אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
התקנתי את הSF, והוא הודיע לי שיש לו יכולות תמיכה חדשות לIT8712F. מישהו יודע מה זה אומר? איך אני יכול להשתמש בזה? אני עובד עם לוח GA-8I945PG ומשום מה יש 2 טמפרטורות שהוא מתעקש לקבוע על (-55) ו(-2) (שניהם מינוס). מישהו יודע איך אני מכייל אותו?
-
- 4 תגובות
- 533 צפיות
-
-
אוקיי, זוהי ההרכבה הראשונה שלי, קיבלתי את ה- Sonic Tower היום, ההתקנה שלו פשוטה מאוד, מה שמונע ממני מלהתקין אותו כרגע זו העובדה שאין לי מושג איך להוריד את את הקירור סטוק של האלטון 64 (Winchester 3200+ + MSI K8N Neo2). מדריך עם תמונות יהיה מעולה. תודה מראש!
-
- 2 תגובות
- 533 צפיות
-
-
יש לי את המחשב הזה כבר שנה וארבע חודשים... לעולם לא עשיתי אוברקלוק למעבד ונראה לי שזה זמן מתאים להתחיל, (====ראה מפרט====) אני לא רוצה להשקיע גרוש בקירור, וגם שימו לב שהזכרונות האלו הם VALUE... יש פוטנציאל למשהו סביר ? אני רוצה לנסות רק בשביל הנסיון כי למחשב הבא שלי (עוד שנה וחצי אני משער) אני מתכנן משהו רציני יותר, אבל עדיין, אני לא רוצה לעשות סתם אם אין בכלל פוטנציאל.... תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 533 צפיות
-
-
אולי מישהו יכול להפנות אותי למדריכים טובים (לא איכפת לי אנגלית גם) לאוברקלוקינג של מעבד ושל כ. מסך אני צריך משהו בסיסי שיסביר בדיוק מה זה מחלק, מכפיל, HT, HTT, FSB וכל מה שקשור בנוסף משהו שיסביר על המתחים ואיך הם משפיעים... אם יש משהו מעמיק בנושא אני גם אשמח עברתי כרב על כמה מדריכים שיש... אני לא מרגיש שתמונה שלמה אגב, אני אשמח להסברים בנושא מעבדים... ארכיטקטורה ומה מחדש הקונרו וכאלה.. בקשר לזכרונות, קראתי על תזמונים, אבל אני לא מבין איך ה תזמונים 1- 2-3-4 וכו' קשורים ל - CL. תודה
-
- 5 תגובות
- 533 צפיות
-
-
כרטיס מסך SAPPHIRE X800GTO2 256MB PCI-EXPRESS זיכרון TWINMOS 512MB CL2.5 מעבד AMD ATHLON 64BIT 3200+ VENICE CORE לוח אם DFI NF4 ULTRA INFINITY איך המפרט הזה אנשים?? איך המחיר 3250 ש"ח??? שווה?
-
- 4 תגובות
- 533 צפיות
-
-
פינקתי את הגשר הצפוני במשחת MX-1 וגם קימבנתי לו מאוורר 60mm, כל הכבלים מסודרים ומסולבים, אבל הלוח מסרב לרדת מתחת ל41 מעלות. רוב הזמן אפילו המעבד יותר קר ממנו למה?
-
- 0 תגובות
- 533 צפיות
-
-
מי מהם יותר שקט? ואצל מי הטמפרטורה נמוכה יותר? תדוה לעוזרים מראש
-
- 4 תגובות
- 533 צפיות
-
-
המעבד שלי מתחמם מהר .. אז אמרו לי שכדי להוסיף מאווררים ולהחליף משחה .. יש לי קירור ZALMAN על המעבד.. איזה משחה אני צריך בשבילו? ואני צריך מאוורר 12CM ו8CM .. יש המלצות על מאווררים? ואם אפשר גם נימוקים. תודה! עריכה: ורציתי לשאול אם מישהו יודע אולי מה הטמפרטורה המקסימלית והמומלצת של Leadtek 6800GS
-
- 11 תגובות
- 533 צפיות
-
-
למעבד E6600. תודה.
