עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by Overkiller,

    שלום חברים וחג חנוכה שמח! החלטתי לאחרונה לנסות לבצע המהרה לכרטיס המסך שלי, מכיוון שאני לא ממש יודע כיצד להשתמש בתוכנה (ATi tools) החלטתי לתת לתוכנה למצוא את הזיכרות המקסימלי ומהירות הליבה המקסימלית, התוכנה מצאה שהליבה המקסימלית היא 540 והזיכרון המקסימלי הוא 425.25 החלטתי לשמור זאת כהגדרות המהרה ולהריץ 3dMark 06 (כל בדיקה 3 פעמים). בגלל חוסר הנסיון שלי בהמהרה אני לא ממש יודע מה נחשבת להמהרה 'טובה' או למה מסוגל הכרטיס מסך עצמו (שיש לו קירור פאסיבי). בבדיקה עצמה לא נתקלתי באיזושיהם בעיות והיא עברה דיי חלק. השאלה שלי היא כזו:האם ההמהרה שביצעתי דרך התוכנה היא טובה? האם אפשרי לבצע לכרטיס זה המהרה גבוהה יותר בלי חשש לשריפתו? (הוא עם קירור סטוק), האם השיפור בביצועים יהיה ניכר? ת…

  2. Started by TheShadow,

    בNVSYS אני לא יכול לעשות OC לשום דבר.. הכוונה כל אופציה שיש בתוכנה חסומה לי... ובריבה טיונר אני לא מצליח לעשות OC לכרטיס מסך גם שם כמו בריבה אני לא יכול להזיז את הבקרה הזאותי... יש לי לוח EP 8KDA3J ומעבד AMD 64BIT 3000+ וכרטיס מסך ג'יפורס 5200 לא זוכר של איזה חברה..

    • 0 תגובות
    • 525 צפיות
  3. Started by Prop-,

    היי לכולם אני חדש קניתי מחשב ב 6130 שח ב ksp E6600 ASUS P5B 1GB RAM 667 DDR2 ASUS 8800GTX 768MB WD 250GB אני יקבל את המחשב ביום שני הקרוב אני רוצה לדעת איך עושים OC למעבד בלי ליפגוע בו כי אני לא יודע לעשות שדיברתי עם התכנאי שלי הוא אמר לי שעם אני עושה oc אני הורס את המעבד זה נכון ?

    • 4 תגובות
    • 525 צפיות
  4. אוקי קודם כל המעבד המדובר הוא PD915 2.8GHZ ובאס 200. העלתי את הבאס בהדרגה (בקפיצות של 20 ) בהתחלה 220 אח"כ 240 ואח"כ 260. ב260 נהיה לי את המסך הכחול אז הורדתי את הבאס ל250. כרגע אני על באס 250 ומהירות 3.5GHZ. מה עכשיו ? אני עם זיכרונות 533MHZ , אני צריך עכשיו להעלות מתחים או מה ? נ.ב. הרצתי כמה בדיקות עם SUPER PI של 1MB ויצא 40 שניות. עריכה: עוד כמה פרטים ששכחתי להגיד- המחשב זה המחשב השני שבמפרט (לוח אסרוק). ויש לי עוד שאלה קטנה, לפי הביוס אני יכול הגדיר את הבאס עד 340 שלפי המכפלה (14) זה 4760MHZ , זה אפשרי להגיע למהירות כזאת עם קירור אויר (במקרה שלי סטוק) ?

    • 8 תגובות
    • 525 צפיות
  5. Started by VIPERANAF,

    הציון שקיבלתי הוא וגם קיבלתי 5000 בגרסת 05 ולא הייתי בטוח אם זה טוב מה דעתכם?

    • 5 תגובות
    • 525 צפיות
  6. אני גיליתי את הנושא לא מזמן, אבל אין לי שום ידע עליו. מישהו יכול לתת לי מקור כלשהו שאני יכול ללמוד על אוברקלוקינג ואיך עושים את זה?

