אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
האלן אם למשל יש לי באס 200 וזכרונות 667 שהמהירות האמיתית היא333 עם אני מעלה את הבאס ל 201 האם מהירות mhz של הזכרונות יעלו גם ? לצורך העניין מ 333 ל 334 וכן אלה תודה
-
- 7 תגובות
- 524 צפיות
-
-
המארז 6a19 compucase תודה.
-
- 0 תגובות
- 524 צפיות
-
-
יש לי לוח EPOX 8KDA3J מעבד AMD ATHLON 3200+ ו RAM OCZ R2 PC3200 מתי שאני מנסה לעשות OVER CLOCK מה שקורה זה שהמחשב ניתקע, למי יש רעיון מה אפשר לעשות כדי לתקן את זה? ועוד שאלה מאיפה אני יכול להוריד ת BIOS הכי חדש
-
- 2 תגובות
- 524 צפיות
-
-
אני מחפש מאוררים שקטים למארז (הרכבה לא תהיה בעיה ), למעבד וכרטיס מסך את ההארד דיסק אני כניראה יתלה באוויר (כמו שראיתי שמישהו עשה בגלריית מודינג) תקציב דל 450 ש"ח (ואם אפשר פחות) המטרה היא לא קירור היא יותר שקט הקירור יכול להיות ממוצע בלבד... תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 524 צפיות
-
-
אני חדש בכל התחום הזה של oc אני רוצה לעשות oc קל עם קירור סטוק המפרט: מעבד פנטיום IIIe 1ghz לוח אם trigem cognac כרטיס מסך על לוח אם מארז טרנס עם כל המאוורים מקסטור 80 גיגה המחשב הוא ממחשב hp כבר בנוי משנת 2000 והוא בא עם me אבל הוא עם xp זיכרון 190 שדרגתי מ128 חשבתי אולי להעלות ל1.1 לדעתכם אפשרי עם קירור סטוק
-
- 0 תגובות
- 524 צפיות
-
-
מפרט בחתימה שמתי מחלק 5/6 כי עדיין אין לי קירור לזכרונות והמעבד לא מוכן לזוז מ 260 באס מכפלת ה HTT היא 3 וגם שאני מעלה מתח ל 1.5 ד"א זה לא שהטמפרטורות גבוהות הם עומדות על 32 מעלות לנסות לעלות עוד מתח או שזה פשוט קצה היכולת של המעבד? הסטפינג הוא CPAW 0520 ב xtremesystems ראיתי 2 תגובות על המעבד הזה אחד אומר שהוא לא עובר ת 2200 גם אם הוא מעלה מתח ואחד רשם שהוא עשה 2500 והוא מקווה עוד לעלות...
-
- 2 תגובות
- 524 צפיות
-
-
ברשותי המערכת הבאה: AMD 3200 64BIT 939 ASUS A8N-SLI DELUXE 2X512 DDR 400 GEIL GIGABYTE 6600 GT 128 DDR3 כל פעם שאני מבצע אוברקלוק ל10% ב3DMARK2003 אני מקבל שגיאה במבחן המעבד מה עושים?? דרך אגב ללא אוברקלוק אני מקבל 7900 זה בסדר??
-
- 9 תגובות
- 524 צפיות
-
-
אני חייב עזרה דחוף לפני שבוע וחצי בערך נשרף לי משהו בלוח הוא לא נידלק וקיבלתי חדש עכשיו כשאני מנסה לישלוט במאוורר דרך ה Ai Booster הוא פשוט לא מגיב יש לי לוח Asus P4P800-SE גם שאני מסובב ת וסת מהירות למינימום הוא נשאר על איזה 6000 סיבובים לדקה וזה דיי רועש..... מה אני יכול לעשות ? "HELP"
-
- 5 תגובות
- 524 צפיות
-
-
ברשותי מחשב עם לוח אם של אסוס (צ'יפסט VIA), מעבד פנטיום 3 1000, מהי הטמפרטורה המקסימלית שהמעבד יכול לעלות אליה מבלי להיפגע, אני לא עושה שום אוברקלוקינג ויש לי מאוורר וגוף קירור סטנדרטיים. יש לי מאוורר וגוף קירור גדולים יותר של DURON 900 האם אפשר לשים אותו במקום המאוורר הסטנדרטי? ואם יש לי מדבקה תרמית על גוף הקירור האם אני עדיין צריך לשים גריז מוליך חום? לפעמים טמפ' המעבד עוברת את ה 50 מעלות - לפי תוכנת SANDRA, אם אני בודק בביוס הטמפ' גבוהה יותר. בנוסף מדוע כאשר אני בודק ביצועים בתוכנות כמו SANDRA או 3dmark 2001 SE , כל מבחן הציון יורד בהשוואה למבחן הקודם, אין לי בעיות חומרה, הדרייברים מותקנים, יש לי מספיק זיכרון - שום בעיה הנראית לעין בברכה.
