עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. בבקשה.. ;D ;D

    • 4 תגובות
    • 523 צפיות
  2. שלום קניתי לפני כחודש מחשב ובו לוח של אביט av8 3rd eye וקיבלתי איתו את ה- uguro clock. אני שם לב שהמעלות במחשב די בסדר... במנוחה המעבד בערך 34 מעלות. אך כשאני רק מפעיל תוכנה קטנה, אחרי שהמחשב היה במנוחה, פתאום המעלות קופצות ל-39-48 מעלות בערך, תלוי מה אני מפעיל! ד"א- במאמץ המעלות של המעבד עומדות על 58 הכי מקסימום שראיתי.(אני עם קירור סטוק) אז יש לי כמה שאלות: 1) האם המד טמפרטורה מזייף? למישהו יש את אותו הלוח? איך פתאום המעלות קופצות ב5 מעלות תוך כמה שניות! יש אולי הסבר הגיוני? 2) ב-u guru clock יש עוד נתונים. רציתי לשאול מה זה:pwm? 3)כתוב גם את המעלות ב-sys/ מה זה sys? זה פשוט המעלות בתוך המארז? 4)אני רואה שכתוב גם את ה-rpm של מאוורר אחד שנקרא: NB, האם הכוונה פה ל-north …

    • 1 תגובה
    • 523 צפיות
  3. Started by kobibo,

    GeIL 512MB DDR 3200 w/Heat Spreade CAS 2.5 Value Memory

    • 4 תגובות
    • 523 צפיות
  4. Started by idan_soffer,

    יש לי לוח MSI ופנטיום 4 2.4 גיגה יש לי שאלה כאדי לעשות אוברקלוק כרגע הטמפ של המעבד היא 40 ושל הלוח 24 האם הטמפ האלה מספיק נמוכות?

    • 3 תגובות
    • 523 צפיות
  5. כן אז אני רוצה לבנות מערכת קירור משלי אני אולי רק יצטרך לקנות משאבה וצינורות.. יש לי גישה לCNC ויש לי גישה לעוד הרבה דברים.. ויש לי כמה שאלות... 1.האם אני יכול לשים במערכת של המים מים של מזגן? 2.יש לי מין כזה דבר מיכל קטן ששימש פעם לאגזוז לקורקינט שלי חחחח היתי שם שם רימון עשן ואז נוסע.. אז עכשיו זה ללא שימוש... אז רציתי לחבר את זה למערכת קירור יענו שיעברו שם הצינורות של המערכת ואני יוכל לזרוק לשם גם קרח או דרך שם להוסיף מים אם צריך.. הנה תמונות http://img152.imageshack.us/img152/28/p91900034kx.jpg http://img152.imageshack.us/img152/2210/p91900015um.jpg http://img152.imageshack.us/img152/8112/p91900021gd.jpg סליחה שזה בקישורים פשוט שחכתי להקטין את זה.. 3.את הרדיאטור…

    • 2 תגובות
    • 523 צפיות
  6. Started by tiger3,

    יש לי מעבד Intel Pentium 4 3000 64bit כמה אמור להיות הטמפרטורה שלו ללא אוברקלוקינג או מאווררים מיוחדים רק עם המאוור המקורי של אינטל???

    • 0 תגובות
    • 523 צפיות
  7. Started by shirNoshe,

    התוכנה עבדה מצויין עד ששמתי לב בימים האחרונים שטפ' המעבד עלתה מעט במצב IDLE. ניסיתי את הכל(אני חושב..)הסרתי את הדרייברים של המעבד>התקנתי מחדש. הסרתי את CPU-Z(כי חשבתי שהוא לא מראה נכון) והתקנתי שוב. נכנסתי לאתרים וגם ל-AMD ולא מצאתי פתרון.ממש לא מבין מה קרה. האם יכול להיות שמשהו ב-OC שינה את זה?(למרות שזה עבד גם ב-OC).יש למישהו רעיון/פיתרון? CNQ=COOL' N' QUIET תודה.

