עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. היה לי לוח אסוס p5b deluxe עשה לי בעיה עם הזכרונות קורסייר 8500 2 ג'יגה המעבד שלי נותן עד 3.4 אבל כשה אני מנסה לתת לו 8X425 כמו בלוח הקודם הוא לא נדלק אותו מתח למעבד זכרונות עובדים על 533 על מתח 1.9 רק לשם הבדיקה כמה שנתתי מתח לצ'יפ המחשב לא רוצה להדלק על הבאס הזה כבר השתגעתי עם משהו יוכל לעזור לי ממש תודה

    • 0 תגובות
    • 528 צפיות
  2. Started by def,

    היום כשהלכתי לחנות אלקטרוניקה במטרה להבין איזה נגד אני צריך בשביל הפאן באס ,זה שמוריד ל9 לא מצאתי וגם לא ידעתי מה לבקש במקום זה הציא לי שם אחד העובדים להשתמש במייצב מתח ביוריד לי את המתח ל9 מ12 השאלה היא האם זה נכון??? ולמה זה מתחמם כל כך זה ממש חם... המייצב הוא שחור קטן ויוצא ממנו 3 רגליים מקבל אדמה מוציא אז זהו אשמח אם סוף סוף הלילה מחשבי יהיה מוכן.....

    • 1 תגובה
    • 528 צפיות
  3. החלפתי את קירור הסטוק של ה-Q9300 ב-AC FREEZER PRO 7. אומנם טמפ' המעבד (CPU) ירדה פלאים וכרגע עומדת על 31 מעלות, אבל השינוי ב-CORE TEMPS הוא ממש מזערי. אולי מעלה אחת או שתיים. אז מה בעצם ההבדל בין ה-cpu temp ל-core temp?

    • 0 תגובות
    • 528 צפיות
  4. כולה מאוורר פשוט מה כבר יכול להיות מיוחד בו ?..

    • 5 תגובות
    • 528 צפיות
  5. Started by AtR,

    שלום! רציתי לעדכן ת'ביוס ללוח הנ"ל ואני לא בדיוק יודע איך אני אשמח אם מישהו יוכל לפרט לי בנוסף אחת מהסיבות שאני רוצה לעדכן היא שאין לי אופציית שינוי מתחים לזכרונות מה שאני בהחלט צריך תודה רבה מראש AtR

    • 0 תגובות
    • 528 צפיות
  6. ראיתי באתרים השונים כל מיני מאווררי מעבדים שונים אבל אני לא יודע על איזה ללכת כדי להגיע למעלות נמוכות יותר יש לי לוח אינטל 865 מעבד פרסקוט 3.0 אני מחפש משהוא חזק תקציב בסביבות 250 ש'ח ומשהוא משולב גוף קירור + מאוורר ראיתי של טרמלטייק וולקנו עם הלהבים האדומים מה אתם אומרים על זה ?

    • 1 תגובה
    • 528 צפיות
  7. Started by Flame,

    שלום, הבעיה שלי היא שקניתי את המאוורר (מאוורר למעבד כמו שכתוב בתיאור) Thermaltake P.4 SPARK 7+ Xaser edition (פירוט על המאוורר ניתן למצוא כאן: http://thermaltake.com/products/spark/spark7plus.htm ) ואין שינוי בטמפרטורות מהמאוורר הישן של אינטל שהיה לי על המחשב מלפני שנתיים. הוא מגיע עד ל 6000rpm אבל אני משתמש רק ב4600 כי זה מה שכתוב באתר של החברה ועל הקופסה של המוצר. הטמפרטורה של המעבד שלי היא כרגע 44-45 מעלות צלסיוס. אם צריך עוד פרטים תודיעו לי אני מקווה שרשמתי כל מה שצריך. נ.ב. מרחתי שכבה דקה (לא דקה מדיי) של משכה טרמית ונעזרתי במדריך של האתר במריחתה. בתודה רבה.... FLAME

    • 4 תגובות
    • 528 צפיות
  8. יש לי Q6600 B3 מהמערכת הישנה שלי (שמכרתי) וכרגע אני מחכה לחדשה... בקיצור רציתי לדעת למה לצפות מהמעבד הזה ובעיקר לקבל נקודת מבט על כמה שהסטפינג הזה גרוע... אם תוכלו לתת גם טמפ' אני אשמח! תודה רבה!!! :xyxthumbs:

