אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
ברשותי Intel Pentium 4 Northwood 3.0GHz כמו כן לוח אם מסוג ABIT IC-7G וגוף קירור מסוג ZALMAN CNPS7000B לא ביצעתי OverClock למרות זאת הטמפרטורות שלו ממש גבוהות במנוחה: SYS: 35c CPU: 52c PWM: 36.5c למישהו יש רעיון מה יכול להיות המקור לבעיה??? או שהטמפרטורות לא גבוהות וזה סתם נדמה לי
-
- 6 תגובות
- 529 צפיות
-
-
האם הקירור הזה טוב!? ואם יש כאלו גם ברמה כזאותי ב150$ http://techgage.com/article/coolit_eliminator_cpu_cooler/1
-
- 5 תגובות
- 529 צפיות
-
-
שלום לכולם....תראו שהפעלתי תמחשב ושניכנסתי לביוס אז מצאתי את שני ה core speed ואת ה bus speed אבל הם היו מבוטלים ואז לא הצלחתי לעלות משמה כי הם היו מבוטלים ולא הייה לי מושג איך מסדרים אותם אז מצאתי משהו אחר משמה שכחתי תשם שלו והעלתי 2 עליות של 35 מגה הרץ ואז שהפעלתי תמחשב ראיתי זה שיפר תמעבד הגיע ל 2520 מגה הרץ מתוך מה שיש לי שזה 2.40 מגה הרץ הנה תראו תמונה... ואז שהמחשב עלה לא רציתי להמשיך כי הטמפרטורה של המעבד הגיע ל 55 סלציוס ופחדתי להמשיך למרות שהייה רשום שאם מגיע ל 60 סלציוס זה טוב אבל לא המשכתי... אז השאלה שלי למה ה core speed bus speed היו מבוטלים וזה המעבד שלי של אינטל הנה... שם המעבד: Motherboard Name ECS P4VXAD(+)/P4VXAS(2)/P4VXMD/P4VXMS / Matsonic …
-
- 4 תגובות
- 529 צפיות
-
-
היי ושלום אבקש המלצה לקירור הטוב ביותר למעבד e6750 קונרו או מים או גז בתודה מראש לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 529 צפיות
-
-
שלום אני מחפש שני מאווררים של 120M אחד עם אור כחול ואחד רגיל ( בלי אור ) ומשחה טרמית . * לא אכפת לי שהמאוורים יהיה קצת רועשים העיקר שיכניסו הרבה אוויר קר . כל זה אמור להיות בערך 150 ש"ח ( אפשר חריגה קטנה ) ואני קונה מIQPC . תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 529 צפיות
-
-
המפרט שלי: מעבד:E6300 לוח אם:P5B DLX זכרון:GEIL 512*2 דיסק קשיח: WD 250GB 7200 RPM STA 2 כ.מסך:X1950 PRO המעבד שלי נמצא בזמן מנוחה על טמפ של 68-72 מעלות בדקתי בשלוש תוכנות +ביוס נגעתי בסינק והוא לא חם מה יכול להיות הבעיה אני קונה מאוורר חדש אבל יש מצב זה בעיה במעבד או בספק כי כרגע יש לי ספק גינרי
-
- 3 תגובות
- 529 צפיות
-
-
הוא עושה הרבה רעש יש איזה תוכנה שאני יכול לשלוט על זה
-
- 2 תגובות
- 529 צפיות
-
-
-
שלום לכולם הרצתי חיפוש כמה פעמים ולא מצאתי תשובות רציניות ממש קולעות בנושא הזה. אני כרגע מנסה לעלות מעל ל250 באס ניסיתי 1.650V למעבד ו2.65V לזיכרונות , עד לכמה מומלץ וכדי לי לעלות מבלי לגרום נזק !?! (מפרט בחתימה) תודה עריכה: אההה את הדבר הכי חשוב שכחתי , עם המתחים האלו העלתי PRIME95 וקיבלתי שגיאה !!! AGP וPCI נעולים כמובן, יחס 5:4 מעבד וזיכרון. [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 3 תגובות
