עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. נתקלתי בכמה הודעות בפורומים ברשת שאומרים שיש בעיה לחבר את הBIG TYPHOON ללוח של ABIT NF7. מישהו שמע? מישהו יודע?

    • 0 תגובות
    • 526 צפיות
  2. Started by nivezrati,

    שלום לכולם הוצאתי כמה כבלי מולקס מהמחשב שזרוק אצלי בגינה ם לא רטובים ולא קרועים או משהו היה עליהם קצת חול וניקיתי אותו השאלה היא אם הם אמורים לעבוד? צריכה להיות בעיה כלהשהי? כי אני לא רוצה להכניס אותם למשב שלי ולשרוף חלילה איזה משהו

    • 3 תגובות
    • 526 צפיות
  3. שלום הייתי רוצה חוות דעת לגבי התמונה המצ"ב. אז ככה כפי שאתם רואים יש שתי מאוורים מעל הקירורר של המעבד המוצאים אוויר מהמארז מאוור נוסף ימוקם ממול 2 המאוורים. האם יש צורך במאוור נוסף ממול הספק באיזור הפאנל הקידימי היות והאוויר באיזור זה הוא סטאטי(אין מאווררים) תודה, [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 526 צפיות
  4. Started by silky,

    שלום רב היום קפצתי לדואר ולקחתי חבילה ענקית ובתוכה היה את ה BIG TYPHOON. ואז באתי וחשבתי לי ??? , נכון שקצת מאוחר אבל עדיף מאשר אך פעם . האם יש מצב שהוא בכלל לא תואם ? השאלה היא האם הוא תומך גם בלוח GA-K8NF-9 וגם במעבד AMD X2 4200 ? כי באתר לא מצוין X2 אלא רק ATHLON 64 ו ATHLON FX. אשמח לתשובות לפני שאני מתחיל בתהליך הארוך והמסובך הזה שנקרא התקנה.......

    • 4 תגובות
    • 526 צפיות
  5. Started by cyclon,

    שלום לכולם, אני מקווה שזה הפורום הנכון, במידה ולא מצטער מראש, לפני שכתבתי את ההודעה הזו הרצתי חיפוש בפורום אך לא מצאתי תשובה לשאלתי.. יש ברשותי מעבד 2.8 INTEL DUAL והמעבד מגיע לטמפ' של 46-57 האם זה תקין?? תודה לכל העונים, ושבת שלום.

    • 4 תגובות
    • 526 צפיות
  6. שלום לכל הגולשים. יש ברשותי מחשב ישן של AMD סוקט 754. הוא משמש אך ורק לאינטרנט. אני צריך המלצה לקירור שקט במיוחד למעבד. משהו עד 200 שקל גג. אני לא הולך לבצע בו אובר קלוקינג וכאלה. הדבר הכי חשוב לי הוא שיהיה שקט. אודה לכם אם תמליצו לי על משהו טוב שיתאים לצרכים שלי

    • 3 תגובות
    • 526 צפיות
  7. שמעתי שיש הרבה היטסינקים לAMD וS370 שתומכים גם בS7 אז רציתי לבקש מכם שתתנו לי הצעה להיטסינק כגון זה שעולה סכום כסף הגיוני (זה בכ"ז רק S7) תודה מראש על העזרה!

    • 0 תגובות
    • 526 צפיות
  8. יש לי מאוורר שלושה פינים אבל אני לא יכול לחבר אותו ללוח אז איך אפשר להעריך את החוטים?

    • 1 תגובה
    • 526 צפיות
  9. Started by E-tay,

    samsung ddr400 256 barton 2500@3200 nf-7 הטמפ' system 3 מעלות אם כן..איך להתחיל? לכמה להעלות? כמה להעלות במתח של הזיכרונות? צריך להעלות גם למעבד? (באוברקלוקינג של המעבד לא העלתי לו)

    • 0 תגובות
    • 526 צפיות
  10. Started by danielM,

    הי, אני קונה מחשב עם Intel Q6600 BOX, וכרטיס מסך בתחום הבינוני, משהו בסגנון ה Radeon X1950 Pro 256MB. כרגע אני לא מתכנן OC. החלטתי להשקיע במארז ולקנות Antec 182P, והשאלה היא, האם אני צריך קירור/מאוורר נפרד? ועוד שאלה, אם בעתיד אני ירצה לעשות OC, כמה מסובך זה להתקין את הקירור בעצמי? תודה!

    • 3 תגובות
    • 526 צפיות
  11. Started by shloosh,

    ייתן לי ביצועים טובים ב- OC ??? או שגם המאוורר של CONNECT 3D מספיק???

  12. מפרט: Q6600 2G ראמ 800 הרצ של קורסאייר P35 ספק VX450 והכרטיס מסך: 8800 GT OC של BFG מארז ARMOR JR של טרמלטייק יש לי במארז 2 מאוררים קידמי ואחורי והתקנתי עוד 120 מ''מ מתחת לכרטיס מסך שלפי התוכנות (אברסט וספיד פאן) יש שיפור.. התמונה של המוד(אפשר לקרוא לזה מוד כה?) : http://www.siz.co.il/my.php?file=0mgzx2imntzy.jpg אבל כשאני משחק בקרייסיס הכרטיס מגיע ל65 מעלות והוא חם מאוד ! זה הגיוני ? נורמלי? זה בסדר? ???

