אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
אמממ מישהו אולי יודע מאיפה אני יכול להשיג גופי קירור לזכרונות RDRAM ?
-
- 1 תגובה
- 532 צפיות
-
-
ועל המאווררים שהוספתי (מאווררים של ספקי כוח ישנים) ?! אם כן אז איך עושים את זה ומה ההשלכות של הגברת מהירות המאווררים...? תודה.
-
- 3 תגובות
- 532 צפיות
-
-
שלום לכם, אני צריך את עזרתכם עם מחשב HTPC בסלון שנמצא בתוך נישה די סגורה במזנון. לאחרונה החלפתי לו מעבד Q6600 ואני עם כ. מסך 8800GT. המארז הוא שוכב ומפירמה לא ידועה והאיוורור שלו הוא מהצדדים. בין הדפנות של המחשב יש לי 10 ס"מ מכל צד. מאחורי המחשב הכל סגור. כשהתחלתי לשחק , הרגשתי שהכל נורא מתחמם. התקנתי את האוורסט ואני במנוחה מגיע ל60-65 מעלות. אין לי שום קירור מיוחד מלבד מאוור על המעבד ו2 מאוררים רגילים על הדפנות. יש לכם רעיונות ? אני לא יכול להוציא את המחשב מהנישה. תודה מראש מנו
-
- 0 תגובות
- 532 צפיות
-
-
אם אני רוצה לשנות את התיזמונים שלי אני פשוט משנה???????? איך אפשר לדעת כמה אני יכול לרדת? כמה זה באמת משפר את המהירות של הזכרון??
-
- 1 תגובה
- 532 צפיות
-
-
כל החוטים כחולים ???????????? זה משהו ישן זה מאוורר 120mm והוא מזה חזק מצאתי אותו מולכם[לא יודע איך רושמים סורי] אל חיבור תקע של החשמל הכנסתי אותו לחשמל כדי לראות אם הוא חזק הוא דיי חזק !!! מה אני יכול לעשות איתו?? מצאתי מאיזה מחשב ישן שהיה לי בבית איזה מין בית טוב כזה למאוורר שבדיוק באותו גודל יש בבית הוא גם פילטר המחשב שמצאתי בוא נגיד הוא בן 12 שנה!!
-
- 2 תגובות
- 532 צפיות
-
-
כשקניתי את המחשב שלי, הוא היה AMD Athlon XP 1700+ . לאחר מכת ברק (LOL) נשרף לי המחשב במסגרת האחריות החליפו לי אותו. כשהם החליפו לי אותו, הם שמו לי AMD Athlon XP 1800+ , דבר דיי שכיח שאחריות עושה במקרה של חוסר בחלפים מיושנים. עכשיו הבעיה: בזמן האחרון, שמתי לב שהמעבד שלי מזוהה כ AMD Athlon prossessor , וכי הוא עומד על 1150Mhz , בכל התוכנות שבדקתי (Aida, EVEREST, CPU-Z, WINDOWS) . לפי אותם התוכנות, המעבד הוא בטכנולוגיית Palimino, והוא אכן Athlon XP. לפי הידע שלי , ה 1800+ רץ על 1.5Ghz ולא על 1.1Ghz, ובכלל, איך לא מצויין הדגם המדוייק של המעבד?! האם יכול להיות שאני צריך לעשות עידכון BIOS או משהו? ולשאלה אחרת, אני כנראה משדרג בזמן הקרוב את הלוח והמעבד. חשבתי ללכת על AMD Athlon…
-
- 1 תגובה
- 532 צפיות
-
-
חברה יש לי תוכנה שנקראת speedfan עכשיו הטמפ שהיא מראה ממש לא קרובה לטמפ שהביוס מראה משו כמו 10 מעלות הבדל עכשיו השאלה אם יש תוכנה אחרת שמודדת טמפ ושתיהיה אמינה... ד"א אם זה קשור יש לי לוח אם מדגם: P4SGX-MX-UAYZ של ASUS אז אם אפשר שם של תוכנה שמודדת טמפ של המעבד והלוח אם תודה מראש :]
-
- 6 תגובות
- 532 צפיות
-
-
יש לי דיסק קשיח של sata -westren digital 80gb cavier se . על לוח אם epox 8rda3+ עם בקר raid אשר אחראי על ה-sata כמובן,מהיום הראשון אני לא מצליח להביא אובר קלוק נורמלי במתחים רגילים הכוונה שאני צריך מתח של 1.725 לבאס של 180 ל-2600+ שלי,תהיתי אם יכל להיות שהנעילה בלוח והיא בעצם הגורם שהורס לי את האובר קלוק?או שבבסים כאלו זה לא משפיע?הכוונה שהלוח נחשב לאובר קלוק טוב והוא גם תומך ב-200 בדיפלוט...