- 529 צפיות
-
-
שלום לכולם ... אני רוצה לקנות קירור למעבד קירור משו טוב שקט .. הבעיה היא שאני לא כל כך מבין בעסק הזה ,ולכן אני רוצה שתמליצו לי בבקשה על איזה קירור טוב עד 400 ש"ח יש לי פנטיום D 2.8 775 :-*
-
- 2 תגובות
- 529 צפיות
-
-
שלום, זה המחשב שלי: מעבד E6300 לוח-אם: Asus P5B (פאסיבי) כרטיס מסך: Asus EN7300GT (קירור פאסיבי) 2 סטיקים של 1GB PQI ספק Thermaltake TR2 470W (מאוור של 120 מ"מ) מארז: Thermaltake Bach (מכיל מאוורר קדמי של 80mm ועוד 2 מאחורה של 60mm) המחשב הוא HTPC והוא יושב בסלון, לכן חשוב לי שיהיה כמה שיותר שקט. המחשב לא אמור להיות עמוס יותר מדיי.. - אחרי הכל הוא משמש רק להורדות (עם uTorrent) ולהציג סרטים (לא HD). 2 המאווררים האחוריים של המארז עיצבנו אותי (דיי רועשים)\ אז ניתקתי אותם. ועכשיו ע"פ MBM 5 הטמפרטורה של המעבד שלי היא בין 42-47 וטמפרטורת המארז כ-40 מעלות. (נכון לעכשיו CPU:44, Case:39) 1. האם הטמפרטורה הזאת תקינה יחסית למעבד? 2. מה ההגדרות האופטמליות כדי שהוא גם יהיה מאוד שקט וג…
-
- 5 תגובות
- 529 צפיות
-
-
אני קונה מחשב שכולל: Raidmax APEX FSP 450W Q6600 P35-DS3L 2GB 800Mhz CL4 8600GT ואני מתלבט לגבי הקירור למעבד. שמעתי הרבה המלצות לגבי הAC freezer 7 pro. אני שוקל לקנות בTMS, ושם הוא עולה 122. עם זאת, בTMS יש גם גופי קירור מוזלים בקניית מעבד, ולכן נשמעו לי קצת יותר אטרקטיביים בקניית מעבד. למשל, באותו מחיר בערך של הfreezer אני יכול לקנות zalman 7500. או, ב-70 ש"ח פחות, את הglacialtech 5060 PWM. אם יש גוף קירור שטוב עבורי ולא מוזכר כאן גם אשמח לשמוע עליו. כמה OC אני אוכל לעשות עם כל אחד? כמה שקט הוא ייתן לי? הבנתי שהfreezer לא הכי שקט.
-
- 8 תגובות
- 529 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש מדריך להרכבת גוף קרור זה תודה משה
-
- 1 תגובה
- 529 צפיות
-
-
זהו הדגם הנ"ל http://www.skypc.co.il/pl_product~AF12025~18~0.htm הבעיה שלי היא כזאת, קניתי את המאוור והתברר לי שאין לי עוד מקום פנוי לחיבור של מאוור (מכיוון שהמאוור מקדימה תופס אותו) עכשיו מה האופציות שלי בשביל לסדר שהוא יעבוד? חוץ מלהחזיר אותו...
-
- 2 תגובות
- 529 צפיות
-
-
אם אני מחליף למעבד שלי את גוף הקירור אז אפשר אחרי זה לקחת את אותו גוף קירור למחשב אחר..מעבד אחר... או שזה לא מומלץ..?
-
- 0 תגובות
- 529 צפיות
-
-
אני מקווה שאני בפורום הנכון ( זה קשור לקירור ) יש לי כמה מאווררים,על כולם רשום 12v ,כלומר זה המתח שהם עובדים איתו אבל מה ששונה בהם הוא ההספק ( אני חושב ) שנע בין 0.12A -0.15A עכשיו השאלה שלי היא האם ככל שההספק גבוה יותר המאוורר מסתובב מהר יותר ולכן מקרר יותר טוב ?
