אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
שמעתי שאפשר לשים משחה טרמית או משהו כזה... במידה וכן, מאיפה אני משיג אותה ואיך אני שם אותה... ? תודה..
-
- 1 תגובה
- 521 צפיות
-
-
שלום, לאלו מארזים שמחירם מתחת ל-800 ש"ח נכנס ה-bigtyp 120 בלי להתחכך בספק? תודה.
-
- 1 תגובה
- 521 צפיות
-
-
שלום עד היום לא נגעתי בOC ואני אשמח קצת לדעת איך מי למה וכמה לפני שאני רוכש, שאני אדע יותר טוב. נגיד ואני אוכש מעבד E6600 אז איזה זיכרונות אני צריך בשביל OC טוב ? מגה הרץ גבוה ותיזמון גבוה או מגה הרץ נמוך ותיזמון נמוך ? 667 : 3-3-3-12 \ 800 4-4-4-12 ? מה זה קשור מכפלה וכדומה ? אשמח לעזרה :-)
-
- 0 תגובות
- 521 צפיות
-
-
שלום לכולם. בשעה טובה קניתי את hardcano 9 של Tt. לקח לי שעות להתקיו אותו ואת הALX800 החדש שלי, אבל סיימתי! שאלה אחת לי, יש חיישן כזה קטן וממש דק ששייך לפאן באס מה לעשות איתו? בזיגזג המליצו לי סתם לשים אותו במארז שיתן לי את הטמפ' של המארז. אבל זה לא ממש נראה לי שבשביל זה הוא קיים.
-
- 3 תגובות
- 521 צפיות
-
-
אני קונה מאוווררים למארז ואני צריך המלצה על מאוורים טובים 120MM שיהיו שקטים יחסית (לא רועשים מידי) (בלי לדים ) אני לא הכי מבין בנושא הזה של פתרונות קרור תודה
-
- 1 תגובה
- 521 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי מארז של ATX מי שמכיר הוא יחסית קטן למארזים של היום. שמתי 2 מאווררים של 80 מ"מ למעלה על המארז ממש מעל המעבד .זה המקום היחידי במארז הזה שיש בו מקום למאווררים כאלו. השאלה היא אם אני צריך לשים אותם באופן כזה שיכניסו אוויר למארז או יוציאו אוויר מהמארז, או בכלל אחד מוציא ואחד מכניס. אשמח לקבל תשובות. תודה רבה לכם.
-
- 1 תגובה
- 521 צפיות
-
-
אז ככה חברה בדקתי בביוס ואיפה שצריך להיות בדרך כלל 3.3V זה 2.3V ומופיע סימן אדום בביוס לוח אם P5P של Asus אם הדבר הדבר הזה משפיע על משו זה לא טוב שזה ככה תודה ענקית לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 521 צפיות
-
-
אלהן כולם. אני רוצה לילמוד קצת יותר על האוברקלוק אני רוצה להיכנס לתחום חזק,בקרוב אני קונה מערכת ואני רוצה שיהיה לי ידע כדי לעשות למחשב אוברקלוק ועוד כמה דברים. אם מישהו יוכל בבקשה לעזור לי אני מאוד אשמח(: , msn- amirsource10@hotmail.com
-
- 2 תגובות
- 521 צפיות
-
-
לי יש וולקנו 6CU+ והוא רועש לי מידי לכן רציתי להחליף את המאוורר שלו למאוורר שמגיע עם הוולקנו הרגיל משהו יודע איפה ניתן לקנות את המאוורר?
-
- 0 תגובות
- 521 צפיות
-
-
מה הנתון של STATIC PRESSURE נותן ?? כמה זה טוב יותר פחות?
-
- 0 תגובות
- 521 צפיות
-
-
האם ניתן לחבר קירור למעבד עם 3 PIN ללוח האם עם חיבור עבור המעבד עם 4 PIN
-
- 0 תגובות
- 521 צפיות
-
-
לאחר הרבה התלבטויות החלטתי ללכת על הBT VX .. יש לי כבר קירור סטוק על המעבד משהו כמו 9 חודשים.. השאלה שלי היא.. האם מגיע עם הקירור גם משחה טרמית? ואם לא איזו כדאי לקנות ואיך מורחים? הבנתי שיש משחה לזלמן קלה למריחה אבל אין אותה בחנות שקרובה לבית שלי.. ויש את הAC שהיא טובה אבל אין לי מושג אם היא קשה למריחה או לא.. מה אתם ממליצים? תודה.
