עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by shsh1,

    שלום יש ברשותי לוח Abit ic-7 (טוב, נו קצת מיושן אבל סבבה) ויש לי עליו Prescott 2.8 עם אוברקלוק ל-3.8 (קירור מים מפלצתי) קיצר, הטמפטורות מצוינות (35 במנוחה , 45 במאמץ) ואני רוצה לנסות לעשות אוברקלוק יותר גבוה (אגב האוברקלקוק הזה יציב כבר כמעט חצי שנה) אבל נתקלתי בבעיה ישנה שהייתה לי , נראה לי שהלוח פשוט לא עומד בזה. כאשר אני מגיע ל-3.85 הוא נהיה מאוד מאוד לא יציב פעם עולה פעם לא , טיפה מעבר, 3.9 כבר לא עולה כלל. מה הבעיה , ואיך ניתן לפתור אותה בלי להחליף לוח (אם כבר אני אחליף לדאבל ליבות אבל לא כרגע אני חוסך לאוטו)? תודה לעוזרים.

    • 7 תגובות
    • 533 צפיות
  2. Started by TALKATZ,

    תקשיבו יש לאחותי פנטיום 3 800 מגה הרץ אני צריך שמישהו יסביר לי תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 533 צפיות
  3. שלום התקנתי מחשב (לקרוב משפחה) והוא מבוסס על לוח של אלבטרון K8NF4U , משום מה הוא מראה לי בביוס טמפ' גבוהה של 65 מ' הורדתי SPEEDFAN וגם שמה הטמפ' גבוהות. מעבד: AMD 3000 venice מורכב לו מאוורר פשוט של coolmaster עם AS5.

    • 1 תגובה
    • 532 צפיות
  4. Started by OuTsIDe,

    צריך קירור לסוקט 478 משהו עד 55 שקל...פשוט הסטוק שלי כזה רועש שכבר אני לא יכול כבר...אים אפשר בבקשה מTMS וגם בבשה מישחה טרמית זולה אגב יש לי P4 3.0GHZ אבל שיתאים גם לסוקט 775 ועתיד כי עוד מעט אני קונה מחשב חדש... פשוט המעבד שלי עובד בחום הזה על 75 והקירור ממש רועש... מה אתם אומרים על זה?Arctic Cooling Super Silent 4 Ultra? תודה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 532 צפיות
  5. Started by Big_White,

    יש פה למישהו ניסיון איתו? קיבלתי אחד בחינם אומנם בלי רגליים לחיבור לסוקט אבל את ז אפשר לסדר על ידי כמה ברגים ופס פרספקס איך הוא בכללי? זה שהוא רועש הבנתי זה לא מפריע לי גם כשה הוא על 4500 סל''ד.

    • 1 תגובה
    • 532 צפיות
  6. יש לי מעבד 6420 עם גוף קירור סטנדרטי של אינטל. אני רוצה להחליף אותו למשהו שקט יותר. משמש כמחשב משרדי, OC וכו' לא רלבנטי. אני מתלבט בין שתי אופציות כרגע - ThermalTake Max Orb עליו קיבלתי המלצה בהקשר אחר Zalman 7000bALCU עליו המליץ בהמוכר בחנות איתה אני עובד שניהם עולים 250 ש"ח. איזה מהם טוב, ובעיקר שקט יותר? מוכן לשקול עוד אופציות בתקציב.

    • 1 תגובה
    • 532 צפיות
  7. Started by ofirn2,

    אני צריך בבקשה המלצה על מאורר 80 מ"מ כך שניתן להרכבה שני צדדיו כי אני מתכוון להתקין אותו כך שיפלוט אויר אל מחוץ למארז. אני צריך שיהיה בעל זרימת גבוהה (מעל 60) אבל לא יותר מידי רועש זאת אומרת לא יותר מ-35 דציבלים. תודה רבה לעוזרים.

    • 4 תגובות
    • 532 צפיות
  8. Started by ozba77,

    שלום מה הטמפ' הסבירה למעבד P-D 2.8 במנוחה ובמאמץ?

