אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
אז ככה... אני רציתי לעשות OC למעבד.... אני לא מבין בזה הרבה...רק בסיסי... אז אני פונה אליכם...אני עושה אותו דרך הביוס... יש לי פנטיום 3 550מגהרצ... לוח אם של VIA... קבלו תמונות: נכנסתי בביוס לCPU SPEED... ושם כמו שאתם רואים(בקושי...מצלמה חרא...) הCPU RATIO הרגיל היה x2...ובדקתי המקסימלי הוא x8 והPCI CLOCK היה ב DEFULT... ואז בדקתי ואני יכול לעשות שם מלא אפשרויות... המינימלית זה33\100 (ה33 זה MHZ)והמקסימלי זה 35\140 (ה35 זה ב MHZ)...והיה משו שם גם אפשרות של משו חלקי 45MHZ...לא זוכר...קיצר יש שם אפשרויות... השאלה שלי: מה לשנות לOC? צריך עוד משו לשנות? לכמה לשנות את זה? בתודה מראש! תוספת: התמונות הם ברזולוציה גבוהה מידי...תעשו על כל תמונה לחצן ימני, שמירה ב…
-
- 2 תגובות
- 521 צפיות
-
-
היי אני עומד לרכוש מחשב חדש ומתלבט לגבי גוף קירור למעבד. מבקש את עזרתכם... איזה מבין הדגמים המפורטים מטה של גוף קירור למעבד אתם ממליצים ? המעבד שלי יהיה מדגם: INTEL Pentium, Dual Core, LGA775, 3.0GHZ, 800MHZ FSB, 4MB (2*2) Cache, EMT *** אם יש דגם אחר של גוף קירור למעבד שאתם ממליצים ושלא מופיע ברשימה שלי אז אשמח לדעת. 1. ZALMAN CNPS 7700 CU 2. GLACIALTECH Igloo 5700 MC 3. THERMALTAKE Big Typhoon CL-P0114 4. ARTIC COOLING Freezer 64 pro 5. ARTIC COOLING AC Freezer 7 pro *** מחיר של כל חמשת הדגמים האלה זהים פחות או יותר, כך שהמחיר לא חשוב. הדגשים שחשובים לי: א. שכמובן יתאים למעבד שלי (צוין לעיל) ב. שיהיה שקט ולא רועש (חשוב!!!) …
-
- 6 תגובות
- 521 צפיות
-
-
Thermaltake BigTyphoon VX CPU Cooler http://logicpc.co.il/eng/itdetail.aspx?icom=10980 או Thermalright Ultra-120 CPU Cooler http://logicpc.co.il/eng/itdetail.aspx?icom=11066 אני לא קונה אותם אז המחיר לא משנה, אני פשוט רוצה לדעת איזה אחד יותר טוב, חשוב להדגיש שאני לא עושה אוברקלוק לשום חלק והמעבד הוא E6600
-
- 3 תגובות
- 521 צפיות
-
-
מחפש לוח תומך קונרו טוב ל oc עם sata 2 בסביבות 1000 ש"ח?
-
- 2 תגובות
- 521 צפיות
-
-
יש לי כרטיס Radeon 9800 Pro 128mb של Sapphire, שבא עם PCB אדום. רציתי לדעת אם מישהו פה יכול לכתוב לי מדריך צעד אחריי צעד איך לעשות לו מוד מתח, או לחליפין מכיר מדריך טוב לכך באתר חומרה כלשהו ויכול להביא לינק. תודה רבה לעוזרים, בתקווה שיהיו כאלה P:
-
- 4 תגובות
- 521 צפיות
-
-
אם אני רק מעלה את המתח למעבד, בלי לגעת בביוס, עדיין יהיה אצלי אובר קלוק? אני פשוט מפחד להתעסק עם הביוס. תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 521 צפיות
-
-
דיפדפתי קצת בביקורת, והגעתי לדף הזה ~~**~~. למה לשלם כל כך הרבה על מעבדים תותחים כשיש OC ;D ? 2.8C@3.7 A-DATA 500MHz 1:1 + PAT אתם תשפטו: . [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 1 תגובה
- 521 צפיות
-
-
הקיצר אני חדש בפורם המקום נירא עם אנשים שמבינים מקווה שיהיה גוד טוב רציתי לדעת עם אפשר לפתוח צינורות בכרטיס מסך Field Value Video Adapter ATI Radeon X550 (RV370)
-
- 2 תגובות
- 521 צפיות
-
-
אני יודי שדבק מהיר מתייבש ובטמפ' גבוהה הוא נשבר כמו זכוכית. דבר מגע אני לא יודע, בחימום הוא הופך למים? בכמה מעלות?