-
- 5 תגובות
- 521 צפיות
-
-
כשאני מעלה בביוס לרמה המקסימלית את הOC אחריי הBOOT המערכת מבקשת ממני דיסק הפעלה וכשאני מחזיר לרמה הקודמת הכל עובד מצויין צירפתי את נתוני ה CPU Z בתמונות חשוב לציין כי בביוס אני מעלה את הנתון של הFSB מ / / 147 ל / / 153 ואז התקלה הזאת מופיע האם אני צריך להתקין מערכת חדשה ? כדי לקבל מקסימום OC ? [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 521 צפיות
-
-
במידה ואני רוכש טוניק למחשב שלי, אני זקוק לחזק את הלוח אם?
-
- 1 תגובה
- 521 צפיות
-
-
יש לי 8800GTS 320 EVGA עשיתי OC רק בשביל נסיון והעליתי את הכרטיס מסך ב 12% הפעלתי את ה 3DMARK 2006 והתוצאה ירדה ב 1000 נקודות. החזרתי את הכרטיס להגדרות המקוריות ושוב חזר לתוצאה הרגילה. מישהו יודע למה זה ואיך אפשר לסדר את זה?
-
- 2 תגובות
- 521 צפיות
-
-
שבת שלום לכולם... איזה קירור לקנות למחשב החדש? Antec P180 לוח P5B-DELUXE CONOREE E6300 יש קירור (אוויר כן?) שאפשר להגיד עליו שהוא הכי טוב או שזה עניין של טעם בין המובילים?
-
- 4 תגובות
- 521 צפיות
-
-
יש לי כרטיס קול על ה PCI הרגיל ואני לא מצאתי בביוס אפשרות לנעול אותו כי אני רוצה להתחיל בOC
-
- 1 תגובה
- 521 צפיות
-
-
אני מתכוון לקנות בקרוב את המעבד Q6600 GO ידוע לי שהמאוורר שמגיע עם המעבד בקופסא הוא לא רציני דיו לכן אני רוצה לקנות ''מפלצת'' שתקרר את המעבד הרותח הנ''ל וביחד עם זאת תשמור על שקט יחסי התקציב שאני מקצה לקירור למעבד הוא 500 ש''ח אני מעוניין באיורור בלבד ללא קירור מים ולא מתוכנן OC בנוסף אשמח לשמוע ממכם איזה חברה מובילה היום בקירור למעבדים האם זו : ZALMAN, THERMALTAKE ועוד..... יש מצב שאני אוכל להגיע לטמפרטורה של 40 מעלות עם מעבד ה- Q6600 GO עם מאוורר איכותי?
-
- 2 תגובות
- 521 צפיות
-
-
ההגדרות שלי הם כרגע כאלה הזיכורנות ב1:1 (800MHZ) FSB +0.1 MHC +0.2 PCIE 100 המעבד כבר על מתח של 1.506 כאשר במאמץ לפי CPU -Z הוא מקבל 1.39 מעלות במאמץ לא עוברות את ה 74 לפי CORE TEMP השאלה עכשיו האם אני יכול בשקט לעלות עוד את המתח מכיוון שללוח הזה מסתבר יש VDROOP ממש גדול או שעדיף לוותר כבר על התדר המיוחל בדיקת המאמץ מתבצעת עם PRIME95 על SMALL כאשר לאחר שמונה שעות היום זה עדיין עבד תקין כשחזרתי לאחר ארבע שעות נוספות ראיתי שמחשב ביצע איתחול .