    • 3 תגובות
    • 523 צפיות
  8. Started by dyn,

    שלום, לפני כמה זמן קניתי מחשב חדש... עכשיו משום מה הטמפ' בזמן מנוחה ניראות לי די גבוהות...(מצורפת תמונה למטה). בנוסף, אני כל הזמן שומע מן צפצוף כזה מהמחשב שחוזר על עצמו כל הזמן.. אני לא יודע אם זה קשור אבל זה מעצבן. מפרט המחשב בצד ימין. [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 523 צפיות
  9. אין לי ידע כלל בקירור המחשב אז אשמח אם תוכלו להציע לי הוספה של איזה גוף קירור זול ויעיל. האם הדבר הזה טוב? http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=174_157&products_id=2024 (קצת הסבר אם אפשר ???) וממש תודה!

  10. Started by Yuron,

    שלום לכולם בבדוקות שעשיתי דרך תוכנת EVEREST Ultimate Edition ראיתי שכרטיס המסך שלי מגיע לתוצאות כאלה. כרטיס מסך שלי הוא: Leadtek WinFast PX880GTX 768MB PCIe Aux 49 °C GPU 65 °C GPU Diode 73 °C GPU Memory 66 °C GPU Ambient 58 °C האם הטמפרטורות האלה בסדר? לפעמים אני חושב שבמאמץ הטמפרטורוט של הGPU Diode מגיעות ל 80 מעלות ועוד שאלה כאשר המעבד CPU Type QuadCore Intel Core 2 Quad Q6600, 1600 MHz (6 x 267) הטמפרטורה שלו נע בין 45-50 מעלות זה בסדר?

    • 1 תגובה
    • 523 צפיות
  11. Started by מאפיונר,

    אני צריך המלצה למאוורר 60 מ'מ שיהיה מצויין ושקט תודה מראש1!!

    • 4 תגובות
    • 523 צפיות
  12. Started by ABL,

    יש לי AMD 2500+ עם NF7-M וזכרונות מסוג PC2700 (333MHZ( הצלחתי להגיע לOC של 11X193 ובמאמץ הוא בקושי מגיע ל50 מעלות. אני רוצה להגיע למהירות של 3200. השאלה עם זכרונות כמו שלי איך אפשר להמשיך. ומה שינוי של המחלק אומר? מה עושה להוריד אותו ומה עושה להגדיל אותו וכיצד זה משפיע על יתר הרכיבים?

    • 0 תגובות
    • 523 צפיות
  13. Started by skp333,

    שלום לכולם עשיתי OC רציתי לדעת אם למישהוא יש חומרה כמו שלי ועשה אובר, או אם מישהוא מכיר את החומרה שלי ויכול להדריך אותי לאובר יותר חזק לתת עצות עד כמה אני יכול להגיע. תודה חומרה זכרון - kingston 2X 512 cl3 מעבד venice AMD 3000 לוח gigabyte K8 nsc אני עכשיו ב-OC של mhz2300 מעבד זיכרון - 209mhz מחלקים -166mhz 3.3.3.6 3X-HTT

    • 0 תגובות
    • 523 צפיות
  14. טוב החלתתי להרים קצת את ה OC כרגע על 2.6 אבל המעבד לא מוכן לעשות את זה על פחות מ 1.63 ו42 .. עכשיו... אני יודע שלווניס אין בעיה עד 65 מעלות. צודק ?!? ומטח עד 1.65 או שאפשר יותר או שבכלל 1.65 זה כבר יותר מידיי ?

    • 4 תגובות
    • 523 צפיות
  15. Started by doctorevil,

    Vantec SPECTRUM FAN CARD פירוט: Outline Dimension: 195x92x20mm Fan size: 70x70x15mm Voltage: 7 ~ 12v Power: 9W Speed: 2400 ~ 4000 RPM Airflow: 17.73 ~ 29.54 CFM Current: 0.327A ~ 0.750A Noise: 25~36.64 dBA Bearing Type: Ball Bearing Life: 50,000 hrs Weight: 300g 80 ש"ח http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_851&products_id=6207 המוצר הזה טוב ושווה קניה? או סתם מציאה? -- ושאלה לא קשורה - באיזה פורום אני צריך לשאול על ספקים?