    • 3 תגובות
    • 526 צפיות
  13. אז ככה, מצאתי שני מאווררים 8 ס"מ אצלי בבית. והשוס הגדול, כשהלכתי ברחוב לא מזמן מצאתי 3 מאווררים (של חברה בשם MINEBEA???) באורך 12 ס"מ. הכנפיים שלהם ממתכת והם דורשים הספק של 230V. אז לקחתי אחד, ניקיתי, חיברתי חוט חשמל על מנת לחבר לשקע וכשהפעלתי נדהמתי לגלות מאוור חזק מאוד ואף שקט(יחסית)! אבא שלי אמר לי שאלה מאווררים להוצאת עשן ויניקת גזים מחדרים. קיצור, אני רוצה להוסיף אחד מהם למחשב שלי (לא נראה לי ששלושתם נכנסים בכלל למארז). בקשר לשני המאווררים של ה8ס"מ, אין בעיה של מקום (ז"א אני יודע איפה אני תוקע אותם, מאחורה, מתחת למאוורר של הספק, העליון יוציא אוויר התחתון יותר יכניס), אבל אני לא יודע בדיוק איך לספק להם 12V. קראתי במדריכים למיניהם שבאתר ועדיין לא הבנתי בדיוק לאיפה בלוח…

    • 3 תגובות
    • 526 צפיות
  14. המעבד שלי AMD3200 מסוגל ל 2410 אבל רק אם אני מעביר את המחלק מיחס של 1:1 ל 166 כרגע אני על 2300 עם ייחס של 1:1 השאלה מה עדיף ? כי כרגע הזכרונות פועלים ב400 ולא ב 333(כאשר אני על 2410MHZ...על המחלק של 166) ?

    • 1 תגובה
    • 526 צפיות
  15. אני הרכבתי מערכת קירור מים באתר בחו"ל:המערכת נועדה לקירור 4 חלקים CPU,2X VGA,CHIPSET XSPC DC1000 Water Pump (1000 liters/hr.) Fitting Size 3/8" Barb for 3/8" ID tube Swiftech Radiator - MCR320 Quiet Power Series Triple 120 mm - Black - Fitting Size 3/8" Barb for 3/8" ID tube Koolance Hose Splitter, F 3/8-3/8 X6 Scythe "SLIP STREAM" 120mm Case Fan" 1200 rpm Quiet Case Fan - Medium Speed X3 68CFM 24DB Swiftech APOGEE GTX CU Limited Edition Full Copper Universal CPU Water-block - Water Block Hold-down Plate Stock Hold Down Plate - Fitting Size 3/8" Barb for 3/8" ID tube Koolance Liquid Coolant Bottle, 700mL Fluorescent Yellow 2X\ Tanky - Dual 3 1/2" Bay Reservoir - UV …

    • 0 תגובות
    • 526 צפיות
  16. דבר ראשון סליחה אם אני לא רושם את האשכול בפורום הנכון ואם כן אם אפשר להעביר אותו יש לי כבר ויקוח זמן רב עם כמה חברים על זה שהמעבד Q6600 אשר הומר ל 3.5 יציב והכל ירנדר ויקודד מהר יותר ממעבד /9300 למרות טכנולוגיה sse4 רציתי לדעת אולי מישהוא עשה בדיקה לפני זה או יש אשכול קיים על נושא הזה וככל הנראה אנחנו נעשה ניסוי ראש בראש תודה ויום טוב

  17. מה זה כל אחד ? ה69 מעלות זה המעבד ? או מה זה כבר יכול להיות?? ואני לא יודע אבל נראה שיש קשר בן זה שתוכנות כמו AIDA\EVERESא לא מזהות את הלוח אם שלי. הלוח לשי הוא GAK8NF9 GIGABYTE NFORCE 4 פתחתי את המארז ובדקתי את הלוח והוא אכן זה רק למה המערכת לא מזהה אותו ? תודה לעונים.

  18. כמה זמן צריך להריץ אותם ? עד שיש ארטיפקים ? ובאיזה עמודה אני אמור לעלות את הקלוקים ?

    • 3 תגובות
    • 526 צפיות
  19. Started by penny1,

    שלום לכולם, אני לא כל כך חזק בתחום הOC אבל יש לי שאלה.. יש לי כרטיס מסך 7600GT של GIGABYTE עם קירור SILENT PIPE 2 האם תוסף הקירור הנ"ל שבא עם הכרטיס מאפשר לעשות OC כלשהוא ?? או שבכל מקרה יש לדאוג לקירור טוב יותר תודה ושבוע טוב שי

  20. Started by cousinIT,

    יש לי לוח D850EMV2 איך אני מוסיף לכרטיס מסך ג'יפורס 2 מתח? והאם אני צריך? עשיתי אוברקלוק למהירות ליבה 210 וזכרונות 180 האם אני צריך להוסיף מתח בשביל אוברקלוק נוסף? בכל מקרה איך מוסיפים מתח...

    • 2 תגובות
    • 526 צפיות
  21. האם הקירור המקורי שומר על טמפרטורות טובות או שכדאי להחליך את הקירור המקורי למשהו טוב יותר

    • 4 תגובות
    • 526 צפיות
  22. Started by KiDi,

    האם חשוב לקנות קירור לזכרונות או שזה רק לOC? ראיתי שזה עולה 30 שקל ורציתי לדעת אם זה יתן לי שיפור בביצועים או סתם עוד רעש למחשב...

    • 2 תגובות
    • 526 צפיות
  23. שלום, דרך התוכנה ATITOOL הגעתי לOC די מכובד של 666 לליבה ו1043 לזיכרון (שזה אומר בעצם 2086 אפקטיבי). אבל לא מופיעה לי בתוכנה אפשרות להמהיר את הunified shaders, האם אפשר לעשות את זה? אם כן, באיזו תוכנה? מה תדר הבסיס שלהם בכרטיס שלי? תודה רבה מראש.

    • 1 תגובה
    • 526 צפיות
  24. Started by tomerzhr,

    אי אני יכול לבדוק לכרטיס מסך מעלותתת?

    • 4 תגובות
    • 526 צפיות

דיונים חדשים בפורומים