    • 1 תגובה
    • 525 צפיות
  7. Started by PART MAN,

    יש לי לוח אם של PARTNER

    • 8 תגובות
    • 525 צפיות
  8. אפשר לעשות על המחשב הזה אוברקלוק טוב? ובלוח אם אפשר להעלות רק מ100 ל133 שזה מעלה ב500 מגה הרץ למה אי אפשר בקפיצות קטנות

    • 2 תגובות
    • 525 צפיות
  9. יש לי "מחשב נייד" שיש לו מעבד רגיל p41.8 עם 2 מאווררים לאחר כמה דקות עבודה המחשב מתאמץ והמאווררים עושים רעש חזק ובלתי נסבל(יותר ממחשב נייח). אין לי צורך בניידות של המחשב לכן חשבתי להסיר את המכסה התחתון של המחשב ולהתקין מתחתין קופסה(מעין מארז)שבוא יהיה אמצעי קירור שיגרום למעבד לא להתקע כל רגע ושיעשה פחות רעש(אולי בגלל שהמעבד יונק אוויר מהמשטח התחתון כלומר מתחת למחשב אין לו סרקולציה טובה של אוויר ואם רק אגביה את המחשב עם מארז שונה אז יהיה קירור טוב יותר). אשמח לעצות ועזרה..

    • 1 תגובה
    • 525 צפיות
  10. האם ניתן כמו על המעבד לשים גם על הכרטיס מסך משחה טרמית? האם זה יעזור במעלות? ואיך בדיוק אני יודע איפה למרוח? הכרטיס מסך שיהיה ברשותי הוא leadtek Geforce 8800GTS 640. מתוכנן OC.

    • 3 תגובות
    • 525 צפיות
  11. Started by borg,

    יש לי במחשב הרבה דיסקים קשיחים שמייצרים המון חום. יש לי במארז מאוורר 120mm בספק כוח שמוציא אוויר מהמארז, מאוורר אחורי 80mm שגם כן מוציא אוויר, ומאוורר 80mm בדלת של המארז שמכניס אוויר. זה יכול מאוד לעזור אם אני אוכל להחליף את המאוורר 80mm בדלת של המארז במאוורר שיכניס למארז אוויר קר במקום אוויר בטמפרטורת החדר. הדרישות לגבי המאוורר הן כדלקמן: 1. קטן מימדים, כך שיתאים לגודל של מאוורר 80mm (עם חיבורים תואמים), ולא יסתיר את החלון של המארז. 2. קל משקל, כך שניתן להבריג אותו על החלון פרספקס השקוף של המארז מבלי להכביד על החיבורים של הפרספקס לדלת (חיבור חיצוני מחוץ למארז). 3. מאוד שקט. 4. מוריד את הטמפרטורה של המארז בלפחות 10 מעלות צלזיוס. 5. כבל חשמל שמתחבר ישירות לשקע חשמל…

    • 1 תגובה
    • 525 צפיות
  12. Started by blanco,

    יש לי בעית טמפרטורה במחשב zone 2 מגיע ל 55 מעלות המעבד מגיע ל 63 מעלות מה לעשות??? יש לי מעברר 12 ס"מ ויש עוד אחד על המעבד עזרו לי בבקשה

    • 7 תגובות
    • 525 צפיות
  13. פירקתי ספק ישן,וחשבתי לשים את המאוורר שלו על הכרטיס מסך. האם הקירור הזה יעזור או שלא שווה לשים אותו? תודה לעונים.

    • 4 תגובות
    • 525 צפיות
  14. Started by GTA,

    אני צריך שהוא יהיה זול ושקט ולא לאוברקולוקניג אני ישמח לשמוע המלצות על מאוור וחניות שאפשר לקנות בהם אותו ברשת

    • 4 תגובות
    • 525 צפיות
  15. אחים שלי עשיתי OC ל 630 שלי על קירור סטוק!! OC של 933 מה"צ עם מתח סטוק! קבלו את הטמ"פ במנוחה 34! לא בדקתי טמ"פ במאמץ כי ה OC לא יציב בגלל הזכרונות [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 525 צפיות
  16. Started by malcolmx9,

    מה שכתבתי בכותרת

    • 3 תגובות
    • 525 צפיות
  17. אני מתכנן לקנות מחשב בסביבות 5000 ש"ח. כרטיס מסך הוא פחות משמעותי מבחינתי. אני לא מתכנן OC רציני ממש. השאלה שלי היא איזה מעבד יתן לי ביצועים גבוהים יותר? (המחשב מיועד לעריכה). תודה.