    • 3 תגובות
    • 532 צפיות
  9. Started by picolo,

    שלום, פרטי המחשב שלי הם- Intel Pentium 4A, 2666 MHz (20 x 133 Asus P4S800D -של אלברטון NVIDIA GeForce 6600 GT שני סטיקים של זיכרון(כל אחד 256 mb ) DIMM1: Xerox MALABS DIMM2: Kingston K עכשיו אני צריך קירור לכ.מ שלא יעלה על ה-200 ש.ח,ואני רוצה שהוא יהיה שקט. תודה מראש לעוזרים.

    • 6 תגובות
    • 532 צפיות
  10. Started by Drek Boy,

    מהו הcase fan הכי שקט ל120 מ"מ?

    • 2 תגובות
    • 532 צפיות
  11. Started by unknown man,

    לא מספיק שהמאוורר של הגוף קירור שיש לי ירד מ 1500 RPM ל 260 RPM, עכשיו גם נשברה אחת הזרועות של המאוורר וזה נשמע כאילו מישהו לועס בייגלה ליד האוזן שלי :-X לכן, אני מחפש גוף קירור נורמלי (לא צריך משהו שיחזיק על 30 מעלות במקס או משהו... אין תכנון ל OC), שקט וזול (מעדיף עד 80-100) שמתאים כמובן ל 939 כשחיפשתי מצאתי שני גופים של GlacialTech - igloo 7220 light ו 7210 silent הבעיה היא שאני לא יודע אם הם שווים משהו (עולים 25 ו 35 ב ksp (אני יודע את הדעה על החנות אבל בשביל קירור ב 30 שקל...)) תודה

    • 4 תגובות
    • 532 צפיות
  12. גוף הנחושת יוצא מיחוץ לפינות גבולות ה בורד ותקע עם אחד הדפנות . אני מעדיף את המאוור הזה מאשר הקטנים יותר השאלה אם אני יכול לעקם את גוף הנחושת כך שלא יגע בדפנות.. או שכדי לקנות מאורר קטן יותר...?? הכוונה ל בורד של ASUS800D

    • 2 תגובות
    • 532 צפיות
  13. Started by t-macc,

    אמרו לי בפורום שהבאס שלי הוא 533 וה fsb הוא 133. ככה גם אומרת ה cpu z בדקתי עכשיו בביוס ורשום לי באס 533 ו fsb בכלל לא רשום שם,אני מבולבל יש לי פנטיום d 2.66

    • 5 תגובות
    • 532 צפיות
  14. Started by Esparco,

    למי שיש פנטיום 920D בבקשה שיפרסם את הטמפרטורה שלו במנוחה ובמאמץ מלא במצב סטוק.. ואם איזה לוח אם הוא משתמש כי אצלי הלוח עושה בעיות עם הקריאה של החיישן והוא מזייף לפחות ב 10-15 מעלות כלפי מטה.. אסוס והלוחות שלהם אלק לוח אקסטרים!!! אז למי שיש שיפרסם פה בבקשה זה יעזור לי מאוד כי אני כבר 3 שעות מודד את הטמפ' עם מד-חום תודה רבההההההה SPARCO!!!

    • 1 תגובה
    • 532 צפיות
  15. אורח VAIRONIX GT-R
    Started by אורח VAIRONIX GT-R,

    יש לי לוח אם ABIT NF7-S ויש בו מקום ל3 DIM שתיים מהם זה ערוץ 1 ועוד 1 מהם ערוץ 2 באחד יש לי 2 של 256 ובשתיים יש לי אחד של 512 ככה שזה יוצא מאוזן .......והחברה שלם זה PMI והתיזמון שלהם הוא 2.3.3.6 ועשיתי להם oc ל 2.2.2.5 בלי לשנות מתח האם זה בסדר שלו שניתי מתח?????

