עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. את המפרט שלי תוכלו לראות בצד...[מפרט מחשב] טפרטורות המעמד ולוח אם במנוחה 46-7 במעמץ מעמד מירבי 59 הלוח :52 האם זה בסדר? ולא עשיתי אוברקלוק בכלל.

    • 2 תגובות
    • 532 צפיות
  2. Started by shay33,

    שלום היום הרכבתי http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=3084 אני מרוצה מאוד 1.קיבלתי איתו מזרק מלא MX1 שמתי את כולו זה בסדר? 2.המשחה MX1 מאוד צמיגית וקשה למריחה אם אני ישים גוש קטן וירכיב את הקירור זה יהיה בסדר (בלי למרוח) 3.בהשוואה למזרק שמקבלים עם קירור פי כמה המזרק הזה http://lamir.co.il/product.asp?product=7459 יותר גדול? תודה

    • 4 תגובות
    • 532 צפיות
  3. Started by sahargt,

    שלום יש לי את המארז של Thermaltake Highest Xaser III V1000A Super Tower במארז יש 7 מאווררים שבאים מהחברה עם המארז רציתי לדעת אם המאווררים האלה טובים אם לא איזה מאווררים כדי לקחת ואיזה סוג מאווררים רגלים או מאווררים חכמים ואיזו חברה במארז יש לי יכולת שליטה על 4 מאווררים מקווה שתוכלו לעזור לי תודה רבה סהר

    • 4 תגובות
    • 532 צפיות
  4. Started by lead farmer,

    ברצוני לקנות מעבד Core 2 Duo E8500, 1333Mhz, s775, 6MB של אינטל על לוח אם EP43-DS3L s775 C2Q 1333Mhz, Intel P43, DDRII 1066, PCI-E של גיגהבייט ורוצה לשים עליו מאוורר Freezer 7 Pro (LGA775) של arctic cooling עכשיו השאלה האם המאוורר ששוקל לא מעט (520 g) יחזיק מעמד ולא יהרוס את לוח האם או שמא הוא כבד מדי ללוח הזה

    • 1 תגובה
    • 532 צפיות
  5. Started by boxer555,

    אז ככה עשיתי OC לזיכרון ולמעבד אז אלו הם הדגמים: CPU Type DualCore Intel Core 2 Duo E6600, 3300 MHz (9 x 367) - מעבד Module Name OCZ XTC Platinum OCZ2P8001G - זיכרון 2GB אז הגעתי עם המעבד בSTOCK COOLING ל-3.3 יציב 100% מאמץ 75 מעלות ובמנוחה 35 מעלות 2.4 @ 3.3 וזיכרון הגעתי ל- 5-4-4-12, 1T 1:1 מתחים: CPU VOLTAGE: 0.0500V MEMORY VOLTAGE: 1.85 NB VOLTAGE: 1.35 SB VOLTAGE: 1.50 FSB VTT VOLTAGE: 12% אז מה אתם חושבים ?

    • 2 תגובות
    • 532 צפיות
  6. האם הקירור מעבד הזה - Zalman CNPS9500 LED 92MM Fan מתאים למעבד הזה - Intel Pentium D 930 Dual Core 3Ghz 2x2Mb L2 LGA 775 Box תודה מראש !

    • 4 תגובות
    • 532 צפיות
  7. Started by artur162,

    האם מאורר יכול לפגוע בביצועים של המחשב? בזמן הדלקה של המחשב מאורר אחד עושה רעש חזק מה עלי לעשות ואיזה מאורר זה?

    • 2 תגובות
    • 532 צפיות
  8. מה אני צריך כדי לעשות OC ?? למי אני צריך לפנות כדי לקבל מידע? אני צריך נתונים מיוחדים או שבכל מחשב אפשר? בכל אופן אלו הנתונים של המחשב שלי ,(בערך) בתודה מראש!

