אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
אני תמיד הייתי בטוח שאוברקלוק עם הדרייברים דרך קולביטס 2 זה הכי טוב (בלי כל מיני תוכנות שעולות עם המחשב ותופסות זיכרון). אני מבין שאני טועה(נכון?!) ושאוברקלוק עם תוכנות ייתן לי מהירויות יותר גבוהות אבל לפני שאני אשתגע עם הורדת כמה תוכנות: מהי התוכנה הכי מומלצת ל6600GT של ALBATRON ? ? ? המקסימום של הדרייברים(הקירור הוא בלוק כרטיס מסך ומע' BIGWATER 46C IDLE) הוא: ליבה: 603 זכרונות: 1.19 תוצאת 3DMARK05 היא : 4250 תודה.
-
- 1 תגובה
- 522 צפיות
-
-
כי אני מקבל בשניהם טמפרטורות שונות למשל: Drivr ==== idle 46 load 66 Everest ====== idle 43 load 60 מי הנכון לפי דעתכם? תודה! **6800GT AGP
-
- 7 תגובות
- 522 צפיות
-
-
אני רוצה לדעת איך אני יכול לחבר את הפרספקט לחור (החלון) שעשיתי במארז שלי ? חוץ מגומי H זתומרת ראיתי כאלו שחיברו עם כאלו דברים שחורים כמו מסמרים. ;D
-
- 3 תגובות
- 522 צפיות
-
-
אחרי OC כדלקמן: FSB166Mhz -> FSB170Mhz מכפלה: X10 -> X11 יוצא: 1660MHZ @ 1870MHZ מתח: מעבד 1.95V - בBIOS מוגדר +7.5% מהDEFAULT זיכרון 2.6V - מוגדר +0.1V מהDEFAULT AGP 1.7V - מוגדר +0.1V מהDEFAULT במאמץ עם PRIME 95 הוא עובד על 56/43 (מערכת/מעבד) מעלות האם זה בריא להשאיר את זה ככה? אני חייב לציין שללא העלאת המחת לא הצלחתי להביא ליציבות... אולי אני אצליח להוריד את המעבד ל+5% אבל בעיקרון אני רוצה לדעת אם אלה טמפרטורות טובות
-
- 3 תגובות
- 522 צפיות
-
-
-
אם אני אוציא את המעבד שקבלתי מאינטל ואשים במקומו מאוורר איכותי נגיד של זלמן ואני לא עושה אוברקלוקינג, אני ארויח מזה משהו? המעבד יעבוד יותר טוב?(אני פשוט לא מבין בעניינים האלו וראיתי שיש סוגי מאווררים יקרים ואני מתעניין בשביל מה)
-
- 3 תגובות
- 522 צפיות
-
-
יש לי: DFI LANPARTY NF4 ULTRA-D A64 3000 939 E6 VENICE 2*512 OCZ PLATINUM REV2 TCCD CHIPS 480WATT THERMALTAKE X800GTO FIRE BLADE SAPHIRE אני יודע שלהרבה אנשים פה יש כבר מערכת מאוד מאוד דומה אז אם אתם יכולים תמליצו לי לשלבים שכדי לעשות מה קודם לעלות ואיזה מתחים וכו'. תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 522 צפיות
-
-
האם ניתן לחבר קירור למעבד עם 3 PIN ללוח האם עם חיבור עבור המעבד עם 4 PIN
-
- 0 תגובות
- 522 צפיות
-
-
טוב אז בעקבות כל החומר שקראתי כאן ובעזרת כל החבר'ה התותחים של האתר... הצלחתי לעבור את מחסום ה-11.000 ב-3DMARK03... אז קודם כל תודה רבה לכל מי שעזר לי.... ועכשיו לעובדות: יש לי 6800LE של XFX,עליו שמתי את הסיילנסר(שהוריד לי מ74C ל50C במנוחה...) כרגע אני עומד על מהירויות של 400\805 והכל יציב... וזה הציון: עכשיו אני עף לראות את הנבחרת...