-
- 2 תגובות
- 532 צפיות
-
-
http://www.primecooler.com/index.php?akce=viewp&idprod=226 יש לי לוח אם EPOX 8RDA3+ ואני לא ידוע אם ההיטקסינט יץאים מבחינת מוקום ואם הוא לא יתלוש לי את התושבת של המעבד.
-
- 0 תגובות
- 532 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות מחשב מ-TMS ושהם יעשו לי עליו OC. המפרט שחשבתי עליו נכון לעכשיו הוא: מעבדים Intel Pentium E (C2D Technology) E2160 1.8Ghz 1MB FSB800 OEM ¤ 399 1 לוחות אם Gigabyte GA-P35-DS3L Conroe Support GP35DS3L ¤ 564 1 מארזים ANTEC SONATA III 500W SONATA3 ¤ 781 1 קירור למעבד Arctic Cooling Freezer 7 Pro ¤ 122 1 זיכרונות G.Skill 2GB DDR2-800 DualKit (2x1GB) F2-6400CL5D-2GBNQ CL5-5-5 ¤ 357 1 כרטיסי מסך Biostar 8800GT G92 512MB DDR3 DualDVI Retail ¤ 1419 1 השאלה היא במידה ויש לי עוד תקציב האם כדאי לקחת לצורכי OC מעבד טוב יותר כגון E4400? (עוד 200 ש"ח בערך) כיוון שלE2160 יש סה"כ רק 1 MB של cash? כמו כן, האם ה Freezer 7 pro יעשה טוב את העבודה ב-OC, אם אני רוצה להגיע ל…
-
- 0 תגובות
- 532 צפיות
-
-
התקשרתי לאחת החנויות שמתעסקות במכירת מחשבים שאני מחזיק ממנה ושאלתי על קירור שקט לCORE 2 ההמלצה שקיבלתי הייתה ARCTIC COOLING ALPINE 7.לפי נתוני היצרן מידת הרעש היא 0.6 SONE מה שלפי ידיעתי שווה ל25.3 דציבלים.זה לא גבוה מדי?הדבר הכי חשוב בקנייה הזו זה השקט.המעבד כנראה יהיה 7200.
-
- 4 תגובות
- 532 צפיות
-
-
?? ועוד שאלה עד כמה הספק משפיע על יכולת הOC של המחשב והאם אפשר להעביר בביוס את הFSB למצב התחלתי אחרי OC
-
- 5 תגובות
- 532 צפיות
-
-
מדובר על XP 1700 ולמה עדיף מעבד שהוא 1.5V על 1.6V חוץ מהתחממות האם יש קשר למתח גבוהה לAGP או שאין קשר
-
- 4 תגובות
- 532 צפיות
-
-
כרגע אני על 3200MHZ. שיפור של 33% מהSTOCK. הלוח שלי הוא 965P-DS3. הקרור של המעבד הוא SUNBEAM TUNIQ TOWER 120 . הזכרונות שלי הם OCZ DDR2 2x1024MB Platinum Rev.2 Dual Channel 800MHZ CL 4-4-4-15 . - האם זה OC סביר או שהמעבד מסוגל להרבה יותר? - מה הטמפרטורות שהמעבד יכול להגיע אליהם במאמץ מבלי לחשוש? אני כרגע על 65c בערך בשני הCORE-ים במאמץ. תודה.