-
- 3 תגובות
- 529 צפיות
-
-
קניתי מחשב חדש: amd 64 3200 עם גוף קירור ZALMAN CNPS7000B-Cu וזיכרון GeIL 1024MB (2x512MB) GL1G3500DC PC3500 DDR433 Ultra Platinum DualChannel Kit ספק Thermaltake Xaser Silent PurePower 480W 2-fan טמפרטורת מעבד ממוצעת 40 וטמפרטורה במארז 28 אני דיי חדש בנוגע לאוברקלוקינג אז השאלה שלי היא האם כדאיי לעשות אוברקלוק ואם כן האם הוא יהיה משמעותי? היה לי ניסיון אחד באוברקלוק עם המחשב הישן שעבד יפה מ 1.7 ל 2.1 אבל לא יצא לי לשנות מתח או משהו בסגנון, אז אם יש צורך בשינוי מתח אז אם אפשר להראות לי איך. תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 529 צפיות
-
-
אני לא ידעתי באיזה חלק לפתוח את זה אז השאלה שלי היא מה יותר כדאי למחשב (חזק) כאשר אני הולך לישון או לעבודה ואני לא מוריד כלום עדיף להשאיר כבוי או לשים אותו במצב מתח נמוך? האם כיבוי כל יום יכול לדפוק עם הזמן משהו? תודה
-
- 1 תגובה
- 529 צפיות
-
-
עשיתי oc העלתי את הבאס ב-4 ואני לא יודע אם המחשב יציב לא הצלחתי להישתמש בprime95 אתם יכולים להציע לי תוכנה אחרת?
-
- 1 תגובה
- 528 צפיות
-
-
האם כל משחה מתאימה למעבדים של AMD , למה אני שואל כי מישהוא יביא את המשחה אבל אני לא בטוח שהיא מתאימה, המשחה היא של חברת ELECTROLUBE
-
- 4 תגובות
- 528 צפיות
-
-
שלום לכולם.. במקרה הגעתי לאתר הזה , אז אמרתי למה לא, נבדוק את הטמפ' של המעבד הורדתי EVEREST הטמפ' הראתה 81 מעלות..זה היה בערב אחרי שהמחשב היה דלוק כל היום. למחרת קמתי בבוקר ,פתחתי את המחשב לנקות אבק,ובאמת היה אבק אז ניקיתי טוב טוב,הוצאתי את המאוורר גם וניקיתי מתחתיו עם השואב ואת המאוורר עצמו ניקיתי גם עם מטלית לחה עד שלא נשארה טיפת אבק. בקיצור הבאתי ניקוי טוב למחשב. חיברתי את המחשב ובעת שאני רושם הודעה זו הEVEREST מראה לי 77 מעלות ובכלל הוא כל הזמן קופץ, מ73 ל75 ל78...לא נראה לי אמין הטמפ' משתנה מהר מדי. אבל באופן כללי הטמפ' גבוהה...מה אתם ממליצים? סה"כ המחשב פועל טוב,לא נכבה, לא עובד לאט (טפו טפו טפו...) אבל אני רוצה למנוע שחיקה של המעבד. צירפתי לכם תמונה למטה, מה אתם ממ…
-
- 4 תגובות
- 528 צפיות
-
-
שלום כולם, אני רוצה לעשות OC למעבד שלי.. ויש לי כמה שאלות לפני הכל.. ראיתי שצריך לשנות את היחס בזיכרון.. למה ? הרי זה לא מאט אותו.. ועל איזה יחס מדובר ? בין ה-BUS ל DRAM או FSB ל DRAM.. וראיתי גם שצריך לשנות את המטחים למעבד ולזיכרונות.. איך למה ומתי ? תודה לעונים. נ.ב המחשב שלי זה Q6600 זכרונות OCZ DDR2 800MHZ לוח אם גיגהבייט GA-P35-DS3L
-
- 3 תגובות
- 528 צפיות
-
-
דגש על שקט, נמאס לי מהקירור המקורי של ה 4800X2
-
- 2 תגובות
- 528 צפיות
-
-
-
ניראה לי שאם אני יתן להם יותר מתח אני יקבל עוד מהירות ועוד אם תיזמונים של 2.5-3-3-7 מעבד 2.4 על מתח 1.425 מתח לזכרנות 2.7 והם קרים אחרי שאני מקבל את הספק החדש שלי מחו"ל אז זה לוקח קצת זמן אני יתן להם יותר מתח אני גם מעיף את ה256 שיש לי הגנרי ושם עוד 512 אותו דבר ככה שהיה לי dc האם זה יפגע במהירות של הזכרנות אם התיזמנוים האלו? ד"א שעה sm memcheck לי שום בעיות ובדקתי הם קרים http://img223.imageshack.us/my.php?image=eyalmmem4cy.jpg
-
- 1 תגובה
- 528 צפיות
-


