עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. אורח
    Started by אורח,

    אוקי השאלה שלי היא כמו בכותרת האם ה TT Big Typhoon מתאים ללוח אם שלי: Gigabyte GA-K8NF-9 http://www.giga-byte.com/MotherBoard/Products/Products_Spec_GA-K8NF-9.htm אמרו לי שצריך חורים בלוח אם...האם המאוורר הנ"ל תואם?ואפשר להרכיב אותו?

    • 2 תגובות
    • 531 צפיות
  2. שלום המערכת שלי רשומה בחתימה והייתי רוצה את המלצתכם לגבי קירור לכרטיס מסך וקירור לצי'פ של הלוח אם

    • 2 תגובות
    • 531 צפיות
  3. כמה דברים שארצה לציין: -אין תקציב כי אם יש קירור טוב ב 100 שקלים(פריזר פרו) אבל ב180 יש פי 3 יותר טוב אז אשקיע את ה180 האלה. -הצלחתי לעלות את התדר של המעבד ל2904 FSB אבל רק במתח של לא פחות מ1.5 וולט אז השאלה שלי היא עד כמה יעזור לי קירור חיצוני כי הבנתי שיש גבול לכמה מתח המעבד מסוגל לסבול לא משנה מה הטמפ'? והאם המתח הגבוה נובע בגלל הקירור סטוק?(לא הגיוני נכון?) -אני רוצה להגיע לתדר של בערך 3.7-3.8 +- ,הבעיה היא החשש שלי מהמתח הגבוה, מה אתם חושבים? תודה.

  4. Started by sashakrik,

    שלום לכולם ! אני מחפש לקנות מאוורר למארז של חברת Thermaltake דגם A1214 אני לא מצליח למצוא את המאוורר הנ"ל בשום חנות. מישהו יודע איפה אני יכול לקנות אותו ? (חוץ מ"פנדה" כי אין להם אותו במלאי ולא יהיה בזמן הקרוב). תודה !

    • 0 תגובות
    • 531 צפיות
  5. Started by AB6killer,

    ברצוני לעשות OC עם התוכנה ATITOOL 0.25BETA 14 עכשיו הMEM אצלי עומד על 200 והCORE על 400 עכשיו חיפשתי באתר ולא מצאתי את התשובה ,חיפשתי די הרבה ... עכשיו נגיד אני עושה שהתוכנה תמצא אוטומטית את ה"ממ" ואת ה"קור'" ברגע שהוא מגיע למהירות מסוימת הוא מתחיל לעשות לי ארטיפקטים ... עכשיו איך אני יודע שאני עושה ,מוציא את המקסימום המכרטיס?(עכשיו בתוספת קירור לכרטיס הוא עומד אצלי על ללא מאמץ על 45 מעלות) מפרט המחשב: 768 ראם 2900 AMD (OC) לוח אם ABIT NF7 וזהוא.. שאלה דפוקה ,טאורטית עד לכמה אני יכול להגביר את הכרטיס ,אני מאמין שאנשים יכולים לאשר פה ויש פה הרבה כאילו ממוחים לפי מה שקראתי פה הרבה באתר ! בתודה לכל מי שעוזר!

    • 4 תגובות
    • 531 צפיות
  6. הציפסט שלי ממש רותח ,ומאוד בעייתי לשים שם מאורר בגלל הטוניק שמפריע ,איזה טמפ נחשבת למקסימלית לציפ? אני יודע שהוא לא אמור להיות 5 -10 מעלות מעל טמפ החדר באותו זמן ,למשל עכשיו במצב רגיל הוא ב 41 מעלות וחדר 25.9 ,וזה עוד הדלת פתוחה חחח אבל הכרטיס בבדיקה אז כנראה בגלל זה .... והמארז מאוורר יחסית 120 מקדימה ,מאחורה ,120 למעלה של הספק ,120 למעלה בכלוב כוננים שמכוון לטוניק +120 בטוניק ,סהכ 5 120 ממ . טמפ נבדקו ב SPEEDFAN ,יש עוד תוכנות מומלצות לבדיקת טמפ ציפסט שאני לא מכיר חוץ מEVEREST וSPEEDFAN ?

    • 2 תגובות
    • 531 צפיות
  7. Started by thebenjamin,

    אפשר להגיע עם Q9400 ל3GHZ עם קירור סטוק בלי בעיות?

    • 1 תגובה
    • 531 צפיות
  8. Started by predator_008,

    ניסיתי להעלות למעבד את המתח מ-1.5V ל1.6V כדי להמשיך את האבורקלוק לרמה הבאה שלו וברגעש שאני מעלה ושומר בביוס מופיע לי במסך NO VIDEO INPUT כלום לא עובד ואני צריך לאפס את הביוס כדי שייפעל המחשב בחזרה מה עושים?????

