939 Motherboard ASUS A8N-SLI Deluxe nVIDIA nForce4 SLI Socket 939 ASUS A8N-SLI nVIDIA nForce4 SLI Socket 939 מה דעתכם, הם טובים יותר מהלוח של הMSI באוברקלוקינג? (רשימה טיפה ארוכה,אבל רוב הדגמים פשוט זהים אבל בגרסאות שונות-אני לא יודע אם יש הבדל גם ביכולות הא…

    • 0 תגובות
    • 520 צפיות
  22. http://www.pccool.co.il/html/index.asp?p=fntcc נשמע מפתה.... בחנות אמרו לי שהוא איכותי ויש לו גם בלוק לציפסט ולכרטיס מסך. למישהו יש ניסיון?

    • 2 תגובות
    • 520 צפיות
  23. יש לי מחשב amd 2400 אני רוצה להעלות את המכפלה מ 15 ל 16 או 17 (כמה שאני יכול) אז עולה לי החום נכון עכשיו לפי מה שהבנתי אני יכול להגיע עד 65 מעלות זאת אומרת המעבד יכול לעבוד בלי בעיות לפי המאמר של mapisto ועוד דבר במחשב השני שלי amd 64 3000 אז אני רוצה להעלות את המתח לכרטיס מסך יש לי 2 אפשרויות כרגע זה על 1.5 ואני יכול להעלות רק ל 1.7 להעלות או שזה יהרוס כי אני עשיתי אוברקלוק לכרטיס מסך ואני רוצה שיהיה יותר יציבות לכרטיס כדי שאני יוכל להעלות עוד

    • 1 תגובה
    • 520 צפיות
  24. המעבד הזה עם קירור סטוק אורגינלי , המארז חצי פתוח, קיים אוורור פנימי יחיד ולא כ"כ גדול במנוחה כ 55 מעלות ובמאמץ כ 65 מעלות בממוצע. המאוורר ממש ממש לא שקט ונמאס לי כבר כיצד לטפל בבעיה האם יש איזשהו מאוורר מעולה שיתן לי לישון בלילה בשקט ? מה המלצתכם?

    • 4 תגובות
    • 520 צפיות

דיונים חדשים בפורומים