עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by tomerzhr,

    אני זקוק למדריך ותוכנות לעשות אובר קלוק לזיכרונות שלי יש לי שני זכרונות של 512 כלומר 1g תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 531 צפיות
  2. פתחתי בתמונות, מקווה שהגודל לא יפריע (אני בלי כרטיס מסך כרגע, והרזולוציה נמוכה מאוד ) איך האובר ? (הגעתי כבר ל- 45% אובר אבל אף פעם לא ניסיתי לעשות אוברקלוק כשהזיכרונות ב- DC אז הפעם ניסיתי את זה.. אז א - זה עוזר והרבה ! זיכרונות תואמים זה מאוד מאוד חשוב לביצוע אוברקלוק מושלם\ מירבי. כמו שאתם רואים אני באובר לזיכרונות ל- 933 !!! ( מ- 667 MHZ ) בכל אופן כמ שניתן לראות בתמונה האחרונה, כתוב Max 3000 - האם זה אומר שהמקסימום אוברקלוק שאני אוכל להגיע אליו יהיה 3 GHZ ?! יש לי שאלה מצחיקה - האם זה שאני עובד רק עם 1 GB זיכרון RAM יהווה בעיה אף ע פי שהגדרתי את ה- PF על 6000 MB ?

    • 2 תגובות
    • 531 צפיות
  3. תודה

    • 3 תגובות
    • 531 צפיות
  4. עשיתי אוברקלוקינק למעבד שלי 2.4 אינטל הגעתי איתו ל 2.8 160 MHZ עכשיו הבעיה שלי היא שאחרי האוברקלוקינג הכרטיס קול אונבורד שלי לא עובד שאני מבטל את האוברקלוקינג הוא עובד עוד פעם זה לוח של GIGABYTE עם הכרטיס קול AC97 עליו ועכשיו הוא פשוט לא מזהה לי אותו יודעים אוליי מה הבעיה?

    • 2 תגובות
    • 531 צפיות
  5. Started by hck,

    היי! לפני כמה ימים שאלתי לגבי קרור יותר טוב למעבד. קיבלתי תשובה דיי ברורה: הSpark 7 של ThermalTake הוא טוב - אבל קצת רועש. הSp-94 של ThermalRight שקט (גם בתוספת מאוורר) ויותר איכותי - אבל יותר יקר! אם אני לא מסתכל לרגע על העלויות ,וכן - אני כבר פוזל לכיוון הSP-94 , האם כבר כדאי ללכת על קירור מים? יש לי 3 פריטים שהייתי מעוניין לקבל תגובות עליהם: 1. Thermaltake AquariusII Liquid Cooling 2. Thermaltake AquariusIII Liquid Cooling ועוד משהו קצת שונה: 3. Active Cool AC4G Pentium 4 TEC Cooler מהפיתוח הישראלי. תזכורת, המחשב שלי: P4 2.8 800Hz HT Abit AI7 Samsung 400Hz 512Mb NVIDIA GeForce FX 5200 וכן, אני רוצה לבצע OC במחשב שלי. נ.ב. הבנתי שיש גם אפשרות לחבר לקרור המים גם את…

    • 3 תגובות
    • 531 צפיות
  6. מעוניין לקבל המלצה איזה גוף קירור יותר מומלץ למעבד +3200 socket 939 שיעבור OC חשוב לי קירור איכותי אבל גם קירור שלא מרעיש. ה - Termalright יעבוד עם מאוורר vantec thermoflow 92mm תודה

    • 0 תגובות
    • 531 צפיות
  7. Started by amigamerlin,

    שלום, יש לי xp-120 על המעבד, ואני רוצה להוסיף עליו מאוורר 12cm טוב. המומלץ של thermalright כבר לא ממש זמין, ואשמח לדעת איזה מאוורר כדאי לקנות עבורו שיהיה גם מספיק שקט, וגם יעיל. ומה המחירים, בערך. תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 531 צפיות
  8. Started by ohad_intel,

    הוא רק מראה את הריבועים וזהו ! הוא לא מראה שום דבר אחר!! (הפעלתי תוכנות והכל ו.......לא עובד..) בבקשה עזרה! תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 531 צפיות
  9. Started by f_b_i,

    שלום לכולם. היה לי מחשב שעמד בצד בלי שימוש אז החלטתי להשתמש בו ולעשות ממנו HTPC המחשב הוא : מעבד CELERON 400 לוחINTEL SE440BX-2 זכרון 219MB SDRAM כ.מסך HERCULES KYRO 3D 64MB רציתי לעשות לו אוברקלוק ולצערי לא מצאתי לא ג'מפרים ולא אפשרות לעשות את זה בSETUP של בBIOS. לאחר כמה שיטוטים באינטרנט גיליתי שיש אפשרות אם אני ימנע מגע של אחד מהפינים של הרגלים אז אני יוכל לשנות את המהירות. אולי למישהו יש מידע איך אני יכול לעשות לו אובר קלוק? תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 531 צפיות
  10. Started by yz101,