  9. שלום אני מחפש גוף קירור ומאוורר למעבד פנטיום 4 בסביבות ה-150 ש"ח , מה אתם אומרים על הארו 7 , הוא משתלם? אני לא מכיר שום קירור אחר , פשוט המליצו לי על הארו 7 אז חשבתי להתייעץ לפני... אני מעדיף ביצועים על רעש רק לא לחרוג יותר מידי , גג 200 ש"ח אבל לא יותר.. תודה לעוזר

    • 1 תגובה
    • 528 צפיות
  10. Started by aderet,

    אני רוצה לעשות oc קטן ל GA-945P-S3-Rh ול 7600gt לידטק שלי. (מעבד 6300) איך ובאיזו תוכנה? אין לי בעיה של קרור כי זה רק משהו קטן ונסיוני.

    • 0 תגובות
    • 528 צפיות
  11. שלום לכולם, אני מקווה שזה באמת הפורום לשאול את השאלה הזאת. האם יש קשר ישיר בין טמפרטורת המחשב למהירות העבודה שלו? אתמול ניקיתי את המחשב של אבא שלי לאחר שהוא התחיל להתריע על טמפרטורות גבוהות. זהו פנטיום 4 ישן שמריץ Win98 עם 256 זיכרון. בכל מקרה, אני לא חושב שאי פעם פתחו אותו אז פתחתי וניקינו והוצאנו משם כמויות אדירות של אבק. כל אזור כניסת האויר למארז היה כמעט חסום לגמרי. בכל מקרה, אחרי הניקיון הרציני הטמפרטורות ירדו והמחשב נהיה הרבה יותר שקט (הגיוני) אבל לפי מה שאבא שלי טוען הוא גם עובד יותר מהר. האם זה הגיוני? האם יש קשר ישר בין הטמפרטורה למהירות העבודה? תודה!

    • 1 תגובה
    • 528 צפיות
  12. בשום תוכנה לא רשום לי מידע על המעלות בכרטיס מסך! למה?

    • 5 תגובות
    • 528 צפיות
  13. Started by eli_t,

    היי, יש לי הרגשה שהטמפ' של הרכיבים במחשב שלי גבוהות מידי, צירפתי פרינט סקרין של EVEREST, תגידו לי מה דעתכם... עוד שאלה, הטמפ' של הכרטיס מסך זה ה Aux ? אם לא אז איך אני מגיע לטמפ' שלו... :s05: מה אתם אומרים אנשים ? [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 528 צפיות
  14. Started by the kon,

    שלום מה מצב?? טוב אז ככה ראיתי של לזלמן מארז של שהוא רק קירור פסיבי כלומר גם למעבד כרטיס מ. דיסק קשיח וכו' ורציתי לדעת העם זה באמת עוזר הקירור או שעם אני יסים שם פרסקוט כל המארז לא שימושי תודה

    • 8 תגובות
    • 528 צפיות
  15. Started by bumpd,

    אילו סטפינגים הכי טובים למעבד הזה? axp barton 2500+ mobile אני קונה אותו ורציתי לדעת אם יש עדין סטפינגים שווים?

    • 9 תגובות
    • 528 צפיות
  16. שאלה שענינה אותי הרבה זמן.. בלי ספאם תשובה עניינית בבקשה.. תודה..

    • 1 תגובה
    • 528 צפיות
  17. Started by Devil Servant,

    אני מאמץ רעיון של מישהו מהפורום ובסמל אובונטו שיהיה לי על המארז אני רוצה להרכיב מאורר גריל,עם לד כתום/אדום אני צריך בבקשה הצעה כי אני לא מבין בזה,המאורר הוא בתכלס רק ליופי כי המחשב לא מתחמם כ"כ הרבה. משהו זול ויפה,ואם אפשר אז להסביר איך להרכיב את זה (ז"א איך שמים את זה שיהיה יפה) היומן: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=227361.new#new עריכה: חח הבנתי בעצם משתמשים במאורר רגיל ושמים עליו גריל יש לי גריל 9X9 איזה מאורר יתאים לי? חח עזבו אני מחפש מאורר 80MM כתום/אדום (אני רוצה כתום אבל לא מוצא) זול ופשוט... איך זה? http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_140_2348_2349&products_id=15759 איך הוא מתחבר למחשב?