    • 1 תגובה
    • 532 צפיות
  9. היום אני מקבל את המחשב הזה ואני עושה לו OC למהירות 3.0 GHZ ורציתי לדעת כמה זמן אני צריך לעשות בדיקת מאמץ ? מפרט: Arctic Cooling Freezer 7 Pro 1 ¤122 F2-6400CL4D-2GBPK G.Skill 2GB DDR2-800 DualKit (2x1GB) CL4-4-4-12 2GBPK 1 ¤323 GP35DS3L Gigabyte GA-P35-DS3L 1 ¤528 E4500T Intel Core 2 Duo E4500 2.2Ghz Conroe OEM 1 ¤594 WD3200AAKS Western Digital 320Gb 16MB AAKS 1 ¤426 8800 GT של TWINTEC 512 MB ד"א: אני ישמח אם יסבירו לי יותר על איך לעשות את האוברקלוק הזה כך שאני לא ינזק... אה.. ויש לי עוד כמה שאלות : 1. האם עדיף וכדאי לי לעשות את האוברקלוק דרך הביוס , או לעשות דרך הווינדוס ע"י התוכנהSysTooL 2. אם אני עושה OC דרך הווינדוס זאת אומרת שאם אני יפרמט את המחשב אז…

    • 1 תגובה
    • 532 צפיות
  10. מהטמפ' עבור המעבדים 4800+, E6420 וP4PRESSCOT 2.8GHZ. (כן אני יודע שהרמה של P4היא שואפת ל-0 לעומת שני האחרים, אך אני שואל זאת מכיוון שיש לי עכשיו את המעבד הזה, והמאורר עושה רעש כמו לא יודע מה, ןאני רוצה להנמיך את המאורר, 6000RPM זה קצת הרבה לא?

    • 3 תגובות
    • 532 צפיות
  11. Started by shlomo_l,

    עם איזה תוכנה עדיף? כי לפי מה שהבנתי הכי טוב זה עם צריבת ביוס שאני לא יודע איך עושים ואם מישהו יכול להסביר לי איך? בבקשה ותודה!

    • 3 תגובות
    • 532 צפיות
  12. Started by Tamir61,

    >יש לי את המפרט הבא : > > > > >טמפ' : >Temp 2 = מעבד >Temp 1 = לוח אם > >מעלות במנוחה : > > >מעלות במאמץ : > > > >צורת המארז : > > >2 מאחורה מוציאים אוויר + ספק החוצה >2 מכניסים אוויר אחד מול הצ'יפסט וכרטיסי הPCI ואחד מלמעלה.. > >המאוורר על המעבד הוא סטנדרטי.. >*המאורר של הצ'יפסט מנותק כי הוא עושה רעש וגם ככה לא יעיל >במיוחד.. >המחשב עבר ניקוי אבק והוא נקי לגמרי.. > > >בAquaMark המחשב מקבל 30 אלף.. >הביצועים של המחשב פחות מספקים אותי מפעם.. (לפני שנה) >אלו ההגדרות OC החדשות שניסיתי : > > >העלתי ב0.025 את המתח >את הFSB…

    • 3 תגובות
    • 532 צפיות
  13. Started by xXaXdXaXrXx,

    אני לא יודע כלום באוברקלוק ואני רוצה לדעת אז אים מישהוא יכול להסביר לי על זה אז אני יודה לו מאוד

    • 3 תגובות
    • 532 צפיות
  14. Started by dor_eli,

    יש לי חלון בצד המחשב ואני רוצה להוסיף לשם מאורר מה אתם אומרים על tt cat 9 cm איך המאורר הזה? שווה לי לקנות אותו?

    • 6 תגובות
    • 532 צפיות
  15. Started by SHAY951,

    כמה עולה מערכת קירור נורמלית למחשב (לא משהו גדול ומסובך מידי), וכמה באמת היא יכולה לעזור?

    • 0 תגובות
    • 532 צפיות
  16. Started by ohmega,

    בדגש על : הרבה מקום למאווררים (בעיקר 120mm) מקדימה ומאחורה כניסת אוויר טובה מקדימה ה-120mm smart fans של thermaltake למארז - האם הם מומלצים או שאפשר להסתפק באלו המסופקים עם המארז?

    • 7 תגובות
    • 532 צפיות
  17. Started by ranz,

    לפי המדריך הזה http://www.heatseekerz.net/index.php?page=articles&id=4&pagenum=1 אפשר לבנות עינית IR מקבלת בלבד, לשלטים וכדומה, אני רוצה לבנות פורט IR מלא, כלומר מקבל ושולח, בשביל לתאם עם טלפון סלולארי... יש למישהו מושג איך? זה פרט קטן ששונה מהמדריך שציינתי?