    • 5 תגובות
    • 531 צפיות
  9. Started by climax,

    אני רוצה מחשב קר! ושקט אני מחפש משהו שמקרר טוב ושקט ! קירור למעבד קירור לכרטיס מסך וקירור לזכרונות בבקשה תנו הצעות.. דברים שיש בחניות בארץ אני מבקש לא להראות לי דברים מחול שעוד לא הגיעו תודה מראש דרך אגב יש לי מעבד amd athlon 64 3000+ 754 וכ.מסך gf6800gt

    • 4 תגובות
    • 531 צפיות
  10. Started by BeNzZy-BoY,

    איזה מבין 2 המאווררים למעבד הללו עדיף ?? Thermaltake Volcano 6CU או Spire FridgeRock CPU Cooler for AMD (זה לא בשבילי אל תחשבו שאני כזה קמצן...) עריכה ----------- קחו בחשבון שיהיה גם oc ...

    • 0 תגובות
    • 531 צפיות
  11. ושתאמר לי האם הטמפרטורה סבירה או לא סבירה... מכירים?

    • 1 תגובה
    • 531 צפיות
  12. קירור סטוק אני חושב. רוצה להעלות ממש טיפה את הביצועים. האם זה מפר את האחריות? האם זה בטוח? עד כמה OC אפשרי אצלי?

    • 3 תגובות
    • 531 צפיות
  13. שלום לכולם יש לי כ.מסך geforce ti 4200. רציתי לעשות לו OC באמצעות אמצעי קירור כלשהו. איזה מאוורר מומלץ? כמו כן עם איזו תוכנה לעשות את זה? תודה

    • 5 תגובות
    • 531 צפיות
  14. Started by SugarFreeBoy,

    אוקי, רכשתי לפני כמה ימים כרטיס חדש של לדטק ועכשיו כמובן הגיע הזמן להתעלל בו קצת. רציתי לשאול כמה שאלות. 1. מה הכרטיס עושה כשאני בוחר ב"הגברת יתר אוטומטית של מהירויות השעון"? 2. וכאשר אני מבצע OC ידני, ישנן 2 תוויות. אחת "ביצוע רגיל (2D)" והשניה "ביצוע משופר (3D)", האם הכוונה בזה היא שהOC יכנס לתוקף רק כשאני משחק? (בהנחה ושיניתי את ה3D) 3. כשאני לוחץ על "הבחן בתדירויות מיטביות" הוא קובע את הערכים ל450 ול 1.40, אלו ערכים שעוברים את האולטרה בהרבה, זה לא מוזר? ורביעית ואחרונה, מה הכוונה ב"מאוורר פועל תמיד"? מצטער אם אני נשמע כמו נוב, פשוט לא רגיל לNVIDIA ולא בא לי לשרוף כרטיס חדש [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 531 צפיות
  15. Started by zobb,

    בPCH חסר להם את הSK-7 רציתי לדעת אם כדאי לקנות אותו

    • 1 תגובה
    • 531 צפיות
  16. Started by SuperStyle,

    יש לי freezer 64 pro אם המעבד amd athlon 4400+ 2.3 ומתח 1.35 V אם המאורר הישן שלי(של האיאמדי שמקבלים)והספק כוח fsp 300w היה לי בערך 43 מעלות במנוחה בלי OC. אחרי זה החלפתי ספק ל ezcool ps-1000 500wat ופתאום התמפרטורה 65 מעלות במנוחה אבל המתח אותו דבר. אחרי זה החזרתי לספק fsp 300wat וזה עדין היה 65 מעלות במנוחה. אז קניתיאת ה freezer 64 pro והטמפרטורה היתה 45 מעלות במנוחה בלי OC ואם מתח 1.35 ובתוכנה S_M זה עובר את ה 65 מעלות ולא עבר את המבחן. כל זה בלי OC למה זה ככה??? והזרימה במארז טובה מאורר קידמי שמכניס אוויר מאורר אחורי שמוציא אוויר המאורר של המעבד עומד כך שהאויר החם יוצא מהמאורר האחורי. הטמפרטורה במארז זה 33 הטמפרטורה בחדר גם 33 הכרטיס מסך 50(nvidia 7300gt) והדיסק קשיח …

    • 2 תגובות
    • 531 צפיות
  17. Started by davidreznic,

    שלום, יש לי E6750 ללא OC. במנוחה הוא ב-24 מעלות. זה נורמאלי או שהתמזל מזלי ויש לי מעבד קר במיוחד? עוד משהו, מהי הטמפ הנורמאלית של 8800GT במנוחה ומאמץ? (כדי שאני אוכל להגדיר מתי הוא יתריע על התחממות יתר)

    • 4 תגובות
    • 531 צפיות
  18. Started by BEN903,

    יש לי כרגע לוח אם עם סוקט 478 ואני רוצה להעביר את הביג טייפון ללוח 775 חוץ מהקליפסים שיש לי כרגע פיזית על הלוח הקודם אני צריך עוד משהו ללוח החדש ?? הקליפסים האלה אמורים להיות אוניברסאלים לא ?

