אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
שלום קניתי מאוור למעבד חדש ולא שמתי לב שהוא לא מתאים מה אתם אומרים להחזיר לחנות או להדביק את זה ועם איזה דבק
-
- 6 תגובות
- 527 צפיות
-
-
אני צריך 2 מאווררים, אחד 80 אחד 120 עדיף כמה שיותר שקטים (לא יותר מ20dBA) וכמה שיותר CFM התקציב לא משחק תפקיד. שקלתי כמה אפשרויות אבל אני לא יודע אילו חברות שולטות בתחום המאווררים... מה אתם אומרים על SILENX? קצת יקר אבל הם שקטים ויש להם זרימת אוויר טובה יחסית... http://www.pandas.co.il/default.php?cPath=55_140_2592 אשמח לעוד אפשרויות. תודה
-
- 0 תגובות
- 527 צפיות
-
-
יש לי מעבד 3500+ AMD ATHLON ולוח אם של אביט שהבנתי שהוא מזייף טמפרטורות אז רציתי לדעת עם איזה תוכנה אני יכול לבדוק את הטמפ' ושיהיו יותר אמינות(אם אפשר קישור) כי לפי הטמפ של הלוח המחשב עומד להתפוצץ!!!
-
- 5 תגובות
- 527 צפיות
-
-
מה זה אומר [attachment deleted by admin]
-
- 8 תגובות
- 527 צפיות
-
-
-
כלומר יש לי 3 חוטים: צהוב ירוק ושחור. איזה חוט לחבר לאדום ואיזה לשחור? כלומר איזה חוט זה + (אדום) ואיזה חוט זה - (שחור)? תודה רבה!
-
- 8 תגובות
- 527 צפיות
-
-
אני רוצה לעשות oc לכרטיס מסך שלי אבל... הקירור שלו לא משהו הוא של ATI וכפי שכמה ממכם יודעים הקירור שם על הפנים ולא ממש מתאים ל oc אז אני צריך המלצה על קירור טוב ל כרטיס. עוד שאלה: כדאי לי כיום לעשות oc? בלעי oc ב 3Dmark 2003 קיבלתי ציון 4416... לכמה אני יכול להגיע אחרי oc?
-
- 1 תגובה
- 527 צפיות
-
-
היי. קניתי השבוע את 8800 GTS והנה הטמפ' שEverest מראה לי GPU 63 °C (145 °F) GPU Diode 68 °C (154 °F) GPU Memory 63 °C (145 °F) GPU Ambient 59 °C (138 °F) לפעמים ה GPU Diode מגיע ל70. האם זה בסדר?
-
- 2 תגובות
- 527 צפיות
-
-
ברים במידה ולא ידוע לכם אני אחד השואף לשקט הגדול... והולך בדרך הזו הרבה זמן לאחרונה הגעתי למצב כזה קירור למעבד - נינגה קירור ללוח - סטוק קירור לכ.מסך - מובנה לוח סטוק מאווררים - 1 מוציא סטוק שבא עם נינגה כן חברים אני מריץ RIG של מאוורר אחד... חזק לא? שקט בצורה טובה העיקרון עובד על הנושא של לחץ אוויר שלילי היום בגלל טעות גיליתי עד כמה זה משמעותי הורדתי את הדלת של המארז בשביל כמה דברים וגיליתי שהHDD שלי טיפסו בטמפ' ל41~40 מעלות אחרי שהדלת הוחזרה הטמפ' ירדו באיטיות והתיצבו על 34~33 כלומר 7 מעלות הבדל חתיכת הבדל לא?
-
- 1 תגובה
- 527 צפיות
-
-
טוב אז ככה 1) מה הם "הצינורות" בכרטיס המסך 2) מה הם אפשרויות הOC ל GeForce 5200 fx
-
- 1 תגובה
- 527 צפיות
-
-
אני יציג כמה תוצאות מהתקני איחסון שונים שיש לי + תחרות קצב ההעברה הגבוה ביותר לכוננים קשיחים: DOK 1GB Kingston DataTraveler: IDE 2 USB cable with WD 80GB 2MB: WD 80GB 80JD SATA: מי עובר אותי ? (יש עוד הפתעות)
-
- 0 תגובות
- 527 צפיות
-
-
יש ביכלל לקנות את זה בארץ ?? http://www.thermaltake.com/product/Cooler/Retail/CL-P0310/cl-p0310.asp
-
- 2 תגובות
- 527 צפיות
-
-
מה כדי לי יותר לעסות לסים על הכרטיס את הקרור של הP4 ועם כן אז איך לסים אותו או לקנות קרור מיוחד בשביל הכרטיס ועם כן אז איזה אתם ממליצים? יש לי 5900XT עם זה עוזר במשהוא.....