    • 2 תגובות
    • 532 צפיות
  18. Started by david_fr,

    שלום לכולם לא מזמן הרכבתי לאחותי מחשב פנטיום 3 המחשב משמש אותה רק לאי סי קיו ככה שהוא מספיק. לאחורנה התחלתי לתעניין בנושא האוברקלוקינג והחלטתי לנסות לעשות על המחשב הזה חפרתי קצת בביוס וראיתי שכדי לשנות את הבאס והמכפלה בלוח של המחשב זה על ידי גימפור של גמפרים מסוימים על הלוח הבנתי את כול הקטע של הגימפור והתחלתי לנסות כול מני נסיונות. המחשב עובד במצב הרגיל שלו על באס 66 ומכפלה 11(בלי אובר קלוק) ניסיתי לשנות המכפלה וראיתי שהיא לא משתנה לא משנה איזה מכפלה אני שם(הבנתי שהמכפלות במעבדי אינטל חסומות תקנו אותי אם אני טועה).כשעלתי את הבאס יש לי ישר קפיצה לבאס של100 (אין בין 66 ל100 משהו אחר) ברגע שאני משנה את הבאס ל100 אז המחשב נדלק ומראה שהמעבד עובד על 1100 הרץ(במקור 733)וכשווינד…

    • 2 תגובות
    • 532 צפיות
  19. האם שווה לשים מאוורר Led בקדמת האפולו (האם יראו את האור שלו) אני יודע שיש על המארז 2 led כחולים מלמטה אבל האם יש פתחים לאור המאוורר ? אם כן/לא איזה מאוורר מומלץ?

    • 0 תגובות
    • 532 צפיות
  20. Started by XTZ-Mike,

    שלום, מישהו יכול להמליץ לי על יח' קירור לכרטיס מסך הנ"ל? אני לא יודע אם זה חשוב אבל הוא AGP ולא PCI-E... ראיתי את ה Tide Water של Thermaltake http://www.thermaltake.com/product/Liguid/All-In-One/cl-w0052/cl-w0052.asp מישהו מכיר/התנסה ביח' הזאת? היא תתאים לכרטיס שלי? ואם כן , האם הקירור הוא משמעותית יותר טוב בקירור מים מקירור רגיל של מאוורר? תודה מראש לעונים (בתקווה שיהיו כאלה)

    • 2 תגובות
    • 532 צפיות
  21. מה שלמוכם לאחרונה הורדתי את התוכנה SPEED FAN, וראיתי שהמאורר של הציפ על הלוח אם שלי(MSI K8N NEO4) מסתובב 8888RPM, שזה המון, ולכן הוא עשה המון רעש!!!!! לכן החלפתי את המאורר לקירור פסיבי של ZALMAN לפי דעתכם, מה צריכה להיות הטמפ' של הציפ' שלי כך שהוא לא יפגע???? תודה רבה על העזרה

    • 5 תגובות
    • 532 צפיות
  22. אשמח אם תוכלו לעזור

    • 2 תגובות
    • 532 צפיות
  23. Started by zoobooboozoo,

    ב-ATI TOOLS אני רואה את כרטיסיית ה OVERCLOCKING. אבל לא מבין בדיוק מה לעשות ואיך לגעת ואיפה לו וכו' וכו' אשמח אם מישהו ינחה אותי. נ.ב. כדי גם לגעת ולשנות דברים שמחוץ לכרטיסיית ה- OC שמה? כי ראיתי כל מיני אפשרויות OPTIMIZATION ואחרות :

    • 3 תגובות
    • 532 צפיות
  24. Started by ali,

    יש לי שאלה אם מישהו התנסה בו או ראה ביקורת שיכתוב פה זה הדגם DEEPCOOL ROBOT 775 חבר שלי החליף קירור והוא רוצה להביא לי אותו אני כרגע על הBOX של celeron 3.06 775 הוא יתן לי טמפרטורות יותר טובות? וחבר שלי אמר שבקושי שומעים אותו 24 DB זה כלום

    • 2 תגובות
    • 532 צפיות

דיונים חדשים בפורומים