-
- 3 תגובות
- 524 צפיות
-
-
יש לי בעיה חמורה בטמפרטורת המחשב ואפשר להגיד "בעיה קריטית" הCPU כרגע על 70 מעלות ואתמול היה אפילו על 80 לפי מה שאני יודע מצב תקין אמור להגיע גג 55 מעלות ולי ניראה לי מצב ממש קריחטי שעומד ליקרוס המעבד להישרף או ליגרום לנזק בלתי הפיך לפי דעתכם המצב דיי גרוע נכון? המעבד והכרטיס מסך וכל החלקים חוץ מהאר דיסק מליפני 5 שנים והאר דיסק כמו שאמרתי מליפני שנה וחצי טיפה מידע מיתוך התוכנה: EVEREST Home Edition Field Value Sensor Properties Sensor Type Analog Devices ADM1025 (SMBus 2Dh) Motherboard Name Intel D850GB / D850MD / D850MV Temperatures Motherboard 48 °C (118 °F) CPU 72 °C (162 °F) WDC WD800JB-00JJC0 46 °C (115 °F) Voltage Values CPU Core 1.72 V +2.5 V 2.50 V +3.3 V 3.30…
-
- 3 תגובות
- 524 צפיות
-
-
מה אתם אומרים על הzalma rrseratron 1 plus?? הוא יחזיק את הקונרו החדשים שעמדים לצא +כרטיס מסך ובלי מאווררים בכלל במארז חוץ מזה של הספק???
-
- 6 תגובות
- 524 צפיות
-
-
שלום. אחרי שמרחתי משחה טרמית וחיברתי את הגוף קירור של זלמן לכרטיס מסך הבחנתי שהקירור לא מכסה את הליבה לגמרי ( המגע הוא מלא , פשוט יש פינה קטנה שהיא לא מתחת לגוף קירור משום מה..אולי ברגים דפוקים). עכשיו השאלה שלי אם אני צריך לנקות את הליבה ולמרוח מחדש את המשחה כי רק ביום שני מרחתי אותה.
-
- 1 תגובה
- 524 צפיות
-
-
אני קונה מחר מחשב לחבר עם מעבד 805.עכשיו KSP בטח נותנים מאוורר פשוט,השאלה אם יהיה רעש. בעיות חום למיניהן? תודה.
-
- 2 תגובות
- 524 צפיות
-
-
שלום אני מעונין לעשות OC למעבד הנ"ל ואין לי מושג איך עושים OC מישהו יכול להדריך אותי בבקשה
-
- 2 תגובות
- 524 צפיות
-
-
עשיתי OC לe4500 שלי עכשיו יש בעיה יש לי שתי אפשרויות ב PCIE Frequency אחת ASYC שהיא נועלת את התדר ל100mhz ואחת SYC שאני לא יודע מה היא עושה עכשיו הבעיה אם אני עובר ת 220mhz אם האפשרות ASYC מופעלת הלוח מאפס תהגדרות בביוס ושאני שם SYC אני יכול להמשיך תOC לכמה שבא לי עכשיו אני לא יודע מה לעשות אם זה בטוח לשים תכרטיס מסך על SYC שלא יהרס לי.. תודה לעוזרים הלוח אם שלי gigabyte ga-945gcmx-s2 rev6.6 bios ver F5 זכרונות 1gbx2 kingston 667mhz cl5
-
- 3 תגובות
- 524 צפיות
-
-
ממ אז השאלה רשומה בכותרת.. מה עדיף ? ברשותי מארז 3D Aurora ככה ששניהם יתאימו לי טוב. תושבת 478 כמובן - ראה מפרט. בתודה, איתי
-
- 4 תגובות
- 524 צפיות
-
-
המאווררים במארז שלי כרגע ממוקמים בצורה כזאת: 2 80MM מקדימה- מכניסים אוויר 2 80MM מאחורה- מוציאים אוויר 1 120MM על הגג- מוציא אוויר 1 120MM על הדלת מול המעבד- מכניס אוויר כל המאווררים ג'נריים. עכשיו אני רוצה לעשות מודינג למארז, ורציתי לדעת אם הסידור הבא יהיה יותר טוב מהסידור הנוכחי: 2 80MM על הגג- מוציאים 2 80MM על הדלת (אחד מול המעבד בערך והשני מול כרטיס המסך בערך)- מכניסים 1 120MM מקדימה- מכניס 1 120MM מאחורה- מוציא נראה לי הסידור השני יהיה טוב יותר, מה דעתכם? בעוד שלושה חודשים-ארבע, אני אקנה עוד שני מאווררים 120MM וכך יהיו לי רק מאווררי 120MM ואז באמת תהיה זרימת אוויר טובה.