    יש לי כרטיס 2600PRO GDDR2 256MB. הCLOCKS שלו בסטוק הם: ליבה ושיידרים: 600MHZ זיכרונות: 500MHZ לכמה סביר להניח שניתן יהיה למשוך אותם. הATI OVERDRIVE בVISTA נותן לי לעלות עד 654MHZ לליבה ועד 549MHZ לזיכרונות. האם הגיוני שאני אוכל להגיע למשהו משמעותי מעל? אגב הקירור הוא ACCELERO S1 REV2 עם הTURBO MODULE והטמפרטורה במאמץ לא עולה על 42 מעלות. אגב בלי OC עם קירור סטוק הוא היה במנוחה על 59 מעלות ובמאמץ על 71 מעלות.

    • 0 תגובות
    • 531 צפיות
  11. Started by eladbu,

    שלום לכולם! אני מעוניין להחליף את הקירור המקורי של ה ר9800פרו של 3DCLUB רציתי לדעת מה הם האפשרויות! וכמה זה יעלה לי ?

    • 3 תגובות
    • 531 צפיות
  12. קטע מכתבה שפורסמה "מבחנים שונים שערכה החברה למערכת הקירור החדשה, הראו כי בהרצת תוכנת 3DMark06, שנחשבת למאמץ לא קטן לכרטיס במבחנים מסוימים, טמפרטורת הכרטיס לא עלתה על 53 מעלות צלסיוס, וזאת לעומת מערכות קירור האוויר למיניהם שעוברות בקלות את ה-80 מעלות צלסיוס. בעקבות הטמפרטורות הנמוכות, אנשי החברה ביצעו המהרה לזיכרון ולליבת הכרטיס, והצליחו להגיע לתדר מדהים של 950MHz לליבה ו- 980MHz לזיכרון, כאשר תדרי הסטוק הם 740MHz לליבה ו-825MHz לזיכרון. דבר זה אפשר ל-HD 2900XT להגיע לתוצאה יפה של 20163 נקודות במבחני ה-3DMark06. אותו הכרטיס, בעל קירור אוויר רגיל וללא המהרה מקבל רק כ-17400 נקודות, שכן יכולת ההמרה נפגעת בגלל המחסור בקירור"-אם אני לא טועה שיא עולם?! :s05: אני חושב שהR650 יצ…

    • 1 תגובה
    • 531 צפיות
  13. Started by shirNoshe,

    אז עם הקירור סטוק אני על 600/1110.אחרי הרכבת הזלמן(אם תרצו תמונות מההרכבה תגידו),לאן אוכל להגיע.האם להעלות רק ליבה עוד או זכרונות,או שניהם? כלומר מה שאני רוצה לדעת עד להיכן אוכל להגיע עם כל אחד מהפרמטרים שאני מעלה. אני עם RIVA.

    • 3 תגובות
    • 531 צפיות
  14. Started by cpus,

    מה אתם אומרים? הקירור פה מספיק? לפי דעתכם, אילו טמפ' יהיו למעבד וללוח אם במנוחה ; ובמאמץ ? תודה. AMD ATHLON XP 2500+ BARTON ?512K, 333MHZ TRAY CPU THERMALTAKE VOLCANO SILENTBOOST CPU COOLER FOR AMD ATHLON XP ABIT NF7-SL KINGSTON DDR-RAM 512MB PC2700 WD 80GB 7200rpm 8mb ata100 hdd SAPPHORE ATLANTIS RADEON 9600XT 128MB DDR DVI RETAIL VIDEO CARD COMPUCASE-HEC MIDI TOWERCI-6A19 FRONT USB 300W CASE תודה לכם מראש... עריכה: אני מעוניין לדעת האם באמת הכרחי לצרף עוד מאוורר ואיזה.. תודה!@ [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 531 צפיות
  15. Started by al_n,

    חיפשתי בנרות ולא מצאתי :-) Motherboard Chipset Intel Broadwater G965

    • 1 תגובה
    • 530 צפיות
  16. עשיתי מוד קל לוודו הישן שלי החלפתי את המאורר 20 מ"מ המסכן שלו ב80 מ"מ שמכסה לי גם חלק מהזכרונות. אם איזו תוכנה אפשר לעשות אוברקלוק לוודו המסכן הגיע זמנו להוציא קיטור אגב, אני משתמש ברד האט 9

    • 0 תגובות
    • 530 צפיות
  17. Started by pesahy,

    CM 690 4X500GB צורב Q6600+v1 8800GT SPARKLE CORSAIR 2G XM2 הנתונים במנוחה: המעבד 37-39. כרטיס מסך 44-46 על 25% מאורר. זיכרונות 34-36. כוננים קשיחים 36-39. ועכשיו לקטע שמדאיג אותי ולא מובן לי? ציפסט צפוני 54 במנוחה. ציפסט דרומי 50 במנוחה. הציפסט ממש גבוהים או שהאוירור של המארז הזה פשוט על הפנים? או פשוט אני מכניס אויר ו4HD פשוט הופכים אויר קר לאויר ממש ממש חם? מה פה לא טוב? או שהכל טוב?