    • 7 תגובות
    • 525 צפיות
  18. הנה לינק לאתר המוצר, אני ישמח לתשובה מהירה, לפני שיישרף לי הכרטיס http://www.thermaltake.com/coolers/chipset/a1919.htm תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 525 צפיות
  19. שלום ברשותי מחשב חדש (אתם יכולים לראות מפרט בפרטים שלי בצד) עם מערכת קירור של TUNIK ובנוסף 2 מאווררים (קדמי 600 סיבובים ואחורי 1600 סיבובים - צמוד לTUNIK) כאשר אני מפעיל את התוכנה של SPEEDFAN אני רואה את הנתונים הבאים: temp1: 34c temp2: 30c temp3: -2c temp: 0c hd: 31c core0: 44c core1: 42c core2: 39c core3: 39c נתונים אלה ללא מאמץ. שאלתי הראשונה האם אלה הם טמפרטורות מתאימות לנתונים של המחשב? (הTUNIQ הוא נמצא באמצע כלומר לא על המקסימום שלו - כי אז הוא מרעיש) שאלתי השניה היא כאשר אני מפעיל את התוכנה הוא מעלה לי הודעה קטנה בצד ליד השעון שאומר משהו על ההארד דיסק: sensor detected משהו כזה ההארד דיסק שלי הוא של western digital מדגם 500gb aaks-65yga0 ולפעמים יש לי איתו קצת רעשים…

    • 3 תגובות
    • 525 צפיות
  20. אני מקווה שאני בפורום הנכון...לא מצאתי פורום יותר מתאים. בכל מקרה, איזה משפט נכון ? שניהם נכונים אולי? ולמה? 1)השוואת התוצאות של bemchmark המתאים לתחום השימוש בפועל במחשב, מאפשרת לקבל תמונה מדויקת על הביצועים של כלל המערכת כולל זיכרון והתקני קלט/פלט. 2)השוואת תוצאות CPUtime של bemchmark המתאים לתחום השימוש בפועל במחשב, מאפשר לקבל תמונה מדויקת על הביצועים. תודה רבה.

    • 3 תגובות
    • 525 צפיות
  21. Started by shay_co,

    שלום לכולם ...... יש לי מערכת מחשב ממש חזקה ואני לא מצליח לעשות אוברקלוקינג נורמאלי ...... אז אם למישהו פה יש קצת זמן ומוכן לעזור ....... אשמח אם תצרו עימי קשר . msn : shaycohen75@hotmail.com icq : 81924056 תודה מראש ....... זה המפרט שלי 8) 1. מארז : .Thermaltake Highest Xaser III V1000A Super Tower 2. ספק כח : ENERMAX EG465P-VE 3. לוח אם : ASUS P4P800 Deluxe 4. מעבד : INTEL Pentium 4 - 2.8 - 512K Cache, 800Mhz FSB - RETAIL 5. קירור מעבד : Thermaltake P4 Spark 7+ Highest Performance Cooler 6. זיכרון : 1 גיגה 2 * 512MB Micron DDR PC3200/400 -Micron original 7. כרטיס מסך : ASUS V9480 TVD TI4800 vivo 8. הרד דיסק : 2 * WD 120GB-8MB JD - 7200RPM S-ATA + WD 80GB-8MB JB -72…

    • 1 תגובה
    • 525 צפיות
  22. Started by Esparco,

    עשיתי OC ל 920 מ 2.8 ל 3.2 שלי עכשיו הטמפרטורה במנוחה היא 15 מעלות ובמאמץ 32 לפני ה OC הטמפרטורה במנוחה היתה יורדת ל 11 מעלות שזה ממש מצחיק ובמאמץ היא לא היתה עוברת את ה 26 לא נראה לי כל הקטע הזה של הטמפרטורה במנוחה אבל משום מה במאמץ היא ניראת לי הגיוני עדיין זה 65 נאנו מיטר אבל לא צריך להגזים אם למישהו יש את המעבד הזה או סתם מבין בזה אני ישמח לשמוע

    • 2 תגובות
    • 525 צפיות
  23. יש לי MB של ABIT ומעבד 450 . ניסיתי לעשות לו OC אבל הצלחתי רק עד 520 בערך . האם אפשר יותר ? מה אומר כל שורה בקונפיגורציות בביוס ? יחס מעבד / AGP ? מהירות שעון לוח אם ? וגם 1/4 1/3 ? מכפלה ? TURBO FREQUENCY ? SPEED ERROR HOLD ? איזה קונפיגורציות כן לשנות כדי לקבל OC מירבי ? תודה מראש !

    • 0 תגובות
    • 525 צפיות
  24. Started by Arnold,

    יש לי שאלה אני רוצה לעשות OC עד 2 GHZ מה אני צריך לשעות . למשל כמו ה VCORE VOLTEG לכמה לעלות. וכו . בבקשה תעזרו לי .

    • 2 תגובות
    • 525 צפיות
  25. במבדקים של 920 I7 מצויין 6 GB +ווינדוס 64BIT האם עם 32BIT ה-OC דומה ? וניתן להגיע לאותו OC עם ווינדוס 32 BIT + 3 GB ?

    • 4 תגובות
    • 525 צפיות

דיונים חדשים בפורומים