-
- 1 תגובה
- 524 צפיות
-
-
מעבד כמו בכותרת לוח אם ASUS A8N-E זיכרונות Hynix 400 כאשר אני עושה OC למעבד ( מכפלה 10 על 200 סטוק) בכל קונפיגורציה המחשב עולה ופשוט לא עושה OC! כלומר אני בודק מה מהירות השעון בתוך הווינדוס היא נשארת 2000 ולא זזה.... במקרים מסויימים אפילו המהירות נופלת ל1600... אני לא מבין אם זה איזה מנגנון בטיחות או מה שלא יהיה ואיך אני מעיף את זה לקיבינימט כדי שאני יוכל לבדוק מה המעבד הזה שווה... תודה על העזרה
-
- 4 תגובות
- 524 צפיות
-
-
אז ככה יש לי משחק שדורש 800MHZ במעבד (הנסיך הפרסי) אבל לי יש רק 700... (מחשב מלפני 6 שנים המחשב השני יותר טוב) אבל לפחות אני הולך לקנות מחשב חדש... בתחילת נובמבר... אז בינתיים רציתי לשחק במשחק... יש לי את שאר הדרישות הנחוצות... איך אני עושה OC של 100MHZ למעבד? אם אתם צריכים עוד פרטים אני יגיד בשמחה!
-
- 8 תגובות
- 524 צפיות
-
-
אהמממ לאיזה אוברקלוק עם קרור ממוצע אני יכול להגיע עם הזיכרון הנ"ל... הוא מחברת GEIL... הלוח הינו NF7... המעבד נעול ככל הנראה... כי הוא חדש.. תודה מראש אתם הכי תותחיים!
-
- 0 תגובות
- 524 צפיות
-
-
אז ככה, אם אני רוצה לעשות oc ל מעבד שלי, אני צריך להמהיר את mhz של הליבה את הmhz של הbus ולהעלות את המתח? --- האם זה נכון [ זה הכל?]? --- אם הבנתי נכון, את הליבה ואת ה bus אני יכול להמהיר דרך מערכת ההפעלה דרך תוכנה, ומה עם המתח, ולמה צריך להעלות אותו בכלל?, מה זה נותן? **עוד משהו קטן, יחס - איך אני יודע איזה צריך להיות בין ה ליבה ל bus ולמתח ? תודה,
-
- 2 תגובות
- 524 צפיות
-
-
אנשים יקרים, אני חדש בתחום ומבקש את עזרתכם. אני קורא כאן מלא מדריכים לביצוע OC, אבל כל ניסיון שלי להמהיר את המערכת למספרים כאלה תוקע את המחשב ואני נאלץ לקצר את ה- BIOS. הדבר היחיד שהצלחתי זה להוריד את מהיאות הזכרונות מ-800 ל- 667 ואז להמהיר את המעבד מ- 333 ל- 366, אבל זהו, כל דבר מעבר - תוקע הכל. המפרט המדוייק שלי הוא: מעבד 6750 זכרונות DDR2 800 2X1GB OCZ XTC GOLD עם צלעות קירור לוח אם Gigabyte P35C-DS3R כרטיס מסך INNO3d 8800GT אשמח לקבל עזרה, רעיונות או כיוון כללי מה כדאי לי לעשות, מה לא בסדר במה שאני עושה או בחומרה. תודה רבה!!!! שי.
-
- 1 תגובה
- 524 צפיות
-
-
שלום, ברצוני לדעת איך אני יכול לשלוט במאווררי המארז שלי... יש איזה תוכנה? כי דרך הביוס שלי זה בוודאות לא. תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 524 צפיות
-
-
האם יש לכרטיס בעיה כללית שהוא לא נשלט אוטו' ע"י המחשב בזמן מאמץ ? כי כשאני נכנס למשחק (STALKER למשל - די כבד) אני לא שומע את הכרטיס לאומת שאם אני עושה את זה ידני ומעלה אפילו ל 50% אני כבר מתחיל לשמוע.
-
- 4 תגובות
- 524 צפיות
-
-
הלחפת ללוח של asus p5n-e-sli עשיתי מה שהיה כתוב באתר oc.net\com לא זוכר תסייומת זה לא הענייןן עשיתי מה שהיה כתוב שם אבל לא הצלחתי לעשות את הOC קיבלתי כראש. אפשר עזרה?? תודהה ושבת שלוםם אני יגיב רק אחרי צאת השבת אז תודה לעוזריםם
-
- 1 תגובה
- 524 צפיות
-