-
- 6 תגובות
- 527 צפיות
-
-
זה אפשרי בכלל נגיד להוסיף חיישן ללוח שאני יכול לראות את הטמפ' בתוכנות אחרות כמו סנדרה או בביוס? ואם זה אפשרי אז מה צריך לקנות ואיפה? עוד שאלה תראו שאני עם הסנדרה אז יש לי 3 חיישנים אחד של הלוח שני של המעבד שלישי של הספק ובmbm5 אני לא יכול לבחור את של הספק יש לי שם רק של המעבד והלוח מה עושים? תודה מראש ניר
-
- 2 תגובות
- 527 צפיות
-
-
שלומות! תהיתי איך קירור הסטוק שמגיע עם האינטל CORE 2 DOU... 6600 האם הוא סולידי ? או שמומלץ להוסיף כסף עבור קירור אחר (יש לציין שלא הולך להתבצע OC... והבקשה בעבור קירור אחר היא להארכת אורך החיים של המעבד) אשמח לקבל המלצות לקירורים אלטרנטיבים אם בכלל צריך או שהסטוק מספיק.. אשר יתנו מענה קירור איכותי בתקציב נמוך ובתעדיפות גבוהה יותר משל קירור הסטוק! תודה מראש והמשך יום נעים !
-
- 1 תגובה
- 527 צפיות
-
-
שלום ובוקר טוב לכולכם! כשהמארז שלי יחזור מהיבואן אני רוצה לעשות לו כמה מודים ואגב אני אף פעם לא עשיתי שום מוד פיזי למחשב שלי אבל אני יודע היטב איך לטפל בו..... D: 1. אני רוצה לעשות מאחורה חורים, שיהיו גדולים יותר, הם קטנים מדי ככה וזה חוסם את כל האוויר ויוצר רעש נוסף, בעזרת איזה כלי עדיף לי להשתמש? האם מקדחה רגילה תספיק? 2. אני רוצה להחליף את המאוורר ואולי גם את הHS שיש לי על הכרטיס מסך, אני צריך שתמליצו לי, בעיקר על מאוורר שיהיה שקט כי מה שבא עם הכרטיס הוא רועש לאללה, ומי שיש לו את אותו הכרטיס בטח מבין אותי: GIGABYTE R9000 pro II וגם אם יש משהו בדרך אז אולי על גוף קירור לכרטיס מסך אבל זה לא מה שחשוב, מה שחשוב זה המאוורר כי כרגע הוא עושה לי חור בראש ואני לא מצליח לישון אי…
-
- 1 תגובה
- 527 צפיות
-
-
בתוכנה 3dmark עם כרטיס מסך אסוס גי פורס 200 עם אובר קלוק מעבד באובר קלוק ובאס באובר קלוק מה דעתכם? זה יפה יחסית 9000 נקודות לכרטיס מסך מיושן זה לא?
-
- 1 תגובה
- 527 צפיות
-
-
בזמן האחרון, שהמחשב עושה איזה פעולה מסובכת - משחק מחשב וכאלה, הוא נתקע כזה, ואז אני שומע מין צליל כמו של סידירום שמתחיל להסתובב, ואז "תיק" כזה. אחרי כמה שניות זה משתחרר. כשזה קורה, זה קורה כמה פעמים ברצף. אני נוטה לחשוב שזה ההרדיסק, גם כי נראה לי שהרעש הזה הוא ממנו, וגם כי זה נראה לי מתאים. מה אתם אומרים?
-
- 5 תגובות
- 527 צפיות
-
-
יש לי את המעבד במפרט. אני רוצה לעשות OC אני רוצה לדעת ממה אני צריך לשים לב... עד כמה אני יכול לעלות מתח (יש לי ספק ג'נרי)? מה הטמפ' שכדאי לי להזהר ממנה במנוחה? האם הזכרונות שלי יגבילו אותי?
