אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
יש משהו מומלץ ? תושבת 939 שיהיה כפול ליבה .. הוא יישב על DFI LP-UT ו SAMSUNG TCCD mem ומקורר ע"י מים כמובן
-
- 4 תגובות
- 523 צפיות
-
-
שלום יש לי אפשרות ל4 חיישני טמפ' ו4 מאווררים, איפה כדאי לי לשים את החיישנים? אחד על המעבד, אחד על הכרטיס מסך ו.....? בנוסף איך הכי טוב לשים את החיישן טמפ' של המעבד ושל הכרטיס מסך? על ההיטסינק בצידי המעבד? תודה
-
- 2 תגובות
- 523 צפיות
-
-
זה המפרט שלי 3.2 P-4 פרסקוט לוח איביט IS7 זכרונות של ATADA 256*2 מהירות 500MZ זה מה הצלחתי עד החשב קירור רגיל אויר מצב מנוחה 40 עבודה לא עובר את 45 המחשב עובד ללא שום בעייות
-
- 3 תגובות
- 523 צפיות
-
-
אממ אז תקשיבו, אני חדש בתחום של ה-OC.... יש לי מעבד ישן יחסית ומציקה לי המהירות שלו... אז החלטתי לעשות לו אוברקלוק אבל אני לא ממש מצליח...הצלחתי מ-3.00MHZ להגיע רק ל-3.30MHZ... הייתי רוצה שתעזרו לי להגיע לתוצאות טובות יותר שממש ישפיעו.... לוח אם: Gigabyte GA-8I945P-G תודה לעוזרים....!
-
- 1 תגובה
- 523 צפיות
-
-
שלום, יש לי AMD 3500+ ולוח ga k8n ultra-9 עכשיו אחרי התלבטיות רבות עשיתי OC עלתי כולה ב10 מ 200 ל 210 ועכשיו שמרתי את הגדרות ואז הביוס עשה ריסט ומאז יש לי מסך שחור =\ אין תגובה כעיקרון אין לי ממש מושג מה הבעיה =\ אם מישהו שמע על בעיה כזאת או דומה? ואם מישהו יודע את הפיתרון??
-
- 5 תגובות
- 523 צפיות
-
-
הורדתי RivalTuner ובלי שום קשר יש לי 3dmark שיבדוק כמה FPS יעלה חבר אמר לי עכשיו לי יש Geforce Fx 5200 + 128 MB שאלה ראשונה אם אני ישנה הגדרות למשהו בסדר יכול להיות שיעלה לי ה- FPS שאלה שניה איך אני מבטל את החסימה הזו תראו אני לא יכול לסמן שם כלום ב- V ואם כן מה לשנות ואיך ???? http://img157.echo.cx/my.php?image=untitled3lj.jpg
-
- 3 תגובות
- 523 צפיות
-
-
יש לי לוח של GIGABYTE GA-K8NSC-939 אני על אובר קלוק באס 265 כרגע ,יש לי אופציה בלוח במסך של הנתונים של הזכרונות משהו כזה : Cpu Thermal Thorttling במצב ברירת המחדל הוא היה על 50% ויש גם מקסימום 87.5% ,באתר מסוים אחד ראיתי שמבטלים את האופציה הזו כשעושים אוברקלוק , מישהו יכול להסביר לי מה זו האופציה הזו ולמה היא משמשת ?
-
- 2 תגובות
- 523 צפיות
-
-
שלום, אני קונה עכשיו מחשב חדש עם E6600, האם כדאי לקחת לו קירור מיוחד? לא מתוכנן OC.
-
- 4 תגובות
- 523 צפיות
-
-
קניתי לפני שנה וקצת את המעבד שלי AMD AthlonXP 2800 - יכול להיות שהמכפלה שלי הגיעה פתוחה?
-
- 4 תגובות
- 523 צפיות
-
-
יש לי גוף קירור ממעבד amd בלי המאוורר שלו, האם אפשר איכשהוא לחבר את זה לכרטיס מסך (6800gt) מהצד השני, ז"א לא מהצד שיש כבר מאוורר.