-
- 2 תגובות
- 533 צפיות
-
-
התוכנה Core Temp מראה הבדל של כ10 מעלות יותר מהאוורסט והביוס על מה להסתמך? ???
-
- 3 תגובות
- 533 צפיות
-
-
שלום, אני רוצה לעשות oc עם התוכנה סיבות אישיות אני לי כוח להסביר למה(אני יודע שאפשר דרך הביוס וזה מומלץ יותר) יש לי לוח ASUS P5LD2 http://www.cpuid.com/clockgen.php איך להגדיר? אם אפשר תגידו לי את כל השלבים כי אני לא מבין אנגלית טוב. http://img96.imageshack.us/img96/9778/dddddik7.jpg
-
- 3 תגובות
- 533 צפיות
-
-
שלום :] אני רוצה לחבר מאוורר לfx5200 שלי, ואני צריך עזרה - באיזה גודל צריך להיות המאוורר? ואיך אני מחבר אותו להיטסינק? והאם אני צריך לדעת עוד דברים מסויימים? תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 533 צפיות
-
-
שלום לכולם. בהמשך לדיון הקודם שלי שעזרו לי הרבה בקשר לההמרה שהתחלתי ונתקעתי בבאס של 160, גם עם מערכת לא משו יציבה כל כך. היום הורדתי את התוכנה memtest, אשר כתוב אליה בפורום 'תמיכה טכנית'. יצרתי דיסקט לתוכנה, ועשיתי ריסט. התוכנה פעלה כמובן ישר עם הבוט מהדיסקט והתחילה את הסריקה. (הרצתי את התוכנית על מנת לבדוק אם יש בעיה בזכרונות שאולי זה יוצר לי את המסך הכחול שאני מגיע להמרה של 160mhz FSB) התוכנה הריצה PASS אחד שלם של סריקה שלקח כ~17 דקות בערך ולא מצאה שום תקלה או משו דומה. מה שהופתעתי מאוד מאוד לראות בפרטים של המחשב זה שהמידע שהיה רשום לי על הזכרונות היה : RAM : 166 MHZ (DDR333) / 2.5-3-3-7 / Dual Channel והזכרונות שלי, שלפחות קניתי אותם וככה היו באתר הם : (ק…
-
- 8 תגובות
- 533 צפיות
-
-
האם הם זיכרונות טובים יותר לOC בגלל יכולתם להגיע למהירויות גבוהות יותר. והם כל לוח שתומך ב 3200 תומך גם באלו
-
- 2 תגובות
- 533 צפיות
-
-
אם אני לוקח מאוורר ונגיד אני מסובב אותו ידנית במהירות של נגיד 1000 סל"ד אני יוצר חשמל ככה? כי כמו שזכור לי על העיגול שבהם מוחזקות הכנפיים יש מגנט ויש סליל חוטים במסגרת של המאוורר, ומגנט שמסתובב מסביב סליל חוטים יוצר חשמל לא? אז זה לא להיות כזה דבר שאם אני מסובב מאוורר במהירות מסויימת יהיה כמות חשמל קטנה? :
-
- 7 תגובות
- 533 צפיות
-
-
איך ה- THERMALTAKE DRAGON ORB 3 ??? אם יש לכם להציע משהו יותר טוב תציעו אבל שלא יהיה יקר
-
- 0 תגובות
- 533 צפיות
-
-
אני צריך המלצה למאוורר 120 מ"מ כמה שיותר שקט וטוב יש לי פאנל שליטה אז אני צריך גם שיהיה עם אפשרות חיבור אליו תודה.
-
- 1 תגובה
- 533 צפיות
-
-
חברה לבן דוד שלי יש pentium 3 לוח אם iwill וכרטיס מסך של palit האם אני אצליח לעשות oc עם קירור אורגינלי לכל חלק?