    • 0 תגובות
    • 528 צפיות
  18. Started by rivking,

    יש אפשרות לעשות OC למעבד וכיביכול לצרוב את ה-OC על המעבד כך שאם אעביר אותו ללוח אם שלא תומך OC המעבד ירוץ בתדר של ה-OC שעשינו בלוח אם שהעברנו ממנו? סליחה על ההתנסחות בלבלתי לעצמי ת'מוח

    • 5 תגובות
    • 528 צפיות
  19. Started by ygemrl,

    שלום יש לי כרטיס מסך EVGA 7900GTX שקניתי עם קירור סטוק עצום הכרטיס לא עשה יותר מדי בעיות. אבל מרגע שהחלפתי לו את הקירור סטוק למערכת קירור מים של SWIFTECH והיטסינקים קטנים של PRIMECOOL (חברה שאני לא מכיר הוא התחיל לעשות בעיות. הטמפרטורה שלו ב EVEREST : IDLE - ברגוע ללא מאמץ: GPU: 27 GPU DIODE: 32 GPU AMBIENT: 32 GPU MEMORY: 27 במאמץ: GPU: 30 GPU DIODE: 36 GPU AMIENT: 35 GPU MEMORY: 30 דבר ראשון איזה חלק בכרטיס מסך מציין ה(GPU // GPU DIODE // GPU AMBIENT // GPU MEMORY) איך אני יכול לקרר את ה GPU DIODE או את ה GPU AMBIENT מה הם בכלל ואיפה הם נמצאים על הכרטיס מסך? דרך אגב אילו הבעיות שנוצרות לי על המסך: [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 528 צפיות
  20. Started by shloosh,

    אני רוצה לעשות אוברקלוק. והבנתי שעם מעבד בארטון 2600 לוח של איפוקס 8rda+ וזיכרון 512 3200 אפשר להגיע לתוצאות יפות. ל-3000+ בערך. הקטע שהטמפ' של העמבד כרגע היא 47 מעלות. וזה לא משהו לעשות אוברקלוק בטמ'פ כאלה. אני לא מבין למה הטמפ' ככה... יש לי קירו טוב sk7+sf2 מארז ריידמקס מקורי. ו-4 מאווררים. אולי לא סידרתי אותם טוב? מאוחרה 2 מוציאים. בדלת מכניס. מקדימה מכניס. מה לעשות???

    • 9 תגובות
    • 528 צפיות
  21. Started by Fireman,

    היי, אני מתלבט בין NINJA REV B ל V1 , המעבד הינו Q6600. מה ההמלצה שלכם? Pros&Cons ? בתודה Fireman

    • 0 תגובות
    • 528 צפיות
  22. אני רוצה להתקין עוד מאוורר בחלון ואמרתי אם כבר נתקין 120 יש לי גריל הבעיה היא שאני לא מוצא שום מקום בארץ שמוכרים 120 שמאירים.

    • 0 תגובות
    • 528 צפיות
  23. Started by DorM,

    אז יש את שני אלה שאני רוצה לקנות מאחד מהם שתיים ולמקם אותם בטופ של הCM690 : http://tms.co.il/product_info.php?cPath=146_498_501&products_id=4310 http://tms.co.il/product_info.php?cPath=146_498_500&products_id=4311 מה ההבדלים ביניהם? אני יודע שיש הבדלים בRPM ובCFM אבל יש עוד הבדלים חוץ משני אלה? שניהם S-FLEX? תודה לעוזרים! (:

    • 4 תגובות
    • 528 צפיות
  24. איך אני משתתף במאגר ההמהרה? נרשמם וכו'...

    • 3 תגובות
    • 528 צפיות
  25. Started by mz155,

    יש לי כרטיס מסך מסוג: evga 8800gts 320mb.. הרגיל הטמפרטורה במנוחה: 40 ובמאמץ: 55-60 (לפי אוורסט) core bus: 513mhz memory bus: 812mhz לכמה לדעתכם אני אוכל להגיע?

    • 4 תגובות
    • 528 צפיות

דיונים חדשים בפורומים