עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by d-undertaker,

    עשיתי ניסיון אובר קלוק לכרטיס מסך שלי FX5200 ומאז התצוגה בהירה כזאת במחשב עשיתי ריסטים לא עובד לי מה אני עושה?

    • 2 תגובות
    • 529 צפיות
  2. Started by Xanadu,

    שלום רב, יש לי כרטיס 4870 של אסוס ובכל פעם שאני מנסה להכנס לאופצייה של ATI OVERDRIVE אני מקבל את ההודעה הבאה : "ati capabilities have not been initialized yet, please try again later " מישהוא יודע מה היא הסיבה לכך ? הדרייבר הוא בגרסה 8.10 (אבל גם הגרסאות הקודמות לא עבדו) תודה על העזרה

  3. תגידו הטמפרטורות האלה בסדר לנוטווד 2000MHZ ללא אובר קלוק ..... זה נשמע לי קצת לא הגיוני ובדקתי כבר עם כמה תוכנות כולל רסוס פרוב......הנה: במנוחה: מארז24 מעבד27 במאמץ: הטמפרטורה של המארז עולה רק טמפרטורה אחת!לא הגיוני! מארז:25 מעבד:39 קרור מעבד סטוק(הלך לי הזלמן.....) קירור מארז ע"י 6 מאווררים 2 של זלמן 1 שלTT 2 של VENTEC ואחד גנ'רי השאלה אם התוכנה אומרת אמת או לא...? ואם כן האם זה טוב ויש לי משחה טרמית של רכטיק סילבר 5 אז המאמץ הוא קופץ ביותר מ10 מעלות המעבד זה בסדר?

    • 1 תגובה
    • 529 צפיות
  4. Started by Lirux,

    רציתי לדעת אם יש דרך לצרוב ל gto2 שלי ביוס של x850 xtpe ככה שהוא יהיה קבוע על 16 צינורות פתוחים ומהירויות של: ליבה: 540 מגה הרץ זיכרונות: 590 מגה הרץ זה אפשרי? דרך אגב כרגע הכרטיס כבר פתוח ל16 צינורות ופועל על התדרים כמו של הx850 xtpe אבל אני רוצה שזה יהיה קבוע ושאני לא יצטרך לעשות לכרטיס OC דרך תוכנה...

    • 0 תגובות
    • 529 צפיות
  5. Started by avi15,

    שלחתי את אח שלי להביא Accelero x2 לX1950PRO שלי, אבל המפגר הקטן הביא TMG AT2 http://www.thermaltake.com/product/Cooler/TMG/CL-G0086/cl-g0086.asp# יש סיכוי שהדבר הזה ישב על X195PRO של SAPPHIRE?

    • 3 תגובות
    • 529 צפיות
  6. Started by f_b_i,

    האם היתם קונים מערכת קירור מים ביצור עצמי. שכוללת הכל. 2 בלוקים צינורות משאבה רדיאטור מיכל לנוזל חיבורים ובקיצור קיט שלם. ב500 ש"ח

    • 2 תגובות
    • 529 צפיות
  7. Started by ^^rUsLaN^^,

    יש לי שאלה בקשר לספק הבא http://www.jsp-tech.com/_english/2_products/2_detail.php?hMainTypeID=2&hSubTypeID=13&hProdID=58 יש לו מאורר גדול בצד הרחב (120ממ) , השאלה איך להתקין אותו ? עם המאורר לכיוון פנים המארז או לעשות חלון בצד העליון של המארז ככה שהספק ידחוף אויר מחוץ למארז?

    • 1 תגובה
    • 529 צפיות
  8. שלום, אם אני משלב : 1. לוח אם P35-DS3R עם מעבד E4400 זכרונות 800MHZ 2GB 2. לוח אם P35-DS4 עם מעבד E6570 זכרונות 800MHZ 2GB מארז HTPC וכרטיס מסך 2600XT. לאיזה OC אני יכול להגיע רק עד למצב שהמחשב יעבוד רגוע ולחיים ארוכים, 24 שעות כל הזמן, וללא חום גבוה... יענו מצב לא מסוכן בכלל למחשב, בכל אחד מהמשילובים שציינתי ? תודה למרבים לענות

    • 2 תגובות
    • 529 צפיות
  9. יש לי לבחירה 4 סוגי חיישנים, או מה שזה לא יהיה שם.. ושאני בוחר אחד מהם הטמפ' של המעבד מראה לי משהו לא הגיוני... ושאני בוחר חיישן אחר, זה בעצם הטמפ' בדקתי במגביל בתוכנה Everest PRO ושאני בוחר בחיישן שמראה לי את הטמפ' הנמוכה, גם שם זה מראה לי את אותה טמפ' ב CPU מישהו יודע מה זה? למה? אם זה באמת המעלות הנכונות?? העלתי תמונה כדי שתבינו יותר טוב... *** שימו לב לחצים המסומנים במצב 1, ובמצב 2... *** [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 1 תגובה
    • 529 צפיות
  10. Started by fleshbone,

    מה הטמפרטורה של AMD 2500+ בסוקט A צריכה להיות במנוחה ??

    • 4 תגובות
    • 529 צפיות
  11. לוח Intel sandusky 945 , שמעתי שהוא מגביל OC ולכן אף פעם לא ניסיתי. מה אני כן יכול לעשות איתו? יש עדכון BIOS או תוסף אחר שמאפשר OC בלוח? <- המפרט

    • 5 תגובות
    • 529 צפיות
  12. Started by yogev_k,

    חברה איך אני יכול לשלוט במאוורר של הכרטיס מסך.? תודה לכל העונים

    • 0 תגובות
    • 529 צפיות
  13. Started by segevgabay,

    http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=5201 האם זה מתאים למעבד 6300?