    • 0 תגובות
    • 532 צפיות
  16. Started by nila kanta,

    שלום רב ברשותי מחשב, שאלה עיקרי המפרט שלו: Q9450 P5K 2x2048 DDR2-800 OCZ ספק איכותי ויציב, קירור - לא סטוק מה הגדרות ה-BIOS להן אני זקוק כדי לייצב את המעבד באופן קבוע במהירות 3.2GHz? תודה

  17. מאיפה משיגים מאווררים של 140 או 200?

    • 1 תגובה
    • 532 צפיות
  18. המאוורר של הכרטיס מסך שלי התחיל ביום בהיר אחד לעשות רעשים של נגמ"ש מסתער! לא חוויה נעימה. (ד"א הכרטיס הוא Expertvision 7600 GT ) התקשרתי לחנות ומה שנאמר לי זה שאין אחריות על מאוורר, גם עם הוא בן חודש וחצי. אז דבר ראשון חשוב לפי דעתי שכולם ידעו את זה, אולי לחלק זה מובן מאוד אבל אני בטוח שחצי מדיירי הפורום לא יודעים את זה. דבר שני הוא מה עושים מכאן הלאה?? אין לי שום נסיון בהחלפת מאוורר לכ.מסך, יש דברים כאלו לכרטיס הזה? מישהו ניסה פעם? או שאולי יש פיתרון קסמים אחר שלא חשבתי עליו?

    • 1 תגובה
    • 532 צפיות
  19. אני מכווה שזה מראה את הטמפ של הכרטיס > [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 532 צפיות
  20. איך זה יכול להיות הכרטיס לא צירך להיות על 1000?

    • 2 תגובות
    • 532 צפיות
  21. Started by kentaro,

    *כותרת* תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 532 צפיות
  22. Started by rkiviti,

    אני רוצה לדעת האם המאוורים הבאים רועשים: 1. volcano6/7 2.tti אם כן האם יש המלצה למאוורים אחרים המתאימים למעבד athlon 1800 ושאינם רועשים. כמובן במחירים סבירים.

    • 2 תגובות
    • 532 צפיות
  23. Started by kababz,

    אני מעוניין לעשות אוברקלוק למחשב החדש שלי, והשאלה היא איזה זכרון אני צריך (איזה זכרון לא יגביל אותי ויעשה בעיות) הכוונה היא להגיע בערך ל- 2.7-2.9Ghz AMD Athlon 64 +3700 (s939) 2.2Ghz DFI LanParty Ultra-D NF4 תודה לעוזרים

  24. Started by Access Denied,

    משהו יכול להגיד לי אם הקירור המקורי שמגיע עם ה-(AMD64 3000 (Box טוב או לא גם בשביל OC ממש קטן או רק בשביל לשמור על טמפ' נורמליות?? למשהו יש ביקורת עליו או לפחות כתבה??

    • 3 תגובות
    • 532 צפיות
  25. יש לי כמו שרשום במפרט שלי, לוח Albatron KX18D Pro II nForce 2 Ultra 400 ואת הזיכרונות לטווח אוברקלוקינג הכי ארוך שאני יכולתי למצוא... קירור מצויין של וונטק ומשחה טרמית טובה בקיצור המחשב מוכן אבל אני עוד לא בקיע ביכולות האוברקלוקינג של הלוח ואני מחפש ביקורת אוברקלוקינג שמראה במדויק את התהליך שבו אפשר להגיע לביצועי אוברקלוקינג טובים איתו משום שיש בו כל כך הרבה אפשרויות אני מבולבל ולא בטוח מה לעשות, עם מישהו יכול למצוא לי מדריך לאוברקלוקינג בלוח הזה אז הוא יתקבל בברכה כי אני לא מוצא וגם אני ישמח לשמוע תגובות מה אתם חושבים על הלוח עצמו ולאן אתם חושבים אפשר להגיע עם המפרט שלי והלוח באוברקלוקינג כדי שאני לא יפתח ציפיות מיוחדות והתאכזב (או להפך).

    • 2 תגובות
    • 532 צפיות

דיונים חדשים בפורומים