    • 0 תגובות
    • 531 צפיות
  19. Started by most,

    יש לי מעבד ATHLON 3800+ (סוקט 939, לא כפול ליבה). הוא מגיע בתדר מקור של 2.4 גיגה הרץ. במנוחה המעבד על 36 מעלות, שאני מפעיל את התוכנה S&M (עם ICQ, מסנג'ר ושטויות כאלה ברקע) הוא מגיע מקסימום ל-54 מעלות(הגדרתי בתוכנה שניהיה 100% CPU LOAD). במשחקים הוא לא עובר את ה-50 מעלות. עשיתי לו OC ל-2.65 גיגה הרץ, עכשיו ב-S&M על אותן הגדרות והכל הוא מגיע ל-56 מעלות. לא בדקתי עדיין במשחקים. ה-OC העלה לי מעל ל-300 נקודות ב-3DMARK05 (במבחן של המעבד). עכשיו יש לי כמה שאלות. אני לא מכיר את המעבדים האלה ומה הם יכולים לספוג אז תעזרו לי. 1.האם המעבדים האלה מסוגלים לשרוד בחום יחסית גבוה? 2.כמה מעלות כבר מומלץ לא לעבור במאמץ ? 3.להמשיך לעשות OC עד שהמעבד לכמה מעלות במאמץ ? 4.האם הבדל של 3…

    • 6 תגובות
    • 531 צפיות
  20. Started by Nitro Viper,

    הנה המעלות של המחשב שלי במאמץ (PRIME 95) כדאי לי לשנות את ההגדרות בביוס מאופטימל לטורבו? עכשיו הזכרונות שלי על 2.5CAS 7-3-3 ולפי מה שהבנתי זה לא משהו, כדאי לי?

    • 1 תגובה
    • 531 צפיות
  21. שלום קניתי מחשב חדש עכשיו היום הטכנאי שמרכיב את המחשב התקשר לשאול אותי מה אני עושה עם שני ARCTIC COOLING ARCTIC 12 עכשיו אני יודע שהמארז שלי בא עם 3 מאווררים לי המליצו פה לקנות עוד 2 הוא שאל איך לחבר מה לחבר וכו עכשיו אני מתחיל לחשוב והוא אמר שאין מקום להכניס לשם עוד מאווררים ... אז מה עושים ולמה המליצו לי לקנות עוד שניים? המ... מה עושים עם זה ? זה המארז שלי 3D Aurora http://www.gigabyte.com.tw/Products/Chassis/Products_Spec.aspx?ProductID=2130

    • 2 תגובות
    • 531 צפיות
  22. אהלן יש לי לוח אינטל עם צ'יפסט 845 עכשיו הלכתי לביוס ושמתי לב שאפשרות האוברקלוק נעולה (אני ידעתי את זה אבל אמרתי נלך נראה מה קורה שם חחח) יש דרך לעבור את הנעילה? אם זה מסובך מדי עזבו

    • 0 תגובות
    • 531 צפיות
  23. יש לי מעבד פרסקוט פנטיום 4 3000 סוקט 478 והמעבד רותח 60 מעלות ומעלה. יש קירור טוב שאתם יכולים להציע לי?

    • 9 תגובות
    • 531 צפיות
  24. הורדתי מ-HWZone את המדבקות ש-Grey Matter הכין, יפות מאוד, לקחתי כמה מהן והדבקתי. הייתי רוצה לקבל עוד, אם מישהו יודע מאיפה...חיפשתי בגוגל קצת, לא מצאתי, חיפשתי באתרים ישראלים-גם אין, אז החלטתי לפנות אליכם. תודה רבה, Talbion.

    • 1 תגובה
    • 531 צפיות
  25. Started by sroolik,

    יש לי Northwood 2.4 עם קירור סטוק, סירקולציה לא רעה, מכפלה 18 FSB 133 כרגע אני עובד 1:1 אחרי אוברקלוק ל2800 (156X133) כמה שעות שהמחשב עובד אני מקבל מסכים כחולים הזיכרון שלי הוא 2100, וחשבתי אולי הוא זה שמגביל אותי, כדאי לי לשנות בביוס את הזיכרון שיעבוד קבוע על 133 ולהעלות רק למעבד ? זה יעזור בכלל ? ? זה יהיה אפקטיבי ? תודה ! ! ! ! ועוד משהו: יש למישהו רעיון איך אני יכול לשפר את הקירור בעזרת 2 מאווררי 80 מיותרים שיש לי ??? תודה שוב......

    • 0 תגובות
    • 531 צפיות

דיונים חדשים בפורומים