  14. Started by Gadgets4all,

    היי, אני מעוניין לרכוש גוף קירור למעבד פרסקוט. האם מישהו יכול להמליץ לי על מאוורר איכותי? ולא משנה מה המחיר, אני מעוניין במאוורר הטוב ביותר. אני מבקש שימליצו רק מי שיש לו ניסיון קודם כבר. תודה מראש, דני

    • 2 תגובות
    • 529 צפיות
  15. יש לי מעבד פרסקוט פנטיום 4 3000 סוקט 478 והמעבד רותח 60 מעלות ומעלה. יש קירור טוב שאתם יכולים להציע לי?

    • 9 תגובות
    • 529 צפיות
  16. Started by mazoneli,

    באברסט אני רואה שהטמפ' של הלוח 29 ויש עוד חיישן (AUX)שמראה לי 51 , איך אפשר לדעת מהו ה AUX ?

    • 2 תגובות
    • 529 צפיות
  17. היי חתכתי חלון במארז ועכשיו נאי צריך להדביק לזה לוחית פקספקס מאיפה אני משיג גומי H או U?

    • 0 תגובות
    • 529 צפיות
  18. Started by Shortboarder,

    המעבד AMD Duron 1000mhz מה יכולות האוברקלוק שלו על לוח מבוסס KT400?? הזיכרון הוא צי'פ אחד של 512DDR במהירות 333.

    • 2 תגובות
    • 529 צפיות
  19. Started by dragon051,

    קיבלתי את המחשב החדש שלי מהחנות foxpc ורציתי לדעת אם אני צריך להתקין את הלוח אם אחרי שהתקנתי את ה-windows או שמצב כזה יאפס את ה-OC??

    • 1 תגובה
    • 529 צפיות
  20. Started by paulyoung,

    היי הטמפרטורה של המעבד אצלי ב-41 והלוח ב-36 בזמן מנוחה האם זה תקין? אם לא מה אפשר לעשות? תודה

    • 3 תגובות
    • 529 צפיות
  21. Started by aviv00,

    יש לי 965G DS3 ו PCIE שלי על 120MHZ במקום 100 האם זה גורם לחום ?או ש MCH גורם כי גם לו הוספתי מתח 0.1v אם כן על איזה תצורה אתם ממליצים כי אבדו תקוותי

    • 0 תגובות
    • 529 צפיות
  22. Started by drumtroll85,

    כרגע יש לי שני גלובפאן שנותנים 67CFM ו-34DBA (במהירות הגבוהה שלהם), ואני רוצה להחליף אותם במשהו יותר חזק. לפי מה שראיתי המאוורר החזק ביותר שאפשר להשיג בארץ (יחסית לכמות הרעש) הוא זה של ENERMAX שנותן 94CFM ורק 30DBA, אבל עולה 100 ש"ח. לעומתו יש את הגנרי בזיגזג שנותן 87CFM, אבל רעש ברמה של 38DBA ועולה 50 ש"ח. השאלה שלי היא - האם השיפור בקירור מצדיק בכלל קניית מאווררים חדשים, או שהשיפור יהיה מזערי כך שכדאי להישאר עם מה שיש לי עכשיו? שאלה נוספת היא הכדאיות של האנרמקס - האם הבדל של 8DBA מורגש מאוד, וכמה אני ארגיש את הרעש של המאווררים לעומת מה שיש לי עכשיו (34DBA)? וחוץ מזה, אם למישהו יש הצעות למאווררים אחרים שיספקו כמות אוויר נאה (לא רועשים מדי), אשמח לקבל אותן... תודה מראש לכ…

    • 0 תגובות
    • 529 צפיות
  23. Started by R9800P2,

    קניתי מארזז של HEC הזה שעולה 300 שקל מקבלים שם מאוור 120MM התכנאי אמר שיש למאורר חישן רק שהמחשב חם המאורר פועל זה נכון? כי אתמול פתחתי את המארז והמחשב הייה חםםםםםםםם והמאורר לא פעל איך אני מסדר את זה? אפשר שתמיד המאורר היפעל? ושאלתי אותו אתה ראיתי שהמאורר פועל אז הוא אמר לי כן אז כחה זה פועל המאורר הזה? אפשר שהוא תמיד היפעל?

    • 9 תגובות
    • 529 צפיות
  24. שלום ופורים שמח!!! במחשב הישן שלי יש לי זלמן VF700-Cu http://www.zalman.co.kr/ENG/product/Product_Read.asp?idx=139 שאלתי היא אם אני אקנה ATI HD4830 אז אני יוכל להחליף בין הקירורים?

    • 1 תגובה
    • 529 צפיות
  25. Started by quepasa,

    רציתי לדעת אם כל משאבה יכולה לעבוד עם כל בלוק .מיכל מיים . ציונר וכו' או שאם אני קונה נגיד רדייטור של נגיד TT אז הבלוק חייב להיות גם שלו בקיצור TO MAKE A LONG STORY SHORT מה יכול לעבוד אם מה והכי חשוב מה יוכול לעבוד אם הכל תודה מראש ומתנצל על החפירה

    • 2 תגובות
    • 529 צפיות

דיונים חדשים בפורומים