-
- 2 תגובות
- 532 צפיות
-
-
היי, אני רוצה לעשות OC למעבד שלי (מפרט בפרופיל). קראתי קצת באינטרנט על איך לעשות OC למעבד אז את העיקרון נראה לי שהבנתי . יש לי מספר שאלות לפני שאני מתחיל: אחרי שאני אעשה את הOC באיזה תוכנה להשתמש בשביל לבדוק יציבות של המעבד? האם אני צריך להשתמש במחלקים או שהזכרונות שלי (corsair value select) יכולים להסתדר אם המהירות הנוספת? ללוח שלי אין מד טמפרטורה אז האם הOC יכול לגרום לו להתמם ואם כן איך אני אדע שהוא לא מתחממם יותר מדי? לאיזה מהירות סופית נראה לכם שאני אגיע? תודה רבה על העזרה אם יש לכם איזה שהם עצות או טיפים בבקשה תגידו, אשמח לכל עזרה.
-
- 5 תגובות
- 532 צפיות
-
-
יש לי לוח של 965 INTEL ומעבד E6400 זה מציג לי רק חום כרטיס מסך והארדיסק.
-
- 0 תגובות
- 532 צפיות
-
-
יש לי מעבד AMD ATHLON סוקט 462 - ואני רוצה להחליף לו קירור. לא משהו רציני רק שיוריד לו את הטמפרטורה במעט... מישהו יודע איפה אני יכול למצוא מדריך על כך, עדיף עם תמונות. תודה
-
- 3 תגובות
- 531 צפיות
-
-
שלום, המפרט שלי הוא: מעבד Q6600 ללא אוברקלוק 2GB זכרון של OCZ וכרטיס מסך 8800GT ללא אוברקלוק לאחרונה הרגשתי האטה מסויימת במשחקים והחלטתי לפרמט את המחשב, לאחר פרמוט והתקנה מחדש של ויסטה עדיין האטיות מורגשת החלטתי להריץ 3DMark06 וקיבלתי ציון של 5737 נראה לי ציון נמוך למערכת שלי התקנתי את הדריברים האחרונים של Nvidia ו9 DirectX אחרון מהאתר של מיקורסופט אני חושש שיש לי בעיה בכרטיס מסך כי חוויתי לאחרונה קצת מסכים כחולים, יש איזה שהיא דרך לבדוק את זה לפני שאני פונה לחנות לממש אחריות? הטמפרטורות של הכרטיס מסך הם 65 מעלות במנוחה ו 80 במאמץ של המעבד 38 במנוחה תודה [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 531 צפיות
-
-
אבל שהכל יהיה יציב כמובן
-
- 5 תגובות
- 531 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מעוניין לחבר 2 מאווררים בגודל 8 ס"מ למארז למאווררים יש חיבור מולקס (4 פינים) לספק כח. השאלה שלי אם ניתן לחבר את שני המאווררים בחיבור טורי ואז לחבר לסידי רום? האם זה יצור מעמסה על הספק כח? יש לי ספק 350W ועל המאווררים רשום 12V 0.08A תודה
-
- 5 תגובות
- 531 צפיות
-
-
זה יעזור לי במשהו? או שזה סתם עוד מאורר? אם אני רוצה לבצע עם הכרטיס אוברקלוק קטנטן זה יעזור?
-
- 4 תגובות
- 531 צפיות
-
-
יש לי gigabyte radeon 9550 128mb 64bit יש אפשרות לשים אליו מאורר כי אני רוצה לעלות לו קצת את המהירות של הליבה כרגע המהירויות הם: 250 בליבה 400 בזיכרון יש משהו לעשות?
-
- 4 תגובות
- 531 צפיות
-
-
Arctic Cooling ATI Silencer 5 Rev.2 או ZALMAN ZM80D-HP + ZM-OP1 או Zalman Vga Cooler VF700-Cu ??? תודות מראש
-
- 6 תגובות
- 531 צפיות
-
-
אני רוצה לדעת אם הכרטיס שלי מתאים ל OVERCLOKING Inno3D GeForce FX 5700LE תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 531 צפיות
-
-
אני עכשיו באמצע הכנת מארז מפרספקס למחשב שלי חתכתי מאחורה את החורים לכניסות והכרטיסים וזה לא יצא יפה גם אחרי השיוף ושאר הטיפולים אני חתכתי עם דרמל של וולף הדרמל טוב אבל הראשים נשברו לי כמו גרעינים טוב נחזור לבעיה שלי חתכתי ויצא חרא אז חשבתי לעטוף את הקצוות בחומר כלשהוא כמו אלומיניום האם תוכלו לעזור לי באיזה חומר כדי להשתמש
-
- 3 תגובות
- 531 צפיות
-


