עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. שלום, אני מעוניין לשים קירור למעבד (775 slot), כאשר המארז הוא compucase a19, ולכן ה-MB יושב מאונך. גוף הקירור אם כך, ישב במאוזן. האם אין בעיה של משקל הקירור ? האם כולם שמים כככה את גופי הקירור הגדולים (סטייל BT,tuniq ודומיהם) ? כי באתר של zalman ראיתי אזהרה לגבי זה. תודה על התשובות.

    • 2 תגובות
    • 525 צפיות
  2. Started by wertuoz,

    חבר'ה אני רוצה לעשות אוברקלוק ואני רוצה לדעת אם הלוח שלי עמיד בבאס גבוה הלוח ga-7dxe עם ציפסט AMD761 מעבד AMD AXP1900+ 1608 MHZ

    • 3 תגובות
    • 525 צפיות
  3. Started by Anlizer,

    היי שלום אני היתי רוצה לשאול אם למישהוא יש תלוח אם הזה. אני רוצה לעשות אובר קלוק קטן למרות שזה SIS. אבל אני ניתקל בבעיה אחת. אין לי JUMPER FREE MODE אני יודע מה תגידו זה כתוב בחוברת אבל זה לא! לכן אני זקוק לאזרתכם ודרך הגב ניסיתי לשים את כל ה FSB JUMPERS אבל כשאני ניכנב לביוס הביוס ניתקע לכן אני פונה אליכם כי אני מיועש! תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 525 צפיות
  4. Started by X-Gamer,

    ABIT AG8 915P טוב לאוברקלוק? או שיש המלצות אחרות?

    • 3 תגובות
    • 525 צפיות
  5. שלום אני רוצה לעשות אוברקלוק למעבד ולכרטיס מסך יש לי CPU Type AMD Athlon 64, 2000 MHz (10 x 200) 3000+ מעבד Gigabyte GA-K8NS Pro לוח XFX GeForce 6800 GT 256 MB AGP8X כ.מסך 1024MB זכרון זהו אני רוצה לדעת אם כדאי לי לעשות אוברקלוק כמה איך וכו' ??? אם יש איזה פרט מהמפרט שצריך להוסיף תגידו לי תודה מראש.

    • 8 תגובות
    • 525 צפיות
  6. Started by Xstyle,

    יש לי בעיה המחשב שלי מאז שהחלפתי גריז טרמי במצב של מנוחה הוא על 60 64 מעלות וברגע שאני מדליק משחק הוא ישק קופץ לי ל 74 למה זה יכול להיות הכול תקין אצלי מאוור מסתובב 4700 סלד אבק מנוקה הכול מחובר טוב גריז טרמי מוחלף ???????????????????????????????????.

    • 3 תגובות
    • 525 צפיות
  7. יש לי לוח אם של GIGABYTE 8KNXP ועליו יש מעבד 3.06 HT של אינטל ואני רוצה להריץ אותו ל 3.6 האם הדבר אפשרי ???

    • 2 תגובות
    • 525 צפיות
  8. אני לא ממש מנוסה בOC. הפעלתי את הCIA2 ושמתי אותו על FULL THRUST. אבל בCPUZ זה עדיין מראה FSB 201MHZ למרות שהCORE SPEED מגיע גם עד 2.15GHZ. קראתי שגם בלי להחליף קירור למעבד הזה אפשר להגיע איתו בקלות ל3GHZ. מה הן ההגדרות שצריך לשנות ולאילו ערכים בBIOS כדי להשיג את התדרים 2.4GHZ ו3GHZ? המפרט הוא: E2160 Gigabyte 965P-S3 rev3.3 Starex 2X1024MB DDR2 667MHZ CL5 מה זה SYSTEM MULTIPLIER? תודה לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 525 צפיות
  9. Started by DJPOWER,

    כנראה אני בונה קירור מים... הרכיבים: בלוק TT שיש לי כבר עקב טעות משאבה 1800 ליטר לשעה טבולה (אקווריומים) שיש לי כבר מהמערכת הקודמת רדיאטור: סוויפטק והמיכל(בערך) הזה http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=174_157_394&products_id=3310 עכשיו הוא מאלומניום זה לא יעשה בעיות?? תודה יונתן

    • 3 תגובות
    • 525 צפיות
  10. את המפרט שלי אתם רואים בצד: Q6600 שנעשה לו OC ל-3.0 (333X9) מאוורר Thermaltake TMG i1 בסך הכל ה-OC הלך מעולה, אבל מכיוון שהייתי משתמש AMD בעבר אינני בטוח לגבי הטמפ' שאני מקבל. מנוחה: 42-46 (מהליבה הקרה ביותר לחמה ביותר). מאמץ: 54-58 (מהליבה הקרה ביותר לחמה ביותר). נראה סביר? ועוד משהו, המאוורר הינו שקט מאד, אבל רץ על RPM נמוך ביותר (340). באתר היצרן כתוב שמהירות המאוורר נאה בין 300-2500 (מינימום למקסימום). אבל מהירות המאוורר אף פעם לא משתנה... גם לא במאמץ. תמיד על 340... חיפשתי באינטרנט ואפילו בביוס ואינני מוצא איפה לעלות את מהירות המאוורר. יש למישהו עצות או מחשבות בנושא? בכל מקרה תודה מראש. קובי