-
- 0 תגובות
- 521 צפיות
-
-
אני יודע שיש את הסטיקי בשביל המלצות וכ'ו ... אבל בכל אני רוצה לשאול עוד כמה דברים בנושא קירור טוב אז ככה אני רוצה קירור טוב ל OC אז לפי מה שקראתי בפורום ובט'רדים תנו לי לראות אם הבנתי נכון : טוב אז ככה אני לא אדבר על הקירור של זלמן מכיוון שהוא הכי פחות זמין לרוב הלוחות ( במיוחד לשלי ) וגם שמעתי שהוא איננו מתאים ל OC מה שלא נשמע לי כ"כ הגיוני כי הוא נראה ממש טוב ועולה יקר ( גרסת ה 7000 cu)/ מכך שאתם ממליצים על ה ANX800 הזה שלקח לי לפחות שעה לברר מה זה והתברר שזה רק הסינק ולא בא עם מאוורר אני בדילמה מאז מה זה ה SP2 הזה או בכלל איזה מאוורר לקנות בבקשה תשתמשו בשמות מלאים כי משתמשים יחסית חדשים כגון "אני" לא מכירים את כל המונחים הצבאיים שלכם... למרות שאני עצמי בצבא... מכאן חש…
-
- 3 תגובות
- 521 צפיות
-
-
למי שראה את הדיון בתמיכה טכנית יודע שהיו לי קצת בעיות עם הכרטיס מסך http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=195062.0 בכל מקרה עקב המצב בצפון אמא שלי לחוצה להזמין מנועה את המאווררים של AC אז ירדתי לעיר לחפש חנויות נידחות בפ"ת לכו תדעו אולי עוד היה מצב והיה להם את המאווררים לא מצאתי, כמה מפתיע! (אחד ניסה לעשות לי שטיפת מוח ש-TT היא החברה מספר אחת למאווררים והיא הכי טובה והמאווררים שלה שקטים ובעלי דחיפת אוויר גבוהה...אולי כי זה מה שהיה לו בחנות : ) אבל קניתי כבל IDE מעוגל להארדיסקים ויש לי מאוורר ג'נרי 80 ממ שהדחיפת אוויר שלו לא עולה על 20 אני מאמין חיברתי את שתיהם, את המאוורר מול המעבד בתור מוציא אוויר והדלקתי את המחשב, חשבתי יוריד בין מעלה לשתיים לא יותר אם בכ…
-
- 0 תגובות
- 521 צפיות
-
-
שלום! חשבתי לקנות את הקירור מים הזה, השאלה אם הוא משתלם בכלל?
-
- 1 תגובה
- 521 צפיות
-
-
http://skypc.co.il/pl_product~TT-CL-W0075~18~0.htm במחיר של 500+ שקל זה ניראה לי שווה יותר מכל קירור אויר שיש לא?
-
- 2 תגובות
- 521 צפיות
-
-
טוב יש לי את הכרטיס מסך ואני לא יודע איך אני יכול לראות את הטמפרטורה של הכרטיס כי פעם ראיתי משהו כזה תוכלו לעזור לי??
-
- 0 תגובות
- 521 צפיות
-
-
http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_273_2774&products_id=20656 לאיפה הוא יכול להגיע ולמתחכמים אני יודע כבר שהוא בא עם עובר קלוק(קטן)
-
- 0 תגובות
- 521 צפיות
-
-
שלום , אני מחפש מאורר 120MM שקט וטוב אבל אני יכול לקנות רק ב IQPC :{ תודה לעוזרים
-
- 8 תגובות
- 521 צפיות
-
-
יש לי E6400 עם פריזר 7. שמתי את הפריזר על אוטומט דרך הביוס ומסתבר שהוא הופחת ל-33% (מאוווד שקט). כעת הטמפ' הן 44-47. אם אני מפעיל את הפריזר ידנית על MAX, אני מקבל 30 וקצת. השאלה פשוטה: מהי הקונפיגורציה הטובה ביותר לעבודה יומיומית? השקט מאוד חשוב לי והפריזר די רועש כשהוא על MAX. האם יש סיבה לשמור על המעבד קפוא? האם יש סיבה לא להישאר על 47 מעלות? זה פוגע במעבד? ואם יש צדיק בסדום שיואיל למצוא לי את טווח הטמפרטורות המדוייק למעבד (לא מה שכתוב ב-FAQ, לא מצאתי כלום ב-INTEL) - מאוד אודה לו. תודה!