    • 1 תגובה
    • 523 צפיות
  16. זה היתחיל כאשר התקנתי גירסה חדשה של SpeedFan 4.29 (זה התוכנה שאני משתמש בדר"כ) ומאז אני רואה קריאה חדש בשם CORE. למה להרבות במילים אם יש תמונה. אגב הטמפ' הגבוה של 71 מעלות היא של הלוח וזה תיקני אז אין צורך להיכנס לפניקה ;D

    • 3 תגובות
    • 523 צפיות
  17. לפי וויקיפדיה יש לו TDP השווה ל-68.3 וואט. קניתי את המחשב המבוסס על המעבד הנ"ל לפני למעלה מ-3 שנים והוא הגיע אליי מ-KSP בתוך מארז עם אוורור צדדי(המארז הפופולארי של HEC). אני שוקל אופציה לשים לו דופן צדדי ללא האוורור ואת הדופן הצדדי המקורי לשים למארז אחר שמחזיק בתוכו מעבד pentium D820 שהוא בעל TDP השווה ל-95 וואט.

    • 0 תגובות
    • 523 צפיות
  18. תראו החלפתי לוח לABIT NF7... והפעלתי את הSpeedfun הורדתי מהאתר.... ותמיד מופיעות לי אותן הטמפ' איך זה יכול להיות... תמיד כתוב לי -48 41 35 31.. תראו בתמונה שצירפתי... מה לעשות....? אני מעוניין לעשות OC אבל איך אני ידע אם אני לא עובר את הטמפ' הקריטיות.... :s05: [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 2 תגובות
    • 523 צפיות
  19. שלום, אני מחפש מאוורר בגודל 120 מ"מ, שיהיה כמה שיותר חזק, לא משנה לי הרעש, היקר שיהיה בצורה סטנדרטית ועם אפשרות לשליטה דיגיטלית (ע"י תוכנה יעודית כמובן, אגב על איזה תוכנה אתם ממליצים שעובדת בלינוקס?) ושיכלול לדים כחולים או ירוקים\רגיש לUV בצבעים הנ"ל. דבר אחרון, שהמאוורר יימכר בחנויות:Pandas, NoaComp, עם עדיפות לנועה. תודה מראש, דני.

    • 2 תגובות
    • 523 צפיות
  20. Started by DRz,

    שלום לכולם... אני די חדש בתחום, אז אל תרדו עליי אבל המחשב שלי פשוט מתחנן לאוברקלוק, אז החלטתי לנסות. המפרט שלי: Intel E6600 Asus P5B Deluxe 2GB 800 Twinmos Big Typhoon 7600GT אני לא רוצה להגיע לתוצאות מטורפות, קצת להמהיר אותו לראות איך זה. האם מישהו יכול להסביר לי את כול התהליך ? איך לעשות מהביוס, במה זה כרוך... איך מעלים תדר וגם מתח ? איך יודעים כמה להעלות, תוכנות מומלצות... תודה לכול מי שעוזר.

    • 1 תגובה
    • 523 צפיות
  21. איזה קירור יעשה את העבודה בלי להשקיע יותר מידיי ויחזיק קונרו 6600 על 333 באס

    • 3 תגובות
    • 523 צפיות
  22. האם יש מישהו שרכש את הכרטיס מורכב עם הקירור מנועה וניסה לפרק אותו? כי אני פירקתי את כל הברגים וזה לא יוצא. אז אני חושב שזה מודבק עם דבק טרמי. מישהו יכול לאמת את זה?

    • 5 תגובות
    • 523 צפיות
  23. Started by rk666,

    מה הטמפ' הרגילה לדורון 1200מה"צ עם קירור גנרי בלי אוברקלוק?

    • 2 תגובות
    • 523 צפיות
  24. Started by Drogba,

    אני צריך קירור למעבד אינטל (פנטיום כפול ליבה 2.66 GHz ) טווח מחירים : 100-130 ש"ח . לOC קליל . תודה

    • 2 תגובות
    • 523 צפיות
  25. Started by המהנדס,

    איך מצמידים מאוורר לצלעות קירור שעל הצ'יפסט של הלוח אם?

    • 1 תגובה
    • 523 צפיות

דיונים חדשים בפורומים