-
- 3 תגובות
- 521 צפיות
-
-
אני מחפש קירור אוויר חזק ואיכותי עד 200שקל לכרטיס מסך שלי(Leadtek 7900GT) הכרטיס באוברקלוק+וולטמוד לכן הקירור הנוכחי (Zalman VF700-ALCU) לא מספיק הקירור הנוכחי שלי הוא : http://www.com4u.co.il/Product.asp?Pid=VF700-ACLu&Cat2Cat1ID=22&Cat2ID=168 עכשיו אני מעוניין להשקיע עד 200שקל בתנאי שבאמת יש אופציה יותר טובה בהפרש גדול ככה שיהיו לי ביצועים מדהימים מבחינת קירור הכרטיס כי לימי הקיץ החמים אני לא חושב שהוא יספיק(הכרטיס גם ככה מגיע ל70+ מעלות ומתחיל להראות ארטיפקטים כבר בשלב מסויים)
-
- 4 תגובות
- 521 צפיות
-
-
היי, חבר שלי צריך המלצה לקירור לכרטיס זיכרון שצויין בכותרת... תודה מראש לעוזרים!
-
- 1 תגובה
- 521 צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך NVIDIA 7200GS והטמפרטורות שלו היו באזור ה70+ מעלות במנוחה ועכשיו אחרי שמתי משחה תרמית של קולר מאסטר ושמתי מאורר לגוף קירור הטמפרטורה היא 50 מעלות במנוחה. אחרי שאני מעלה 150 מגה הרץ לליבה מ450 ל600 מגה הרץ מופיעים לי ארטיפקטים למרות שהטמפרטורה מגיע בערך ל56 מעלות הרבה פחות מהטמפרטורה הקודמת שהיתה במנוחה ופה זה בזמן בדיקת ארטיפקטים בATITOOL. את האוברקלוק לא עשיתי באמצעות ATITOOL כי אפילו אחרי שאני מעלה מגה הרץ 1 כל המסך ניהיה צבעוני ומטושטש אז אני עושה אותו באמצעות התוכנה RIVATUNER. מישהו יודע מה יכול לגרום ליצירת הארטיפקטים בטמפרטורה כזאת נמוכה?
-
- 3 תגובות
- 521 צפיות
-
-
(שמתי גם פה ביגלל שלא ידעתי לאן זה מתאים) יש לי כרטיס GEFORCE 6800GT http://www.xfxforce.com/web/product/listConfigurationDetails.jspa?productConfigurationId=1068הבעייה היא שהוא עומד עכשיו במנוחה על סביבות ה-73 מעלות( שלא נדבר על כמה הוא עומד במאמץ) קניתי אותו בKSP אני חושב שלא אמור להיות כזה חום והוא לא על אובר קלוק ולא על כלום איך שקיבלתי אותו ככה הוא עדיין מה אתם אומרים מה אמורה להיות הטמפרטורה הנורמלית שלו והאם שווה לשים לו מאוורר יותר טוב אם כן אז איזה (היום שלחתי אותו לתיקון למרות שהם אומרים שככה הכרטיס יכול לסבול אני לא מאמין)
-
- 0 תגובות
- 521 צפיות
-
-
אוקיי חבר'ה הפרטים שיש לי בחתימה לא כל כך מעודכנים. הנה הפרטים המעודכנים : AXP2600M @ 230X11|1.75V PQI PC3200 400MHZ@460|2.5-3-3|2.8V NF7-SL vmodd ככה,עד עכשיו בחורף המעבד שלי הגיע במאמץ ל 42 מעלות ככה עם SP97,מאורר 92מ"מ עובד על המקסימום קבוע (3000RMP) היום הוא עומד לי במנוחה על 43 מעלות,ובאמץ מירבי אחריי שעתיים שפריים רץ רצוף הוא מגיע למקס' של 54 מעלות. אבל לא למעבד אני דואג..אני יותר דואג ללוח,בחורף הוא לא עבר את ה 30 מעלות,עכשיו הוא כבר מגיע לי ל 37/38 ואני זוכר שקיץ שעבר הוא לא עבר את ה 35 =\\ ועוד החלפתי לו את הקירור ל Thermalright NB-1 + DELTA FAN 45MM@7500RPM מה דעתכם? צריך לשפר את המעלות של הלוח לא? או שזה בסדר...פשוט כל החורף זה לא כל כך עניין אותי אבל עכשיו לקר…
-
- 4 תגובות
- 521 צפיות
-
-
E6300 GA 945P-S3 2 ג'יגה 667. יש איזה מדריך שיעזור לעשות OC עם הלוח אם הזה? הדוגמה שיש באתר היא של AMD, ואני מפחד לטעות ב OC הראשון שלי. תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 521 צפיות
-