-
- 4 תגובות
- 522 צפיות
-
-
שלום אני רוצה לקרר את המחשב, חם לו בזמן האחרון XP SP 2 Intel Pentium 4 630, 3000 MHz Prescott-2M Asus P5AD2 Deluxe Socket 775 3072MBDDR2 SDRAM 4 hard disks 2 dvd rom NVIDIA GeForce 6600 256mb מחפש המלצות ל 1) מארז שקט עם 3 מאוררים 2) ספק חזק ושקט 3) קרור למעבד ושקט אשמח לקבל המלצה למקום בירושלים בו עושים את השידרוג וכמובן מסדרים את המארז והכבלים לזרימת אויר!!! כל הכבלים שלי הם צינורות ארוכים!!!! אבל כבלי המולוקס קצרים מדי לשיפצור!!! סכום השקעה בין 1000-800 ש"ח תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 522 צפיות
-
-
רציתי לדעת ולבקש את עזרתכם במציאת השיא של הכרטיס מסך: MX420.. תודה למי שימצא תשובה..
-
- 2 תגובות
- 522 צפיות
-
-
היי קודם כל אני חייב להתחיל בתודות על העזרה בבחירת המפרט גם למנהל פורום מפרטים ובכלל לכל מי שנתן יד המחשב עובד בסט אז ככה המערכת עובדת על - גיגה בייט P35- DS3L מעבד- E4500 4 ג'יגה זיכרון- KINGSTONE (1G X 4) CL5 כרטיס מסך- 8800 GT של ALBATRON (הוא מעולה-בא עם קירור ZALMAN וזול בטירוףףףףף) הצלחתי עד כה להעלות את ה CPU ל - 2.93 MHZ כשהבאס על 266MHZ כפול 11 שעד עכשיו העליתי את המתח של המעבד ל - 1.235 (מ-1.225) ולזיכרונות ל - 0.1 ול FSB גם ל -0.1 עובד יציב כך נראה בנתיים והכף עוד נתוייה.. ספק קטן יחסית אבל בטוח- HEK 400 V - TRT קירור של THERMALAKE עצום מימדים עם צלעות מעולות משהו טוב קיצר .. זה האוברקלוק הראשון שלי ואני מקווה שעוד יהייה אפשר לעשות עוד עצות ושיפורים בבקשה תו…
-
- 2 תגובות
- 522 צפיות
-
-
היי.. במחשב שלי ישנם 3 מאווררים, 2 מאווררי 80 מ"מ מאחורה שמוציאים אוויר, מאוורר 92 מ"מ (קצת רועש, מפורק מספק כח) מתחת לדיסק הקשיח שנושב עליו אוויר. ומאוורר של gigabyte על המעבד.. אבל אני מעוניין לקרר עוד את הכרטיס מסך שלי.. כיצד ניתן לעשות זאת? הנתונים לפי תוכנת אוורסט הם: מעבד + לוח אם = בין 38 ל-39 מעלות. דיסק קשיח = 35 מעלות. כרטיס מסך = 50 מעלות במנוחה (אבל הדרייבר של nvidia אומר 60 מעלות, מי צודק?) כיצד ניתן להרכיב עוד מאוורר שיקרר את הכרטיס מסך? כי הוא די חם.. אפילו אם הוא 60 - זה נורמלי? כמו כן איך ניתן לסדר את חוטי הספק בקבוצות של חוטים (כמו כבלים עגולים של כוננים)? הם כרגע קצת מבולגנים אבל דחפתי אותם בין הכוננים כדי שלא יפריעו.
-
- 4 תגובות
- 522 צפיות
-
-
ברשותי מחשב פנטיום 4 התקנתי את התוכנה לבדיקת טמפרטורה. CPU=57 מעלות AUX= 125מעלות לא יודע היכן לטפל בבעיה זו האם הטמפרטורה של CPU ו AUX בסדר ואם לא מה עלי לעשות כדי להוריד את הטמפרטורה? אני גם סם תמונה [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 522 צפיות
-
-
אני רוצה XP120 שכבר הזמנתי ואני לא רוצה לשמוע שום דבר על הסינק אני רוצה לשמוע רק על המאוורר שאני לא יודע איזה לקנות כי אני לא רוצה את מה שבדביק כי אני רוצה ביצועים ולא שקט (אני פאן בוי של רעש ) אני צריך המלצות על מאוורר 120 מ''מ הכי טוב שיש ....