-
- 4 תגובות
- 523 צפיות
-
-
האם כדי להוסיף מאוורר של 80MM? כי יש לי רק מאוורר אחד במארז והוא 80 ויש לי מקום רק בשביל 80 הרכיבים במחשב שלי : pen 4 2.40 ghz-יש לי מאוורר למעבד 7600GT-יש לי לכרטיס גם מאוורר בדקתי אם 2 תוכנות אוורסט ו SPEDFUN
-
- 5 תגובות
- 523 צפיות
-
-
עד כמה רחוק אני יכול להגיע איתו? ואם אני משלב אותו עם הזכרונות של סלשוק?
-
- 0 תגובות
- 523 צפיות
-
-
וול, אני רוצה לשנות את התזמונים בזכרונות בלוח הזה ל5-5-5-15, משהו כזה. אבל איפה התפריט או איך אני משנה את התזמונים בביוס? חשפתי ולא מצאתי.
-
- 2 תגובות
- 523 צפיות
-
-
יש לי לוח אם ds3 rev 3.3 מעבד 4400 אני נמצא כרגע על 2.7 ה Core Voltage 1.325 V והCPU Core 1.26 V שאני לא ממש מבין את ההבדלים אני רוצה להגיע ל3.0 עכשיו הטמפרטורות אצלי הם כל ליבה על 46 מעלות והלוח אם על 41 מעלות (יש לי קירור טוניק) הבעיה זה לא להגיע סתם ל3 אלה שהטמפרטורות נראות לי גבוהות אז אני צריך לדעת אם כדאי להמשיך או להשאיר את זה ככה המעבד במאמץ ב tat הגיע לי ל64 מעלות מה אתם אומרים כדאי לי לעשות?
-
- 3 תגובות
- 523 צפיות
-
-
שלום אני רוצה לעשות oc קליל עד 2.7 למעבד שלי איך עושים זאת אני ממש לא מבין כלום בתחום אשמח לקבל הסבר המיפרט שלי: ספק-כח:themaltake tr2-430w לוח-אם:gigabyte ga-m61sme-sn rev 2.0 מעבד: amd atlhlon 4800+x2 65w brisban קרןר-מעבד: arctic-cooling freezer pro 64 כרטיס-מסך:gigabyte gforce 7300 gt מארז:ג'נרי ללא שום שם בעעעעע האים כדאי לי לעשות ביכלל oc האים מומלץ?
-
- 0 תגובות
- 523 צפיות
-
-
ערב טוב אני רוצה להוסיף מאוורר בצד המארז שלי ואני צריך את התמונות ששמים וקודחים לפיהם מאוורר למארז חיפשתי באתר פה אבל במדריך יש רק לחור משושה כזה ואני צריך עגול ל 80 מ"מ
-
- 1 תגובה
- 523 צפיות
-
-
אני מעוניין בחוות דעת בקשר לשני גופי קירור(לאינטל ואמד), כמה הם שווים והאם הם טובים? COOLER MASTER AERO 4 LITE למעבדי אינטל COOLER MASTER ALPS HHC-L61 למעבדי AMD הם טובים(אמרו לי שהם שווים בערך 150 שקל) או שעדיף לקבל כסף במקומם?
-
- 1 תגובה
- 523 צפיות
-
-
קניתי מסך עם בקר הלחמתי חיברתי הדלקתי... עכשיו אני רואה שני שורות של רובועים התקנתי את Crystalfontz עכשיו איך אני מגדיר את היציאה ואת המסך????
-
- 3 תגובות
- 523 צפיות
-
-
חברה תעזור לי. כל מה שעשיתי זה לגעת בFSB והגעתי ל149 FSB. המחשב יציב ולא מראה כלל בעיו כבר כמה ימים הוא עובד לי ככה. הקטוע הוא שאם אני יעלה עוד FSB אחד בודד, המחשב לא יעלה.........אני לא מבין מה הקטע. בבקשה תעזור לי זה לא יכול להיו שיש לי מעבד 3.0 והצלחתי לעשות OC כזה אומלל.