    • 4 תגובות
    • 530 צפיות
  18. Started by CXC,

    שלום, אני אשמח מאוד לקבל המלצה למאוורר טוב מ-KSP בגודל של 120 ס"מ למארז המחשב. התקציב הוא 50 ש"ח, ויש כמה דגמים שאני מתלבט ביניהם ולא יודע מה לקחת. * חשוב שהיחס בין רמת הרעש לעצמת המאוורר יהיה אופטימלי לתקציב. תודה רבה!

    • 1 תגובה
    • 530 צפיות
  19. Started by fidelcastro,

    ישל י מעבד 3200 VENICE ולוח A8N-E זכרונות ADATA 500MHZ רציתי לדפוק לו קצת OC אבל הביוס הלא יותר מדיי ברור של ASUS האלה לא מובן כ"כ אני לא רוצה לעשות OC מעפן עם ה3% , 5% וכו' שיש להם שם יש איזה מישהו עם הלוח שיכול לפשט לי את העניינים? באיזה כמה שלבים פשוטים? תודה

  20. Started by moshe_ha,

    תודה לעוזרים...ואם אפשר שתהיה קלה להפעלה...פשוט חיפשתי ולא מצאתי!

    • 2 תגובות
    • 530 צפיות
  21. Started by dranzer,

    אז כמו שאמרו לי בנושא הישן שפתחתי http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=346813.new#new אני מצאתי את מכפלת הHTT והיא הייתה לי על 3 והעלתי אותה ל4 ועכשיו יכולתי לעלות את הבאס ל270 במקום 260! עכשיו אמרו לי להוריד מכפלה ולעלות את הבאס וככה אני יגיע לאוברקלוק יותר מוצלח.. עכשיו אני רוצה כמה דברים לדעת בבקשה. 1.מה זה עוזר לי שהעלתי את מכפלת הHTT מ3 ל4? זה מביא לי יותר fps? 2.בשביל לסחוט יותר fps מה אני צריך לעשות?דוגמא:לעלות באס,לעלות מכפלה..? תודה לכל מי שיעזור

    • 2 תגובות
    • 530 צפיות
  22. Started by DS,

    יש לי 9550 של ג'יגה בייט. את החסימה של ATI חסמתי. איך אני עושה אוברקלוק ב ATI TOOL? לוחץ על FIND MAX CORE? אם כן לכמה זמן? בינתיים המהירויות הם: CORE 249 MEMORY 195

    • 3 תגובות
    • 530 צפיות
  23. Started by galtheking,

    שלום, המאורר סטוק שיש לי מאוד מרעיש ואני מעוניין לקנות את המאורר הזה http://www.arctic-cooling.com/catalog/product_info.php?cPath=2_&mID=101&language=en ב145 ש"ח מ ksp\ עכשיו ההתקנה לפי מה שביררתי עולה 100 ש"ח לפי דעתכם אני יכול להרכיב את המאורר הזה בעצמי? כאילו האם זה לא ממש מסובל למי שיש חוש טכני? כי אני אף פעם לא הרכבתי מאורר על כרטיס מסך אולם ניקיתי מידי פעם. או שכדי לי להוציא 100 ש"ח על ההתקנה של המאורר וזהו? ד"א איך המאורר הנ"ל? האם הוא מומלץ או שמישהו מכיר משהו יותר טוב וכדאי? תודה לעוזרים!

    • 4 תגובות
    • 530 צפיות
  24. הציפסט שלי ממש רותח ,ומאוד בעייתי לשים שם מאורר בגלל הטוניק שמפריע ,איזה טמפ נחשבת למקסימלית לציפ? אני יודע שהוא לא אמור להיות 5 -10 מעלות מעל טמפ החדר באותו זמן ,למשל עכשיו במצב רגיל הוא ב 41 מעלות וחדר 25.9 ,וזה עוד הדלת פתוחה חחח אבל הכרטיס בבדיקה אז כנראה בגלל זה .... והמארז מאוורר יחסית 120 מקדימה ,מאחורה ,120 למעלה של הספק ,120 למעלה בכלוב כוננים שמכוון לטוניק +120 בטוניק ,סהכ 5 120 ממ . טמפ נבדקו ב SPEEDFAN ,יש עוד תוכנות מומלצות לבדיקת טמפ ציפסט שאני לא מכיר חוץ מEVEREST וSPEEDFAN ?

    • 2 תגובות
    • 530 צפיות
  25. Started by elad the master,

    מה אני צריך לעשות ? אף פעם לא עשיתי בדיקה של ממטסט. ???

דיונים חדשים בפורומים