-
- 3 תגובות
- 522 צפיות
-
-
אז ככה, המטרה היא לא בדיוק למארז של מחשב. אבא שלי הביא איזה מתקן וצריך שם מאורר חזק בשביל לשחק, והמאורר שקיבלנו קצת חלש... לא חשוב הרעש! צריך מאורר עם ספיקת אויר גבוהה במיוחד, לא חשוב גם המחיר. כמובן 120 מ"מ יש לכם משהו טוב יותר מזה: http://www.goldtop.co.il/show_details.asp?prod_id=14562&catid=1130 ?
-
- 1 תגובה
- 522 צפיות
-
-
רק עשיתי סידור קבלים וסידור מאווררים טוב לפי המדריך פה המפרט הוא: Pentium® 4 CPU 2.80GHz 512 RAM Geforce fx5200 128
-
- 8 תגובות
- 522 צפיות
-
-
יש לאח שלי P3-933 ישן, על לוח של אינטל.... לוח: d815epea2 כמו לכל לוח של אינטל, אין גאמפרים וגם לא אפשרות לOC בביוס.... השאלה היא יש איזה דרך להמהיר את המחשב הזה? דרך תוכנה או משהו? תודה..
-
- 5 תגובות
- 522 צפיות
-
-
השאלה בכותרת.... זה משתלם? זאת אומרת שאם זה משמעותי ומורגש-נגיד להפוך מ-X700 ל-X800 למשל.... הכרטיס הוא של חברת SAPHIERE אם זה משנה... תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 522 צפיות
-
-
הי אני רוצה לבנות מערכת קירור על בסיס קירור אוויר ואני מעונים לבנות בסיס מתאים לסוקט 478 ולכן אני צריך את המידות שלו. אני השמח לקבל איזה קובץ/אתר או כל דבר אחר שיעזור. :-) תודה נ.ב הוא אמור להתאים לכל לוח מהסוג הזה נכון?
-
- 4 תגובות
- 522 צפיות
-
-
http://www.pchardware.co.il/docs/pd1046234155.htm זאת הדלת!! וזה המארז שלי http://www.pchardware.co.il/docs/pd-1691925658.htm ייתכן שיתאים?
-
- 3 תגובות
- 522 צפיות
-
-
יש ברשותי 2 מחשבים, P1 233 MHZ ו PENTIUM 2 266 MHZ לשניהם אין אופציה של העלאת FSB או משהו בסגנון, אפילו לא ג'ימפור עד כמה שידוע לי.... אני רוצה לקחת אותם כפרוייקט OC, ולמצות להם ת'צורה ... אם אין לי שום אופציה בביוס להמהיר, איך אני עושה זאת??? בתודה מראש...
-
- 2 תגובות
- 522 צפיות
-
-
אני מעוניין לרכוש את המאוורר הנ"ל ורציתי לשמוע מכמה אנשים שיש להם את המאוורר, איך זרימת האוויר שלו, והאם ה-34DB שלו רועשים או בסדר גמור? ואיך הוא זוהר בחושך- צריך מנורה אולטרא או מספיק אור חדר, שאחרי שמכבים את האור הוא זוהר? תודה!
-
- 1 תגובה
- 522 צפיות
-
-
זה הכל תשאירו את זה פשוט מחפש מאוררי 120mm למארז P182 שיהיו שקטים שלא יהרסו את השקטע של המארז .. עכשיו שאלה לגבי המארז - זה עד כדי חובה הוספת המאורר מקדימה או הזה האמצעי שמה ?
-
- 0 תגובות
- 522 צפיות
-
-
אם אני רק מעלה את המתח למעבד, בלי לגעת בביוס, עדיין יהיה אצלי אובר קלוק? אני פשוט מפחד להתעסק עם הביוס. תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 522 צפיות
-


