אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
שלום רב לא מזמן יצא ביג טייפון חדש ורציתי לדעת אולי הוא הגיע לארץ כי חיפשתי ולא מצאתי http://www.thermaltake.com/product/Cooler/Retail/CL-P0310/cl-p0310.asp תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 527 צפיות
-
-
שלום ! יש לי אחד כזה http://www.thermaltake.com/accessories/dcfan/led/thunderblade12.htm ואומרים לחבר את החוט הצהוב לחיבור של המאוורר בלוח אם אבל איך אני משנה מהירות ? צריך תוכנה כלשהיא? תודה
-
- 2 תגובות
- 527 צפיות
-
-
במחשב החדש שלי עם מעבד E6300 שקיבלתי לא רואים את הטמפרטורה של המעבד....בשום תוכנה...למה זה?
-
- 2 תגובות
- 527 צפיות
-
-
אני צריך לבחור גוף קירור ל-Q6600 שיצליח לקרר אותו בצורה מספקת (ושקטה) בOC של 3.0GHz אני לא בטוח כמה כזה דבר צריך לעלות, אבל אני לא מתכוון לעלות מעבר לכך ולכן אני צריך משהו מינימלי שיעלה על הדרישות הנ"ל, וחובה שיהיה מהרשימה שנמצאת כאן : http://tms.co.il/cat/146/22:26 אין לי אפשרות לקנות ממקום אחר ואני לא מרכיב את המחשב (זה יוצא זול וחוסך זמן התעסקות). תודה מראש לכל העוזרים.
-
- 4 תגובות
- 527 צפיות
-
-
-
-
שלום לכולם רציתי לדעת מה אפשרות הזאת עושה ועם היא מעלה או מורידה את הביצועים....?
-
- 2 תגובות
- 527 צפיות
-
-
התקציב עד 160 מומלץ שיהיה שקט אך לא מחייב ודי מקפיא תודה ניר
-
- 5 תגובות
- 527 צפיות
-
-
רכשתי מחשב נייד של Fujitsu Siemens V5535. לצערי המחשב מגיע עם סוללה עלובה של 4 תאים, המספיקה בקושי לשעה עבודה תחת Vista. ברצוני להיפטר מ-Vista ולעשות Underclocking עצבני למחשב במטרה להוריד את צריכת החשמל כמה שניתן. יש תוכנה שעושה זאת דרך Windows?
-
- 0 תגובות
- 527 צפיות
-
-
מישהו ניסה? יש תוצאות? אצלי יש את הביוס השישי, ומשום מה הוא נתקל בגבול כשהוא מנסה לעלות מעל 420, למרות שמבחינת טמפ' הכל תקין. לפי התוצאות שאנשים אחרים השיגו, מעניין לדעת האם הביוס החדש פתר את הבעיה. מישהו?
-
- 0 תגובות
- 527 צפיות
-
-
למה תמיד שמנקים אותם מאבק (בלי לשמן) הם תמיד מרעישים יותר אח"כ ? יש דרך פשוטה (בלי שמן) לסדר את זה ?
-
- 3 תגובות
- 527 צפיות
-
-
אצלי הוא לא במאמץ כמו משחק או משהו הוהוא על 80 זה בסדר?
-
- 3 תגובות
- 527 צפיות
-
-
רציתי לשאול אם יש אפשרות איך שהוא לנעול את הAGP והPCI בצ'יפסט VIA KT600 ....אולי דרך עידכון ביוס....או איזה PACH.... צריבת ביוס אולי....לא יודע....( כי ממה שהבנתי אי אפשר .....) או שזה פשוט טמון בשבב
-
- 0 תגובות
- 527 צפיות
-
-
יש כרטיסי מסך 9800GT X2 מחוברים בSLI יש בעיה שבשום תוכנה הקיימת הוא לא מראה לי טמפ הכרטיסים הם של I3NNOD השאלה שלי היא אם בכרטיסים האלה לא אמור להראות את הטמפ וגם יש לי את האפשרות לשנות את כרטיסי המסך לדגם אחר או לסוג אחר מה הייתם ממליצים לי בבקשה ????
-
- 2 תגובות
- 527 צפיות
-
-
שלום, קניתי מחשב חדש ואני חושב שהמארז די מתחמם, האמת גם המסך אבל זה אני יבדוק בפורום LCD יש תוכנה שיכולה להגיד לי מה הטמ'פ של הלוח אם \מעבד?
-
- 1 תגובה
- 527 צפיות
-
-
אני רוצה מערכת קירור מים בתקציב של עד 1500 ש"ח כולל משלוח, מכס, ולא יודע מה.... כולל הכול. המערכת תהיה לצ'יפסט ולמעבד. תושבת 775, רצוי מאוד שהבלוק למעבד יהיה מחברה שידועה כחברה שעושה מתאמים לתושבות חדשות... המארז יהיה ככל הנראה HAF 932... למעלה יש מקום לרדיאטור באורך שני מאווררים (מצטער על המושגים המפגרים, אני פשוט לא מומחה בתחום קירור המים...) וכמובן שיש אפשרות גם למיקום בגב במארז. תודה רבה לכולם!!! עריכה: אני לא יודע אם התקציב מאפשר את הדרישות... תוכלו לומר לי האם הוא מאפשר? ירדתי מהעניין... אפשר לנעול\למחוק.