-
- 1 תגובה
- 533 צפיות
-
-
http://pctip.co.il/reviews/AEROBlower3.php זה נכון? באמת הם מקררים טוב? לפי מה שאני יודע זה לא שווה כלום אבל אפ פעם לא ניסיתי.... שווה משהו?
-
- 1 תגובה
- 533 צפיות
-
-
יש לי ראדון 9200 לרישונה כאשר הרצתי אותו עם וייס סיטי הוא היה חם כמו לא יודע מה עכשיו הוא בקושי מקורר ע"י פאן קארד האם שווה לי לקנות קירור?
-
- 4 תגובות
- 533 צפיות
-
-
קניתי FX5200 הבעיה שהמאורר שלו טוחן את המוח, מצד שני יש לי גוף קירור של פנטיום 3 ללא מאווררים ( נלקחו לפרוייקט אחר) , האם הכרטיס יחזיק מעמד ?
-
- 9 תגובות
- 533 צפיות
-
-
יש לי מעבד D805, ועליו גוף הקירור המקורי שמגיע איתו. הרעש שהוא מוציא יכול להוציא אותי מהכלים, ואני לא יכול לסבול את זה יותר מחפש עכשיו גוף קירור הכי שקט למעבד, במחיר סביר עד 150 ש"ח. OC כרגע לא מעניין אותי, העיקר השקט. דרך אגב, אני מקווה שהרעש יוצא באמת מהמאוורר של המעבד, ולא מהמאוורר של הכרטיס מסך. אין לי כוח לפרק ולבדוק :-X
-
- 2 תגובות
- 533 צפיות
-
-
מחשב ישן שפורמט מחדש דורש OC. מעבד :PIIIE 667Mhz (5X133. לוח :Asus Pegasu מבוסס VIA VT82C694X Apollo Pro133A זיכרון :256Mb SDRAM(3.0-3-3-6 @133Mhz כרטיס מסך :NVIDIA GeForce2 MX/MX 400 האם יש טעם לנסות OC על המחשב הזה ? האם חבל על הזמן ? איך נחשבו הרכיבים האלה בזמנו ? מאיפה להתחיל ? ולאן יש סיכוי להגיע ?
-
- 2 תגובות
- 533 צפיות
-
-
אז ככה יש לי מחשב עם הנתונים הבאים: לוח גיגה בייט 8IK1100 875 מעבד 3.0 גיגה זכרונות 512 HD 37 גיגה SATA במהירות 10000 כרטיס מסך FX5800 128 DDR2 המחשב רץ במהירות 800 מגהרץ א.אני רוצה לדעת מה הם הביצועים של המחשב? ב.האם כל הרכיבים גם יחד נותנים לי באמת את מה שהם אמורים לתת?ואם לא איך אני יכול לדעת מה חסר או פוגע בביצועים. ג.לדעת מה מהירות המעבד ,זכרונות ,כרטיס מסך. הרצתי תוכנת בנצ'מרק 3D MARK גירסה אחרונה, איך אני אמור להבין מהתוצאות מה המצב של כל אחד מהרכיבים? האם אתם מכירים תוכנה שגם עושה דיאגנוסטיקה לרכיבי מחשב? תודה אשמח לקבל תשובה רצינית .
-
- 3 תגובות
- 533 צפיות
-
-
יש לי מעבד amd 2500+ Barton@3200+.. יש לי זיכרונות של samsung 512 DDR 400MHZ כרגע אני על תיזמונים של 6-3-3-3... אני מבין שעם לוח כמו שלי ABIT nf7 תיזמונים של 11-X-X-X נותן ביצועים יותר גבוהים.. אבל לא ממש הבנתי את זה.. עם איזה תיזמונים הכי מומלץ לי לעבוד?
-
- 4 תגובות
- 533 צפיות
-