  11. Started by SagroN,

    שלום לכולם . יש לי את המעבד Q6600 2.4 Ghz יש לו קירור סטוק(BOX G0). עכשיו במנוחה המעלות נאות בין 48-54.. וכשאני משחק לדוגמא בTF2(אם אתה מכירים).. ואז Command And Conquer 3(בערך שעה וחצי שיחקתי) ואז עוד שעה וחצי קרייסיס..(שיחקתי את המשחקים זה אחר זה.. יענו סיימתי משחק ראשון עברתי לשני ולשלישי..) הטמפ' של המעבד התשגעו והגיעו ל78 מעלות.. האם זה סביר ותיקני? ואני לא מתכוון לעשות OC על איזה קירור טוב שיתן ביצועים טובים אתם ממליצים לי? תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 524 צפיות
  12. Started by erap129,

    הטמפ' של המחשב שלי בIDLE היא 37-38 מעלות (SYSTEM TEMPERATURE) אז רק רציתי לדעת זה גבוה מדי? יש לי מאוורר אחד בצד שמכניס אוויר ומאוורר אחד מאחורה שמוציא אוויר עכשיו מה שדפוק זה שמקדימה מתחת לHD יש לי חורים למאוורר, ואני יודע שברך כלל מקדימה למטה יש מאוורר שמכניס אוויר, אבל אצלי אחרי החור למהאוורר אין פתח במארז, זתומרת שהפלסטיק הקדמי של המארז מכסה את מה שאמור להיות פתוח, או לפחות עם חורים. אז מחר אני יעלה תמונה של המארז כדי להמחיש את זה, אבל אם אפשר קצת עזרה בינתיים למי שהבין את הבעיה נב. כל המאווררים והחורים למאווררים הם 80ממ

    • 4 תגובות
    • 524 צפיות
  13. Started by THE FOX,

    פשוט מדהים! 631 Cedarmill @ 5674.66 MHz http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=132323 קירור אוויר מעולה, בתוספת רעש מחרידה אבל התוצאות מעולות

    • 2 תגובות
    • 524 צפיות
  14. Started by lowdez,

    שלום חברים, יש ברשותי Q6600 עם Tuniq, לוח של Gigabyte X48-DS5, זיכרונות 4GB Corsair XMS2 4-4-4-12 800mhz, ספק TT ThoughPower 500w ושאר מרעין בישין שלא מביישים שום בן אדם עם אהבה לאוברקלוק. הבעיה מתחילה מתי שאני מנסה לעשות אוברקלוק למעבד (ובואו נודה, זאת הסיבה שמלהתחילה קנינו את המעבד הזה), למרות שהמערכת יציבה טילים בקונפיגורציות של 8x400 או 9x333, ולא יצא לי שום קריסה או משהו בסגנון ... זה לא משנה שאני לא מצליח לגרום למתח לעלות מעל ל1.2750 (זה הdefault). אני מנחש שאני מפספס משהו ברמת הלוח אם, הוא מלא בפיצ'רים עד אין סוף, ואני בטוח שיש הגנה כזאת או אחרת ששכחתי לבטל. תעזרו לבן אדם מסכן כמוני להגיע ל4 ג'יגה :-[

    • 2 תגובות
    • 524 צפיות
  15. Started by Phezex,

    הכרטיס הוא 8800GTS של MSI אמרו לי שהעלתי אותו גבוהה מידי וזה יכול להזיק הטמפרטורות המנוחה: 55/65/51/55 עוד דבר שרציתי לשאול: אחרי שעשיתי OC לcore והעלתי את זה ל 660 זה העלה רק ב performance 3D ושעשיתי לזיכרון זה העלה לכל 3 העמודות

    • 2 תגובות
    • 524 צפיות
  16. שלום אני מנסה לעלות את התוצאה ב 3DMARK עכשיו הצלחתי להגיע ל12270 בתדרים 800 לGPU ו 1100 לזיכרונות עכשיו כל פעם שאני מנסה לעלות לדוגמה את ה GPU ל 820 אז אני מקבל תוצאה נמוכה יותר 12200 הבדיקה עוברת ללא בעיות והמחשב לא נתקע וחום של ה GPU לא עולה על 75 מעלות למה זה קורה ? יש משהו שאני לא עושה כמו שצריך?