-
- 0 תגובות
- 527 צפיות
-
-
שלום לכולם טוב יש לי מחשב לא ממש חדש אבל טוב (לי) עד שהיה לי חדש AMD 900MHZ לוח של Gigabyte GA-7ZX החום של המעבד רק שהוא עובד בלי להריץ מישחק 42-45 של הלוח 26 זה חום תקין או לא ודבר שני. אוברקלוקינג יהרוס את המחשב שלי יש לי FAN CPU : Thermaltake Volcano 8 ??? אם איזה תוכנה אני יכול לעשות אוברקלוקינג לשיפור המהירות ל 1000-1100 ואת הבס לעלות ל200
-
- 0 תגובות
- 527 צפיות
-
-
קניתי כרטיס מסך חזק למישחקים GECUBE ATI HD 3870 512MB DDR4 בגרסת O.C ואני נהנה ממנו אבל המחשב דולק כל היום ואני משחק רק לפעמים האם יש למישהו המלצה איך לבצע DOWNCLOCK בצורה פשוטה ויעילה לזמנים שבהם אין לי צורך בו .המערכת שלי GIGABYTE GA-8AENXP-D 925XE . CPU P4 3GHZ 2MB 630 . 2X1GB DDRII KINGSTON 667 . HEC ZAPHIR 750W . אני עובד על VISTA 32BIT ULTIMATE . אשמח לקבל עצה מי שיודע .מכיוון שהבנתי שמומלץ לעשות זאת .והכרטיס באמת עומד כל הזמן על קרוב ל60 מעלות. בתודה מראש ! ד"א ניסתי להתקין ATT ולא ידעתי מה לעשות ואיך לשנות הגדרות . וניסיתי להתקין גם RIVATUNER אבל הוא נתקע באמצע ההתקנה ולא גומר.
-
- 2 תגובות
- 527 צפיות
-
-
האם שעושים אוברקלוק לכרטיס מסך אין אחריות? אם נגיד אני עושה אוברקלוק לכרטיס מסך והוא נהרס יש אחריות?
-
- 5 תגובות
- 527 צפיות
-
-
ניסיתי לשנות את המאוורר ממכניס למוציא , כי ההגיון אומר שהאוויר החם עולה למעלה וצריך להוציאו נראה שזה משפר כמה מעלות בלוח וטיפה במעבד , האם זה משנה אם אני ישאיר על מוציא אוויר?
-
- 3 תגובות
- 527 צפיות
-
-
יש לי מחשב פנטיום 4 1.8 ברצוני לעשות לו over clocking אך בביוס של המחשב אני לא יכול לשנות את המאפיינים שלו(המהירות FSB וכ"ו) המחשב הוא של חברת nec, אז אפשר לעשות overclocking או לא? והאם אפשר לעשות אותו דרך windows (דרך תוכנה כלשהי)?
-
- 2 תגובות
- 527 צפיות
-
-
אתם יודעים מה יותר טוב ? לא מצאתי סקירות ראש בראש ... אבל לפי איזושהי סקירה הוא (הקולרמרסטר) עוקף את ה SK-6 במעלה (לטובתו). {שניהם מתאימים למאווררים 60) לקולמאסטר יש גם היטפייפ . וההשוואה האמיתי שלי היא הקולמאסטר + מתאם + מאוורר 80 נגד ה SK ומאוורר 80 .
-
- 2 תגובות
- 527 צפיות
-
-
אז ככה. רציתי מאוד את Thermalright ULTRA 120 eXtreme. העניין הוא שאם אני קונה ומתקין אותו אני נאלץ להסיר את הקירור המקורי של הצ'יפסט שלי. http://www.gigabyte.com.tw/Products/Motherboard/Products_Overview.aspx?ProductID=2531 אני ממש לא מעוניין בלהסיר אותו ולכן הוא לא בא בחשבון. נראה לי ש- AC pro7 יעשה את העבודה. האם למישהו יש המלצות לקירור אחר שלא יצריך הסרה של קירור הצ'יפ? נ.ב. יהיה OC.
-
- 4 תגובות
- 527 צפיות
-
-
מעבד:c2d e6400 כרטיס מסך:ati x1950pro 512mb קירור כרטיס מסך:Arctic-Cooling Accelero X2 קירור מעבד:TUNIQ TOWER 120MM לוח אם:AW9D-MAX abit זכרון:CORSAIR 2048MB 800MHZ DDRII 4-4-4-12 שני יחידות של 1 ג'יגה הרדיסק:Seagate 320GB 16MB מארז:HEC Compucase CI-6A21 Black and Silver ספק כח:Thermaltake 500W W0093RI העם אני יכול לעשות לו OC רציני או OC קטן?
-
- 3 תגובות
- 527 צפיות
-
-
שלום לכולם קניתי מחשב חדש עם לוח של ASUS P5B-E מעבד QX6700 כרטיס מסך Gefours 7600 GS עם 512 MB זיכרון 2G 667GHZ KINGSTON אני יכול לעשות OC בעזרת תוכנה של ASUS AI Booster מהירות המעבד CPU frequency = 266 ניתן לשנות עד ל 643 CPU ratio = 10 ניתן לשנות מ - 6 עד - 28 מהירות הזיכרון DRAM voltage = AUTO ניתן לשנות בין 1.8 ל 2.1 DRAM frequency = AUTO ניתן לשנות 533-1067 מהירות כרטיס PCI-E PCI Express frequency = AUTO ניתן לשנות 90-150 1. מה אתם ממלצים לי לשנות כדי לשפר את הביצועים של המעבד? 2. מה זה CPU ratio ? 3. האם ממולצץ לשנות את המהירות של הזכרונות ולכמה? 4. לכמה לשנות את מהירות כרטיס המסך? 5. לכרטיס מסך יש צלעות קירור האם רצוי להתקין מאורר על הצלעות כאשר עושים OC? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 527 צפיות
-