-
- 3 תגובות
- 527 צפיות
-
-
בגלל ההתעקבות הענקית של pch בהזמנה שלי הם הציעו לי לקחת אלטרנטיבות במקום הרכיבים הבאים: CPU Cooling : Thermaltake Volcano 11+ Xaser Edition Highest Performance Cooler for AMD [ ¤ 169.93 ] 1 Cooling / Modding : Vantec Uv 80MM Case Fan Blue [ ¤ 49.84 ] 2 Power Supplies : Thermaltake TT420APD 2-fan APFC Power Supply [ ¤ 328.86 ] 1 (המעבד הוא AMD 2500+) השאלה שלי היא על מה אתם ממליצים?(אפשר לחרוג מהמחיר של הרכיבים-פיצויים)
-
- 2 תגובות
- 527 צפיות
-
-
היי הטמפרטורות של המעבד שלי 49-50 רגיל 58-57 במאמץ מלא מעבד intel celeron 3.06 775 ליבת prescot 90 nm ולפי intel הטמפרטורה המקסימלית של המעבד(67.7°C)(מקור : http://processorfinder.intel.com/details.aspx?sspec=sl8hd ) המעבד עם zalman 9500 AT לפי מה שהבנתי לפרסקוט אלה טמפרטורות טובות?
-
- 4 תגובות
- 527 צפיות
-
-
האם הוא שקט יותר מ freezer 7 pro והאם יכנס למארז של Thermaltake swing ? ראיתי שאנשים אמרו שהוא יכול לשבור את הלוח אם האם זה נכון? האם הביצעיים שלו יותר טובים משל freezer?
-
- 3 תגובות
- 527 צפיות
-
-
לא יודע מה לעשות בעבר הOC עבד ואני לא יודע אם הוא עובד לי עכשיו..... ולא זכור לי שפרצתי אותו אבל יש את כל התסמינים שהוא עובד בOC (לפני שפירמטתי) אם אתם קוראים פריצה ללהוריד ביוס מהאינטרנט ולשים אותו בRAGEDIT ולישמור את זה בMY DOCUMENTS אז את זה עשיתי
-
- 0 תגובות
- 527 צפיות
-
-
קניתי לפני שבוע בערך שני מחשבים, אחד לי ואחד לאחותי בתל אביב. שני המפרטים זהים (בערך). מחשב שלי: המחשב שלה: AMD AXP2500 אותו מעבד ABIT NF7 ABIT NF7-SL 512MB DDR 400MHz אותם הזכרונות WD 80GB SATA סיגייט ברקודה 120 ג'יגה 7200 סל"ד GFFX5700LE 128MB ATi R9800Pro Sapphire טמפ' CPU: מנוחה\מאמץ 38\56 ?\48 הטמפ' שלי זה עוד אחרי קירור רצחני של מאוורר 80 מאחורה ועוד 120 של 220 וולט מהדלת בצד. השאלה היא האם הבדלים כאלה של טמפ' במאמץ בין שתי המערכות הגיוניות בהתחשב בהבדלים הקטנים ביניהן? מה יכול לגרום לטמפ' כאלה אצלי? (אגב,…
-
- 0 תגובות
- 527 צפיות
-
-
מה מתח הסף ב-OC למעבד E6420 שאותו לא מומלץ לעבור עם מקרר TUNIQ. יש לי כרגע מע": 1. מעבד E6420 (1.45V FSB=415,+0.3v זיכרון: G.skill 800M cl-4 (F2-6400CL4D-2GBPK x2 2.2V 3. לוח: GA-965-DS3 4. ספק LIBERTY 400W כרגע אני לא מצליח לעלות ב-OC מעבר ל-3.3G , נראה לי קצת מוזר שאני במקסימום מצליח לעשות OC לזיכרון עד 850M שמעתי מאנשים שעלו גם ל-915M עם הזיכרון הזה. אנא עזרתכם בנושא , (אולי הבעיה בכלל לא מהזיכרון?)
-
- 0 תגובות
- 527 צפיות
-