    • 4 תגובות
    • 524 צפיות
  17. Started by kattash,

    בוקר טוב! יש לי מעבד 3500+ 939 לוח Lanparty nf4 UT SLI כ. מסך- Gigabyte 6600GT זיכרונות- Kingston 512*2 Cl 2.5 דיסק- 120 Sata 2 WD ספק- ThermalTake Noiseaker 420W קירור סטוק של מעבד FX-55 עם שלושה היט פייפס + 3 מאוררים 12CM במארז. טמפ' מעבד במנוחה במצב סטוק 33 ובמאמץ 38 טיפסתי עם הHTT עד 245*11 כלומר בסביבות 2600MHZ יציב ב SUPERPI עם זכרונות על 166MHZ מתח סטוק. מעבר לזה לא הצלחתי לטפס, לא בהורדת המכפלה, או בהעלאת MHZ. לפי דעתי זה קשור בתזמון של הזיכרונות, אבל הבעיה שיש שם כ"כ הרבה אופציות (!!!) שאין לי מושג איך לתזמן אותם. כלומר במהירות 2750 (275*10) WINDOWS עולה אבל הSUPERPI נתקע אחרי 4 דקות וזורק הודעת No Exact in round או הודעה אחרת שאני לא זוכר בדיוק. יש רעיונות?

    • 1 תגובה
    • 524 צפיות
  18. Started by Black_Citadel,

    אז ככה, שדרגתי את המחשב, ואני עומד לחזור לויסטה שוב, ובתקופה שהייתי משתמש בה, לא הייתה אפשרות לעשות אוברקלוק דרך הווינדוס, לכן צרבתי BIOS לX800GTO2@X850XTPE שלי. עשיתי חיפוש בפורום ולא מצאתי תשובה אז... האם יש איזושהי תוכנה כדוגמת ATITOOL\ATI TRAY TOOLS כיום שניתן לבצע דרכה אוברקלוק בויסטהX64? תודה רבה

  19. Started by cold fire,

    יש לי מחשב פנטיום 4 1.8 ברצוני לעשות לו over clocking אך בביוס של המחשב אני לא יכול לשנות את המאפיינים שלו(המהירות FSB וכ"ו) המחשב הוא של חברת nec, אז אפשר לעשות overclocking או לא? והאם אפשר לעשות אותו דרך windows (דרך תוכנה כלשהי)? דגם הלוח אם הוא של Intel D845GRG

    • 4 תגובות
    • 524 צפיות
  20. Started by Jack_g,

    קניתי את ה XP120 ואיתו את האנרמקס 120 אבל האנרמקס לא נמצא במלאי ורוב הסיכויים לא יגיע גם ואם כן אז בעוד הרבה זמן אז רציתי לשאול איזה מאוורר אחר אתם ממליצים ל XP 120 שידחוף הרבה אוורי וגם לא יהיה רועש שיהי אפשר לישון בלילה. לדוגמא: Vantec ThermoFlow 120MM Smart antec Stealth 120MM Case Fan ANTEC 120mm SmartCool Case Fan שאלה נוספת אליכם, מאווררים שיש להם חיישם טמפרטורה והם משנים את ה סל"ד שלהם לפי הטמפרטורה אפשר לחברם לווסת שאני יוכל לשלוט על המהירות שלהם? תודה.

    • 1 תגובה
    • 524 צפיות
  21. Started by l0l9l8,

    שלום, יש לי Q6600 ואני רוצה לעשות לו OC. (יש לי מישהו שמבין שעושה את זה כאין לי מושג....) שאלתי היא האם עם הזמן המעבד נהרס בגלל זה? הוא אומר שנעלה ל3.2 והוא אמר גם שעם אני אקנה זכרונות שמתאימים לOC אז הם לא יהרסו.. כי הוא טוען שזכרונות שפחות מתאימים נהרסים עם הזמן.... עכשיו אני מישהו שפחות משחק ויותר תוכנות אינטרנט מדי פעם משחקים וסרטים... האם הOC יורגש? והאם הוא צודק? תודה מראש!

    • 0 תגובות
    • 524 צפיות
  22. Started by kinggil,

    שלום. יש לי מעבד AMD 3000+ ,כך שברגע ש למעבד קר, המאוור מפסיק לפעול. עכשיו רציתי לדעת אם צריך להתקין תוכנה או שזה דבר שפשוט המעבד עושה מעצמו. תודה. כרגע המעבד על 35 מעלות במנוחה עבודה 37.

  23. Started by bulldoking,

    אהלן אני חדש פה אני רוצה לדעת רק על אוברלוקינג עם עלול לקרות משהו למחשב שאני עושה את זה? כמובן שאני עושה את זה בזהירות וכמידת הצורך.. יש לי GEFORCE 6200 עם מישהו יוכל לעזור לי לעשות אוברקלוק ולדעת במה זה יעזור לי זה אחלה או שיסביר לי לפחות ~) תודה ויום טוב

    • 1 תגובה
    • 524 צפיות
  24. יש לי לוח אם ga 8n sli ויש לו בתפריט הoc אופציה שנקראת LDT FREQUENCY רציתי לדעת מה זה ומה הוא עושה

    • 1 תגובה
    • 524 צפיות
  25. Started by eranzo,

    Asus 7300gs בעבודה רגילה לחלוטין הגיע גם ל73+. זה לא חם מדי, מה הגבול? [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 524 צפיות

דיונים חדשים בפורומים