-
- 1 תגובה
- 523 צפיות
-
-
לקרוא עד הסוף... קניתי קירור Zalman VF900 Cu לכרטיס שלי radeon X850 XT והתוצאות מעולות היה לי קירור סטוק חרא שבשיא המאמץ הגיע ל-98 מעלות ועכשיו הוא בקושי עובר את ה-50 לא הצלחתי לעבור את ה-50 ורגיל הוא על 30 מעלות (זה אומר שמרחתי את המחשה טוב נכון?) עכשיו השאלה היא אם שווה לעשות אוברקלוק של נגיד 80 בקור ו100 בממורי כאילו אם זה באמת יעזור? בכמה FPS זה יעזור? גם יש לי מעבד 3.0GHz אם אני יעשה אותו 3.2GHz זה יהיה OC קליל ולא מסוכן נכון?
-
- 1 תגובה
- 523 צפיות
-
-
שלום.... אני מתכוון לקרר קצת יותר את הכרטיס מסך שלי ,הכרטיס הוא 9600xt ואז לעשות לו oc חמוד... עכשיו יש לי מאוורר של ספק 80 mm . אם אני יציב אותו סמוך לכ.מסך שלי או מהצד (או כל דרך שתציעו) הוא יעזור במשהו? לדעתכם יהיה קירור טוב יחסית? ד"א שמתי לב שהזיכרונות מתחממים...אז אולי הוא יקרר אותם...כי את הליבה אני לא מאמין שהוא יקרר. תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 523 צפיות
-
-
אני מזמין ביום ראשון מחשב מTMS אני ארצה בעתיד לעשות OC למעבד ולכ.מסך אני אעשה איך שהמחשב יגיע עם הקירור סטוק. קודם המפרט : מעבדים Intel Core 2 Quad Q6600 2.40Ghz 8MB Conroe -=Stepping G0=- OEM ¤ 1425 1 לוחות אם Gigabyte GA-P35-DS3L Conroe Support GP35DS3L ¤ 559 1 מארזים Coolermaster CM 690 Black RC-690 ¤ 457 1 קירור למעבד Arctic Cooling Freezer 7 Pro ¤ 122 1 ספקי כוח Corsair 520W 40A @ 12V CMPSU-520HXEU EPS 12V Modular ¤ 600 1 קירור למארז Zalman F3 120MM Case Fan ¤ 48 2 זיכרונות OCZ 2GB DDR2-800 DualKit (2x1GB) Gold XTC CL5-5-5-12 ¤ 361 1 קשיחים למחשבים שולחניים Western Digital 500Gb 16MB WD5000AAKS ¤ 627 1 כרטיסי מסך Asus 8800GT G92 512MB DDR3 DualDVI Retail ¤ 15…
-
- 2 תגובות
- 523 צפיות
-
-
-
חברים, קיים דבר כזה? אם כן במה הוא משפיע ? איך הוא עוזר ? מה הוא משפר ? בתודה מראש חברים
-
- 5 תגובות
- 523 צפיות
-
-
שלום. אתמול הרכבתי את המחשב שלי (ניתן לראות מפרט בצד) . משום מה המעבד שנאמר לי שהוא קריר יחסית אצלי הוא חמים יחסית. המעבד עומד על 39 מעלות, והלוח על 53 מעלות. המארז הוא COMPUCASE 6A21, מקדימה ומאחורה מאוורר גנרי של 12 ס"מ ובצד 9 ס"מ של ארקטיק קולינג. מקדימה ומהצד מכניס אוויר ומאחורה ומהספק מוציא אוויר. הקירור של המעבד הוא VAPOCHILL ULTRA LOW NOICE עם משחה MX1. חשבתי להחליף את המאווררים מקדימה ומאחורה למשהו יותר עוצמתי, שיכניס יותר אוויר, מה דעתכם? והאם יש המלצה למאוורר 12 שיעזור לי בקירור המארז? (אין בעיה להזמין מחו"ל). רמת הרעש לא ממש משנה לי, כי כרגע ה מאוורר בצד עובד בערך ב 27DB וזה לא מפריע. העיקר שיקרר טוב. תודה מראש.
-
- 6 תגובות
- 523 צפיות
-