-
- 1 תגובה
- 521 צפיות
-
-
שלום לכולם, הצלחתי לבצע OC למעבד E2140 מ 1600MHZ לתוצאה של 1938MHZ יש לי לוח אם של גי'ג'הבייט ga-945gcmx-s2 (שנראה לי שבגלל שהוא פשוט אי אפשר לעשות OC מעבר לזה) ו 2 ג'יג'ה זכרון ddr 667mhz והארדיסק 80gb 7200 rpm כרטיס מסך onboard geforce n6100 קירור סטוק. בכל פעם שאני מנסה לעלות את ה clock של המעבד ב bios מעל 242 המחשב מסרב לפעול - ניסיתי להעלות את המתח ל FSB לזכרונות ולמעבד, ביצעתי שדרוג לביוס אך ללא הועיל, 243-244 המחשב מקרטע, ראיתי שיש אנשים שהצליחו לבצע OC למעבד הזה ל 2900-3200MHZ, האם למישהו יש לוח דומה והוא הצליח לעשות OC מעבר לתוצאה הזו? או שיש לו רעיון אחר מה הבעיה?! בתודה מראש, [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 521 צפיות
-
-
אז ככה יש לי 7900gt של msi ואני רוצה לעשות לו oc אבל ניסיתי וזה כזה עושה לי רעש כזה שאי אפשר ניסתי עם כמה תוכנות לפי דעתי הכרטיס נעול יש דרך ליפתוח אותו תודה בינתים הוא עומד על 450/660 תודה גיל
-
- 7 תגובות
- 521 צפיות
-
-
-
שלום לכולם חבר שלי קנה Powercolor 9550 128BIT 128MB (בחנות המוכר אמר לו שזה 256MB). 1) האם זה 256MB או 128MB? (בדקתי ב-ATITOOL וזה אומר שזה 128MB..יש סיכוי ש-ATITOOL טועה? ויש עוד דרך לבדוק חוץ מהתוכנה?) 2) ניסיתי לעשות לביוס שלו FLASH ל-9600PRO אבל כל ביוס שניסיתי שיכול להיות מתאים (ניסיתי המון ביוסים שונים) לא עבד וקיבלתי כל פעם את ההודעה "SSID MISSMATCH". מה אומרת שגיעה זאת והאם אני אוכל לתקן אותה / לעשות פלאש ל-9600PRO בדרך כלשהיא? נ.ב: ניסיתי גם עם התוכנה ATIFLASH וגם עם ATIWINFLASH. תודה מראש.
-
- 6 תגובות
- 521 צפיות
-
-
יש לי pentium 3 900mhz ( socket 370 cuv4x-c שסבל מטמפ גבוהה ( 60C ) ואתמול שמתי עליו הינטסיק חדש שהביאו לי: http://prixmateriel.com/ventilateurs_33/processeur_4/detail_8214.html http://www.pch.co.il/docs/pd-104203315.htm ( קרה לי גם אתמול כמה תקלות שהמחשב תמיד קרס ונאלצתי להורדי את הגוף קירור ולשים מחדש... :-X) לבסוף שמתי אותו טוב ( אני מקווה...חח ) ושום דבר לא קורס וזה מראה לי כ 50 מעלות בביוס ו46-48 בסנדה.. עכשיו כשאני מסתכל בסנדה אני רואה שהמהירות שלו בקושי על 4000 rpm והמהירות המקסימלית אליה הוא יכול להגיע היא 4800 rpm כמה שאלות: 1) איך אני מעלה את זה ל 4800? 2) האם הגוף קירור הזה הוא טוב?
-
- 2 תגובות
- 521 צפיות
-
-
שלום... יש לי כ.מסך fx5200 של ואני עושה לו אוברקלוקינג הבעיה היא שאני רוצה להגביר את הביצועים בכך שאני אצרוב את הביוס שלו אבל אני לא יודע איך אז בבקשה אם מישהו יודע תשלח לי הסבר (ואני יודע מה זה NVIDIA BIOS EDITOR אבל אני לא יודע איך משתמשים)
-
- 1 תגובה
- 521 צפיות
-
-
אני יכול להוריד ממנו את המאוורר אם יש לי מארז סופר לבוני או P180 של אנטק כי יושב בול מאחוריו מאוורר 120MM אז זה נראה לי מזה מיותר וגם מעליו מושך אוויר הספק של אנרמק ליברטי ומעבד יהיה או 6400 או 6600 (קונרו) מה אתם אומרים
-
- 3 תגובות
- 521 צפיות
-
-
אחרי האוברקלוקינג לכרטיס מסך ati readon x300 פתאום במאפיינים נהיה לי 500X series. אפשר הסבר על כך? האם זה טוב? יש בעיה? כי זה מסומן בסלש...עם ה-300X..תודה.
-
- 1 תגובה
- 521 צפיות
-


